تلگرام ویرایشگر ویدیو را اضافه کرد

تلگرام

تلگرام ویرایشگر ویدیو را اضافه کرده است . اکنون کاربران می توانند ظرف چند ثانیه فایل های رسانه ای را ویرایش کرده و ارسال کنند.ویرایشگر در پیام رسان Telegram ظاهر شد که به شما امکان می دهد به طور خودکار کیفیت تصویر یا ویدیو را بهبود ببخشید - می توانید میزان روشنایی ، اشباع و سایر پارامترها و همچنین متن  را تنظیم کرده یا تصویر را اضافه کنید. هنگام گذاشتن  عکس یا فیلم ، اکنون می توانید بزرگنمایی کرده و تغییرات سریع ایجاد کنید.

این ویژگی جدیدی نیست: ویرایشگر در سال 2015 در تلگرام ظاهر شد - این اولین نسخه ویرایشگر بود که به شما امکان می دهد کیفیت عکس ها را بهبود ببخشید و تصاویر ، برچسب ها و متن را به آنها اضافه کنید. از امروز ، این ویرایشگر همچنین به شما امکان می دهد فیلم ها را پردازش کرده و برچسب های متحرک را روی فیلم ها و عکس ها قرار دهید.

 

نسخه جدید تلگرام به شما امکان می دهد برچسب های متحرک را به هر عکس یا ویدیو اضافه کنید. با تشکر از این ویژگی ، کاربران می توانند به راحتی یک برچسب متحرک را به عکس اضافه کنند ، به صورت خودکار به عنوان انیمیشن GIF ارسال کنند.

 

. علاوه بر این ، کاربران اندرویدی چندین پیشرفت دیگر را دریافت کردند. اکنون هنگام ارسال ، ویرایش یا حذف پیام ها ، یک انیمیشن جدید نشان داده می شود. پیام های صوتی همچنین یک انیمیشن جدید را دریافت کرده اند ، و فیلم های با زمان کمتر از 30 ثانیه اکنون به صورت خودکار پخش می شوند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید