اینستاگرام فالوور قلابی را حذف می کند! تهدید جدی برای شاخ های مجازی

اینستاگرام با اپلیکیشن های فالوور گیری مقابله خواهد کرد. اینستاگرام تهدید کرد اکانت کاربرانی که از اپلیکیشن فالوور استفاده کننده را حذف خواهد کرد. قبل از حذف اکانت، پیام اخطاری برای تغییر کلمه عبور به این کاربران فرستاده خواهد شد تا با تغییر رمز از دسترسی اپلیکیشن ها جلوگیری کنند.

اینستاگرام امیدوار است با این کار از دسترسی شرکت های مختلف به اکانت کاربران جلوگیری کند، بیشتر این کاربران قربانی هک و سو استفاده از اکانت خود برای ارسال پیام های اسپم یا تبلیغات می شوند.

اینستاگرام از سال 2014 با حساب های قلابی مقابله می کند. برای اولین بار امسال اقدام به حذف لایک های جعلی نیز کرده است. اینستاگرام مدعی است مکانیزمی برای تشخیص هویت واقعی افراد دارد و به این ترتیب از زدن لایک های قلابی جلوگیری می کند.

بیشتر ربات ها و اپلیکیشن های لایک و فالوور قلابی از کار افتاده اند، البته برخی مانند Archie, InstarocketProX and Boostio هنوز به ازای ماهی 10$ تا 45$ فعال هستند. این شرکت ها مدعی هستند قوانین اینستاگرام را نقض نکرده اند.

کاربران برای استفاده از این سرویس ها باید نام کاربری و کلمه عبور خود را در اختیار این شرکت ها قرار دهند. با این اطلاعات شرکت به تمامی حساب کاربر کنترل خواهد داشت و این کار خطرناک است.

اینستاگرام به عنوان بهترین شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری تصاویر و لحاظ شیرین زندگی معرفی شد. متاسفانه برخی افراد برای کسب شهرت و البته کسب درامد حاضر به هرکاری هستند. 

اگر شما هم از این اپلیکیشن ها استفاده می کنید به سرعت کلمه عبور خود را تغییر دهید تا این اپلیکیشن ها دیگر به حساب شما دسترسی نداشته باشند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید