نتفلیکس محدودیت کیفیت ویدیو را برداشته است

نتفلیکس

نتفلیکس محدودیت کیفیت فیلم را در چندین کشور اروپایی برداشته است. این شرکت خاطرنشان كرد كه این امر به دلیل افزایش توان در دانمارك ، نروژ و آلمان است.

طبق گفته FlatpanelsHD کاربران Netflix در برخی از کشورهای اروپایی می توانند دوباره به طور خودکار فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را با کیفیت 4K با سرعت حداکثر 15 مگابیت در ثانیه تماشا کنند. این مورد توسط کاربران در دانمارک ، نروژ و آلمان مشاهده شده است ، اگرچه این شرکت می گوید در بعضی از کشورها محدودیت ها همچنان اعمال می شود.

Netflix به FlatpanelsHD تأیید کرده است که به تدریج کیفیت فیلم را بهبود می بخشد. آنها در صورت افزایش پهنای باند ، با ارائه دهندگان خدمات اینترنتی همکاری می کنند

وی گفت: "فقط در ماه گذشته ، چهار برابر پهنای باند عادی را اضافه کرده ایم. با افزایش کیفیت اینترنت ، ما همه محدودیت ها را برطرف خواهیم کرد. "

 

شرکت ها برای کاهش بار زیرساخت های اینترنت در اروپا این کار را انجام داده اند. به کاربران پیشنهاد شد به جای HD ، فیلم ها را با وضوح استاندارد به طور پیش فرض مشاهده کنند. در همین زمان ، این شرکت خاطرنشان كرد كه آنها هنوز متوجه افزایش جهشی در استفاده از خدمات نشده اند.

این تغییر پس از درخواست اتحادیه اروپا اتفاق افتاد - مقامات  با درخواست کاهش کیفیت فیلم ها به متوسط ، به Netflix و سایر خدمات ویدئویی درحال پخش مراجعه کردند. دلیل اصلی درخواست افزایش بار در زیرساختهای اینترنت اروپا به دلیل قرنطینه جهانی بود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید