امکان بازی ایپکس روی مبین نت وجود ندارد

maxresdefault-min.jpg

 

متاسفانه از 3 هفته گذشته پینگ بحرین بازی ایپکس (APEX LEGENDS) در مبین نت به شدت بالا رفته به نحوی که غیرقابل بازی است! در این مدت پیگیری های زیادی کردم ولی متاسفانه راه حلی وجود ندارد و گیمرها بین ایپکس و مبین نت باید یکی را انتخاب کنند.

 

حداکثر پینگ ایپکس چقدر باید باشد؟

حداکثر پینگ ایپکس برای ورود به بازی 500 است ولی مشکل این نیست، مشکل دیگر بازیکنان با پینگ های زیر 100 هستند که به هیچ وجه قادر به رقابت با آنها نخواهید بود.

 

پینگ مبین نت ایپکس چقدر است

درحال حاضر پینگ بین 150 تا 250 متغییر است، البته قبلا هم تعریفی نداشت و حداقل 70 بود. البته تفاوت زیادی بین پینگ زیر 100 با بالای 100 وجود دارد.

 

پینگ ایرانسل و همراه اول ایپکس چقدر است؟

پینگ ایرانسل بین 80 تا 150 نوسان دارد. نوسان پینگ تا 2 برابر خیلی بدتر از پینگ بالاست، مثلا اگر پینگ شما ثابت 120 باشد خیلی بهتر از نوسان بین 80 تا 120 است، بازی به طرز خنده داری پرش(teleport) خواهد داشت.

 

پینگ شرکت های ADSL ایپکس چقدر است؟

پینگ ADSL نسبت به شبکه های بی سیم ثابت تر است و نوسان کمتری دارد. پینگ سرور بحرین APEX حدودا 70 است ولی برخی مواقع تا 60 نیز پایین می آید که کیفیت بازی به شدت افزایش پیدا می کند.

 

به همین دلیل همیشه استفاده از شبکه ADSL یا VDSL برای بازی آنلاین پیشنهاد می شود.

 

 

 

بروزرسانی 6 مرداد 1400

به نظر مشکل مبین نت تا حدودی حل شده است، پینگ سرور بحرین در بیشتر ساعات شبانه روز بین 90 تا 110 است که البته نسبت به پینگ قبلی ماه گذشته قابل مقایسه نیست و هنوز بالاتر است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید