وارد کردن شماره شبا برای دریافت سود سهام عدالت

سایت سهام عدالت

 

زمان واریز سود سالیانه سهام عدالت 98

واریز سود سهام عدالت 98 از سوم اسفند ماه برای دارندگان این سهام آغاز می شود و به مرور تا فروردین 99 سود همه گروه ها به حسابشان واریز می شود.

 

مبلغ سود سهام عدالت 98

برای کسانی که یک میلیون سهام داشته باشند حدود 200 هزار تومان و برای کسانی که 450 هزار تومان باشد 90 هزار تومان است.

مشمولین برای دریافت سود سالیانه سهام عدالت باید شماره شبا بانکی مربوط به حساب معتبر و غیر مسدود و به نام خود را وارد سامانه سهام عدالت کنند.

 

سایت ثبت شماره شبا سهام عدالت

آدرس سایت سهام عدالت، شماره شبا برای سهام عدالت را کجا وارد کنیم

مشمولین سهام عدالت برای دریافت سود سالیانه این سهام باید یک شماره شبا بانکی مربوط به حساب معتبر و غیر مسدود و به نام خود در یکی از بانکهای عامل کشور را وارد سامانه سهام عدالت به نشانی،  www.samanese.ir (سامانه سهام عدالت ثبت شماره شبا)کنند.

بر اساس این گزارش؛ مشمولین سهام عدالت که تا کنون موفق بهثبت شماره شبا سهام عدالت، ثبت شبا بانکی خود در این سامانه نشده‌اند لازم است از فرصت استفاده نموده و حتما یک شماره شبا بانکی معتبر به نام خود را از طرق مختلف از بانک دریافت و در سامانه ثبت کنند و از تایید نهایی آن از طریق همین سامانه اطمینان پیدا کنند.

 

ثبت شماره شبا برای سهام عدالت

ثبت نام سهام عدالت شماره شبا 

گفتنی است هر یک از مشمولان فقط باید شماره شبا خود را در سامانه وارد کند و در هنگام کار با سامانه، شماره شبا شخص دیگری مثل والدین یا فامیل و دوستان را به جای شبای خود ثبت نکند.

 

سهام عدالت شماره شبا فقط متعلق به فرد باشد

همچنین مشمولین باید پیش از ثبت شماره شبا بانکی خود در سامانه از مسدود یا راکد نبودن حساب بانکی شان از طریق بانک اطمینان پیدا کنند.

 

راهنمای ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت

واریز سود سهام عدالت تنها با ثبت شماره شبا امکان دارد لذا تمام سهامداران سهام عدالت باید شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت وارد نمایید. برای ثبت شماره شبای بانکی در سایت سهام عدالت مراحل اول تا هفتم دقیقا باید رعایت شود. یعنی باید وارد سایت سهام عدالت شده، کد ملی خود را وارد نمایید، نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه و سال تولد خود را انتخاب و کامل نمایید و در نهایت دکمه ادامه را کلیک کنید.
 
در این مرحله وضعیت کلی سهام عدالت، ارزش آن، و میزان سود سهام عدالت مشمول سهام عدالت به نمایش در می آید. برای ورود شماره شبای بانکی روی گزینه ثبت شماره شبای بانکی کلیک نمایید.
در این مرحله باید کد شبای بانکی خود را که از سایت بانک، شعبه بانک و یا عابربانک گرفته اید را واردنمایید. توجه کنید که شماره شبا باید بدون IR وارد گردد و حتما به نام دارنده سهام عدالت یکی باشد و ورود شماره شبای افراد دیگر مورد پذیرش نمی باشد. اخیرا نیز امکانی بوجود آمده که افراد قادرند دو شماره شبا برای واریز سود سهام عدالت وارد نمایند.

در این مرحله شماره شبای بانکی مشمول سهام عدالت ثبت می گردد اما تایید آن دو هفته زمان می برد . پس از دو هفته اگر شماره شبایی که وارد کرده اید درست باشد و با نام مالک سهام عدالت مطابقت داشته باشد تایید می گردد و در زمان مقرر سود سهام عدالت به این حساب واریز می گردد.

 

حساب بانکی مشترک را برای ثبت شماره شبا سهام عدالت وارد نکنید

بعلاوه این که مشمولین باید شماره شبا حسابهای بانکی مشترک را در سامانه ثبت ننمایید و حتما شبا بانکی شان متعلق به حسابی باشد که فقط صاحب آن حساب، خودشان هستند.

 

اصلاح شماره شبا سهام عدالت

برای اصلاح شماره شبا سهام عدالت خود، مراحل بالا را انجام دهید و در محل مورد نظر برای شماره شبا، شماره شبا جدید را وارد نمایید تا واریز سود سهام شما از طریق حساب جدید واریز شود.

 

کسانی که در دوره های قبلی برای سهام عدالت ثبت نام نکرده اند

ثبت نام سهام عدالت در دور قبلی بین سال های 84 تا 95 بر اساس تعاونی های استانی صورت گرفته و استعلام سهام عدالت از طریق سایت سهام عدالت به آدرس samanese بود.

در حال حاضر ثبت نام جدید انجام نمی گردد اما دولت وعده داد که برای جاماندگان سهام عدالت در سال 98 دور جدید ثبت نام سهام عدالت را انجام می دهد.

ثبت نام در دور جدید به 2 صورت محتمل است: 1- مانند گذشته از طریق نهادها و تعاونی ها ثبت نام جاماندگان سهام عدالت انجام شود و افراد برای استعلام سهام عدالت خود تنها باید به سامانه سهام عدالت مراجعه نمایند.

حالت دوم.  ثبت نام سهام عدالت 98 مستقیما از طریق سایت سهام عدالت انجام شود که در این حالت فراخوان برای ورود اطلاعات افراد به سامانه داده می شود و پس از جمع آوری اطلاعات افراد صحت و صلاحیت آنها برای توزیع سهام عدالت و واریز سود سهام عدالت برآورد می شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • ابراهیم کاشانی فر :

    وارد کردن شبا

    1398/5/25 19:14
  • اراد مهر اریا :

    با سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم خدمت شما بنده حدود 1 ماه پیش در سایت سامانه ثبت نام کردم اما شماره شبای من رو طبق اون 1 ماه فرصتی که برای بررسی گذاشتن متاسفانه تایید نشد و الان گه میخوام شماره شبا رو تغییر بدم اجازه نمیده سایت با این که 1 ماه از فرصت تایید گذشته ممنون میشم راهنمایی کنید

    1398/12/1 1:36
  • ح ناشناس :

    سلام ظاهرا نسخه جدید سامانه الکترونیکی سهام عدالت امکان وارد کردن شماره شبای جدید را دارد.

    1398/12/1 22:24
  • مژده س :

    با بسته شدن ثبت نام سهام عدالت از سال 1394، ثبت نام جدید در سال 98 صورت نگرفته و در حال حاضر استعلام پرداخت و واریز سهام عدالت 98 با کارت ملی و مشاهده صورتحساب از طریق سایت سهام عدالت، (سامانه www.samanese.ir) در دستور کار قرار دارد.

    1398/12/3 19:21
  • دانیال رزاقی :

    با سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم خدمت شما بنده حدود 1 ماه پیش در سایت سامانه ثبت نام کردم اما شماره شبای من رو طبق اون 1 ماه فرصتی که برای بررسی گذاشتن متاسفانه تایید نشد و الان گه میخوام شماره شبا رو تغییر بدم اجازه نمیده سایت با این که 1 ماه از فرصت تایید گذشته ممنون میشم راهنمایی کنید

    1398/12/3 17:14
  • مجتبی رهبر :

    مجتبی رهبر

    1398/12/4 18:57
  • ح ناشناس :

    اگر حساب شما بسته شده شماره شبا هم که روی اون حساب بوده معتبر نیست.شما دوباره وارد سایت www.samanese.ir شوید. اخیرا نیز امکانی بوجود آمده که افراد قادرند دو شماره شبا برای واریز سود سهام عدالت وارد نمایند.شما یک حساب جدید که به نام خودتان باشد و شبای همین حساب جدید را وارد کنید.

    1398/12/4 21:24
  • ابراهیم فخیره :

    س من یه حساب معرفی کرده بودم که الان اون حساب بسته شده و منم شماره شبای اونو یادم نیست و واسه معرفی حساب جدید باید شبای قبلیو وارد کنم . حالا من باید چکار کنم؟

    1398/12/4 20:37
  • مجید جلیل زاده :

    سلام من شماره شبا بیشتر از یک ماه است که ثبت کردم گفته که تا یک ماه نتایج اعلام میشه ولی الان هم که یک ماهو گذشته هنوز هم خبری نیست نوشته که در حال بررسی لطفا راهنمایی کنید

    1398/12/5 22:08
  • مجتبی علیخانی :

    باسلام.بنده سال ۹۴ ثبت نام انجام دادم وبن های یک میلیونی هم دریافت نموده ام حال پس از ۵ سال ندادن شمار بعلت نااگاهی سودی برایم واریز نمیشود وبه تعاونی ها مراجعه نمودم تعطیل هستند حال خواهشمندم برای ثبت شماره شبا راهنمایی کنید از کجا اقدام کنم چون سایت سهام عدالت گزینه ثبت شماره شبا نداره ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر

    1399/1/1 1:56
  • علیرضا عباسی :

    باسلام بنده فرزند جانباز25 درصدو فرهنگی می باشم ودارای سه فرزندکه تاکنون موفق به ثبت نام سهام عدالت نشده ام باوجود اینکه در سال 85 هم استخدام شدم ولی همکاران بنده چندین مرحله سود سهام خودرا دریافت نموده اند حال لطفا برای ما هم چاره جویی نمائید چون به تمام ارگان زیربط که مراجعه میکنم هیچ کس جوابگو نیست.

    1399/1/14 11:02
  • علی رکابی بنابی :

    سلام،بنده تازه شبا دادم و تایید هم شده،معوقات سود سهام من چه زمانی پرداخت میشه؟آیا همگی پرداخت میشود؟

    1399/1/29 5:20
  • ح ناشناس :

    سلام. سامانه سهام عدالت به نشانی، www.samanese.ir

    1399/2/10 23:01
  • فاطمه خادمی :

    سلام .کجا باید شماره شبا رو وارد کنیم؟

    1399/2/10 21:22
  • ابوعلی ولی منش :

    علی ولی منش

    1399/2/15 22:20
  • Amir Rad :

    سلام.من میخواستم شماره شبام رو تو سایت سهام عدالت ثبت کنم ولی هر چی رو گذینه شماره شبا میزنم نمیتونم ثبت کنم.تاریخ امروز ۱۳۹۹/۵/۱۱.لطفا راهنمایی کنید

    1399/5/11 22:09

بیشتر بخوانید