16 مکان که دیدن آنها برای شما جالب است

                                                                                                         

                برنامه ریزی تعطیلات معمولا محدود به یک مکاننیست .

ونیز
به نام "دیزنی لند در دریا" نامیده می شود دقیقا تعریف نشده است . در حالی که ساکنین ونیزی برای حفظ خانهای خانه های خود دربالای اب مبارزه میکنند ، گردشگران از سراسر جهان خیابان معروف باریک و کانال ها را مسدود کرده اند. شما میتوانید معماری زیبا ایتالیایی وکشیهای غول پیکرگشتزنی رایبینید که منتظر فیلمبرداری شما هستند .

زیباترین و خطرناک ترین مکان دنیا چاه یعقوب

20 مکان عجیب دنیا 

سی مکان دیدنی فراموش شده

باداب سورت

 

آمستردام

مطمئنا این جایی است که Anne Frank یاداوری میکند وحرمت Van Goughرا نگه میدارد. اما ایا میدانید چه چیزی سفر به ارزشمند میسازد؟ یک کافه علفهای هرز ساکنان تعجب اور، ساکنین فوق العاده بیماری از مردم امستردام با انبوهی ازگردشگران که به منطقه نور قرمز و داروخانه های محلی ماری جوانا هجوم میاورند وتحت تاثیر ماری جوانا قرار گرفته اند .

 

   سانتورینی
 سانتورینی ظرفیت بازدید کننده سفرهای دریائی خود را در 8000 نفر در روز محدود کرده است، که واقعا به نظر می رسد بسیار سخاوتمندانه است. بله، این جزیره دیوانه وار زیبا است. مطمئنا، شما از یک غروب خیالی فوق العاده عاشقانه لذت خواهید برد .   

آکسفورد

مری کلارکسون، عضو شورای کار و شهرداری لرد اعلام کرده تابستان امسال بسیار شلوغ است .بعضی از گردشگران به جشنواره ادینبورگ میروند تا برای کوتاه مدت از جهنم گردشگری شهر آکسفورد در امان باشند .زیبائی آکسفورد تقریبا بین ژوئن و اکتبر فوق العاده است. خطوط خیابان ها وخطوط دو چرخه پر از مربیان گردشگری و پیادهروها بصورت غیر قانونی مسدود شده اند .شاید شهردار لرد نتواند از آکسفورد بازدید کند.

روسیه                                                          

مردم در تعطیلات اغلب لبخند می زنند روس ها فکر می کنند افرادی که لبخند می زنند احمق هستند.مردم روسیه معتقد ند همیشه باید کر کرد وبرای تفریح  کمتر وقت میگذارند .

جزایر گالاپاگوس

یک مکان منحصر بفرد روی کره زمین است که از پوشش گیاهی وجانوری بالائی برخوردار است .مکانی دور از الایندههای مواد سوختی و ازدحام زباله میباشد .

ماجو پیکو

مکان قدیمی و بسیار دور که دولت پرو مجبور شده برای گردشکران محدودیت زمانی داشته باشد .وگردشگران برای بازدید از این مکان باید یک راهنمائی داشته باشند .اگر می خواهید خدایان Incan  را بازدید کنید باید از مسیرهای تعیین شده خاصی به انجا برسید .

 

بولیوی

به بولیوی تبزیک میگوئیم ! بر اساس یک گزارش از سوی انجمن جهانی اقتصاد ازنظر محبوبیت اخرین رتبه را در جهان کسب کرده است . 

ریف بریر بزرگ

یک صخره مرجانی در اقیانوس ارام غربی، درساحل کوئیز ،استرالیا با مسافتی حدود 2000 کیلومتر که تقریبا"با ساحل موازی است و بزرگترین صخره مرجانی جهان است ویکی از عجایب هفتگانه جهان است .سفید کننده تودهای نیز نامیده میشود .هنگامی اتفاق میافتد که کلیه مرجانها از شدت گرما از بین میروند .در انجا شما بهترین منظره طبیعی جهان را خواهید دید .

 جزایر کوه خای

80 درصد این صخره ها ی در امتداد این ساحل زیبا به علت حرکتهای غیر انسانی تخریب شده اند .به همین جهت بازدید از این مکان برای عموم ممنوع شده است .

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید