چرا ماکارونی از منوی غذای کاخ باکینگهام حذف شد

چرا ماکارونی از منوی غذای کاخ باکینگهام حذف شد
توسط ملکه ممنوع شد؟ چرا ماکارونی را در کاخ باکینگهام نمی پزند؟
وارثان جوان تاج و تخت از نخوردن غذاهای ایتالیایی عصبانی هستند ، شما قادر نخواهید بود چنین ظروفی را در کاخ بچشید - آنها ماکارونی را در لیست محصولات مضر نوشتند! آیا دلیلی برای این وجود دارد؟
بچه های کمبریج ، پرنس جورج و پرنسس شارلوت ، ماکارونی را خیلی دوست دارند و حتی به تهیه سس برای ماکارونی کمک می کنند. اما پختن این غذا در کاخ ممنوع است - الیزابت دوم ماکارونی را از منوی غذای کاخ و رژیم غذایی حذف کرد.
 
همانطور که یکی از سرآشپزهای سابق گفت ، این تصمیم به این دلیل است که نشاسته زیادی در ماکارونی وجود دارد. وی همچنین خاطرنشان کرد: مدت زمان طولانی ماکارونی در کاخ سرو نشده است و خود ملکه بخشی از سبزیجات فصلی را بهترین غذای جانبی می داند.
 
متخصصان تغذیه در این باره چه فکری می کنند؟ آنها معتقدند که همه نوع ماکارونی برای سلامتی و بدن مضر نیستند. بنابراین ، محصولاتی از گندم دوروم حتی برای تغذیه در رژیم غذایی (در حد معقول) مناسب هستند - از نظر شاخص گلیسمی پایین و 50 واحد هستند. اصولاً چنین ماکارونی حاوی کربوهیدراتهای دیر هضم است که سطح قند را به سرعت بالا نمی برند، بلکه به تدریج جذب بدن می شوند.
 
ماکارونی گندم دوروم به حفظ احساس پر بودن برای مدت طولانی کمک خواهد کرد. علاوه بر این ، آنها دارای فیبر ، ویتامین های گروه B و مواد معدنی مفید هستند. و ماکارونی یکی از متنوع ترین غذاهای جانبی و پایه ای عالی برای یک غذای مستقل است. گزینه های زیادی برای تهیه آنها وجود دارد - شما می توانید هر کدام را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید تا برای رژیم غذایی شما مناسب باشد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید