انفجار سیگار الکترونیکی در دهان یک مرد

انفجار سیگار الکترونیکی دندان های یک مرد را از بین برد
سیگار الکترونیکی در دهان یک مرد منفجر شد و به همین دلیل او دندانهای جلو خود را از دست داد.
در ایالات متحده موارد دیگری از انفجار یک سیگار الکترونیکی ثبت شده است. این بار سیگار الکترونیکی در دهان یک پسر 17 ساله از نوادا منفجر شد. در نتیجه ی حادثه، قربانی چندین دندان خود را از دست داد.
 
قربانی انفجار سیگار آستین آدامز است. این مرد تلاش کرد سیگار را ترک کند و مادرش یک سیگار الکترونیکی برای او خریداری کرد. به این ترتیب، این زن به نام Kailani Burton سعی کرد به کمک فرزندش در مقابله با اعتیاد کمک کند و سیگار الکترونیکی در زمان اولین استفاده در دهان آستین منفجر شد.
 
مادر به یاد می آورد که پس از این حادثه پسر ش وارد خانه شد و دهانش را با دستانش پوشانده بود.آستین در حالت شوک بود و نمی توانست یک کلمه صحبت کند. مادر آستین را به بیمارستان منتقل کرد، جایی که پزشکان تشخیص آسیب فک و سوختگی دهان را دادند. همچنین  تعدادی از دندان ها توسط انفجار از بین رفته بودند. در حال حاضر وضعیت او خوب است و  تهدیدی برای سلامت آستین وجود ندارد.
 
همانطور که مادر پسر یاد می کند، در این حادثه مزایای قابل توجهی وجود دارد - آستین در حال حاضر حتی می ترسد به فکر  روشن کردن سیگار باشد. اما این حادثه در حال حاضر  مقامات نظارتی آمریکا را وادار کرد که  به بررسی علل حادثه و بررسی ویژگی های طراحی سیگنال الکترونیکی که منجر به انفجار شده اند، بپردازند. لازم به ذکر است که این اولین رویداد نیست که در آن وضعیت نیاز به مطالعه دقیق دارد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید