مردی با سوزنی در قلب

این خبر سومین مورد از فرو رفتن سوزن در قلب افراد است که طی حوادث روزانه و البته از روی بی احتیاطی اتفاق می افتد.این مرد تقریبا یک هفته با یک سوزن در قلب  زندگی کرد تا بالاخره پزشکان جسم خارجی را با عمل جراحی از قلب او خارج کردند.
یک سرباز روسی، زمانی که با یک سوزن در قلب خود بعد از یک هفته به پزشک مراجعه کرد آنان را شگفت زده کرد. الکساندر لیشچوک، رئیس مرکز جراحی قلب و عروق بیمارستان مرکزی نظامی ویشونوکی، گفت که قربانی از یک سوزن خیاطی برای پاک کردن دندان هایش به جای خلال دندان استفاده کرده و بعد سوزن را روی تخت جا گذاشته است.
 
بعد از فراموش کردن سوزن، او به رختخواب رفت، و هنگامی که خواب بود با غلت زدن روی رختخواب ، سوزن وارد قفسه سینه و سپس وارد قلب او شده است.
این مرد برای یک هفته با یک سوزن در قلب راه می رفته و زمانی که او نزد پزشکان رفت. پزشکان ساراتوف سعی داشتند سوزن را در بیاورند، اما در طی عملیات شکست خوردند، قربانی به بیمارستان ویشونوکیس منتقل شد، جایی که پزشکان اقدام دیگری را برای خارج کردن یک جسم خارجی از قلب انجام دادند. پزشکان مجبور بودند عضلات قلب او را متوقف کنند تا بتوانند سوزن را خارج کنند.
 
اشاره شده که حال مرد در روز دوم پس از عمل کاملا طبیعی بوده است.
جالب است که، به گفته الکساندر لیشچوک، این سومین بار است که باید سوزن های خیاطی را از قلب خارج کنیم. اما مهم ترین چیز این است که دو مورد از این سه مورد به پرسنل نظامی مربوط می شود. چه چیزی این تصادف شگفت انگیز را توضیح می دهد، پزشکان نمی توانند توضیح دهند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • سعید :

    عوارض فرو رفتن سوزن خیاطی در بدن ............... جراحات ناشی از سوزن، زخم هایی هستند که در اثر سوزن هایی ایجاد می شوند که به طور تصادفی پوست را سوراخ می کنند. صدمات ناشی از سوزن برای افرادی که با سرنگ های زیرپوستی و سایر تجهیزات سوزن کار می کنند، خطری است. این آسیب‌ها می‌توانند در هر زمانی که افراد از سوزن‌ها استفاده می‌کنند، قطعات آن را جدا می‌کنند یا دور می‌اندازند، رخ دهد. هنگامی که سوزن ها به درستی دور ریخته نمی شوند، می توانند در ملحفه یا زباله پنهان شوند و سایر کارگرانی را که به طور غیرمنتظره ای با آنها مواجه می شوند، زخمی کنند.

    1401/11/22 19:41
  • سعید :

    اگر سوزن خیاطی وارد بدن شود ......... این اجسام خارجی فلزی در بدن باقی می‌مانند و در صورت خارج نشدن احتمالاً باعث عفونت زخم، درد، عفونت دو مرحله‌ای و بروز سپسیس می‌شوند . با این حال، هنگامی که جسم خارجی کوچک فلزی وارد بدن انسان می شود، به دلیل عضله و خون انسان، یافتن آنها بسیار دشوار است.

    1401/11/22 19:44
  • سعید :

    چگونه بفهمم که یک سنجاق را قورت داده ام؟ علائم آب دهان. ناتوانی در بلع یا بلع دردناک. استفراغ. درد قفسه سینه یا درد گردن.

    1401/11/22 19:46

بیشتر بخوانید