خطر غیر منتظره که در مایو ی شنا وجود داشت

لورا کالینز همراه با پسر 5 ساله اش جک تعطیلات به اسپانیا رفت. آنچه برای این پسر اتفاق افتاده باید یک درس خوب برای همه والدین باشد. داستان خیلی بی ضرر شروع شد. پسر و مادرش مدت زیادی را در استخر گذراندند. پسر با مایو شنا میکرد.و این لباس بود که خطر غیر منتظره ای را پنهان می کرد. 
پس ازاتمام زمان استخر، مادر تصمیم گرفت تا به پسرش در درآوردن مایو کمک کند. در این لحظه، جک فریاد می زد: ... معلوم شد که آلت تناسلی پسر در پوشش مش شورت گیر کرده است. مادر نمی توانست پسرش را آزاد کند.مسئولان استخر به کمک او آمدند، اما حتی با استفاده از قیچی، پسررا نمی توانستند آزاد کنند. آلت تناسلی آنقدر متورم شده بود که به نظر می رسید در معرض انفجار است . فقط در بیمارستان، پزشکان توانستند  کودک از این لباس ترسناک خلاص شوند. بعد از خلاص شدن کودک این یک خطر وجود داشت که عملکرد دستگاه ادراری کودک کاهش یابد. 
 
فقط زمانی که جک توانست به تنهایی ادرار کند، روشن شد که خطر رفع شده است. پزشکان به این نکته اشاره می کنند که این اولین مورد نیست. همه والدین پسران باید چگونگی ایمن بودن لباس کودکان خود را برای سلامتی بررسی کنند.
به همین دلیل است که به نظر مسئولیت انتخاب لباس شنا و شورت شنا برای کودکان، مهم است و هنگامی که فروشندگان در مورد امنیت صحبت می کنند، والدین باور نکنند! خودشان بررسی کنند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید