بقایای 60 ماموت بالای 15 هزار سال در نزدیکی مکزیکو سیتی کشف شد

6c99cd25-4720-4f8d-a1a4-52007bd6dc0a.jpg

 بقایای 60 ماموت بالای 15 هزار سال در نزدیکی مکزیکو سیتی ، کشف شد. این اعلام در وب سایت موسسه ملی مردم شناسی و تاریخچه از مکزیک آمده است.

تیمی از باستان شناسان به سرپرستی پدرو فرانسیسکو سانچز نوا بقایای 60 ماموت کلمبوس را در خاک یک پایگاه نظامی قدیمی در شمال مکزیکو سیتی کشف کردند که تا زمان ظهور مردم در این قاره زنده مانده و حدود 11 هزار سال پیش کاملاً ناپدید شدند.

چندی پیش ، در محلی که هم اکنون پایگاه نظامی در آن واقع شده است ، دریاچه کم عمق باستانی Xaltokan ، که گیاهخواران را به خود جلب کرده بود ، قرار داشت. با این حال ، بسیاری از آنها در گودالهای گل گیر افتاده و جان خود را از دست دادند ، و زندگی برخی از آنها توسط مردم باستان به پایان رسیده و خورده شدند. علاوه بر این ، مردم می توانستند ماموت ها را به طور مشخص در این تله ها هدایت کنند.

 

ماموت
در مجاورت مکزیکو سیتی بقایای 60 ماموت بالای 15 هزار سال یافت شده است. آنها در باتلاق گیر کرده اند!

دانشمندان خاطرنشان كردند كه در بين بقايای آنها نه تنها استخوان های ماموت های بالغ ، بلكه توله ها نيز مشاهده می شوند. کشف باستان شناسان مکزیک به شما امکان می دهد تا در مورد رژیم غذایی این حیوانات، ماموت ها و نقش انسان ها در انقراض آنها و ویژگی های ژنتیکی بیشتر بدانید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید