آپارتمان های مدرن باکتری و قارچ بیشتری نسبت به یک کلبه جنگلی دارند

آپارتمان های مدرن قارچ بیشتری از یک کلبه جنگلی دارند
چرا با وجود این که ساکنان شهری از محصولات تمیز کننده و ضد قارچ بیشتری برای بهداشت شخصی استفاده می کنند ، خانه های آنها میکروب بیشتری را نسبت به خانه های روستایی پرورش می دهند؟
 
حرکت به شهر ممکن است به معنای به دست آوردن برخی از هم اتاقی های غیر منتظره باشد.(قارچ ها، میکروب ها و باکتری ها) تحقیقات جدید نشان می دهد که خانه های شهری نسبت به همتایان روستایی خود دارای قارچ و باکتری بیشتری هستند. این درحالی است که خانه های شهری برای بهداشت شخصی از محصولات تمیز کننده و ضد قارچ بیشتری استفاده می کنند.
 
این یافته می تواند سرنخ هایی در مورد اینکه چرا ساکنان شهری که از شرایط بهداشتی بالاتری برخوردار هستند و ممکن است با محیط میکروبی فرد ارتباط داشته باشند را ارائه دهد. 
 
بیش از نیمی از جمعیت جهان در شهرها زندگی می کنند و پیش بینی می شود این میزان در سال های آینده رشد کند. و در حالی که زندگی شهری به طور کلی با بیماری عفونی کمتری همراه است ، برخی از عوارض بهداشتی دیگر مانند افزایش میزان آسم ، آلرژی و چاقی وجود دارد. برخی از این شرایط با  میکروبیوم فرد مرتبط بوده است  . از آنجا که میکروبیوم های شخصی حداقل تا حدودی از محیط های ما مشتق شده اند ، گروهی از متخصصان از چندین دانشگاه - اعم از شیمی دان تا میکروبیولوژیست گرفته تا معماران - تصمیم گرفتند که بررسی کنند چگونه جوامع قارچی و باکتریایی ممکن است از شهرها تا مناطق روستایی متفاوت باشد.
 
راب نایت ، استاد و مدیر مرکز نوآوری میکروبیوم در دانشگاه کالیفرنیا ، سن دیگو ، می نویسد: "بررسی تفاوتهای میکروبیولوژی در منازل آنها ممکن است به تبیین این اختلافات و راهنمایی روشهای درمانی جدید کمک کند.
 
برای تهیه شرایط مختلف زندگی ، تیم تحقیق نمونه هایی از اقامتگاه های جنگلی ، روستایی ، شهر و شهرها در آمریکای جنوبی را گرفتند. دورافتاده ترین مکان روستایی در آمازون بود ، در حالی که نمونه شهری از مانائوس برزیل گرفته شده است. این تابلو با استفاده از ساکنان ، حیوانات خانگی و سطح منازل خانگی ، آثار شیمیایی ، باکتریها و قارچ ها را جمع آوری کرد. شرکت کنندگان همچنین گزارش دادند که چند بار از محصولات مراقبت شخصی یا نظافت شخصی استفاده می کنند.
 

خطرات پنهان در آپارتمان ها

این تیم نشان داد هرچه اقامتگاه شهری بیشتر باشد ، تنوع محصولات شیمیایی بیشتر می شود. ترکیبات مربوط به دارو ، مانند مسدود کننده بتا و ضد قارچ ، فقط در نمونه های شهر و شهر ها دیده می شوند. سایر مواد مراقبت شخصی مانند مواد شیمیایی موجود در صابون ها و ملین ها نیز در خانه های شهری رایج تر بودند - این ساکنین نیز اغلب از این کالاها استفاده می کردند. نایت گفت: در حال حاضر ، خیلی زود است که بگوییم آیا این تفاوت ها می تواند به تأثیرات سلامتی منجر شود.
 
داده ها همچنین نشان می دهد که استفاده ساکنین از محصولات تمیز کننده ممکن است اثرات در نظر گرفته شده را نداشته باشد. نه تنها قارچ در مناطق شهری وجود داشت ، بلکه گونه های گسترده تری نیز وجود داشت. این موجودات ممکن است در این شرایط رشد کنند. نویسندگان می گویند خانه های شهری عموما گرمتر بوده و از نور طبیعی کمتری ، دی اکسید کربن بیشتر و سطوح بیشتری برای تسخیر قارچ ها برخوردار هستند.
 
نایت در بیانیه مطبوعاتی می گوید از آنجا كه زندگی شهری برای انسان نسبتاً جدید است ، مطالعه اینكه چگونه این محیط ها می توانند آنچه را در پوست ما تغییر می دهد و زندگی در روده ما تغییر می كند ، مهم است. و برای مقابله با کمبود این شرایط زندگی ، ممکن است راه هایی برای مداخله و ایجاد محیط هایی مشابه ساکنین ساکنان روستایی وجود داشته باشد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید