سازندگان انیمیشن سیمپسون ها کروناویروس را پیش بینی کرده بودند

در
سازندگان انیمیشن سیمپسون ها کروناویروس را پیش بینی کرده بودند
سازندگان انیمیشن سیمپسون ها ظهور نوع جدیدی از کروناویروس را پیش بینی کرده بودند .با این حال ، در سریال های انیمیشن ، این بیماری از ژاپن گسترش می یابد ، نه از چین.
 
طرفداران انیمیشن سیمپسون ها دریافتند که سازندگان سریال انیمیشن سیمپسون ظهور نوع جدیدی از کروناویروس ، 2019-nCoV را پیش بینی کرده اند.

پیش بینی سیمپسون ها 

بیست و یکمین قسمت از فصل چهارم سریال انیمیشن با نام "Marge in Chains"  یادآور وقایعی است که اکنون در ارتباط با یک بیماری جدید اتفاق می افتد. خانواده سیمپسون ها تصمیم گرفتند آبمیوه گیری را از ژاپن سفارش دهند ، اما در حین بسته بندی یکی از کارمندان نامه پستی عطسه کرد. در نتیجه "نامه ویروسی" منجر به شیوع این بیماری در سراسر شهر اسپرینگفیلد شد.
 
توجه داشته باشید که یک تفاوت وجود دارد: این بیماری نه از ووهان بلکه در شهر ژاپن اوزاکا آمده است.
 
به یاد بیاورید ، طرفداران "سیمپسون ها" بارها و بارها خاطرنشان کرده اند که سازندگان سریال انیمیشن افسانه ای وقایع جهانی را پیش بینی می کنند. و همچنین ابراز پشیمانی کردند که پیش بینی آنها درباره پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ به حقیقت پیوست.

نظرات

در ادامه بخوانید...

جنجال تازه بانوی اول آمریکا در توییتر

در

سیاستمداران در دنیای مجازی به شدت زیر ذره بین قرار دارند ، هنوز مدت زیادی از لایک دردسر ساز ملانیا ترامپ زیر توییت  اندی استروی  نگذشته است که جنجال تازه ای در مورد فالو کردن نفر پنجم توسط بانوی اول آمریکا ایجاد شده است..

 قبل از خواندن این  مطلب ذکر این نکته ضروری است که  در شبکه اجتماعی توییتر دو حساب کاربری وجود دارد که متعلق به رییس جمهور و بانوی اول آمریکا هستند و این دو حساب به غیر از حسابهای شخصی این افراد هستند و در هر دوره ای  در اختیار رییس جمهور و بانوی اولٍ وقت می‌باشند این دو حساب کاربری FLOTUS@  برای بانوی اول و POTUS@ برای رییس جمهور هستند.

 به گزارش AOL.COM در هشتم فوریه 2018

بانوی اول آمریکا خانم ملانیا ترامپ در حساب کاربری رسمی توییترش FLOTUS@ بیش از 9.7 میلیون دنبال کننده (فالوئر) دارد اما ایشان فقط 5 نفر را در توییتر دنبال می کند که یکی از این پنج نفر کسی است که سابقا پست همسرش دونالد ترامپ را در اختیار داشته است و البته  اصلا مورد علاقه دونالد ترامپ نیست و این شخص کسی نیست جز باراک اوباما رییس جمهور پیشین ایالت متحده آمریکا.

برای مدتی زیادی ملانیا در توییتر فقط  چهار نفر را دنبال می کرد حساب رسمی رییس جمهور دونالد ترامپ یعنی POTUS@ و حساب شخصی دونالد ترامپ و همچنین خانم کارن پنس -بانوی دوم کاخ سفید- و آقای مایک پنس معاون اول رییس جمهور ، چهار اکانتی بودند که ملانیا آنها را دنبال می کرد.

با این حال مت هیز، رمان نویس بریتانیایی جمعه گذشته با اشاره به فالو گردن نفر پنجم توسط ملانیا ترامپ در توییتر خودش نوشت : "این یک شوخی دوست داشتنی با دونالد ترامپ است که ملانیا فقط 5 نفر را در توییتر دنبال می کند و یکی از این پنج نفر  باراک اوباما است"

یکی از کاربران توییتر در این باره گفته بود که شاید ادنبال کردن باراک اوباما در توییتر توسط اکانت FLOTUS@ مربوط به زمانی بوده است که این اکانت در اختیار میشل اوباما بوده است .

اما کاربر دیگری بلافاصله این استدلال را رد کرد و ثابت کرد که اکانتهای FLOTUS@ ,و POTUS@ بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری هر شخص  قفل و آرشیو می شوند و تغییر نام داده می شوند و برای افراد جدید اکانتهای با همان نامها ساخته می شود، پس  این  حسابها جدید هستند و باراک اوباما جدیدا توسط ملانیا فالو شده است.در هر صورت هنوز انگیزه ملانیا از دنبال کردن باراک اوباما در توییتر مشخص نیست.

نظرات

۱۴۰۰/۱۲/۲۱عطرهای مورد علاقه افراد مشهور ملانیا ترامپ همسر چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده، مدل و طراح ساعت، مدتهاست که ثابت کرده است که یکی از شیک ترین و زیباترین خانم های اول زمان ماست. ملانیا هنگام انتخاب عطر، بو های کلاسیک و با احتیاط را ترجیح می دهد .عطرهای مورد علاقه او Chanel No. 5 و عطرهای ایتالیایی الهام گرفته از Dolce & Gabbana هستند. عطرهای مورد علاقه ملانیا اغلب ترکیبی از مرکبات تازه و رایحه گل را ترکیب می کنند.

در ادامه بخوانید...

چین شروع به ضد عفونی كردن پول كرد

در
چین شروع به ضدعفونی كردن پول كرد
بانک مرکزی چین اعلام کرد که آنها گردش بخشی از پول در این کشور را ضد عفونی کرده و به حالت تعلیق در می آورند. در عوض ، آنها 600 میلیارد یوان را بصورت جدید جایگزین می کنند.
 
مقامات چینی به مطالعه دانشمندان آمریكا اعتماد كردند كه تا 397 گونه باکتری می توانند روی سطح محبوب ترین اسكناس ها زندگی كنند. علاوه بر این ، آنها اغلب می توانند تا 12 روز زنده بمانند ، اما در موارد استثنایی این دوره ممکن است طولانی تر باشد.
 
سازمان بهداشت جهانی (WHO) اظهار داشته است كه هنوز مشخص نیست كه تا چه مدت ویروس می تواند روی سطوح مختلف زندگی كرد. مطالعات اولیه نشان داده است که ویروس به طور قطع چندین ساعت زندگی می کند ، اما با ضد عفونی کننده ها می توان آن را از بین برد.
 
مقامات چین از پردازش پول با استفاده از اشعه ماوراء بنفش و دمای بالا استفاده می کنند. پس از این ، اسکناس ها و سکه ها برای چند هفته از گردش خارج می شوند ، در همان زمان آنها به همان تعداد اسکناس های جدید وارد بازار می کنند.
 
در چین بیش از 67 هزار مورد مبتلا به کروناویروس تایید شده و 1527 مرگ و میر ثبت شده است. در همین حال ، 11 میلیون نفر در ووهان ، مرکز شیوع کروناویروس و مرکز استان هوبئی ، در قرنطینه زندگی می کنند. بیمارستان ها آنقدر شلوغ هستند که دولت مردم را در اردوگاه های قرنطینه ی موقت قرار داده است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

پزشکان از تغییرات غیر قابل برگشت در ریه های بیماران مبتلا به کروناویروس خبر دادند

در
COVID-19
پزشکان از تغییرات غیر قابل برگشت در ریه های بیماران مبتلا به کروناویروس خبر دادند
پزشکان چینی در مورد صدمات جبران ناپذیر coronavirus COVID-19 به ریه های شخص صحبت کردند. این امر پس از کالبد شکافی اجساد افراد آلوده که در ماه فوریه درگذشته اند ، مشخص شد. 
 
این مطالعه در بیمارستان زونگنان (دانشگاه ووهان) انجام شد. دانشمندان گفتند ، تأثیر COVID-19 بر روی بدن مشابه ترکیبی از سندرم حاد شدید ویروسی و ایدز است ، زیرا بر سیستم ایمنی و ریه ها تأثیر می گذارد.
 
به گفته آنها ، اقدامات احتیاطی باید در مراحل اولیه بیماری انجام شود ، سپس خطر ابتلا به فیبروز کاهش می یابد.
 
فیبروز ریوی روند تشکیل بافت فیبری (اسکار) است که منجر به اختلال در عملکرد تنفسی می شود. با فیبروز ، قابلیت ارتجاعی و کشش بافت ریه کاهش می یابد ، عبور اکسیژن و دی اکسید کربن از طریق دیواره آلوئول ها دشوار است. هیچ درمان مؤثر خاصی برای فیبروز ریوی وجود ندارد.
 
بنابراین ، دانشمندان خاطرنشان كردند ، بیمارانی كه به دلیل ایجاد نوع جدیدی از كروناویروس مبتلا شده اند ، آسیب بافت ریه ای را دریافت می كنند كه در طول عمر با آنها  باقی می ماند. عارضه تنگی نفس است.براساس داده های اخیر ، بیش از 113000 مورد از عفونت کروناویروس در جهان گزارش شده است. بیش از 4000 نفر جان باختند.
 
دانشمندان سنگاپور قبلاً علائم جدیدی از COVID-19 را گزارش داده بودند ، که تصویری نادرست از بیمار مبتلا به تب دنگی ایجاد می کند. یک بیمار آلوده ممکن است بر خلاف پیش زمینه، تب بالا ورم و  خارش داشته باشد. با این حال ، هیچ نشانه مشخصه COVID-19 وجود ندارد.
 
بثورات خارش ، خارش: علائم آتیپیک در مبتلایان به کروناویروس ظاهر می شود
دانشمندان سنگاپور در مورد علائم جدید گلبول های قرمز COVID-19 صحبت کردند ، که تصویری نادرست از بیمار مبتلا به تب دنگی ایجاد می کند. 
 
تب دنگ ، یک تب ویروس ناشی از پشه است که در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان یافت می شود ، سریعترین بیماری ویروسی ناشی از وکتور است که اکنون در بیش از 100 کشور جهان بومی است.
 
طبق گفته دانشمندان ، ممکن است بثورات خارش در بیمار آلوده به کروناویروس در پس زمینه تب بالا مشاهده شود. با این حال ، هیچ نشانه مشخصه COVID-19 وجود ندارد.
 
دانشمندان می گویند ، حتی آزمایش ها می توانند برای تب دنگی مثبت کاذب باشند. آنها از پزشکان خواستند كه به طور جدی به تشخیص coronavirus بپردازند ، زیرا درمان نادرست می تواند هم خودشان را آلوده و هم دیگران را تهدید كند.
 
علائم اصلی (معمولی) کروناویروس شامل تب ، خستگی ، مشکل در تنفس ، سرفه مداوم است.
 
اشکال خفیف تب دنگ می تواند به عنوان بیماری آنفلوانزا مانند علائم مانند تب بالا ، سردرد ، درد در ناحیه پشت چشم ، درد در عضلات و مفاصل ، حالت تهوع ، تورم غدد یا بثورات پوستی ظاهر شود. 
 
در موارد شدید ، درد شدید شکم ، استفراغ مداوم ، تنفس سریع ، لثه های خونریزی ، اضطراب و استفراغ خون مشخصه است. به علت نشت پلاسما ، تجمع مایعات ، مشکلات تنفسی ، خونریزی شدید ، می تواند رخ دهد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

یک دلیل ساده برای گسترش سریع کروناویروس

در
کروناویروس
به گفته  مدیر و بنیانگذار سازمان غیر انتفاعی ( WTO ) ، پس از پایان اپیدمی کروناویروس، COVID-19 ، مردم لزوم رعایت قوانین بهداشت شخصی را فراموش خواهند کرد.
 
این دقیقاً همان اتفاقی است که قبلاً با شیوع بیماری های دیگر رخ داده است ، و دقیقاً به دلیل همین نگرش ، عفونت های خطرناک هنوز در جهان رواج دارد. اکنون افرادی که از اپیدمی وحشت دارند دست خود را شسته ، ماسک می پوشند و به طور کلی با احتیاط رفتار می کنند.
 
- بر اساس تجربه من با SARS ، معتقدم برخی افراد این عادت های خوب را حفظ کرده و به آنها ادامه می دهند. با این حال ، بقیه پس از پایان بیماری، آرامش خود را حفظ کرده و بهداشت عمومی را حفظ نمی کنند. به همین دلیل است که اکنون توزیع گسترده ای از COVID-19 داریم. "
 
وی اضافه كرد كه حفظ استانداردهای بهداشتی اساسی و بدون coronavirus نیز بسیار حیاتی است ، زیرا تا 50 درصد بیماری ها به دلیل بهداشت ضعیف است.
 
دست های شسته نشده که با آنها پول می گیریم ، سطح لمس در وسایل نقلیه و اماکن عمومی را درگیر می کنیم ، به نفوذ عوامل بیماری زا در تعدادی از بیماری ها از جمله آنفلوانزا ، ذات الریه ویروسی ، وبا و اشکال مختلف هپاتیت کمک می کند.
 
براساس آمار WHO ، در سراسر جهان سالانه 30،000 زن و 400000 نوزاد در اثر عفونت جان خود را از دست می دهند. غالباً این امر به دلیل کمبود آب تمیز و بهداشت در مناطق محروم و همچنین به دلیل رعایت نکردن کافی از نیازهای شستشوی دست اتفاق می افتد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

محصولات غذایی آنتی ویروس برای تقویت سیستم ایمنی 10 محصول

در
10 مورد برتر محصولات غذایی برای سیستم ایمنی بدن
روزنامه اسپانیایی La Vanguardia محصولاتی را برای رژیم غذایی معرفی می کند که با خواص خود از عملکرد سیستم ایمنی بدن پشتیبانی می کنند ، به این معنی که آنها از بدن در برابر ویروس ها محافظت می کنند.
 
10 مورد برتر محصولات غذایی برای سیستم ایمنی بدن شامل سیر حاوی آلیسین ، زغال اخته آنتی اکسیدان ، بادام سرشار از ویتامین E ، آب گوشت ، کلم بروکلی ، قارچ ، شکلات تیره و مرکبات است.
 
در صدر لیست سیر که یک ماده ضد باکتری ، آنتی ویروس و ضد قارچ محسوب می شود قرار دارد. به دنبال آن بادام و زغال اخته که از مجاری هوایی محافظت می کند.
 
پزشکان توصیه می کنند که غذای مرغ یا بوقلمون را در رژیم غذایی قرار دهید ، که از تشکیل مخاط در هنگام سرماخوردگی جلوگیری می کند.
سیب زمینی شیرین سرشار از بتاکاروتن و کلم بروکلی که حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است.
 
همچنین قارچ، شکلات تیره ، مرکبات ، انار ، کیوی ، پاپایا ، اسفناج ، جوانه گندم و صدف مفید است.
 
در بین ادویه ها ، زنجبیل و زردچوبه برای تقویت ایمنی بسیار عالی است ؛ در بین نوشیدنی ها ، چای سبز و کفیر.
 
پیش از این گزارش شده بود که پزشکان چندین عادت مفید روزانه برای محافظت در برابر coronavirus COVID-19 کروناویروس را فراخوانی کرده اند. بنابراین ، شما باید بیشتر از همیشه دست خود را بشویید ، هنگام سرفه یا عطسه ، دهان و بینی خود را بپوشانید ، سطوح را ضد عفونی کرده و ایمنی را افزایش دهید: افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف به احتمال زیاد آلوده می شوند. علاوه بر این ، شما باید درست بخورید ، فعالیت بدنی کافی داشته باشید ، یک خواب کافی و خوب داشته باشید و از استرس خودداری کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

یک پزشک از ایتالیا، آخرین لحظات زندگی بیماران مبتلا به کروناویروس را تشریح کرد

در
آخرین لحظات زندگی بیماران مبتلا به کروناویروس
پزشک شاغل در بیمارستان سان کارلو بورومئو در میلان ، ایتالیا ، آخرین لحظات زندگی بیماران مبتلا به کروناویروس را تشریح کرد.
 
به گفته Francesca Cortellaro ، بیماران مبتلا به ویروس کرونا می خواهند قبل از فوت ، این فرصت را به آنها دهند تا با عزیزان خود صحبت کنند. معمولاً پزشک با استفاده از یک لینک ویدیویی ، بیماران در حال احتضار را با عزیزان مرتبط می کند.
 

آیا می دانید چشمگیرترین چیز در بیماران مبتلا به کروناویروس چیست؟

این است که مشاهده کنیم چگونه بیماران به تنهایی می میرند ، به چگونگی التماس آنها گوش دهیم تا به آنها فرصت خداحافظی با فرزندان و نوه هایشان داده شود.
 
به تازگی ، یک بیمار مسن ، با درک اینکه مدت زمان زیادی ندارد ، از من خواست تا با نوه خود تماس بگیرد.
 
از طریق لینک ویدیویی با او تماس گرفتم. خداحافظی کردند. خیلی زود ، و بیمار فوت شد. من در حال حاضر یک لیست طولانی از تماس های ویدیویی دارم.این پزشک خاطرنشان كرد: این افراد آلوده به کروناویروس با ذهن روشن و آگاهانه با مرگ روبرو می شوند. 
 
دکتر توضیح داد: "این احساس می شود که در حال غرق شدن هستند ، و اکنون خود آنها متوجه شده اند که غرق می شوند."
 
ایتالیا به بزرگترین مرکز اروپا در گسترش کروناویروس تبدیل شده است. به دلیل همه گیری ، مقامات لمباردی و 14 استان دیگر از جمله ونیز را قرنطینه کردند. این کشور بیش از 800 کشته و بیش از 12460 آلوده ، عمدتا افراد مسن ثبت کرده است.
 
در برگامو نمی توانند با تعداد کشته شدگان کنار بیایند ، به همین دلیل برای این منظور آنها شروع به استفاده از کلیسای محلی کردند.
 
روبرتو Cosentini ، پزشک بیمارستان جیووانی ، لمباردی را با "مرکز زمین لرزه بی پایان" مقایسه کرد. به گفته وی ، بیماران در شرایط جدی وارد می شوند و بیمارستان دیگر نمی تواند برای نجات آنها کاری انجام دهد.
 
براساس داده های اخیر ، تعداد مبتلایان به کروناویروس در سراسر جهان از 141 هزار نفر فراتر است. بیش از 70600 هزار بهبود یافته و 5600 نفر فوت کردند.

نظرات

در ادامه بخوانید...