اوتیسم عجیب و غریب سندرم الکل جنین چیست

یک بیماری در دوران کودکی وجود دارد که در آن شما می توانید با خیال راحت مادر را سرزنش کنید. این یک سندرم الکل جنین است که به دلیل استفاده از الکل در دوران بارداری و قبل از بارداری ایجاد می شود.
 

اوتیسم عجیب و غریب  سندرم الکل جنین چیست؟

جودیت ناکس به بی بی سی گفت که پسران او پس از چندین سال قادر به تشخیص درست از غلط نیستند. پسران او شروع به رفتار عجیب در سن کودکی کردند. در ابتدا، جودیت، مانند پزشکان، معتقد بود که اختلال طیف اوتیسم را دارند. به عنوان مثال، توجه کودک به اسباب بازی ها جلب نمی شد. با بالا رفتن سن، مشکلات جدی تر شد. پسر شروع به نشان دادن تجاوز به عنف کرد، جودیت و سایر اعضای خانواده مجبور بودند از خود دفاع کنند.
 
تنها شش سال پس از شروع اولین علائم، بیماری پسر او به طور دقیق تشخیص داده شد - سندرم الکل جنین. بدترین چیز این است که این سندرم حدود چهار بار بیشتر از اختلالات طیفی اوتیست رخ می دهد. و از طریق استفاده از الکل در دوران بارداری و قبل از آن ایجاد می شود.
 
پزشکان معتقدند که خطرناک ترین چیز این است که بسیاری از پزشکان در ارتباط موضوع الکل با زنانی که در حال برنامه ریزی برای تبدیل شدن به یک مادر هستند، صحبت نمی کنند. اما در عین حال، همانطور که نظرسنجی ها نشان می دهند، اکثر زنان در کشورهای مستقل مشترک المنافع و بسیاری از کشورهای اروپایی در مصرف الکل هیچ چیز وحشتناکی نمی بینند. البته، این در مورد مصرف الکل کم نیست، گروه خطر اصلی زنانی هستند که از الکل زیاد استفاده می کنند. 
 
FAS سندرم الکل جنین به اندازه کافی مورد مطالعه قرار نگرفته است؛ این سندرم برای اولین بار در حدود چهل سال پیش توصیف شد. اعتقاد بر این است که شدت این تظاهر بستگی به میزان مصرف الکل توسط مادر دارد. ممکن است نقض بسیار جزئی توسعه و رفتار، و همچنین تظاهرات جدی با نشانه های خارجی، عقب ماندگی ذهنی و مشکلات جدی سلامت وجود داشته باشد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید