علائم یک مورد بسیار نادر از اختلال ژنتیکی از طریق استفاده از قهوه کاهش یافت

با توجه به استفاده از قهوه، علائم اختلال عضلات در پسر به طور چشمگیری کاهش یافت.
پزشکان فرانسوی یک مورد بسیار نادر از اختلال ژنتیکی را توصیف کرده اند، علائم آن از طریق استفاده از قهوه حذف شده است. یک پسر یازده ساله پاتولوژی ژنتیکی بسیار نادر را ایجاد می کند که موجب اختلال در عضلات می شود.
 
سندرم Hyperkinesis با نقص در ژن ADCY5 همراه است و در حرکات ناخواسته بازوها، پاها و صورت بیان می شود. پدر و مادر پسر به پزشکان گفتند که اطمینان دارند که قهوه باعث جلوگیری از تشنج ها می شود. علاوه بر این، آنها به طور تصادفی این مشاهدات را انجام دادند. یک بار، به اشتباه، آنها کپسول اسپرس را برای یک قهوه بدون کافئین خریداری کردند. علائم شدید بدتر شد، چهار روز کودک از اسپاسم عذاب می کشید. به محض این که آنها کپسول ها را جایگزین کردند و شروع به دادن قهوه طبیعی به پسر کردند علائم اختلال عضلات به طرز چشمگیری کاهش یافتند و کودک به وضوح احساس بهتری داشت.
 
پزشکان گفتند که قبلا تصور می شد که قهوه می تواند به غلبه بر اسپاسم عضلانی کمک کند. اما از آنجایی که تعداد کمی از افراد مبتلا به چنین تشخیصی وجود دارد، و کسانی که در طول آزمایش یک دارونما دریافت می کنند، می توانند رنج ببرند، آزمایش امکان پذیر نبود. به جای دانشمندان، یک آزمایش اتفاقی توسط والدین یک پسر بیمار باعث این نتیجه شگفت آور شد .

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید