دختری با حساسیت نادر به آب و نحوه زندگی او

دختری با حساسیت نادر به آب و نحوه زندگی او
کهیر آکواژنیا یک واکنش آلرژیک بسیار نادر به آب است که در حدود 50 نفر مبتلا در جهان با این حساسیت وجود دارند.
 
راشل وارویک آمریکایی در بیشتر زندگی خود با آب دوست نیست. این دختر حساسیت نادر دارد - کهیر نسبت به آب. به گفته پزشکان ، این بیماری با جهش ژن مسئول تولید آنتی بادی همراه است. به طور معمول بدن نباید به ماده ای که درون خودش هست پاسخ منفی بدهد.
 
اولین واکنش به آب در راشل در 12 سالگی اتفاق افتاد. کهیر شدید در او شروع شد و والدینش او را نزد پزشک بردند. پزشك به سرعت تشخیص داد كه اين بيماری کهیر است. تحلیل ها تشخیص را تأیید کردند.
 
هرگونه تماس با آب ، حتی اگر عرق او باشد ، باعث حساسیت راشل می شود. پوست او قرمز می شود ، شروع به خارش می کند ، تاول ها ظاهر می شوند. وقتی دختر نوشیدنی می خورد ، احساس درد و سوزش در غشاهای مخاطی دهان و گلو را تجربه می کند.
 
متأسفانه ، دارو های راشل کمکی به او نمی کند. بنابراین ، او باید با تمام توان از مصرف آب خودداری کند. راشل حدوداً هفته ای یک بار شستشو را انجام می دهد و بقیه اوقات از دستمال های بهداشتی مخصوصی استفاده می کند. دستان خود را با دستمال و ضد عفونی کننده تمیز می کند. او سعی می کند در هوای بارانی خانه را ترک نکند ، اگرچه آرزوی پیاده روی در باران را دارد. دختر روزانه یک بار آب می نوشد و اگر واقعاً احتیاج به نوشیدن داشته باشد ، پس شیر می نوشد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید