خطرناک ترین محصولی که همه دوست دارند

خطرناک ترین محصولی که همه دوست دارند
کارشناسان آمریکایی محصولی را نام برده اند که خطر بزرگی برای سلامتی دارد ، اما در سراسر جهان نیز محبوب است.
این محصول محبوب چیپس سیب زمینیاست. سیب زمینی سرخ شده معمولی نیز بسیار مفید نیست ، اما چیپس رکورد خطر برای سلامتی را چند برابر می کند.
 
اول از همه ، سیب زمینی خود کالری بالایی با ارزش غذایی کم دارد.خواص و مواد مفید زیادی در آن وجود ندارد. علاوه بر این ، برش های سیب زمینی حاوی مقدار زیادی روغن ، نمک و مواد افزودنی شیمیایی هستند. هنگام سرخ کردن در دماهای بالا ، روغنهای گیاهی به مواد سرطان زا تبدیل می شوند ،  در نتیجه یک میان وعده بسیار پر کالری و چرب می باشد ، با مقدار کمی از مواد مغذی که به هیچ وجه نمی توان آنها را به حساب آورد.
 
معایب دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر یک بسته چیپس بخورید ، مقدار زیادی کالری دریافت خواهید کرد ، اما به زودی احساس گرسنگی خواهید کرد. بنابراین ، برای کسانی که می خواهند وزن خود را به طور عادی حفظ کنند ، چیپس توصیه نمی شود. نویسندگان این مطالعه ، چیپس را بدترین میان وعده برای سلامتی و بدن نامیدند.
 
مطالعات نشان داده است كه دوستداران چیپس جان خود را به خطر می اندازند - استفاده منظم از این محصول خطرناک بوده و  ابتلا به بیماری های قلبی عروقی از جمله حمله قلبی و سكته مغزی را به شدت افزایش می دهد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید