دختر سومو در استرالیا به دنیا آمد

وزن کودک در بدو تولد 5.8 کیلوگرم بود - تقریباً دو برابر وزن متوسط ​​کودک است.
 
در یکی از بیمارستانهای استرالیا ، یک دختر با وزن غیرمعمول 5.8 کیلوگرم به دنیا آمد.به علت وزن زیاد دختر سومو نامیده شد. (سومو نوعی کشتی در ژاپن است)  نوزادی که در همان لحظه تولد به یک مشهور واقعی تبدیل شد ، رمی نامیده شد. 
 
والدین دختر گفتند كه خواهر بزرگترش نیز با وزن زیاد متولد شده است - حدوداً پنج كیلوگرم. و در حالی که منتظر Remy بودند ، آنها می دانستند که این کودک بزرگ خواهد بود. درست است ، فقط سه هفته قبل از تولد ، پزشک سونوگرافی گفت که دختر حدود چهار کیلوگرم وزن خواهد داشت - او ظاهراً در کمتر از یک ماه وزن باقی مانده را بدست آورد.
 
به محض تولد رمی ، تمام پزشکان و کادر پزشکی در اطراف او جمع شدند. متوسط ​​وزن نوزاد در استرالیا 3.5 کیلوگرم است و کارمندان بیمارستان قبلاً هرگز چنین نوزاد بزرگی را ندیده بودند. رمی کاملاً سالم است ، او با همان سرعت در حال رشد است که سایر نوزادان رشد می کنند. والدین می گویند او دختری بسیار زیبا و خندان است.
 
به هر حال ، بزرگترین نوزاد تاریخ استرالیا در سال 1963 به دنیا آمد. او  7.4 کیلوگرم وزن داشت و دقیقا دو برابر اندازه یک نوزاد متوسط ​​در آن زمان بود. اسم کودک استفان بود. او وقتی 50 ساله بود ، 187 سانتی متر قد و  97 کیلوگرم وزن داشت.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید