چه داروهایی بهتر است در بیماری همه گیر کرونا استفاده نشوند

کمکهای اولیه
برای سرماخوردگی و عفونت ،  جعبه کمکهای اولیه باید حاوی داروهای ضد تب باشد. در عین حال ، ایبوپروفن ، آنالژین و کتورولاک قرص برای استفاده در بیماری های عفونی و عفونت های ویروسی توصیه نمی شود.
 
دکتر گفت: اگر درجه حرارت را نمی توان به 38 درجه کاهش داد ، اگر فرد تشنج و سایر تظاهرات نداشته باشد ، برای هر گونه عفونت ، پاراستامول ایمن ترین دارو از این گروه است.
 
در مورد آنتی بیوتیک ها ، فقط یک پزشک می تواند آنها را تجویز کند. دکتر تأکید کرد که آنها فقط به بیماری های باکتریایی کمک می کنند و روی ویروس ها ، به ویژه در ویروس کرونا اثر نمی کنند. علاوه بر این ، آنتی بیوتیک ها وضعیت میکرو فلور روده را مختل می کنند ، که پس از آن باید برای مدت طولانی ترمیم شود.
 
از آنجا که اکنون بسیاری تحت استرس هستند ، داروهای ضد اضطراب محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. مردم آنها را برای خود تجویز می کنند ، اما شما نباید این کار را انجام دهید.
 
- من می خواهم شهروندان را از استفاده از داروهای آرامبخش بدون نسخه پزشک هشدار دهم ، زیرا آنها حاوی فنوباربیتال هستند که سیستم عصبی را مهار می کند. علاوه بر این ، داروهای آرامبخش اعتیاد آور است.
 
یک جعبه کمک های اولیه خانگی باید حاوی داروهایی باشد که به ویژه برای بیماران مبتلا به بیماری های مزمن روزانه استفاده می شود. و ، البته ، در مورد چسب زخم ، ضد عفونی کننده ، پانسمان و گاز استریل را فراموش نکنید.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید