ماسک با دریچه ، استفاده از آن در کرونا بی فایده است

صورت
عیب اصلی ماسک با دریچه ، استفاده از آن در بیماری همه گیر بی فایده است.در مورد تجهیزات محافظت شخصی ، و به طور خاص ، ماسک ها ، اطلاعات متناقض منتشر می شود. 


در ابتدای همه گیری ، به ما گفتند که ماسک فقط در صورت استفاده از دارو ، یکبار مصرف ، کاملاً مناسب در صورت و تنها در صورت تعویض هر دو ساعت و محافظت از آن ،  صورت می گیرد. از آنجا که ویروس ها از نفوذ می کنند ، از ماسک های قابل استفاده مجدد استفاده ای نشود. اکنون به طور فزاینده ای می شنویم که هر ماسکی کمک می کند ، و برای این که آلوده نشویم دیگر به آن نیازی نیست ، بلکه دیگران را آلوده نمی کنیم ، زیرا بیماران بدون علامت بیشتر و بیشتر ظاهر می شوند. ماسک های سوپاپ محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.اما چنین ماسکی یک اشکال بزرگ دارد: یک فرد آلوده ، در حال بازدم ، "همه ویروس های خود را به دیگران می دهد." 

 

ماسک های دارای سوپاپ منحصراً برای پزشكان مناسب هستند ، زيرا استنشاق را بسيار آسان می كنند. در زندگی روزمره نیازی به پوشیدن نیست و اکنون حتی تعدادی از شرکت های هواپیمایی به مسافرانی که چنین ماسکی دارند با هواپیما اجازه مسافرت نمی دهند ، زیرا به هیچ وجه از شیوع ویروس جلوگیری نمی کنند.کارشناسان می گویند ، در مورد چنین جایگزینی ماسک به عنوان روسری یا یقه بلند ژاکت ، حتی صحبت در مورد آن جدی نیست.

 

همانطور که قبلاً گزارش شده  ، نوع جدید ویروس کرونا به طور غیرمعمولی سرسخت اعلام شد: 99.9% درصد مایع ترشحات تنفسی در عرض چند دقیقه تبخیر می شود ، اما ذرات ویروس به لطف فیلم میکروسکوپی تشکیل شده زنده می مانند. در بعضی از سطوح ، می تواند 150 ساعت طول بکشد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید