سیگنال های خطرناک: سه علامت اولیه دیابت

NDHFJ


دیابت یکی از شایع ترین دلایل مرگ زودرس است.دیابت نوع 2 یک بیماری موذی است - فوراً ظاهر نمی شود و می تواند سالها سلامت را از بین ببرد. ممکن است فرد بیمار باشد ، اما برای مدت طولانی از آن آگاه نباشد. با توجه به شیوع این بیماری ، تقریباً برای همه خطر وجود دارد. به عنوان یک قاعده ، این بیماری در طی معاینه روتین تشخیص داده می شود. این نشان می دهد که فرد به خود پزشک مراجعه نمی کند ، زیرا چیزی او را آزار نمی دهد ، اما بیماری او به طور تصادفی  تشخیص داده می شود.


پزشکان تشخیص هر چه سریعتر دیابت را مهم می دانند. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟

کارشناسان علائم مشخصه ای را که ممکن است با وجود این بیماری همراه باشد ، لیست می کنند. اولاً ، "مه در چشم" است. گهگاه رخ می دهد و با این واقعیت همراه است که قند و آب اضافی در اندام بینایی حفظ می شود.

ثانیاً ، تکرر ادرار ممکن است علامتی نگران کننده باشد. واقعیت این است که در دیابت ، کلیه ها پردازش مقادیر اضافی قند را متوقف می کنند و مقدار اضافی آن را از دفع می کنند.

سوم ، تشنگی مداوم ، خستگی بدون علت پس از خوردن غذا و سردرد ممکن است نشانگر پیشرفت این بیماری باشد.

 

همه اینها به علائم بیماری اشاره دارد. اگر درک کردید که علائم فوق به طور مستقیم با شما ارتباط دارد ، حتما با پزشک مشورت کرده و آزمایش شوید.

به یاد داشته باشید ، دیابت می تواند کند شود ، اما شما باید این کار را در اسرع وقت انجام دهید. عوارض دیابت بسیار خطرناک است .این عوارض می توانند منجر به ناتوانی و مرگ زودرس شوند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید