چرا کروناویروس بسیار خطرناک است

یک بیماری کاملا جدید: چرا COVID-19 بسیار خطرناک است؟
یک بیماری کاملا جدید: چرا COVID-19 بسیار خطرناک است؟ عفونت ویروسی کروناویروس استرس زیادی برای اپیتلیوم آلوئول دارد ، یعنی هدف ویروس ، بافت ریه است. ما قبلاً چنین ویروس هایی را نمی دیدیم و درباره آن نمی دانستیم. اکنون در کلینیک های ما ، در بین بیمارانی که با کروناویروس بستری هستند ، تقریباً همه دارای ذات الریه هستند - 95٪! این یک پدیده بسیار غیرمعمول است.
 
Tropism of virusus اصطلاحی است که خاصیت ویروس های فردی را برای تأثیر عمدتا بر اندام ها و بافت های ارگانیسم آلوده به آنها مشخص می کند.
 
خود پنومونی طبق سناریوهای مختلف پیش می رود ، گاهی اوقات بدون وجود یک علامت منفرد ، یعنی فرد به سادگی احساس نمی کند که بیمار است: هیچ تب ، سرفه ، تنگی نفس وجود ندارد. 
 
- سناریوی دیگر این است که ذات الریه با COVID-19 اغلب به سرعت پیشرفت می کند ، و بیماران نارسایی حاد تنفسی را تجربه می کنند. این امر مستلزم استفاده از روشهای پیشرفته پشتیبانی از دستگاه تنفسی ، از جمله تهویه مکانیکی است.
 
اگر ما در مورد تفاوت های مهم بین ویروس های دیگر از ویروس کروناویروس صحبت کنیم ، باز هم ، این مقدار زیادی از عفونت ریه (پنومونی) است. تقریباً تمام بیمارانی که با COVID-19 در بیمارستان بستری شده اند دارای آسیب ریوی هستند.
 
- ویروس SARS-CoV-2 کاملاً جدید است.کارشناسان تأکید کردند که چینی ها ابتدا در اواخر سال 2019 به ویروس مبتلا شده اند و ما ، اروپایی ها و آمریکایی ها ، در سال 2020. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید