کشف علامت جدید کرونا

در

یکی دیگر از علائم اولیه تاج ویروس کشف شده است
دانشمندان بار دیگر از کشف علامت جدید کروناویروس خبر داده اند. این می تواند به ظن بیماری قبل از بروز علائم حاد وظاهر شدن علائم خاص تری کمک کند..


مجله JAMA Dermatology مقالاتی را از دانشمندان اسپانیایی منتشر کرد که علائم جدیدی از کرونا ویروس را کشف کردند. نویسندگان این مطالعه خاطرنشان كردند كه این تنها داده های اولیه است ، زیرا این نتیجه گیری ها بر اساس مطالعه سوابق پزشکی تنها چند ده بیمار از همان گروه سنی - از 40 تا 69 سال انجام شده است.

کشف علامت جدید کروناویروس

یک سوم از بیماران بثوراتی را در دهان مشاهده کردند. علاوه بر این ، ممکن است این بثورات دهانی چند روز قبل از علائم دیگر ظاهر شود ، یعنی اولین سیگنال بدن باشد. این امکان وجود دارد که بثورات روی سایر غشاهای مخاطی ظاهر شود.

پیش از این ، محققان کشورهای مختلف قبلاً گزارش هایی در مورد جلوه های پوستی کروناویروس داده بودند. در ابتدا فرض بر این بود که این علامت مشخصه و مخصوص کودکان است ، اما بعداً مشخص شد که تظاهرات پوستی در بزرگسالان هم شایع یست. علاوه بر این ، این طیف بسیار گسترده است - ممکن است یک بثورات شبیه به سرخک ، روزاسه ، آنژییت ، بثورات پاپولو-سنگفرشی ، بثوراتی مانند سوختگی و همچنین تغییراتی در بافتهای صورت مشاهده شود.

لیست علائم کروناویروس ، که در ابتدا شامل تظاهرات تنفسی است ، دائماً به روز می شود. COVID-19 قادر به آلوده کردن بافت ها و اندام های مختلف است ، بنابراین ، علائم بسیار گسترده و متنوع است. حدود یک سوم از بیماران به هیچ وجه علائمی را تجربه نمی کنند ، اما برخی از آنها بعداً عوارض ایجاد می کنند.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

پزشکان از تغییرات غیر قابل برگشت در ریه های بیماران مبتلا به کروناویروس خبر دادند

در
COVID-19
پزشکان از تغییرات غیر قابل برگشت در ریه های بیماران مبتلا به کروناویروس خبر دادند
پزشکان چینی در مورد صدمات جبران ناپذیر coronavirus COVID-19 به ریه های شخص صحبت کردند. این امر پس از کالبد شکافی اجساد افراد آلوده که در ماه فوریه درگذشته اند ، مشخص شد. 
 
این مطالعه در بیمارستان زونگنان (دانشگاه ووهان) انجام شد. دانشمندان گفتند ، تأثیر COVID-19 بر روی بدن مشابه ترکیبی از سندرم حاد شدید ویروسی و ایدز است ، زیرا بر سیستم ایمنی و ریه ها تأثیر می گذارد.
 
به گفته آنها ، اقدامات احتیاطی باید در مراحل اولیه بیماری انجام شود ، سپس خطر ابتلا به فیبروز کاهش می یابد.
 
فیبروز ریوی روند تشکیل بافت فیبری (اسکار) است که منجر به اختلال در عملکرد تنفسی می شود. با فیبروز ، قابلیت ارتجاعی و کشش بافت ریه کاهش می یابد ، عبور اکسیژن و دی اکسید کربن از طریق دیواره آلوئول ها دشوار است. هیچ درمان مؤثر خاصی برای فیبروز ریوی وجود ندارد.
 
بنابراین ، دانشمندان خاطرنشان كردند ، بیمارانی كه به دلیل ایجاد نوع جدیدی از كروناویروس مبتلا شده اند ، آسیب بافت ریه ای را دریافت می كنند كه در طول عمر با آنها  باقی می ماند. عارضه تنگی نفس است.براساس داده های اخیر ، بیش از 113000 مورد از عفونت کروناویروس در جهان گزارش شده است. بیش از 4000 نفر جان باختند.
 
دانشمندان سنگاپور قبلاً علائم جدیدی از COVID-19 را گزارش داده بودند ، که تصویری نادرست از بیمار مبتلا به تب دنگی ایجاد می کند. یک بیمار آلوده ممکن است بر خلاف پیش زمینه، تب بالا ورم و  خارش داشته باشد. با این حال ، هیچ نشانه مشخصه COVID-19 وجود ندارد.
 
بثورات خارش ، خارش: علائم آتیپیک در مبتلایان به کروناویروس ظاهر می شود
دانشمندان سنگاپور در مورد علائم جدید گلبول های قرمز COVID-19 صحبت کردند ، که تصویری نادرست از بیمار مبتلا به تب دنگی ایجاد می کند. 
 
تب دنگ ، یک تب ویروس ناشی از پشه است که در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان یافت می شود ، سریعترین بیماری ویروسی ناشی از وکتور است که اکنون در بیش از 100 کشور جهان بومی است.
 
طبق گفته دانشمندان ، ممکن است بثورات خارش در بیمار آلوده به کروناویروس در پس زمینه تب بالا مشاهده شود. با این حال ، هیچ نشانه مشخصه COVID-19 وجود ندارد.
 
دانشمندان می گویند ، حتی آزمایش ها می توانند برای تب دنگی مثبت کاذب باشند. آنها از پزشکان خواستند كه به طور جدی به تشخیص coronavirus بپردازند ، زیرا درمان نادرست می تواند هم خودشان را آلوده و هم دیگران را تهدید كند.
 
علائم اصلی (معمولی) کروناویروس شامل تب ، خستگی ، مشکل در تنفس ، سرفه مداوم است.
 
اشکال خفیف تب دنگ می تواند به عنوان بیماری آنفلوانزا مانند علائم مانند تب بالا ، سردرد ، درد در ناحیه پشت چشم ، درد در عضلات و مفاصل ، حالت تهوع ، تورم غدد یا بثورات پوستی ظاهر شود. 
 
در موارد شدید ، درد شدید شکم ، استفراغ مداوم ، تنفس سریع ، لثه های خونریزی ، اضطراب و استفراغ خون مشخصه است. به علت نشت پلاسما ، تجمع مایعات ، مشکلات تنفسی ، خونریزی شدید ، می تواند رخ دهد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

فروشنده میگو در بازار اولین کسی بود که با کروناویروس بیمار شد

در
فروشنده میگو در بازار اولین کسی بود که با COVID-19 بیمار شد
دانشمندان چینی اولین شخصی را یافتند که را در ووهان ، مرکز اپیدمی کورو ویروس دریافت کرد.
اولین تشخیص COVID-19 توسط زنی به نام "وی " انجام شد که در بازار هوانا مشغول تجارت میگو ی زنده بود ، که مرکز این بیماری شد. هنوز مشخص نیست که این زن ویروس را از کجا گرفته و تحت چه شرایطی آن را مبتلا شده است.
 
رسانه ها ادعا می کردند که اولین مورد ابتلا به کروناویروس در چین در 17 نوامبر 2019 کشف شد. سپس ویروس SARS-CoV-2  ناشناخته در 17 نوامبر در فرد 55 ساله ساکن استان چین هوبی کشف شد. بعداً ، پزشکان چینی روزانه یک تا پنج مورد جدید از عفونت را ثبت کردند ، اما تنها در پایان ماه دسامبر مشخص شد که آنها با یک نوع جدید از کروناویروس سر و کار داشتند.
 
با این حال ، زنی به نام "وی" اولین بیمار بود که به تازگی عفونت کرونا ویروس در او تایید شد. مشخص نیست که چگونه او با اولین حامل کروناویروس در کشور ارتباط داشته ، با این حال "وی" آپارتمانی را در نزدیکی این بازار اجاره کرده و اولین کسی شد که با این علائم با کلینیک تماس گرفت.
 
تا پایان سال 2019 دانشمندان 27 نفر دیگر را با علائم مشابه کشف کردند که در این خانه زندگی می کردند و با بازار هوانا ارتباط داشتند. 11 نفر از گروه اول که پس از شروع علائم آلوده شده اند ، به کلینیک های کوچک نزدیک این بازار ، واقع در ساختمان های مسکونی قدیمی ، مراجعه کردند. اکنون همه این کلینیک های خصوصی بسته شده اند.
 
اکنون در 175 کشور جهان بیش از 472 هزار مورد آلودگی به این عفونت وجود دارد. 90٪ از این موارد در هفت کشور - چین ، ایتالیا ، ایالات متحده ، اسپانیا ، آلمان ، ایران و فرانسه رخ می دهد. در عین حال ، در چین ، که ویروس از آن ناشی شده است ، کاهش چشمگیر اپیدمی مشاهده می شود. از اواخر سال 2019 ، 21 هزار نفر در اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داده اند ، بیش از 114 هزار نفر درمان شده اند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

مرطوب کننده غشاهای مخاطی، برای محافظت از COVID-19 به دنبال چه چیزی باشید

در
دستکش ، ماسک و عینک ، بدون تماس تصادفی و موارد دیگر. گاهی اوقات شما از هر چیزی که می تواند به محافظت از COVID-19 کروناویروس کمک کند ، استفاده می کنید. آیا این کافی است؟ 
 
خرید محصولات تقویت کننده سیستم ایمنی در داروخانه کاملاً بی خطر نیست. هیچ کدام از آنها از نظر بالینی مورد آزمایش قرار نگرفته اند ، و این خوب است که فقط کیف پول شما را خالی کند و به سلامتی آسیب جدی نرساند. باور کنید ، یک روحیه خوب ، امکان حفظ تناسب ، حفظ آب و هوای عادی و استفاده از نور خورشید در محیط داخل آپارتمان و اقدامات اساسی در مورد ایمنی بهتر خواهد شد.
 
و اکنون در مورد غشاهای مخاطی است. این چیزی نیست که آنها راجع به ماسک به شما بگویند ؛ یک نیاز مستقیم برای محافظت از سیستم تنفسی وجود دارد. دفاع طبیعی بدن مخاطی است که عملکردهای مانع را بدون عبور گرد و غبار و مواد عفونی انجام می دهد. اگر غشاهای مخاطی خشک شوند ، این سد کار نمی کند. دلیل این امر ممکن است هر چیزی باشد ، یک اتاق خشک و پر از گرد و غبار ، یک واکنش آلرژیک ، عفونت دیگری در بدن یا کم آبی بدن.
 
ما مطمئن هستیم که خودتان با دلایل کنار خواهید آمد. برای بازگشت به هیدراتاسیون غشاهای مخاطی چندین گزینه وجود دارد.
در مرحله اول ، گرانتر ، هر شستشوی بینی با مارک معروف را خریداری کنید و مرتباً آن را درون بینی خود بریزید. علاوه بر این ، توصیه می شود به صورت دوره ای با این مایع شستشو دهید.
گزینه دوم ، یک سرم شستشو بینی را از داروخانه خریداری می کنید و همین کار را انجام می دهید.
گزینه سوم ، تهیه آب و نمک در خانه است. در واقع ، به سلیقه خود ، به طوری که زیاد شور نباشد. حتما آب و نمک را بجوشانید بعد از خنک شدن در ظرف استریل شده بریزید بنابراین ، می توانید خودتان وسیله ای برای پیشگیری از بیماری کورو ویروس را آماده کنید.
 
با مرطوب کردن غشاهای مخاطی دستگاه تنفسی فوقانی ، اطمینان خواهید یافت که حتی اگر COVID- 19 از طریق ماسک عبور کند ، با یک مانع قابل اعتماد روبرو می شود.
 
قطره های مرطوب کننده چشم یا اشک مصنوعی را از داروخانه خریداری کرده و طبق برنامه ای از آنها استفاده کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

فیس بوک بر اساس نظرسنجی خود نقشه ای از توزیع کروناویروس ایجاد کرده است

در
فیس بوک به همراه محققان دانشگاه کارنگی ملون ، نقشه تعاملی را ایجاد کرده اند که به شما کمک می کند تا شیوع coronavirus کروناویروس را در سراسر ایالات متحده پیش بینی کنید. این پلتفرم داده های مربوط به کاربران با علائم COVID-19 و موارد تایید شده را نمایش می دهد. برخی از اطلاعاتی که فیس بوک از بررسی خود جمع آوری کرده است.
 
در یک نظرسنجی در شبکه های اجتماعی ، از کاربران خواسته شد تا در مورد علائم COVID-19 که آنها یا یکی از اعضای خانواده آنها در 24 ساعت گذشته تجربه کرده اند صحبت کنند. توسعه دهندگان اطمینان دارند که این نظرسنجی ها به بیمارستانهای محلی و متخصصان پزشکی امکان پیش بینی تعداد بستریهای بالقوه را می دهد.
 
مدیر عامل فیسبوک در پستی در واشنگتن پست ، مارک زاکربرگ گفت: این شبکه اجتماعی باید به محققان و مقامات بهداشتی کمک کند تا داده های مورد نیاز خود را برای پاسخ به ویروس دریافت کنند.
 
وی گفت: "جهان قبلاً با اپیدمی ها روبرو بوده است ، اما این بار ما ابرقدرتی جدید داریم: توانایی جمع آوری داده ها و به اشتراک گذاری آن". "اگر از آن استفاده كنیم ، به رفع بحران سلامتی كمك می كند و راه بهبود را آغاز می كند."
 
اکنون در 185 کشور جهان حدود 2.42 میلیون مورد مبتلا با این عفونت وجود دارد. 80٪ از موارد در ده کشور رخ داده است - ایالات متحده ، اسپانیا ، ایتالیا ، فرانسه ، آلمان ، انگلیس ، ترکیه ، چین ، ایران و روسیه. در عین حال ، در چین ، که ویروس از آن ناشی شده است ، کاهش چشمگیر اپیدمی مشاهده می شود. از اواخر سال 2019 ، 166 هزار نفر در اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داده اند ، بیش از 635 هزار نفر درمان شده اند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا کروناویروس بسیار خطرناک است

در
یک بیماری کاملا جدید: چرا COVID-19 بسیار خطرناک است؟
یک بیماری کاملا جدید: چرا COVID-19 بسیار خطرناک است؟ عفونت ویروسی کروناویروس استرس زیادی برای اپیتلیوم آلوئول دارد ، یعنی هدف ویروس ، بافت ریه است. ما قبلاً چنین ویروس هایی را نمی دیدیم و درباره آن نمی دانستیم. اکنون در کلینیک های ما ، در بین بیمارانی که با کروناویروس بستری هستند ، تقریباً همه دارای ذات الریه هستند - 95٪! این یک پدیده بسیار غیرمعمول است.
 
Tropism of virusus اصطلاحی است که خاصیت ویروس های فردی را برای تأثیر عمدتا بر اندام ها و بافت های ارگانیسم آلوده به آنها مشخص می کند.
 
خود پنومونی طبق سناریوهای مختلف پیش می رود ، گاهی اوقات بدون وجود یک علامت منفرد ، یعنی فرد به سادگی احساس نمی کند که بیمار است: هیچ تب ، سرفه ، تنگی نفس وجود ندارد. 
 
- سناریوی دیگر این است که ذات الریه با COVID-19 اغلب به سرعت پیشرفت می کند ، و بیماران نارسایی حاد تنفسی را تجربه می کنند. این امر مستلزم استفاده از روشهای پیشرفته پشتیبانی از دستگاه تنفسی ، از جمله تهویه مکانیکی است.
 
اگر ما در مورد تفاوت های مهم بین ویروس های دیگر از ویروس کروناویروس صحبت کنیم ، باز هم ، این مقدار زیادی از عفونت ریه (پنومونی) است. تقریباً تمام بیمارانی که با COVID-19 در بیمارستان بستری شده اند دارای آسیب ریوی هستند.
 
- ویروس SARS-CoV-2 کاملاً جدید است.کارشناسان تأکید کردند که چینی ها ابتدا در اواخر سال 2019 به ویروس مبتلا شده اند و ما ، اروپایی ها و آمریکایی ها ، در سال 2020. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

آیا می توان دوبار به کروناویروس مبتلا شد

در
آیا دوبار COVID-19 را می توان دریافت کرد؟
ایمنی کروناویروس: آیا دوبار COVID-19 را می توان دریافت کرد؟
 
اکنون در جهان بیش از 3/3 میلیون نفر به نوع جدیدی از كروناویروس آلوده شده اند. علاوه بر این ، تقریباً 1 میلیون نفر از آنها تحت درمان قرار گرفته اند ، و با فرض بر اینها ، باید همانطور که در سایر بیماری های ویروسی رخ می دهد ، از عفونت کروناویروس مصون باشند. با این حال ، دانشمندان هنوز مطمئن نیستند که این واقعیت دارد ، اگرچه اولین بیماران مبتلا به COVID-19 تقریبا شش ماه پیش ظاهر شدند. ما در مورد آخرین تحقیقاتی که در مورد ایمنی نسبت به COVID-19 تحقیق می کند و اینکه آیا دریافت مجدد ویروس کرونا امکان پذیر است، صحبت می کند.

چگونه مصونیت از کروناویروس ظاهر می شود؟

سیستم ایمنی بدن ما ، که بدن را از عفونت محافظت می کند ، از دو بخش تشکیل شده است. اولین مورد همیشه آماده کار است و وقتی باکتری ها یا ویروس های بیماری زا در بدن شناسایی شوند - این یک مصونیت ذاتی است ، واکنش شیمیایی بدن سلول های آلوده را از بین می برند. اما چنین سیستم ایمنی محافظت در برابر coronavirus را انجام نمی دهد.
 
نوع دوم پاسخ ایمنی تطبیقی ​​است ، سلولهایی را تولید می کند که آنتی بادی هدف خاصی را برای مبارزه با یک نوع خاص ویروس تولید می کنند ، می توانند به آن بچسبند و جلوی آن را بگیرند ، همچنین سلول های T که می توانند فقط به سلولهای آلوده به ویروس حمله کنند. ایجاد چنین پاسخ ایمنی به زمان متوسطی ​​نیاز دارد - به طور متوسط حدود 10 روز ، که بدن یاد می گیرد آنتی بادی های لازم را تولید کند.
 
اگر پاسخ ایمنی تطبیقی ​​به اندازه کافی قوی باشد ، می تواند یک محافظت نسبتاً طولانی مدت از بدن از نوع خاصی از ویروس ایجاد کند. بنابراین تعداد زیادی واکسن مدرن برای بیماریهای مختلف کار می کنند.
 
مشکل اساسی با نوع جدیدی از کروناویروس این است که مشخص نیست که آیا پاسخ ایمنی قوی در افرادی که مبتلا به COVID-19 مبتلا به علائم خفیف بوده اند یا به هیچ وجه علائمی ندارد رخ می دهد؟
 

پاسخ سیستم ایمنی چه مدت طول می کشد؟

هر نوع ویروس زمان متفاوتی دارد. به عنوان مثال ، در برابر ویروس سرخک ، بدن ایمنی را برای کل زندگی دریافت می کند ، و در برابر RSV (ویروس سینکسیال تنفسی) - تنها برای چند ماه.
 
coronavirus جدید Sars-CoV-2 به اندازه کافی طولانی وجود ندارد که دقیقاً چقدر طول عمر سیستم ایمنی را حفظ کند. با این حال ، دانشمندان در مطالعات خود ، آن را با شش کروناویروس شناخته شده دیگر که می توانند به انسان حمله کنند ، مقایسه می کنند. چهار مورد از آنها عمدتاً علائمی شبیه به سرماخوردگی دارند ، بنابراین ، مصونیت از چنین ویروس ها بسیار کوتاه مدت است.
 
مطالعات نشان می دهد برخی از بیمارانی که به این نوع coronavirus مبتلا شده اند می توانند ظرف یک سال مجدداً به این عفونت مبتلا شوند.
 
دو تاج دیگر - باعث تحریک سندرم حاد تنفسی حاد (سارس) و سندرم تنفسی متوسط (مرس) - باعث ایجاد آنتی بادی هایی می شوند که چندین سال پس از بیماری در خون بیماران یافت شده است.
 
در همین زمان ، یک استاد پزشکی ، که در حال مطالعه وقوع آنتی بادی های کروناویروس است ، معتقد است که حتی اگر ایمنی به ویروس جدید بوجود بیاید ، بیش از چند سال دوام نخواهد داشت. این دانشمند معتقد است ، عفونت مجدد ، حتی با وجود مقدار کمی آنتی بادی ، می تواند تقریباً بدون علائم انجام شود.
 

آیا مواردی از ابتلا مجدد به کروناویروس وجود داشته است؟

هنوز کاملاً مشخص نیست. تکرار آزمایشات مثبت برای COVID-19 می تواند به معنی موارد مختلفی باشد - از آزمایش ضعیف ، که منجر به ترشح شخص در بیمارستان شد ، با تغییر در نوع آزمایش برای دیگران که متوجه غلظت کمتری از کروناویروس در خون هستند ، پایان می یابد.
 
با این حال ، تقریباً هیچ گونه مطالعه ای درباره چنین مواردی صورت نگرفته است ، زیرا افراد به ندرت پس از بهبودی از COVID-19 به بیمارستان می روند. اکنون در چین ، افرادی که قبلاً  از COVID-19 بهبود یافته اند ، برای آزمایش کورو ویروس آزمایش شده اند ، اما نتایج این مطالعه هنوز در دسترس نیست.
 

اگر من آنتی بادی دارم ، ایمنی وجود دارد؟

این نیز متاسفانه دقیق نیست.مطالعات اخیر چینی نشان داده است که از 175 نفری که COVID-19 داشته اند ، 30٪ از کیفیت بسیار ضعیف این آنتی بادی ها برخوردار بودند ، بنابراین قادر به مقاومت در برابر عفونت جدید نخواهند بود. علاوه بر این ، اگر بدن از نوع جدیدی از کروناویروس محافظت شود ، این بدان معنی نیست که نمی تواند حامل آن باشد.

نظرات

در ادامه بخوانید...