واکسن جدید ضد سرطان مبتنی بر میکرو کپسول ساخته شد

واکسن سرطان

واکسن جدید ضد سرطان مبتنی بر میکرو کپسول ساخته شده است . واکسن جدید در سرطان های لنفوم ، ملانوما و سرطان پستان کار کرده است.

واکسن جدید که با کمک میکروکپسول ها ایجاد شده است ، می تواند به طور مؤثر با سرطان مبارزه کند. ساخت این واکسن توسط دانشمندان موسسه فناوری آکادمی علوم چین انجام شده است. آنها قبلاً توانسته اند اثربخشی را در مدلهای مختلف تومورها نشان دهند: لنفوم ، ملانوما و سرطان پستان.

 

واکسن جدید سرطان می تواند سیستم ایمنی بدن را با کمک میکروکپسول های اسید پلیلاکتیک خود بهبود دهد - آنها همچنین از رشد تومورها در سلول های انسانی جلوگیری می کنند. نتایج کارآزمایی بالینی دقیق را در پیشرفت علم می توان یافت . دانشمندان مشاهده کرده اند که چگونه یک واکسن به رد سلول های سرطانی با استفاده از سیستم ایمنی در انسان کمک می کند.

 

میکرو کپسولهای پلی اتیل اسید نیز فعال سازی آنتی ژنهای توموری را فراهم می کند. پس از واکسیناسیون ، میکروکپسول ها با ترشح بهتر آنتی ژن ها و مجموعه ای از سلول های ایمنی ، پاسخ ایمنی را القا می کنند.

 

واکسن های سرطان درمانی نوعی ایمونوتراپی است. آنها با وارد کردن پاسخ ایمنی به سرطان با وارد کردن آنتی ژن های سرطانی به بدن عمل می کنند. مطالعات قبلی نشان داده اند که استفاده از چنین واکسن هایی در معالجه سرطان امیدوار کننده است ، اما تاکنون فقط سه واکسن درمانی سرطان وجود دارد که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تأیید شده است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید