عادت های معروف صبحگاهی که برای سلامتی خطرناک هستند

صبحانه

عادت های معروف صبحگاهی که برای سلامتی خطرناک هستند؟

طبق گفته میریام استوپارد ، پزشک تلویزیون انگلیس ، صبح نباید ورزش ناگهانی را شروع کنید ، آب پرتقال یا قهوه غلیظ نوشید. معمولاً این اقدامات نه تنها در بین انگلیسی ها بلکه بسیار معروف هستند.


چرا نباید بلافاصله بعد از بیدار شدن از رختخواب بیرون بپرید و ورزش کنید؟

واقعیت این است که دکتر توضیح می دهد ، بدن پس از خواب کم آب شده و حرکات بی احتیاط می تواند منجر به آسیب هایی از جمله جابجایی مهره ها شود. باید یک لیوان آب بنوشید و با گرم کردن بدن شروع به ورزش کنید.

 

یک لیوان آب میوه با معده خالی جهش شدید قند را برای شما فراهم می کند که کاملاً ناسالم است ، خصوصاً اگر تمایل به دیابت و مشکلات وزن دارید. معده در صورت ورم معده نیز می تواند به شدت به ترشی  واکنش نشان دهد.

 

استوپارد می گوید ، نوشیدن یک فنجان قهوه با معده خالی نیز به طور چشمگیری سطح قند خون را افزایش می دهد. و قهوه با معده خالی باعث ترشح صفرا و تشدید ورم معده می شود.

 

همچنین ، روز را با میوه شروع نکنید - بهتر است آنها را بعد از صبحانه برای دسر بخورید.

 

یک عادت بسیار مفید دوش گرفتن با آب ولرم است. آب ولرم باعث محافظت بدن در برابر سرماخوردگی می شود و هر آنچه در بدن ما است  از ماهیچه ها ، تاندون ها ، رگ های خونی ، مویرگ ها و سلول ها آموزش می بینند و متابولیسم شروع می کند بسیار سریعتر - این بدان معنی است که وزن برای مدت طولانی  اضافی نمی شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید