کدام غذا بر تولید هورمون رشد تأثیر می گذارد

پروتئین

متخصص تغذیه درباره محصولاتی که به تولید هورمون رشد کمک می کنند صحبت کرد. رشد استخوان ها ، اندام های داخلی و عضلات را تنظیم می کند. همانطور که می دانید هورمون رشد توسط غده هیپوفیز تولید می شود و یکی از تنظیم کننده های اصلی رشد و نمو انسان است.

متخصص تغذیه گفت : پروتئین ها ، به ویژه اسیدهای آمینه آرژنین و اورنیتین را تحت تأثیر قرار می دهند. اگر بخاطر بسپاریم که گوشت در مدت هفت ساعت هضم می شود و هورمون سوماتوتروپیک از ساعت 12 تا 1 بامداد ترشح می شود ، خوردن گوشت در ساعت 6 بعدازظهر بی تأثیر است.

 

متخصص تغذیه توصیه می کند سفیده تخم مرغ را انتخاب کنید زیرا "هضم آنها بسیار سریعتر و حاوی این اسیدهای آمینه آرژنین و اورنیتین است". خرید مکمل های مخصوص نیز ممکن است ، اما تنها پس از مشورت با پزشک.متخصص تغذیه یادآوری کرد که هورمون رشد در مرحله خواب عمیق ترشح می شود. بنابراین اگر شخصی شب ها نخوابد ، پس "او امکان مناسب را برای هورمونرشدفراهم نخواهد کرد".

 

پیش از این ، متخصص تغذیه گفته بود که او نگرش بسیار منفی نسبت به آبجو دارد ، زیرا حاوی هورمون هایی است که مانند استروژن ها ، یعنی هورمون های جنسی زنانه ، ساختار دارند.آبجو حاوی فیتواستروژن و باعث ناتوانی جنسی و در مقابل  تستوسترون است ، همه متخصصان تغذیه مخالف آبجو هستند. مهم نیست که چقدر می نوشید ، یک بطری یا ده. اگر مرتباً آبجو بنوشید ، به یک زن تبدیل خواهید شد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید