چرا افراد سالم علائم واضحی از کروناویروس را نشان می دهند

چرا افراد سالم علائم واضحی از کروناویروس را نشان می دهند
چرا افراد سالم علائم واضحی از تاج ویروس را نشان می دهند
؟
افراد حساس و مضطرب می توانند علائم بیماری را بدون آلوده شدن به آن بازتولید کنند.به گفته روانشناسان ، هیستری به کارگردانی رسانه ها بر مردم تأثیر می گذارد.
 
وقتی تنش زیاد می شود ، سیستم هورمونی فعال می شود و پس از آن ، بدن سیگنال به سیستم ایمنی بدن می فرستد مشخص است که در زمان بیماری همه گیر طاعون ، افرادی که از ترس بیمار شدن ، گره های لنفاوی متورم و تب داشتند. یعنی همه علائم در آنجا وجود داشت ، اگرچه این افراد مبتلا به طاعون نبودند.
 
کسانی که از کروناویروس می ترسند و استرس دارند ممکن است فقط دچار گلودرد و علائم دیگر شوند که ارتباطی به بیماری نداشته باشد.پزشکان یادآوری می کنند: "ما از نظر روانشناسی چیز جدیدی نمی بینیم - روانشناسی جمعی چهره مدرن خود را به ما نشان داده است."و به شدت توصیه می کند افرادبسیار حساس "منابع ایجاد ترس را خاموش کنند" - تلویزیون و اینترنت.
 
شما باید "کتاب های خوب بخوانید ، فیلم تماشا کنید - ویدیو های آموزشی ، ماجراجویی ، کمدی و  سرگرمی ....این افراد فقط نیاز به تغییردادن افکار از ترس به سمت آرامش دارند. بدن فرماندهی را از احساسات واقعی دریافت می کند و طی دو روز ، "بیمار" از رختخواب بلند می شود!

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید