رابطه جنسی منظم باعث افزایش سن می شود

ضد پیری رابطه جنسی
متخصص غدد درون ریز در مورد اثر ضد پیری رابطه جنسی صحبت کرد. متخصص غدد ، اظهار داشت: رابطه جنسی منظم باعث افزایش سن می شود. این اتفاق به دلیل تأثیر مفیدی که این روند بر وضعیت ما دارد ، نه تنها از نظر جسمی ، بلکه از نظر روحی نیز تاثیر می گذارد.


اول ، رابطه جنسی یک فعالیت بدنی عالی است. در حین مقاربت ، به طور متوسط ​​250 کیلو کالری در ساعت سوزانده می شود. این بار خوبی روی عضلات از جمله قلب و ریه ها و سیستم عروقی است. البته ، کاهش وزن فقط با داشتن رابطه جنسی کارایی نخواهد داشت ، اما به عنوان یک تأثیر حمایت کننده - چرا که نه.

ثانیا ، رابطه جنسی منجر به تغییر جدی تعادل هورمونی بدن می شود. در طی رابطه ، تمام هورمون های مسئول "نگرش مثبت" فعالانه تر سنتز می شوند - دوپامین ، اکسی توسین ، سروتونین. آنها باعث می شوند احساس خوشبختی و رضایت داشته باشیم و به عنوان یک امتیاز ، مواجهه با استرس را کاهش می دهند. بنابراین فعالیت منظم جنسی به شما در آرامش و لذت بردن از زندگی کمک می کند.

 

همه عوامل فوق به این واقعیت منجر می شود که با داشتن رابطه جنسی بدن خود را در وضعیت خوبی قرار می دهیم و این بدان معنی است که مدت زمان بیشتری در این حالت باقی خواهد ماند.متخصص غدد درون ریز اطمینان می دهد که البته نباید انتظار داشت که رابطه جنسی یک مرد 50 ساله را به یک پسر 20 ساله تبدیل کند ، اما روند پیری پیشرفت نخواهد کرد ، که این نیز مهم است.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید