مرد آمریکایی ده سال از سردرد رنج می برد پزشکان در سه ساعت او را از این درد خلاص کردند

جراحی
این مرد آمریکایی به علت سردرد ده ساله به بیمارستان مراجعه کرد ، که اخیراً  این سردرد ها غیر قابل تحمل شده بود. دلیل آن یکی از شام های او هنگام تعطیلات در مکزیک بود که سالها پیش برگزار شده بود.

 

این فرد آمریکایی ساکن تگزاس به نام جراردو مدتی پیش به بیمارستان رفت و در مورد علائم بسیار ترسناک سردرد  خود صحبت کرد. تقریباً ده سال او گاهاً سردرد می گرفت، اما جراردو دلیل آن را نمی فهمید. اما اخیراً ، سرم کاملاً دردناک بود ، هیچ دارویی کمکی نمی کرد. علاوه بر این ، آمریکایی از حالت تهوع مداوم رنج می برد و اغلب غش می کرد.

 

پزشکان بلافاصله تصور کردند که سردرد این مرد به علت تومور مغزی است. آنها MRI انجام دادند و در واقع توموری به طول حدود چهار سانتی متر در مغز پیدا کردند. اما بعدا معلوم شد که تومور نیست بلکه کرم نواری است. طبق گفته پزشکان ، کرم نواری حدود ده سال در مغز جراردو زندگی کرده است. در مورد این Daily Mail می نویسد .

 

بیمار یادآوری کرد که اندکی قبل از شروع سردرد ، در تعطیلات در مکزیک بود. در همان زمان ، خواهرش هم با او در تعطیلات بود . آنها به احتمال زیاد در هنگام تعطیلات همزمان با خوردن گوشت خوک برشته شده که  کاملا پخته نشده بود ، به این عفونت مبتلا شده بودند.( خواهرش قبل از او کرم نواری را از مغز خارج کرده بود)

 

جراحان مغز و اعصاب یک عمل پیچیده را انجام دادند که بیش از سه ساعت طول کشید. آنها توانستند کرم را کاملاً از مغز جراردو خارج کنند. یک هفته پس از عمل ، او گفت که سردرد ندارد و احساس خیلی بهتری دارد - سردرد و سایر علائم دیگر او را آزار نمی دهند. اگرچه این مرد هنوز باید مدتی را در بیمارستان بگذراند ، اما پزشکان معتقدند که وی می تواند به طور کامل بهبود یابد.

 

همانطور که پزشکان متذکر شده اند ، انگل ها می توانند مدتها بدون مشاهده  و علائم در بدن زندگی کنند تا اندازه آنها خیلی بزرگ شود. در عین حال ، انگل ها ، به ویژه در مغز ، کشنده هستند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید