هشدار جدی علائم خارجی در مورد افزایش قند خون

قند خون
 
مشکلات پوستی می تواند نشان دهنده سوء عملکرد جدی در بدن باشد. اگر با دقت به سیگنال هایی که بدن می دهد گوش دهید ، سطح قند خون فوراً احساس می شود.
 
در این مورد ، ما در مورد خشکی پوست صحبت می کنیم. علائم مشخصه آن خشکی بیش از حد پوست ، وجود فلس(پوسته) و ترک است. این یک آسیب شناسی شایع پوست است ، اغلب یک سکوی پرتاب برای توسعه بیماری ها است. 
 
با خشکی  ، سطح پوست در هنگام لمس خشن و خشک می شود. این امر خصوصاً در پا و آرنج قابل توجه است. علاوه بر این ، این نقض عملکرد پوست باعث ورود راحت عفونت به  بدن می شود.
 
پزشکان می گویند که خشکی یکی از علائم مشخص ابتلا به دیابت شیرین است. این به این دلیل است که افزایش قند خون بر کاهش مایعات تأثیر می گذارد.
 
اگر خشکی بیش از حد پوست را نادیده بگیرید ، ممکن است با سندرم پای دیابتی ، یک عارضه جدی که منجر به گانگرن و قطع عضو می شود ، مواجه شوید.
 
طبق گفته وزارت بهداشت ، تعداد افرادی که از اضافه وزن رنج می برند همچنان در حال رشد است. اکنون بیش از نیمی از جمعیت بالای 30 سال از چاقی مریض هستند. خطر اصلی این است که افراد دارای اضافه وزن به بیماری های غیر عفونی جدی مرتبط با اضافه وزن مبتلا می شوند: قلب و عروق ، دیابت و سرطان. 

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید