6 نکته برای اینکه خرید لباس را مقرون به صرفه‌تر نماییم

 (سیارک) : خریداران هوشمند کسانی هستند که چیزهای خوب را با پول کم می‌خرند. شما می‌توانید تعداد زیادی لباس‌های خوب داشته باشید بدون اینکه پول بیش از حد زیادی را هزینه نمایید. در اینجا چند قاعده وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا خرید خود را مقرون به صرفه‌تر نمایید.


1. کمد لباس خود را بررسی نمایید.
کمی وقت بیشتر برای کمد لباس خود بگذارید و تحلیل نمایید که چه نوع آیتم‌هایی را از قبل دارید. اینکه چه نوع سبک‌هایی را مناسب خود می‌دانید و نیز رنگ‌هایی که برایتان ارجحیت دارند را بررسی نمایید.
2. لیستی از نیازهای خود تهیه نمایید.
با ارزیابی نیازهای واقعی خود شروع نمایید. لیستی از آیتم‌هایی که ندارید را فراهم سازید. اگر یک جای خالی را در کمد لباس خود مشاهده می‌کنید، آن را در لیست خرید خود وارد نمایید. چه چیزی اتفاقی باشد و چه چیزی رویایی، چیزهایی را بخرید که می‌دانید به آنها نیاز دارید. همچنین لباس‌هایی را جایگزین نمایید که بسیار قدیمی هستند دیگر نمی‌توان آنها را پوشید.
3. زمان مناسب برای ولخرجی
باید بدانید که خوب است هر از گاهی ولخرجی نمایید. برای مثال، ایده‌ی خوبی است که 300 دلار برای یک کُت زمستانی که سه یا چهار فصل برای شما کار خواهد کرد بپردازید تا اینکه 100 دلار برای یک کُت زمستانی بپردازید که تنها یک فصل از آنها بهره خواهید برد.(سیارک
4. بهترین خرید "سازگار" با شما
 پیشنهاد می‌نماییم که لباس‌های راحتی مانند یک تی شرت یا یک شلوار استرچ بپوشید . بیرون آوردن و پوشیدن مجددا آنها در هنگامی که می‌خواهید لباس‌های جدیدی را امتحان کنید آسان است. هنگام خرید با این نوع لباس کمتر خسته‌ می شوید.
5. لباس‌های کاملا مناسب را انتخاب نمایید
خیاط ها برای پول کار می‌کنند، اگر لباس‌هایی را خریداری نمایید که نیاز به اصلاح و تعمیرات داشته باشند مجبور می شوید پول بیشتری  برای اصلاح آن خرج کنید پس آیتمی را انتخاب نمایید که به اندازه‌ی کافی برای شما مناسب باشد و نیاز به یک خیاط حرفه‌ای نداشته باشید.
6. بررسی نهایی
هنگامی که شما به خانه برمی‌گردید، تمامی لباس‌ها را امتحان نمایید. لباس‌های جدید را با لباس‌هایی که از قبل دارید ترکیب نمایید. ببینید چقدر با همدیگر مطابقت دارند. لباس‌های جدید خود را آویزان کنید یا تا بزنید. صبور باشید و برچسب‌های قیمت را نکنید. لباس‌هایی که تمایلی به پوشیدن آنها ندارید را پس بدهید. می‌دانید که خرید آنی بسیار متداول است و برخی مواقع توسط فروشندگان باتجربه و باهوش ترغیب می‌گردد.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

ترجمه  itrans.ir / هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع (سیارک)  ممنوع است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام