5 سایت برای صرفه جویی در وقت، هزینه و آسان تر کردن سفر

چگونه قبل از پرواز با هواپیما همه چیز را پیش بینی کنیم؟
Seatguru.com  - در این سایت می توانید مکان صندلی های داخل کابین هر هواپیما ی مسافرتی را ببینید ، از قبل تصمیم بگیرید که در هنگام ورود به سیستم از کدام ردیف بپرسید و با بررسی مسافر در بعضی از نقاط هواپیما آشنا شوید.
 
Hoteltonight.com  سایتی برای کسانی است که برای بدست آوردن اتاق هتل برای شب ، یا در مواقع اضطراری نیاز دارند.
 
TripCase.com  یک برنامه رایگان است که به شما در برنامه ریزی سفر خود از جمله پرواز ، محل اقامت ، کرایه اتومبیل ، رزرو رستوران و موارد دیگر کمک می کند. برای ایجاد یک مسیر ، باید ایمیل هایی را تأیید کنید که سفر خود را به TripCase تأیید می کنند ، و برنامه بقیه کار ها را انجام می دهد. دفعه بعد که آن را اجرا کردید ، یک زمان بندی کامل از سفر در انتظار شما است.
 
LoungeBuddy.com  برنامه ای است که کمک می کند سالن های تجاری را با هزینه اضافی در اختیار همه مسافران فرودگاه های جهان قرار دهد. می توانید اطلاعات مربوط به قیمت ها ، دامنه مواد غذایی ، نوشیدنی ها و به عنوان مثال وجود دوش در محل اقامت را بررسی کنید.
 
hopper.com برنامه هوایی را ردیابی می کند و به طور دوره ای گزارش می دهد که آیا اکنون باید بلیط بخرید یا منتظر بمانید. آنچه این برنامه سفر را بسیار با ارزش می کند ، سطح جزئیات آن است. برنامه به شما اطلاع می دهد که چه زمانی را برای تغییر قیمت صبر کنید.
 
برای آسان تر کردن سفر خود از چه ترفندهایی استفاده می کنید؟با کاربران به اشتراک بگذارید. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید