"ابزار هوشمند" برای سهولت در مراقبت از حیوانات خانگی 4 مورد

در

گربه

 

در دنیای ما ، وقتی سالانه بسیاری از فناوری های جدید ظاهر می شوند ، زندگی روزمره و زندگی بسیار آسان شده است. موارد جدید نه تنها به طور مستقیم به افراد مربوط می شود. دستگاه های جالبی و ابزار هوشمند  نیز برای حیوانات خانگی بخصوص گربه ها ظاهر شده است که به صاحبان آن ها کمک می کند تا مراقبت های کامل از حیوانات خانگی خود را انجام دهند.

4 ابزار هوشمند برای سهولت در مراقبت از حیوانات خانگی 

 

 

1. سینی خود تمیز کننده

گربه

شیائومی یک سینی خود تمیزکننده منحصر به فرد ساخته است / عکس


تا همین اواخر ، سینی گربه پر از شن و ماسه ای بود که از خیابان گرفته شده بود ، یا روزنامه هایی که پاره پاره شده بودند. اکنون پرکننده های بهداشتی  متنوعی وجود دارد که زندگی گربه ها و صاحبان گربه ها را بسیار تسهیل می کند. و تعویض توالت فرنگی زمان کمتری می برد. اما علم در این مسیر فراتر رفته است. اکنون محتوای سینی می تواند به خودی خود "تبخیر" شود ، زیرا توسعه دهندگان این دستگاه ها یک سینی خود تمیز کننده منحصر به فرد برای گربه ها ایجاد کرده اند.

 

گربه

سه دقیقه پس از استفاده ، دستگاه فرایند تمیز کردن را آغاز می کند / عکس


یکی از این نسخه ها توسط شرکت چینی شیائومی منتشر و ارائه شد. سازندگان این محصول را Catlink Lite نامگذاری کردند. اصل کارکرد دستگاه هوشمند این است که سه دقیقه پس از خروج حیوان از توالت فرایند تمیز کردن سینی آغاز می شود. اگر گربه تصمیم به ادامه روند بگیرد ، سینی کار خود را متوقف می کند. در داخل آن یک ظرف سیزده لیتری وجود دارد که کاملاً بو را حفظ می کند.

 

گربه

حتی مدل هایی با سنسورها وجود دارد که سلامت حیوان خانگی را تعیین می کنند / عکس


مدل هایی با سنسورهای ویژه وجود دارند که حجم و جرم مدفوع را تعیین می کنند و اطلاعات را به تلفن هوشمند صاحب حیوان خانگی منتقل می کنند که اگر حیوان خانگی دارای مشکلات سلامتی باشد ، مفید خواهد بود. عیب دستگاه قیمت آن است. به علاوه ، طبیعت حیوان خانگی خود نیز باید در نظر گرفته شود. گربه هایی هستند که نسبت به تغییر جعبه بستر واکنش منفی نشان می دهند و به سادگی می توانند از رفتن به داخل آن امتناع ورزند ، اما پول قبلاً پرداخت شده است و حتی خیلی زیاد است.

 

 

2. فیدرهای اتوماتیک برای گربه سانان

گربه
فیدرهای اتوماتیک مدتها پیش اختراع شده اند و هر ساله در حال بهبود هستند / عکس


پیش از این ، فیدرهای اتوماتیک نیز وجود داشت ، اماکاملا مناسب نبودند. اکنون دستگاه ها به روز شده اند. آنها می توانند برای زمان و مقدار مشخصی از قسمت خوراک توزیع شده برنامه ریزی شوند. یعنی غذا در ساعات مشخص و به میزانی که مالک تعیین می کند در دسترس حیوان باشد.

 

گربه

مدلهای جدید را می توان برای مدت زمان مشخص و مقدار خوراک توزیع شده برنامه ریزی کرد / عکس

 


این بسیار راحت است ، به خصوص اگر شخصی روز کاری نامنظمی داشته باشد و مجبور باشد تا دیر وقت در محل کار بماند. گربه دیگر گرسنه و ناراضی نخواهد ماند.

 

 

3. دوربین های فیلم برداری قابل حمل

گربه
به لطف دوربین فیلمبرداری با بلندگو در گردن ، مالک می تواند گربه را دنبال کند و حتی با او صحبت کند / عکس


گردنبند مخصوص حیوان دارای یک دوربین داخلی و بلندگو است. حتی در غیاب صاحب ، این امکان وجود دارد که ببینیم گربه در خانه چه کار می کند ، چگونه وقت خود را می گذراند ، و برای برقراری ارتباط با او ، او را آرام کنیم. مدل هایی وجود دارند که دارای اشاره گر های لیزری داخلی نیز هستند. بنابراین ، در بین کار  ، می توانید با گربه بازی کنید.

 

 

4. ردیاب های GPS Feline

گربه

اکنون می توانید مکان حیوان خانگی خود را با استفاده از ردیاب GPS و تلفن هوشمند ردیابی کنید / عکس


یک همراه بی نظیر برای کسانی که به تنهایی حیوانات خانگی دارند. هر شخص با استفاده از تلفن هوشمند خود می تواند در هر زمان از مکان گربه مطلع شود. نگرانی های بی مورد در مورد غیبت طولانی وی برای گذشته است.

 

گربه

ردیاب ها را می توان در یقه تعبیه کرد یا به راحتی به آن متصل نمود/ عکس


چنین ردیاب هایی می توانند در ابتدا در یقه گربه تعبیه شوند ، یا اینکه به سادگی به آن متصل شوند. مدل هایی با اندازه های کوچک برای گربه ها انتخاب می شوند. دستگاه های مشابهی نیز برای سگ ها وجود دارد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

زیبا مغرور بی رحم

در


بر اساس بزرگترین تحقیقی که درباره اجداد گربه‌های خانگی انجام شده کشاورزان خاور نزدیک احتمالا اولین کسانی بوده‌اند که گربه را در حدود ۹ هزار سال پیش اهلی کرده‌اند.
چند هزار سال بعد گربه‌های اهلی از مصر باستان از راه دریا یا دیگر راه‌های تجاری به بقیه دنیا سفر کردند و در همه جا پراکنده شدند و اکنون فقط قطب جنوب است که گربه‌ها در آن زندگی نمی‌کنند.
دانشمندان فکر می‌کنند که گربه‌ها به مزرعه‌های انسان‌ها نزدیک شدند چون دانه‌ها و غلات، موش‌ها را به سمت خود جلب می‌کرد و به این ترتیب انسان دریافت همکاری با گربه می‌تواند رابطه‌ای سودمند باشد.
اوا ماریا گایگل از موسسه ژاک مونو در پاریس که این تحقیق را سرپرستی کرده می‌گوید: "اهلی کردن دو بار اتفاق افتاده، اول در خاور نزدیک و یکی دیگر خیلی بعدتر در مصر."


گربه‌ها بعدتر به عنوان گربه کشتی با موفقیت در تمام دنیای باستان پراکنده شدند و رد هر دو گروه را در گربه‌های امروزی می‌توان یافت.


به این ترتیب گربه‌ها در کشتی‌ها و مزارع هزاران سال به کار موش‌گیری مشغول بودند و کاملا اهلی و خانگی شدند.دگتر گایگل معتقد است رابطه انسان و گربه هم‌سفرگی بوده و این گربه بوده که همزیستی با انسان را انتخاب کرده است.
برای این پژوهش محققان دی‌ان‌ای میتوکندری (آنچه از سمت مادر به ارث رسیده) دویست گربه را بررسی کردند. بقایای این گربه‌ها در گورهای وایکینگ‌ها، مومیایی‌های مصر و سایت‌های باستان‌شناسی عصر حجر کشف شده‌اند.
این پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که مردم خاور نزدیک اولین کسانی بوده‌اند که گربه را اهلی کردند و در خانه نگه داشتند یا با خود به سفر بردند و در دوران امپراتوری روم بود که پای گربه به اروپا رسید.
اولین گربه‌های خط و خالدار در قرون وسطی ظاهر شدند و بررسی دی‌ان‌ای گربه‌ها نشان می‌دهد که جهش ژنتیکی در گربه‌ای در قرن چهاردهم در ترکیه باعث نقش و نگار پوست گربه شده است.


درسال‌های بعد گربه‌های خط و خالدار در دنیا پراکنده شدند و به تدریج مهارت‌های موش‌گیری گربه اهمیت خود را از دست داد و به خاطر زیبایی‌اش تحسین و هم‌نشین انسان شد.


دکتر گایگل می‌گوید تا قرن نوزدهم ظاهر گربه‌ها بر خلاف سگ‌ها زیاد تغییر نکرد چون انسان در نژاد گربه‌ها دستکاری چندانی نکرد اما اکنون انواع گربه‌های پرورشی بسیار متنوع است و از گربه‌های عجیب و غریب مثل گربه بدون پشم تا گربه‌هایی که مثل توپ پشمالو هستند را در بر می‌گیرد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

گربه ها همه جا هستند

در
اگر گربه داشته باشید، زندگی جالب و غیر قابل پیش بینی می شود. در هر صورت، شما هرگز نمی توانید مطمئن باشید که حیوان خانگی مورد علاقه خود را دوباره ببینید.حیوان خانگی تنبل شما هر جایی که دوست داشته باشد می رود و دائما در حال استراحت است. در عکس های انتخابی زیر خواهید دید که گربه ی ملوس و خرابکار شما هر جایی بخواهد را برای خواب و استراحت انتخاب می کند. 

مکان غیر معمول برای خواب

فقط خوش تیپ

ما خیلی متفاوت هستیم، اما ما به یکدیگر نیاز داریم.

در هماهنگی با هم

لذت بردن از طبیعت و سکوت با یک دوست کرکی

پرستاران 

سکوت، همه آنها روی پای عقب می نشیند

ناله برای کمک

 
زن سبک و جلف جذاب با چشم های بزرگ و کت خز پشمالو.

 بیا با من بازی کن

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا استرالیا قصد دارد میلیون ها گربه را مسموم کند

در
شما اغلب می توانید در اینترنت در باره عقیم سازی حیوانات، به طوری که واقعا بتواند به طور قابل توجهی باعث کاهش تعداد حیوانات خیابانی شود موضوعاتی را خوانده اید. با این حال، استرالیا تصمیم گرفته برای سلامت گونه های دیگر ، راه دیگری را برای مبارزه با حیوانات خیابانی انجام دهد. اخیرا دولت استرالیا اعلام کرد قصد خود برای از بین بردن دو تا شش میلیون گربه خارج از شهر را، با مسموم کردن آنها انجام خواهد داد.
در استرالیا، برای دفع گربه ها از سم استفاده می کنند.
این استراتژی برای کاهش جمعیت حیوانات خیابانی مخصوصا گربه ها در سال 2015 توسعه یافت. برای این منظور، برنامه ریزی شده است که از سوسیس های مسموم شده استفاده شود .
سم 1080 تقریبا در سراسر جهان ممنوع است، به جز استرالیا، نیوزیلند، مکزیک، ژاپن و کره.
سم 1080 یک سم بسیار قوی و بسیار خطرناک است و در همه کشورها به غیر از نیوزیلند و استرالیا، ژاپن، کره و مکزیک ممنوع است. با این وجود، در داخل کشور، استفاده از آن باعث اختلافات جدی می شود. با این حال، این همان شیوه ای است که نیوزیلند همان نژاد موش ها و گربه ها و سگ های وحشی را بر عهده می گیرد که فکر می کنند جمعیت پرنده ای را به خطر می اندازند.
گربه ها شکارچیان خوبی هستند
پرندگان کی وی Kiwi در استرالیا وجود ندارد، اما واقعا تعداد زیادی گربه وجود دارد و همچنین حیوانات محلی را از بین می برند. تا سال 1700، گربه ها در این قاره وجود نداشتند ، ملوانان آنها را با کشتی هایشان آوردند. به همین دلیل طبیعت محلی با چنین شکارچیانی سازگار نیست - برای 300 سال طبیعت وقت نداشته است تا با چنین تغییر قابل توجهی سازگار شود.
بیش از صد حیوان در استرالیا در آستانه انقراض قرار دارند و بیش از 20 نوع از آنها به علت تعداد زیادی گربه ناپدید می شوند. برآورد شده است که در طول سال گربه های استرالیایی 377 میلیون (!) پرنده و 649 میلیون خزنده را می کشند.
 
طبق گفته دانشگاه ملبورن، از زمان آغاز برنامه، حدود 211،000 گربه وحشی در حال حاضر نابود شده اند. با این حال، تا این لحظه، گربه های بیشتری مسموم شده اند. دانشمندان امیدوارند با انتشار منظم سوسیس مسموم در مناطق مسکونی استرالیا، بسیاری از حیوانات و گربه های وحشی را در این سال نابود کنند.
 
البته این تصمیم باعث شد که اختلافات وحشتناکی در داخل و خارج از کشور وجود داشته باشد - گروه های حفاظت از حیوانات متعدد، از جمله PETA، درخواست های خود را به دولت استرالیا فرستادند و شروع به راه حل انسانی تر برای این مشکل کردند - عقیم کردن تدریجی گربه ها. دانشمندان محلی به این نتیجه رسیده اند که عقیم سازی تعداد زیادی از حیوانات وحشی به سختی امکان پذیر است و اگر در یک زمان انجام نشود، این به سادگی  غیر ممکن است و در این شرایط عملی بی اثر است و بر جمعیت گربه ها تاثیر نمی گذارد.
دولت استرالیا قصد دارد تا سال 2020 حداقل 2 میلیون گربه را از بین ببرد.
در دولت استرالیا هیچ توافقی وجود ندارد. به عنوان مثال، چند سال پیش، زمانی که جمعیت کانگورو ها بیش از اندازه زیاد شد، وضعیت مشابهی وجود داشت، دولت شروع به در نظر گرفتن سناریوهای مختلفی برای حل این مسئله کرد. در اینجا یک گزارش از یک مطالعه است: "در برخی از مناطق استرالیا مسمومیت برای کشتن کانگورو ها مورد استفاده قرار گرفت.
گربه یک مارمولک شکار کرده است
همچنین در مورد نتیجه این عمل یک سوال باز باقی مانده است. چه بر سر جمعیتی از حشرات، مورچه ها، کرم ها و پرندگانی می آید که از جسد گربه های مسموم تغذیه می کنند؟  شاید آنهایی که دانشمندان می خواهند از آن ها حفاظت کنند. مسمومیت مکرر یک سناریوی بسیار واقعی است و چطور این  چرخه ، محیط را در یک دوره زمانی طولانی تحت تاثیر قرار می دهد، کمتر روشن است.
 
سم 1080 به دلیل حل بیشتر این مشکلات انتخاب شد. این سم شامل مخلوطی از حدود 30 گیاه محلی است و حاوی تنها مواد طبیعی است. این بسیار موثر است - دوز بسیار کوچک برای کشتن یک حیوان اندازه گربه یا سگ می گیرد. تحت عمل 1080 باعث اختلال در مغز می شود، به همین علت که حیوان آگاهی را از دست می دهد. بعد از آن، سایر اعضای بدن کار خود را متوقف می کنند و در نهایت مرگ اتفاق می افتد. مرگ در عرض 15 دقیقه از زمان مسمومیت رخ می دهد.
 
در عین حال، PETA تأکید می کند که مطالعه مناسب در مورد اثر سم در طولانی مدت وجود ندارد و پیامدهای استفاده از چنین سمی نمی تواند فاجعه آمیز باشد.
گربه ها در استرالیا.
 
تا کنون بحث در کشور ادامه دارد. در همین حال، یکی از ایالت های استرالیا - کوئینزلند، حتی برای جسد گربه ها پاداش وضع کرده است تا مردم محلی را برای نابودی این حیوانات تشویق کند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

دامپزشک داره واسه گربه توضیح میده که چقدر چاقه

در
دامپزشک داره واسه گربهه توضیح میده که چقدر چاقه!!!!
مگه میشه!مگه داریم؟ گربه هم چه با دقت به عکس نگاه می کنه!
خارجیا گاواشونم گوگولین
حضرت نوح هرچی ژن خوب بوده اونور پیاده کرده
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

عشق از راه دور: چرا تماس بیش از حد با گربه ممکن است خطرناک باشد

در
چرا تماس بیش از حد با گربه ممکن است خطرناک باشد

 

چرا تماس بیش از حد با گربه ممکن است خطرناک باشد

پزشکان معتقدند گربه ها حامل بسیاری از بیماری ها و انگل ها هستند و باید مراقب بود.
کسانی که گربه در خانه نگه می دارند اغلب فکر نمی کنند که حیوانات می توانند انگل ها و بیماری های مختلف را منتقل کنند. به خصوص اگر حیوان خانگی برای پیاده روی به خیابان می رود.

به عنوان مثال، گربه ها می توانند حامل سل، سالمونلا،توکسوپلاسموز، ژیاردیا و کریپتواسپوریدیا، عفونت قارچی کرم حلقه ای و بر اثر گاز گرفتن و چنگ زدن گربه، باکتری به نام بارتونلا (Bartonella) را به انسان منتقل می کند که باعث ورم غدد لنفاوی می شود. به تازگی، دانشمندان دریافته اند که توکسوپلاسما، یکی از رایج ترین انگل های درون سلولی در گربه های خانگی است که در هنگام مصرف 50 درصد خطر ابتلا به اسکیزوفرنی را افزایش می دهد. علاوه بر این، گربه ها اغلب دارای کرم ها، کک ها، شپش ها و سایر انگل ها هستند.

پزشکان توصیه می کنند که احتیاط کنید. اول از همه، شما باید مراقب سلامت حیوان خانگی خود باشید. یک گربه، به ویژه اگر بیرون می رود، باید واکسینه شود، پیشگیری از کرم ها و درمان از انگل ها انجام شود. مهم است که فاصله خود را با حیوان حفظ کنید - گربه نباید به محصولات، ظروف، وسایل شخصی شما دسترسی داشته باشد. توصیه نمی شود محل خواب حیوانات با صاحبان در همان تخت خواب باشد. شما نباید گربه را ببوسید و بعد از نوازش و دست زدن به حیوانات، باید دست های خود را بشویید

 

گربه ها خطر اسکیزوفرنی را در انسان افزایش می دهند

انگل های درون سلولی که اغلب در گربه ها یافت می شوند خطر اسکیزوفرنی را در انسان افزایش می دهند.
محققان دانمارکی دریافتند که توکسوپلاسما ، انگلی داخل سلول هستند و ممکن است خطر ابتلا به اسکیزوفرنی را افزایش دهد. نمونه های خون از هزاران نفر مبتلا به بیماری روانی مورد آزمایش قرار گرفتند. معلوم شد که وجود ویروس توکسوپلاسما در بدن خطر ابتلا به اسکیزوفرنی را در حدود 50 درصد افزایش می دهد.
 
پزشکان خاطر نشان کردند که وجود توکسوپلاسما در خون می تواند در طول مدت طولانی قبل از شروع بیماری شروع شود. در این حالت، اگر فرد مبتلا به توکسوپلاسموز تشخیص داده شود، لازم است که درمان شود تا پایان و توجه بیشتری به بهداشت حیوان خانگی شود.
 
توکسوپلاسموز در انسان، به عنوان یک قاعده، بدون علائم ادامه می یابد. اغلب این علائم در زنان باردار، نوزادان و افراد دارای ایمنی ضعیف ظاهر می شود. در این مورد، این بیماری ممکن است همراه با تب بالا، و نیز تظاهرات خاص آسیب به کبد و سیستم عصبی باشد.
 
توکسوپلاسموز گسترده است. انگل اغلب در روده گربه زندگی می کند، اما همچنین می تواند حیوانات دیگر و هم چنین محصولات کشاورزی را آلوده کند. عفونت در تماس با حیوانات و نیز خوردن گوشت خام رخ می دهد. کارشناسان، قانون اساسی بهداشت یعنی پیشگیری را توصیه می کنند - غیر از اجازه ندادن ورود حیوانات در محل خواب ،در خوردن صبحانه با صاحبان و پس از تمیز کردن توالت حیوانات لازم است دست های خود را کاملا شستشو دهید. همچنین، تحت نظارت یک دامپزشک، ممکن است پیشگیری از انگل ها انجام شود.

 

توکسوپلاسموز چیست و چگونه بر رفتار افراد تاثیر می گذارد

یک تیم بین المللی دانشمندان نتیجه گرفت که عفونت توکسوپلاسمایی جزء خاصی از انگل های گربه است.
توکسوپلاسما یک انگل تک سلولی است که اغلب در گربه ها زندگی می کند. حدود یک چهارم از همه مردم در سیاره ما نیز می توانند توسط آن آلوده شوند. این بدون هیچ نشانه قابل مشاهده است، گاهی اوقات فقط یک سردرد کوچک است، و برخی از علائم شبیه به سرماخوردگی است.
 
به طور معمول، جوندگان این انگل ها را حمل می کنند. بعضی از دانشمندان معتقدند که اشتیاق مردم برای گربه ها ممکن است با عفونت با توکسوپلاسما همراه باشد.
 
در یک مطالعه جدید، کارشناسان بررسی کردند که رفتار افراد مبتلا به توکسوپلاسموز چگونه تغییر می کند.
کارشناسان قصد دارند تحقیقات خود را ادامه دهند تا ببینند چه تغییراتی در رفتار مردم دیده می شود. علاوه بر این، آنها می خواهند بدانند آیا رابطه بین توکسوپلاسما و تمایل به محافظه کاری وجود دارد یا خیر؟

 

دانشمندان راهی برای محافظت در برابر "انگل زامبی" پیدا کرده اند

انگلی که می تواند بر رفتار انسان تاثیر بگذارد، نه تنها می تواند شکست بخورد، بلکه مانع از آلوده شدن نیز بشود.
زیست شناسان آمریکایی راهی برای جلوگیری از عفونت های انسانی با توکسوپلاسما پیدا کرده اند - انگلی که به گربه ها حمله می کند، اما در بعضی موارد ممکن است به انسان منتقل شود و همچنین می تواند بر رفتار فرد آلوده تأثیر بگذارد. این انگل نسبتا شایع است که اغلب در گربه های خانگی دیده می شود و علاوه بر این ممکن است به هیچ وجه آشکار نشود. توکسوپلاسموز می تواند به خودکشی تبدیل شود. چرا باید باکتری ها مردم را بکشند هنوز روشن نیست.
دانشمندان دریافته اند که انگل داخل سلولی نمی تواند در بدن انسان بدون آنزیم CPL زندگی کند و مسدود شدن آن مردم را از عفونت محافظت می کند. همانطور که توسط کارشناسان اشاره شد، شکل حاد در طبیعت می تواند با موفقیت مبارزه کند.
 
مثلا توسکوپلاسما می تواند تغییرات غیر قابل برگشت در مغز ایجاد کند، مثلا، موش های آلوده دیگر از گربه ها نترسند و افراد مستعد اقدامات غیرمنطقی و خودکشی کنند. عفونت در یک زن باردار باعث جنین غیرطبیعی و یا سقط جنین شود.
دانشمندان موش را با توکسوپلاسما آلوده کرده و مشاهده کردند که چگونه کار ژن های انگل در طی گذار از حاد به مرحله مزمن عفونت تغییر می کند. معلوم شد که یک پروتئین مسئول انتقال است و اگر این پروتئین غیر فعال شود، توکسوپلاسما قادر به تبدیل شدن به یک فرم مزمن نیست.

 

انگل می تواند ما را کنترل کند

معلوم شد که برخی از میکروارگانیسم های انگلی می توانند بر رفتار میزبان خود تاثیر بگذارند.
دانشمندان آمریکایی دریافته اند که برخی از انگل ها نمی توانند با کمک صاحب خود زندگی کنند و تکثیرشوند، بلکه از آن برای اهداف خود استفاده می کنند که بر رفتار فرد تاثیر می گذارد.
این انگل نسبتا معمولی است که اغلب در گربه های خانگی یافت می شود و می تواند به انسان منتقل شود. توکسوپلاسموز می تواند به خودکشی تبدیل شود. چرا باید باکتری ها مردم را بکشند؟ هنوز روشن نیست. همچنین عوامل ایجاد کننده لیشمانیوز می توانند بر رفتار انسان و دیگر پستانداران تأثیر بگذارند. آنها، به طور خاص، باعث تحریک گرسنگی فوق العاده قوی می شوند که میزبان انگل نمی تواند آن را کنترل کند. در نتیجه، بیمار می تواند، به معنای واقعی، همه چیز را بخورد.
تعدادی از انگل هایی که می توانند بر رفتار میزبان تاثیر بگذارند، در حیوانات ساده تر یافت می شوند. به عنوان مثال، یکی از قارچ ها حشرات را به سمت خودکشی سوق می دهد.  همچنین موجودات مضری هستند که حلزون ها را آلوده می کنند و باعث می شوند که آنها به غذای پرندگان تبدیل شوند و توجه آنها را جلب کنند.

 

چرا صاحبان حیوانات خانگی باید مراقب باشند

پزشکان توضیح دادند در صورتی که گربه یا سگ در خانه دارید، مراقب باشید.
 
داشتن حیوانات خانگی،  بدون شک خوشبختی بزرگ است. آنها به ما شادی می دهند، احساسات خود را به ما منتقل می کنند، عشق و مراقبت را آموزش می دهند. اما پزشکان هشدار می دهند که افرادی که حیوانات خانگی دارند، باید مراقب سلامت آنها باشند. معلوم می شود که همه چیز در مورد انگل هاست.
 
کارشناسان ایتالیایی که علاقه مند به این موضوع هستند، می گویند که صاحبان گربه ها یا سگ ها دو برابر در معرض ابتلا به انگل های مختلف هستند. به گفته کارشناسان، عمدتا افراد کرم ها و ژیاردیا را دریافت می کنند.
 
علاوه بر این، گاهی اوقات فرد حتی ممکن است چندین سال متوجه شود که انگل در بدن او چند برابر شده است. گاهی اوقات انگل می تواند تهدید جدی برای زندگی بشر باشد. بنابراین، دانشمندان به صاحبان حیوانات خانگی توصیه می کنند که اقدامات پیشگیرانه را نادیده نگیرند و داروهای انگلی را به حیوانات خانگی خود بدهند. علاوه بر این، افراد نیز باید به صورت دوره ای مورد بررسی قرار گیرند و مراقب سلامت شخصی خود باشند.

 

خواب مشترک با حیوان خانگی مشکلات جدی برای سلامتی دارد

خواب مشترک با حیوان خانگی مشکلات جدی برای سلامتی دارد. دانشمندان از مردم می خواهند که حیوانات خانگی خود را در تخت خود نگذارند.
بعضی از مردم می دانند که این کار غیرممکن است و به نحوی با این عادت مبارزه نمی کنند. با این حال، تعداد کمی از مردم متوجه آسیبی که خواب مشترک حیوان خانگی و صاحب حیوان به سلامتی وارد می کند، هستند.
 
اگر حیوان خانگی شما شب در نزدیکی شما باشد، ممکن است صبح احساس سرگیجه کنید. این به خاطر نوسانات امواج الکتریکی مغز است که حتی در طول خواب نیز رخ می دهد. ریتم های آلفا با فرکانس مشخص می شوند، زمانی که یک فرد در حال خوابیدن و تلاش برای خوابیدن است، و امواج دلتا برای زمانی است که فرد به خواب عمیق می رود. 
 
هنگامی که ما به رختخواب می رویم مغز شروع به افکار مختلف می کند و هر نوع فعالیت الکتریکی را دنبال می کند. بنابراین، زمانی که یک فرد خواب میبیند، دستگاههای الکتریکی و حتی سوکتها در خانه روی عملکرد مغز تاثیر دارند.
هر سال، دامنه نوسانات افزایش می یابد و مردم را دچار سرگیجه می کند.ریتم آلفای انسان و حیوانات خانگی مطابقت ندارد، که در آن تعادل روانپراشی بیشتر تشدید می شود.
 
محققان معتقدند که در برخی موارد خوابیدن در کنار یک گربه یا سگ می تواند باعث بی خوابی شود. زیست شناس ویکی وارن می گوید: حیوانات می توانند میدان الکترومغناطیسی انسان را تحریف کنند. 
 
به عنوان بخشی از این آزمایش، دانشمندان داوطلبان بین 35 تا 65 ساله را که از بی خوابی رنج می برند دعوت کردند. معلوم شد که 87٪ گربه ها در خانه زندگی می کنند که دوست دارند با صاحبانشان بخوابند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

داستان این زن یک هشدار جدی است

در
این دختر دوست داشت با حیوان خانگی او که یک پیتون بود در یک تخت بخوابد، اما مار ناگهان شروع به از دست دادن وزن کرد!

ماری که میخواست صاحبش را بخورد

 

خبر مار خانگی که صاحبش را خورد در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود ببینیم جریان این خبر تا چه حد صحت دارد. این دختر دوست داشت با حیوان خانگی خود که یک پیتون بود در یک تخت بخوابد، اما مار ناگهان شروع به از دست دادن وزن کرد! داستان این زن یک هشدار جدی است 

مسلما بیشتر خانواده ها یک حیوان خانگی مورد علاقه دارند. آنها بخشی از زندگی شما می شوند، با آنها صحبت می کنید، آنها را دوست دارید، و همه جا با خود می برید. شما حتی با آنها در همان تخت می خوابید. خوب، این تا زمانی که یک گربه تمیز یا یک سگ باشد شاید تا حدودی قابل قبول باشد. اما معلوم می شود که افرادی وجود دارند که عاشق چیزی خاص هستند!
این دختر دوست داشت با حیوان خانگی او که یک پیتون بود در یک تخت بخوابد، اما مار ناگهان شروع به از دست دادن وزن کرد!
 
این زن می خواست که ناشناس باقی بماند، اما به نظر می رسد یک هشدار جدی است.  حیواناتی که در حیات وحش شکارچی هستند گاهی اوقات شگفتی های غیر منتظره ای را ارائه می دهند.
 
اما برگردیم به پیتون این دختر خانم: این زن عاشق مار پیتون ش بود و او را به معنای واقعی کلمه همه جا می برد. با این حال، به زودی زن متوجه شد که چیزی اشتباه است - پیتون شروع به از دست دادن وزن کرد، و در یک لحظه به طور کامل از خوردن غذا امتناع می کرد. آنها مجبور شدند به دامپزشک مراجعه کنند.
 
خوشبختانه دامپزشک با تجربه بود و با دانستن این موضوع که زن به طور مداوم با پیتون در یک تخت می خوابد، تنها نتیجه درست را گرفت. مار خوردن را متوقف کرده ... او برای خوردن یک غذا بزرگ آماده می شود!
 
پیتون به این زن بسیار نزدیک است و در مورد این واقعیت که شاید بتواند با چنین میزبان خوشمزه ای جشن بگیرد. اما از آنجا که بدن انسان به اندازه کافی بزرگ است، خزنده تصمیم گرفت کمی فضای آزاد در بدنش بوجود آورد . این دلیل چنین روزه ی بسیار جدی بود!
 
این زن بسیار خوش شانس بود، زیرا اگر او زمان را از دست می داد، به راحتی می توانست برای حیوان خانگی شگفت انگیز خود تبدیل به یک غذای شیرین تبدیل شود.
اگر در خانه خود یک مار پیتون دارید، نباید نزدیک او بخوابید! در ضمن، این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید. اجازه دهید آنها هم اگر پیتون در خانه خود دارند که در حال از دست دادن وزن  است، مراقب باشند و جان آنها را نجات دهید.
زنی به عنوان حیوان خانگی یک مار داشت که هفت فوت طولش بود را در بخش نظرات کاربران بخوانیم.

نظرات

۱۴۰۰/۱۰/۹ پایتون ها از بزرگترین خزندگان جهان هستند. آنها به خانواده مارهای آناکونداها و بوآها مربوط می شوند. در طبیعت 41 گونه از این حیوانات وجود دارد.

۱۴۰۰/۱۰/۹وجه تمایز اصلی پایتون ها البته اندازه بزرگ آنهاست. به طور متوسط ​​طول بیشتر گونه ها 3-6 متر است، طول کوچکترین پیتون از 1 متر بیشتر نیست و اندازه بزرگترین پیتون 10 متر با وزن 100 کیلوگرم است! برای مدت طولانی این مار عنوان بزرگترین در جهان را یدک می کشید تا اینکه یک آناکوندا به طول 11 متر پیدا شد . ظاهر آنها باعث احترام و حتی ترس می شود. بدن این مارها بسیار حجیم است، اما در عین حال انعطاف پذیری و تحرک لازم برای خفه کردن طعمه را از دست نمی دهد.

۱۴۰۰/۱۰/۹پیتون ها می توانند از یک توانایی که به هیچ وجه در خزندگان ذاتی نیست متمایز شوند - آنها می دانند چگونه دمای بدن را تنظیم کنند. درست است، آنها هنوز نمی توانند آن را در یک سطح ثابت نگه دارند، اما می توانند خود را 5-15 درجه بالاتر از دمای محیط "گرم کنند"، که این نیز بسیار است. پایتون ها از روش خاصی برای گرم کردن استفاده می کنند. اگر پستانداران گرما را با روش های شیمیایی دریافت کنند، پیتون ها به سادگی ماهیچه های تنه را منقبض می کنند، در نتیجه چنین کاری، گرما آزاد می شود.

۱۴۰۰/۱۰/۹رنگ پیتون ها اغلب نشان دهنده انواع مختلفی از لکه ها است، کمتر اوقات تک رنگ است. در افراد جوان، این الگو با بزرگسالان متفاوت است، معمولاً از نوارهایی تشکیل شده است که با افزایش سن به لکه هایی تبدیل می شوند. رنگ لکه ها می تواند بسیار متفاوت باشد: در برخی از گونه ها، رنگ های تیره (سیاه، قهوه ای، آبی) غالب است، در برخی دیگر، روشن (قرمز، نارنجی). گونه های درختی در سایه های سبز غنی رنگ آمیزی می شوند.

۱۴۰۰/۱۰/۹همه انواع پیتون ها منحصراً در آفریقا، آسیای جنوب شرقی، استرالیا، جزایر سوندا و گینه نوزندگی می کنند. این تفاوت آنها با بوآها - ساکنان دنیای جدید است. پیتون‌ها در منطقه گرمسیری زندگی می‌کنند و جنگل‌هایی با رطوبت بالا را ترجیح می‌دهند، فقط تعداد کمی از گونه‌های آن در دشت‌ها و بیابان‌ها زندگی می‌کنند (به عنوان مثال، پیتون استرالیایی). به طور کلی، این مارها آب دوست هستند، آنها با کمال میل شنا می کنند و گاهی اوقات می توانند مسافت های طولانی را بین جزایر همان مجمع الجزایر شنا کنند. بزرگترین گونه پیتون ها (مشبک، ببری، هیروگلیف) زندگی زمینی دارند، آنها در جستجوی طعمه روی زمین می خزند، فقط گاهی اوقات از شاخه های پایین درختان بالا می روند. تعدادی از گونه های زمینی در جستجوی طعمه، کف جنگل را حفر می کنند. در نهایت، گونه های درختی وجود دارند که تقریباً تمام عمر خود را روی شاخه ها می گذرانند و تقریباً هرگز روی زمین نمی آیند.

۱۴۰۰/۱۰/۹همه انواع پیتون ها غیر سمی هستند و قربانیان خود را تنها با قدرت عضلات خود می کشند. آنها دور بدن طعمه خود می پیچند، خفه می کنند و سپس آن را کامل می بلعند. جالب اینجاست که مارهای پیتون درختی دندان های بسیار بلندی دارند که به آنها اجازه می دهد طعمه خود را در حین بلع معلق نگه دارند. علاوه بر این، پیتون سبز قربانیان خود را با حرکت دادن نوک دم خود که شبیه یک کرم است، فریب می دهد.

۱۴۰۰/۱۰/۹پایتون های کوچک موش، خرگوش، قرقاول، کبوتر، طوطی، مرغ و اردک وحشی و پیتون های بزرگ میمون، کانگورو، خوک وحشی جوان و گوزن را شکار می کنند. حیوانات اهلی کوچک (بز، خوک) نیز می توانند طعمه آنها شوند. موقعیت ویژه ای توسط پیتون سر سیاه اشغال شده است که منحصراً به مارها حمله می کند و مارمولک ها را زیر نظر می گیرد. از آنجایی که مار پیتون خود غیر سمی است، قربانیان آن اغلب در فرآیند خفگی دشمن خود را گاز می گیرند.

۱۴۰۰/۱۰/۹بزرگترین طعمه ای که یک پیتون می تواند ببلعد بیش از 20-40 کیلوگرم وزن ندارد. بنابراین، یک فرد در تعداد قربانیان این مارها گنجانده نشده است، زیرا آنها به سادگی قادر به بلعیدن انسان نیستند. در طول تاریخ، تنها چند مورد از حملات مارپیتون به انسان ثبت شده است (همه قربانیان کوچک بودند)، همانطور که برای بقیه گونه ها، آنها فقط در صورت تحریک توسط انسان می توانند حمله کنند . پس از یک وعده غذایی مقوی، یک مار پیتون می تواند چندین هفته یا ماه بدون غذا بماند؛ حداکثر مدت اعتصاب غذا که برای این خزندگان شناخته شده است 1.5 سال بود!

۱۴۰۰/۱۰/۹پیتون ها معمولا یک بار در سال یا حتی کمتر تولید مثل می کنند. نر ، ماده را از طریق بو پیدا می کند و پس از جفت گیری، پیتون ماده را ترک می کند و کوچکترین علاقه ای نه به منتخب و نه به فرزندانش نشان می دهد. ماده 3-4 ماه پس از جفت گیری تخم می گذارد. تعداد آنها در گونه های مختلف از 8 تا 107 متغیر است. برخلاف بوآها و آناکونداها، مارهای جوان بلافاصله از تخم های پیتون بیرون نمی آیند، آنها نیاز به جوجه کشی طولانی دارند. تمام نگرانی ها در مورد فرزندان بر سر پیتون ماده است که مراقبت فوق العاده ای از نوزادان آینده نشان می دهد. تخم‌های گذاشته شده را با احتیاط با حلقه ‌های بدنش می‌پیچد و یک دقیقه آن‌ها را رها نمی‌کند، در گرمای شدید کمی حلقه ها را شل می‌کند تا تهویه کند و وقتی دما پایین می‌آید، شروع به لرزیدن می‌کند تا بدنش را گرم کند و تخمها گرم شود.

۱۴۰۰/۱۰/۹طول پیتون های تازه متولد شده به طور متوسط ​​به 40-60 سانتی متر می رسد و کاملاً مستقل هستند. جالب اینجاست که این مارها دوقلوهای همسان دارند. پایتون ها خیلی سریع رشد می کنند: آنها تا 3 سال به بلوغ جنسی می رسند و در 4-5 سال به رشد کامل می رسند.

۱۴۰۰/۱۰/۹در باغ وحش ها، پیتون ها 15-25 سال زندگی می کنند، اما در شرایط طبیعی، امید به زندگی بزرگترین گونه ها معمولا از 10-15 سال تجاوز نمی کند. این به این دلیل است که در طبیعت پایتون ها توسط شکارچیان دیگر مورد حمله قرار می گیرند. پایتون های جوان می توانند قربانی پرندگان بزرگ و حتی خوک ها شوند، پیتون های بالغ توسط پلنگ ها و کروکودیل ها مورد حمله قرار می گیرند. طبیعتاً پیتون ها مارهای جنگجو نیستند. با توجه به خطر از دور، آنها سعی می کنند در اسرع وقت بخزند، اما اگر دشمن مار پیتون را غافلگیر کند، او با صدای بلند هیس می کند، ناامیدانه گاز می گیرد و می تواند زخم های نسبتا عمیق، اما نه کشنده ای را به متجاوز وارد کند. برای یک ناظر خارجی، چنین مبارزه ای واقعاً وحشتناک به نظر می رسد. در صورت خطر، مار پیتون به شکل یک توپ محکم غلت می خورد و سر خود را در حلقه های بدن خود پنهان می کند. با تمام سادگی، چنین محافظتی بسیار مؤثر است.

۱۴۰۰/۱۰/۹داستان ماری که غذا نمیخورد .... نگرش مردم نسبت به پیتون ها تا حدودی بحث برانگیز است. از یک سو، گونه های بزرگ همیشه ترس و احترام را برانگیخته اند، در برخی مناطق که با خدایی شدن این مارها هم مرز هستند. از سوی دیگر، پیتون‌های بزرگ به عنوان حیوانات مضری که دام‌های کوچک را از بین می‌برند، نابود شدند. به هر حال، پیتون کشته شده در آفریقا دور ریخته نمی شود، بلکه به شیوه ای تجاری استفاده می شود: از پوست ، گوشت برای غذا و چربی برای اهداف پزشکی استفاده می شود. پیتون های کوچک در آفریقا و آسیا به طور کلی تقریباً حیوانات خانگی در نظر گرفته می شوند، آنها اغلب به عمد در خانه ها و انبارها پرورش داده می شوند تا از انبار غذا در برابر موش ها محافظت کنند، پیتون ها و گربه ها با موش ها سر و کار دارند.

۱۴۰۰/۱۰/۹زنی به عنوان حیوان خانگی یک مار داشت .............. این مارها به دلیل جثه بزرگ و نداشتن سم، اغلب در اسارت نگهداری می شوند (کوچک ها در تراریوم های خانگی، مارهای بزرگ در باغ وحش ها). پیتون های هیروگلیف و ببری به ویژه در اسارت ریشه می گیرند، که از سنین جوانی به سرعت به صاحب خود عادت می کنند و به او اجازه می دهند هر طور که می خواهد با او رفتار کند. چنین خزندگان را اغلب می توان در انواع نمایش ها دید، جایی که آنها را به عنوان "قاتلان مرگبار" به مردم معرفی می کنند.

۱۴۰۰/۱۰/۹داستان زن و مار و دامپزشک ................ داستان زنی که به عنوان حیوان خانگی یک مار داشت .............. اما بریتل تیره و بزرگترین پیتون های مشبک جهان، برعکس، بسیار بدخلق هستند و عاشق گاز گرفتن هستند. چنین مارهایی فقط در باغ وحش ها نگهداری می شوند، جایی که تیم های کاملی از کارمندان آموزش دیده مخصوص حمل و نقل با آنها کار می کنند.

۱۴۰۰/۱۰/۹زنی به عنوان حیوان خانگی یک مار داشت که هفت فوت طولش بود .......... چند سالی است که چندین ویدیو و مقاله در مورد یک مار پیتون خانگی که به طور ناگهانی شروع به کاهش وزن کرده است، در شبکه دست به دست می شود. و دامپزشک "با تجربه" به دختر توضیح داد که چرا این اتفاق می افتد. به کسی که این داستان را شنیده است، به اختصار می گویم و ثابت می کنم که این یک مزخرف کامل است. این دختر یک مار پیتون داشت که همه جا با خود حمل می کرد. او آنقدر حیوان خانگی خود را دوست داشت که تقریباً همیشه با او می خوابید. در یک زمان، مار پیتون شروع به امتناع از خوردن غذا کرد و به سرعت شروع به کاهش وزن کرد. دختر به دامپزشک مراجعه کرد و او به این نتیجه رسید که مار پیتون در حال کاهش وزن است تا فضایی در معده خالی کند و سپس میزبان مهماندار شود! در اینجا یک داستان به طور خلاصه وجود دارد، و من چندین ویدیو و مقاله پیدا کردم . از نظر منطقی، چه کسی می تواند چنین ماری را نوازش کند و این موجود چقدر باید باشد؟

۱۴۰۰/۱۰/۹مار خانگی که صاحبش را خورد ..........ماری که میخواست صاحبش را بخورد .......... برای مقایسه، این پایتون 3.5 متری از خرگوش تغذیه می کند. من قبلاً در مورد آن برای هر کسی که علاقه مند است که می توانید پیدا کنید نوشته ام.............اشتباه شماره ۱ او را همه جا می برد! این سوال من در مورد اندازه است . با این عبارت، پیتون باید یک متر و نیم بیشتر باشد. حمل یک مار بزرگتر در همه جا با خود کاملاً مشکل ساز است و در مورد ما اصلاً امکان پذیر نیست.

۱۴۰۰/۱۰/۹اشتباه شماره 2 با او می خوابید مار مثل گربه در کنار آدم نمی خوابد. به احتمال زیاد او گوشه ای خلوت پیدا می کند، مثل یک توپ جمع می شود و به خواب می رود. اما قطعا نه در کنار شخص.

۱۴۰۰/۱۰/۹داستان زن و مار .......... داستان زنی به عنوان حیوان خانگی یک مار داشت که هفت فوت طولش بود اشتباه شماره 3 پیتون شروع به امتناع از غذا کرد. مارها به اندازه کافی باهوش نیستند که بتوانند چنین نقشه های حیله گرانه ای انجام دهند. آنها در سطح غریزی رفتار می کنند. به عبارت ساده، اگر مار گرسنه باشد، می خورد. اگر او از خوردن امتناع کند، خزنده به سادگی بیمار است. او ممکن است دچار استوماتیت یا اختلالات متابولیک یا شرایط دیگری شود. دلایل زیادی وجود دارد، اما نه اینکه عمداً وزن خود را کم کند. فقط دخترا اینجوری وزن کم می کنند و رفتار میکنن))

۱۴۰۰/۱۰/۹داستان مار و زن ....... فیلم زنی که تبدیل به مار شد.......البته غذای مار! اشتباه شماره ۱ ..... او را همه جا می برد! این سوال من در مورد اندازه است . با این عبارت، پیتون باید یک متر و نیم بیشتر باشد. حمل یک مار بزرگتر در همه جا با خود کاملاً مشکل ساز است و اصلاً امکان پذیر نیست.

۱۴۰۰/۱۰/۹اشتباه شماره 4 و اگر دامپزشک واقعا باتجربه بود دلیل این رفتار را پیدا می کرد و درمان مناسب را تجویز می کرد.

۱۴۰۰/۱۰/۹اشتباه شماره 5 و در نهایت، دروغ اصلی در کل این داستان. مارها همیشه طعمه خود را کامل می بلعند. هرگز اتفاق نمی افتد که او یک گاز بگیرد و شروع به جویدن کند. سپس یک گاز دیگر. بنابراین، برای بلعیدن یک انسان، مار باید حداقل 5-6 متر طول داشته باشد و وزن آن حدود 150-200 کیلوگرم باشد. یادت هست در مورد چی صحبت می کنم؟

۱۴۰۱/۱۰/۲۶داستان زنی که عاشق مارش بود ......

۱۴۰۱/۱۰/۲۶دشمن مار پیتون .......... به جز انسان، کروکودیل ها و تمساح پوزه‌باریک گنگی یا گریال( تمساح هندی) ، شناخته شده ترین دشمنان طبیعی پیتون های مشبک هستند. کروکودیل ها مارهای پیتون با هر اندازه و سنی را می گیرند و می خورند، حتی مارهای پیتون بزرگی با طول بیش از 5 متر.

در ادامه بخوانید...