دارو هایی که هنگام خروج از خانه باید با خود داشته باشید

666555444.jpg
درمانگر دارو هایی را که فرد باید در کیف یا جیب خود داشته باشد ، نام برد. واضح است که یک فرد مبتلا به بیماری های مزمن ، در طی تشدید بیماری ، از خود مراقبت می کند. به عنوان مثال ، فردی که از میگرن رنج می برد ، از خانه خارج می شود ، یک مسکن درد و یک فرد مبتلا به آسم - یک اسپری استنشاقی در کیف یا جیب خود قرار می دهد.

 

درمانگر ، می گوید ، با این حال ، همه افراد باید با خود دارو های اورژانسی داشته باشند.به طور عمده ، پزشک توصیه می کند که نیتروگلیسیرین را با خود حمل کنید ، دستمال مرطوب الکلی ، یک بطری ضد عفونی کننده ، مسکن درد. همچنین بهتر است دارو  برای اسهال ، سوزش معده و کیسه جاذب هوا( می توان در انواع مختلفی از داروها گرفته تا فلزات صنعتی یافت) به همراه داشته باشید.

 

چرا باید مجموعه ای از دارو ها را به همراه داشته باشید ، به عنوان مثال می توانید از شخصی در محل کار خود قرص میگرن بخواهید؟ درمانگر توضیح می دهد که این گزینه اشتباه است.

 

- غالباً افراد قرص ها و دارو ها را در کیف لوازم آرایشی یا کیف پول خود نگهداری می کنند ، تاریخ انقضا آنها را بررسی نمی کنند. وقتی از آنها سوال می شود ، آنها اغلب بدون بررسی تاریخ انقضا به فرد نیازمند قرص می دهند. و اگر یک یا دو سال در کیف مانده باشد ، مدت طولانی منقضی شده است. استفاده از چنین داروهایی خطرناک است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • سعید :

    من یک بار کیسه جاذب هوا را باز کردم و داخل آن پودر سیاه بود." پودر سیاه داخل آن آهن است. وقتی پودر آهن با اکسیژن تماس پیدا می کند ، شروع به جذب آن می کند و آهن داخل کیسه به جای محصول اکسید می شود.

    1399/12/13 21:22

بیشتر بخوانید