زیباترین کشورهای دنیا

در

20. ویتنام

زیبایی های طبیعی ویتنام قابل شمارش نیست. ویتانم کشوری سرسبز با منظره های بینظیر است.

 

19. کرواسی

شهرهای تاریخی کرواسی سالانه پذیرای تعداد بیشماری توریست است. 

 

18. ایرلند

از افسانه تا واقعیت در ایرلند، 

 

17. نروژ

کشور آبشار، شفق قطبی و یخچال های طبیعی 

 

16. پرو

کویر بی پایان، کوهستان های پر برف  

 

15. سوئیس

شما نمی توانید از زیبایی حرف بزنید و از سوئیس خارج شوید. 

 

14. فنلاند

یکی از زیباترین کشورهای اروپایی

 

13. هندوستان

از هندوستان با نام "Marmite" یاد می شود کشوری که شما یا عاشقش هستید یا از آن متنفرید. هندوستان از از فرهنگی زیباترین کشور دنیاست. 

 

12. مکزیک

خانه یک تمدن کهن، معابد قدیمی، مکان های بسیاری برای کاوش دارد. 

 

11. اسلوونی

کوچک اما قوی، مردم مهمان نواز، کوهستان ها، ساحل دریا و ... 

 

10. ولز

ولز کشور کوه و جنگل، بسیار از کاربران از زیبایی های این کشور گفته اند. 

 

9. ایالات متحده آمریکا

امریکا کشوری بزرگ است و بسیار سخت است از زیبایی های طبیعی آن در چند خط سخن گفت، اگر به این کشور سفر کردید حتما به "پارک ملی گرند کنیون" سری بزنید. 

 

8. ایسلند

سواحل سیاه، کوه های آتشفشانی ایسلند را بین 10 کشور زیبای دنیا قرار داده است. 

 

7. انگلستان

کشور میهن پرستان، انگلستان در رتبه 7 قرار دارد. 

 

6. اندونزی

کشور کوه های زیبا و میراث قدیمی 

 

5. آفریقای جنوبی

تنها کشور آفریقایی این لیست، به وسعت فرانسه و اسپانیا با هم و به همان اندازه زیبا 

 

4. ایتالیا

هیچ کشوری به اندازه ایتالیا دارای مکان های دیدنی نیست. تاریخ و افسانه در شهرهای این کشور موج می زند. 

 

3. نیوزیلند

مقاوم سوم در اختیار یکی از زیباترین کشور های دنیاست، نیوزیلند دارای تپه های سرسبز کوهستان های زیبا و جزایر ناب است. 

 

2. کانادا

در یک رقابت نزدیک کانادا مقام دوم را کسب کرده است. کوهستان ها و مناظر بینظیر این کشور بسیار دیدنی هستند. 

 

1. اسکاتلند

در نهایت زیباترین کشور جهان اسکاتلند است. سواحل بکر و دست نخورده، قلعه های دیدنی و مناظر چشم نواز این کشور

نظرات

در ادامه بخوانید...

ثروتمندترین کشورهای جهان بخش اول

در

در حال حاضر اوضاع اقتصادی جهان به گونه ای است که بسیاری از کشورها در حال فائق آمدن بر فقر و اوضاع بد اقتصادی خود بوده و با کمک ارتباطات و تکنولوژی، بسیاری از دولت ها توانسته اند تا حدودی اوضاع اقتصادی کشورهای خود را با کمک مردم بهبود بخشند، با این وجود تفاوت توان مالی مردم کشورهای مختلف، بسیار چشم گیر است و فاصله سطح زندگی نیز به همان میزان متفاوت. ناحیه شمالی آمریکا برای نمونه تنها پنج درصد از کل جمعیت کره زمین را در خود جای داده است و چیزی حدود بیست و هفت درصد از کل محصولات مورد نیاز در سطح جهانی، در کشورهای همین ناحیه تولید می شوند و این در حالی است که منطقه ای چون ناحیه جنوبی قاره آسیا که بیش از بیست و چهار درصد از کل جمعیت کره زمین در آن ساکن هستند، تنها چهار درصد از کل محصولات مورد نیاز در سطح جهان را تولید می کند و شرایط اقتصادی مردم این دو ناحیه نیز به همین میزان با یکدیگر متفاوت است. در حقیقت تولید سالانه محصولات یک کشور، یکی از مهمترین عواملی است که به واسطه آن می توان به شرایط اقتصادی آن کشور پی برد، با این وجود، درآمد سالانه شهروندان و مردم یک کشور، معیار دقیق تری برای سنجش شرایط اقتصادی هر کشور در اختیارمان خواهد گذاشت. ذکر این نکته حائز اهمیت است که فعالیت های برون مرزی مردم یک منطقه نیز در این درآمد سالانه لحاظ می شود. برای نمونه اگر شخصی که اهل فرانسه است در آلمان کارخانه ای تأسیس کند، درآمد آن مربوط به میانگین درآمد مردم فرانسه خواهد بود. اگر خاطرتان باشد، در مقاله قبلی به بررسی فقیرترین کشورهای حال حاضر در سراسر جهان پرداختیم و در این مقاله قصد داریم شما را با ثروتمندترین کشورهای دنیا آشنا کنیم. اطلاعاتی که در اختیار شما گذاشته می شود، همه در مجله ای با نام «وال استریت (Wall St.)» منتشر شده است و برای انجام این بررسی ها از اطلاعات موجود در بانک جهانی بهره گرفته شده است. نا گفته نماند که طبقه بندی کشورها بر اساس میانگین درآمد سالانه شهروندان آن صورت گرفته است. با سیارک همراه باشید.

کره جنوبی

میانگین درآمد سالانه هر شهروند کره جنوبی:34277 دلار، جمعیت کشور: 65.6 میلیون نفر، درآمد سالانه کشور: 2.7 تریلیون دلار

کره جنوبی در اواسط قرن بیستم به عنوان یکی از فقیرترین کشورهای قاره آسیا شناخته می شد و در زمانی که درگیری ها و جنگ های میان دو کره به پایان رسید، فرصت مناسبی برای مردم و دولت کره جنوبی فراهم شد تا خود را از شرایط بدشان خارج کرده و اوضاع اقتصادی خود را بهبود بخشند؛ تلاش هایی که البته با موفقیتی چشم گیر همراه بود و در حال حاضر نه تنها کره جنوبی توانسته خود را به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای قاره آسیا مطرح کند، بلکه در سطح جهانی نیز همین گونه است و با این درآمد میانگین مردمش، در میان بیست و پنج کشور ثروتمند دنیا قرار گرفته است. کره جنوبی از لحاظ منابع طبیعی بسیار کشور فقیری است و به همین خاطر از زمان پایان جنگش با کره شمالی، شروع به سرمایه گذاری بر فعالیت هایی کرد که بر محور صادرات محصول به نقاط دیگر بودند. برای دست یابی به این مهم، سرمایه گذاری های کلانی در بخش های آموزشی و صنعتی انجام گرفت و برنامه های بلند مدتی برای آن ها در نظر گرفته شد. درآمد میانگین مردم کره جنوبی میان سال های 1970 تا 2016 با افزایشی تقریباً ده برابری روبه رو بوده است و درآمد میانگین مردم کره جنوبی در حال حاضر معادل با 34277 دلار است که این رقم تقریباً دو برابر میانگین درآمد سالانه مردم جهان (14459 دلار) است و این آمار در نوع خود بسیار قابل توجه بوده و به همین خاطر است که متخصصان مالی و تحلیل‌ گران شرایط اقتصادی کشورهای گوناگون، به این پیشرفت چشمگیر کره جنوبی طی این چهل و اندی سال، لقب «معجزه ای در رودخانه هان» را داده اند. کره جنوبی در حال حاضر چیزی حدود 43 درصد از کل درآمد سالانه خود را مدیون فعالیت های مربوط به صادرات محصولاتش به نقاط دیگر است و این در حالی است که درآمد میانگین جهانی از این گونه فعالیت ها 28.6 درصد است. در حال حاضر پانزده کمپانی بزرگ در کره جنوبی مشغول فعالیت هستند که نامشان در میان پانصد کمپانی پردرآمد دنیا قرار گرفته است (از لحاظ درآمد و سودی که نصیب مسئولانش می کنند). برند محصولات الکترونیک سامسونگ و نیز برند خودرو سازی هیوندای از جمله شناخته شده ترین این کمپانی ها هستند و بیشتر محصولاتی که از کره جنوبی به سایر نقاط دنیا صادر می شوند نیز خودرو و محصولات الکترونیک هستند.

انگلستان

میانگین درآمد سالانه هر شهروند انگلیسی: 38680 دلار، جمعیت کشور: 65.6 میلیون نفر، درآمد سالانه کشور: 2.7 تریلیون دلار

جای هیچ شکی نیست که انگلستان در اوایل قرن بیستم تقریباً از لحاظ اقتصادی قدرتمندترین کشور جهان بود، با این وجود اتفاقاتی که دهه های پیش رو افتاد سبب شد کمی روند رو به افولی را طی کند؛ جنگ های جهانی اول و دوم و نیز از دست دادن مستعمره هایش در نقاط مختلف دنیا، از مهمترین عواملی بود که سبب شد دیگر انگلستان لقب قدرت اول جهان را یدک نکشد. همانند سایر کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، انگلستان نیز از لحاظ اقتصادی به شدت وابسته به فعالیت هایی است که در این سازمان طرح ریزی می شود. سرمایه گذاری های مالی، مهندسی پرواز و تولید داروهای گوناگون و ساخت ادوات پزشکی از مهمترین فعالیت هایی است که انگلستان برای بهبود اوضاع اقتصادی و کسب درآمد از آن ها بهره می گیرد. میانگین در آمد کشور های عضو سازمان همکاری و توسعه  اقتصادی در سال معادل 38992 دلار است و درآمد سالانه انگلستان نیز 38680 دلار است که کمبود چشم گیری از میانگین در آمد سالانه سایر کشور ها ندارد. این رقم باعث شده است تا انگلستان نیز در حال حاضر به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان شناخته شود. از اوایل سال 2008 بود که مسئولان و دولت مردان انگلیسی مجبور به پرداخت هزینه هایی در بخش های دولتی شدند و نیز هزینه های تأمین و تجهیز نیروهای نظامی نیز به آن اضافه شد و باعث شد که انگلستان از لحاظ اقتصادی با مشکلاتی مواجه شده و کمی از قافله پیشرفت عقب بماند. از آخرین اقدامات انگلستان می توان به خارج شدنشان از اتحادیه اروپا اشاره کرد که در ماه ژوئن 2016 به طور رسمی عنوان شد و قرار است در ماه می 2019 به طور رسمی این اتفاق بیفتد. بسیاری از تحلیل گران بر این باورند که خارج شدن انگلستان از اتحادیه اروپا در نهایت به ضررشان خواهد بود.

فرانسه

میانگین درآمد سالانه هر شهروند فرانسوی: 38680 دلار، جمعیت کشور: 66.9 میلیون نفر، درآمد سالانه کشور: 2.5 تریلیون دلار

فرانسه نیز دقیقاً به مانند انگلستان در طول قرن بیستم با مشکلات بسیاری مواجه شد و رخ داد دو جنگ جهانی اول و دوم و نیز از دست دادن کنترل بسیاری از کشورهای تحت کنترل و مستعمره اش سبب شد از لحاظ اقتصادی کمی در تنگنا قرار بگیرد، با این وجود، آن ها بر این مسائل فائق آمدند و در حال حاضر اگر کشور ها را با توجه به درآمد سالانه شان طبقه بندی کنیم، فرانسه در میان شش کشور اول دنیا از این لحاظ خواهد بود. از عواملی که به شدت فرانسه و فرهنگ این کشور را برای مردم نقاط مختلف جهان محبوب کرده است، غذاهای جالب و منحصر به فرد، لباس های به روز و زیبا و نیز زبانشان است که سبب می شود همه ساله مردم نقاط مختلف جهان برای آشنایی بیشتر با این کشور پا به قاره اروپا می گذارند. به همین خاطر است که یکی از عوامل اصلی کسب درآمد در فرانسه مربوط به گردشگری و فعالیت های مربوط به آن است. علاوه بر این تولید مواد شیمیایی مورد نیاز در تحقیقات گوناگون زیستی، تکنولوژی و نیز شرکت های صنعتی انرژی محور از دیگر مواردی هستند که نقش چشم گیری بر درآمدهای سالانه این کشور زیبا دارند. درآمد سالانه فرانسوی ها به طور میانگین 38680 دلار است که با درآمد انگلیسی ها برابری می کند. این رقم تقریباً دو برابر درآمد میانگین مردم نقاط مختلف جهان در سال است.

ژاپن

میانگین درآمد سالانه هر شهروند ژاپنی:39526 دلار، جمعیت کشور: 127 میلیون نفر، درآمد سالانه کشور: 4.9 تریلیون دلار

به محض پایان یافتن جنگ جهانی دوم، ژاپن وارد برهه ای بسیار حساس از دوره تاریخی خود شد، چرا که به شدت از لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار گرفته بود و باید فکری به حال این شرایط خود می کرد، با این وجود، مردم و دولت مردان ژاپنی در کنار یکدیگر به بهترین شکل ممکن بر این مسائل و دشواری ها فائق آمدند و یکی از دلایل اصلی اوضاع خوب معیشتی مردم ژاپن در حال حاضر، تلاش ها و زحمات بی قفه هم وطنان آنان در سال های پس از جنگ جهانی دوم است. همانند کره جنوبی، ژاپن نیز برای کسب درآمد و بهبود اوضاع اقتصادی خود، بیش از همه بر فعالیت های صادرات محصولات خود به نقاط مختلف جهان وابسته است و خودرو و محصولات الکترونیکی از اصلی ترین محصولاتی هستند که از ژاپن به نقاط دیگر صادر می شوند. طی پنجاه سال اخیر، ژاپن از لحاظ اقتصادی پیشرفت چشمگیری داشته است و از آن زمان تا کنون میانگین درآمد سالانه شهروندان ژاپنی به 39526 دلار رسیده است که در نوع خود بسیار قابل توجه است. این پیشرفت اقتصادی وضعیت معیشتی مردم ژاپن را نیز بسیار بهتر از قبل کرده است و از لحاظ سلامتی نیز در شرایط خوبی به سر می برند. در حال حاضر میانگین سنی که یک شهروند ژاپنی می تواند تا آن زنده بماند، 84 سال است و اگر این رقم را با کشورهای فقیری که در مقاله ای جداگانه در خصوص آن ها مطالبی عنوان شد، به وضوح از تفاوتی که میان کشورهای پیشرفته و فقیر تر وجود دارد، آگاهی بهتری پیدا خواهید کرد.

فنلاند

میانگین درآمد سالانه هر شهروند فنلاندی: 39977 دلار، جمعیت کشور: 5.5 میلیون نفر، درآمد سالانه کشور: 238.7 میلیارد دلار

نکته ای که فنلاند را منحصر به فرد می کند جمعیت پایین این کشور است که با 5.5 میلیون نفر در شمار کم جمعیت ترین کشورهای دنیا قرار می گیرد، با این وجود، درآمد 238.7 میلیارد دلاری فنلاند به نسبت جمعیت بسیار کمش، فوق العاده و قابل توجه است. درآمد سالانه هر شهروند فنلاندی معادل با 39977 دلار است و این رقم از میانگین درآمد کشورهای جزو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی بیشتر است (38992 دلار). در سال 1995 بود که فنلاند به طور رسمی نام خود را در اتحادیه اروپا ثبت کرد و هفت سال بعد از آن، یعنی در سال 2002، یورو را به عنوان پول رایج کشور خود در نظر گرفته و رسماً این را اعلام کرد. همانند بسیاری از کشورهای دیگر قسمت های شمالی قاره اروپا، فنلاند نیز از لحاظ اقتصادی به شدت وابسته به تجارت خود و فعالیت های مربوط به آن است. محصولات مختلف الکترونیکی، محصولات مختلف کاغذی، تولیدات مورد استفاده در پزشکی، فلزهای گوناگون و  در نهایت نفت خام از جمله مهمترین مواد و محصولاتی هستند که از فنلاند به سایر نقاط جهان صادر می شود. آلمان، سوئد و ایالات متحده آمریکا، بزرگترین خریداران محصولات فنلاند هستند و بخش اعظم مواد و محصولاتی که عنوان شد به این سه کشور صادر می شود.

بلژیک

میانگین درآمد سالانه هر شهروند بلژیکی: 42368 دلار، جمعیت کشور: 11.3 میلیون نفر، درآمد سالانه کشور: 468 میلیارد دلار

زمانی که مرز فرانسه را به سمت جنوب غربی ادامه دهیم به کشور بلژیک خواهیم رسید. کشوری که در شرق خود آلمان را به عنوان همسایه خود می بیند و هلند نیز در شمال شرقی این کشور قرار گرفته است. ذکر موقعیت جغرافیایی بلژیک البته صرفاً برای اطلاعات عمومی نبوده است و جالب است بدانید که مهمترین عامل پیشرفت بلژیک و شرایط خوب اقتصادی این کشور همین همسایه هایش هستند، چرا که خطوط تجاری و بازرگانی فوق العاده ای میان بلژیک و این کشورها برقرار شده است. نزدیک به هشتاد و سه درصد از کل درآمد سالانه بلژیک مختص به فعالیت های این کشور در زمینه صادراتش است و این آمار فوق العاده بلژیک را از این لحاظ در میان کشورهای دیگر جهان در رتبه دهم قرار می دهد. سرمایه گذاری های کلان و برنامه ریزی های جامعی برای سیستم حمل و نقل محصولات در این کشور در نظر گرفته شده است. بلژیک در حمل و نقل دریایی دومین کشور اروپایی محسوب می شود و خطوط راه آهن بسیاری نیز این کشور را به کشورهای همسایه که پیش از این عنوان شدند، متصل می کند. خطوط و ایستگاه های راه آهن بلژیک نیز از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین خطوط راه آهن جهان محسوب می شود. مهمترین محصولات و تولیداتی که از بلژیک به کشورهای دیگر صادر می شود، محصولات شیمیایی مورد استفاده در آزمایش های زیستی، خودرو، الماس و  نفت خام فرآوری شده هستند و مهمترین خریداران محصولات بلژیک نیز آمان، فرانسه و هلند می باشند. البته انگلستان نیز از جمله کشورهایی است که در طول سال محصولات و تولیدات بسیاری از بلژیک دریافت می کند. درآمد میانگین سالانه مردم بلژیک 42368 دلار است و این رقم فوق العاده بلژیک را بدل به بیستمین کشور ثروتمند جهان کرده است.

کانادا

میانگین درآمد سالانه هر شهروند کانادایی: 42690 دلار، جمعیت کشور: 36.3 میلیون نفر، درآمد سالانه کشور: 1.5 تریلیون دلار

جمعیت کانادا به نسبت سایر مواردی که تا کنون ذکر شده اند، بسیار بیشتر است و همین مسئله باعث شده است تا کاناد از لحاظ جمعیت، چهل و پنجمین کشور دنیا به شمار رود. این در حالی است که پس از روسیه که رتبه اول در جهان از لحاظ میزان زمین های آزاد موجود در کشور را در اختیار دارد، کانادا در رتبه دوم قرار می گیرد و از این لحاظ نیز کشوری بسیار بزرگ و پهناور به حساب می آید. همین مسئله باعث می شود که تمرکز جمعیت در این کشور بسیار کم باشد. البته این عامل، به هیچ عنوان مانعی بر سر راه پیشرفت اقتصادی کانادا نبوده است و  نه تنها این گونه نبوده است، بلکه آمار و ارقام نشان می دهد که حتی به سود کانادا و مردمانش نیز بوده است، چرا که در حال حاضر کانادا یکی از غول های اقتصادی دنیا به شمار می رود و با درآمد سالانه خوبی که دارد، از این لحاظ در میان سیزده کشور نخست قرار می گیرد. از لحاظ سبک و سیاق فعالیت های اقتصادی، کانادا شباهت بسیار زیادی با ایالات متحده آمریکا دارد و بیشتر فعالیت ها بر محور بازارهای داخلی و خدماتی که ارائه می شود، تمرکز دارد. از دیگر نکاتی که درکانادا توجه بسیاری را به خود جلب می کند و تلاش های بسیاری برای بهبود آن صورت می گیرد، چگونگی سبک زندگی مردم و تلاش برای بهتر کردن آن است. کانادا با درآمد میانگین سالانه 42690 دلاری که دارد، به یازده هزار دلار دیگر احتیاج دارد تا با ایالات متحده آمریکا برابری کند.

بیکاری در کانادا به هیچ عنوان شایع نیست و بیشتر نیروی آماده به کار کانادایی، در بخشی که در آن تخصص داشته باشند به فعالیت خواهند پرداخت که از عوامل موفقیت اقتصادی این کشور و در عین حال گواهی بر شرایط خوب اقتصادی آن است. عامل دیگر این موفقیت و ثبات اقتصادی البته چاه و نیروگاه های عظیم استخراج نفتی و سایر منابع و معادن طبیعی موجود در کانادا است و کشوری تقریباً غنی از این لحاظ به شمار می رود. نفت خام، طلا و چوب از عمده محصولاتی هستند که همه ساله از کانادا به نقاط دیگر دنیا صادر می شوند. نزدیک به پنجاه و سه درصد از کل محصولات کانادا وارد آمریکا شده و توسط آن ها خریداری می شود. ارزش مالی این محصولات هفتاد و شش درصد کل هزینه ای است که کانادا همه ساله از فروش محصولات خود به دست می آورد.

این مقاله ادامه دارد...

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

اثرات نشر اخبار جعلی در واتساپ و پیام رسان های مشابه بخش اول

در

در انتخابات سال 2016 آمریکا بود که خبر های غیر رسمی و غیر واقعی، به وسیله شبکه های اجتماعی ای مانند فیسبوک دست به دست می گشتند و به همین خاطر بود که صحبت های بسیاری در زمینه استفاده صحیح از این شبکه های اجتماعی، از آن زمان تا کنون، مطرح شده است. اما این مسئله محدود به آمریکا نمی شود و در بسیاری از کشور های دیگر نیز، این گونه خبر های غیر واقعی، بعضاً به وسیله شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان منتشر می شوند؛ خبر هایی که برخی می توانند نتایج مرگباری در پی داشته باشند. برای نمونه می توان به وقایع مرگباری که در این خصوص در هندوستان رخ داده است اشاره کرد: اشخاصی ناشناس، اقدام به آتش افروزی میان فرقه های هندی کردند و به وسیله واتساپ و سایر برنامه های پیام رسان، شایعاتی بی اساس در خصوص این فرقه ها منتشر کرده و خبر را به فرقه ای دیگر نسبت می دادند؛ این اقدامات در نهایت  باعث شد میان فرقه های هندی درگیری رخ داده و طی این درگیری ها چیزی حدود بیست و چهار نفر کشته شوند. در برزیل نیز، مدتی به وسیله همین برنامه ها، خبرهایی دست به دست می گشت مبنی بر این که واکسنی که دولت برای درمان تب زرد در اختیار مردم قرار می دهد، خطرناک است و بهداشتی نیست؛ همین مسئله باعث شد تا مردم استفاده از آن را متوقف کنند. در سوی دیگر نیز، ماه جاری، شاهد انتخابات ریاست جمهوری در مکزیک خواهیم بود و این کشور نیز از گزند آسیب های خبر های بی پایه و اساسی که توسط افراد سود جود در واتساپ منتشر می شود (خبر هایی در خصوص سیاست مداران و نامزد های انتخاباتی)، مصون نمانده است.

واتساپ، نزدیک به یک و نیم میلیارد کاربر فعال دارد و تنها به مدت زمانی کمتر از یک دقیقه نیاز است تا هر گونه اطلاعاتی، صرف نظر از این که تأیید شده و درست باشد یا نه، میان کاربران این برنامه دست به دست بگردد و متأسفانه هیچ گونه راهی برای تشخیص منبع خبر و اطلاعاتی که در آن درج می شود وجود ندارد و کاربران آزاد هستند که هرچه دوست دارند در آن منتشر کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با پدیده انتشار اطلاعات و اخبار بی پایه و اساسی که در حال حاضر در بسیاری از نقاط رایج شده است آشنا کنیم؛ اطلاعات و اخباری که غالباً به واسطه برنامه های پیام رسان منتشر می شوند. با سیارک همراه باشید.

اخیراً بررسی هایی در دانشگاه آکسفورد در خصوص استفاده از شبکه ها و برنامه های پیام رسان انجام شده و نتایج حاکی از این است که حداقل تعداد ده کشور، از این مسئله رنج می برند و اطلاعات نادرست بسیاری به وسیله برنامه های پیام رسان در این کشور ها منتشر شده است. در هفت کشور از این ده کشوری که مورد بررسی قرار گرفته اند، واتساپ به عنوان اصلی ترین برنامه پیام رسانی که برای این منظور به کار گرفته شده، شناسایی شده است؛ کشور هایی چون برزیل، هندوستان، پاکستان، زیمباوه و مکزیک در این گروه قرار می گیرند. از دیگر برنامه های پیام رسانی که منتقل کننده اطلاعات غلط و خبر های نادرست بوده اند می توان به تلگرام در ایران، وی چت در چین و لاین در تایلند اشاره کرد. کلِیر واردل، یکی از اشخاصی است که در آمریکا، در مؤسسه ای وابسته به دانشگاه هاروارد فعالیت می کند و وظیفه اصلی اش، شناسایی منابع خبری مختلف و تأیید صحیح یا نادرست بودن آن ها است؛ او در این خصوص عنوان کرد: « در ایالات متحده آمریکا، بیشترِ مسائلی که پیش می آید و اخبار نادرستی که منتشر می شود، در فیسبوک انتشار می یابند، با این وجود، اگر بخواهیم مسئله را از بُعد جهانی در نظر بگیریم، بیشتر این برنامه های پیام رسان هستند که در این خصوص نگرانی هایی را ایجاد می کنند؛ به واسطه ماهیت این گونه پیام رسان ها، قابلیت تحت نظر گرفتن آن چه در آن نوشته و منتشر می شود، بسیار محدود تر از شبکه های اجتماعی ای چون فیسبوک است.». همان گونه که کلِیر نیز عنوان کرد، نظارت بر مطالبی که در این گونه برنامه های پیام رسان منتشر می شود، کاری است بسیار دشوار و محدودیت های بسیاری در این راه وجود دارد. برای این که درک درست تری از این مسئله پیدا کنید، به انجمن های گفتگویی اشاره می کنیم که در فیسبوک و یا در توئیتر به راه می افتدند و در آن ها عده زیادی اقدام به گفتگو می کنند و مطالب توسط تعداد کثیری از افراد مشاهده می شود. این در حالی است که برنامه های پیام رسانی چون واتساپ، این قابلیت را برای کاربران شان فراهم می آورند که به جای باز کردن یک انجمن گفتگوی گسترده، یک گفتگوی محرمانه با تعداد محدودی از دوستان خود داشته باشند (private chats). این گونه گفتگو ها در برنامه های پیام رسان، رمز گذاری می شوند و به همین خاطر است که هیچ کس، حتی کسانی که در شرکت های متعلق به راه اندازی این برنامه ها استخدام هستند، قادر به مشاهده مطالبی که میان چند دوست به صورت خصوصی رد و بدل می شود، نخواهند بود.

سامانتا برادشاو، یکی از کسانی است که در انجام تحقیقات متعلق به دانشگاه آکسفورد که در ابتدای متن به آن اشاره شد، نقش عمده ای داشت؛ او در این خصوص عنوان کرد: «در حال حاضر، در بسیاری از کشورهای نقاط مختلف جهان، اصلی ترین راهی که افراد از طریق آن با یکدیگر ارتباط می گیرند، استفاده از برنامه های پیام رسان است. این گونه برنامه ها، به واسطه ماهیتی که دارند، می توانند بسیار خطرناک باشند و دوستان صمیمی و افراد یک خانواده (کسانی که معمولاً اعتماد زیادی به آن ها می شود)، اقدام به اشتراک گذاری اطلاعات می کنند و امکان هیچ گونه نظارتی بر این اطلاعات نخواهد بود.». در ماه جاری، در نواحی جنوبی هندوستان، گروهی از دوستان که با یکدیگر به گردش تفریحی رفته بودند، سر راه خود پیاده شده تا کمی شکلات به کودکانی که در مسیر مشاهده کرده بودند، تعارف کنند. اما کمی بعد مشخص شد که این دوستان اشتباه بسیار بد و مرگباری کرده اند، چرا که به زودی در واتساپ خبری شروع به دست به دست گشتن کرد مبنی بر این که این افراد، قاچاقچیان کودک هستند و قصد دارند آن ها را (کودکان را) بربایند. اما چه شد که این خبر برای این دوستان مرگبار شد؟ پس از مدتی که این خبر ها دست به دست می گشت (در واتساپ)، افرادی که در آن منطقه بودند (افراد بومی نواحی جنوبی هندوستان که یکدیگر را به خوبی می شناختند) گرد هم آمده تا فکری به حال این ربایندگان کودک کنند. در نهایت اقدامات آن ها باعث شد تا یکی از این افراد که برای گردش به آن جا آمده بودند، کشته شود؛ نام او محمد اعظم احمد بود و سی و دو سال داشت. محمد مهندس نرم افزار کامپیوتری بود. محمد اکرم، برادر قربانی این حادثه در مصاحبه ای که با او انجام شد عنوان کرد: «آن ها التماس کردند و مرتب عنوان کردند که چنین مسئله ای صحت ندارد (که آن ها قاچاقچیان کودک نیستند) و تنها برای گردش به آن منطقه رفته بودند. اما صحبت های آن ها افاقه ای نکرد و در نهایت این حادثه شوم رخ داد. برادر من به خاطر انتشار خبر های بی پایه و اساس کشته شد.».

در نهایت این گونه اتفاقات ناخوشایند سبب شد تا متصدیان برنامه های پیام رسان و در رأس آن ها واتساپ که تحت فشار شدیدی از سوی مقامات سیاسی و دولتی کشورهای مختلف قرار گرفته بودند، تدابیر جدیدی اتخاذ کرده تا راه را برای دست به دست گشتن این گونه خبر های بی پایه و اساس مسدود کنند. مقامات اصلی که کنترل و راه اندازی واتساپ را به عهده دارند، هفته گذشته ملاقاتی اضطراری با مسئولان و دولت مردان هندی داشتند و سر انجام این گفتگو ها به آن جا انجامید که این مقامات با استفاده از تکنولوژی های جدید، امکانی را فراهم کنند تا صحت اخبار منتشر شده در برنامه پیام رسان شان به دقت بررسی شده و سپس در دسترس افراد دیگر قرار گیرد. روز سه شنبه نیز مسئولان اصلی واتساپ، طی بیانه ای رسمی اعلام کردند که قصد دارند تغییرات عمده ای در کارکرد برنامه شان به وجود آورند؛ یکی از این تغییرات محدود کردن قابلیت فُروارد (forward) کردن پیام هایی بود که برای افراد ارسال می شد. در حقیقت همین فُروارد کردن بدون محدودیت پیام ها بود که بیش از هر قابلیت موجودِ دیگر در این برنامه، سبب انتشار اطلاعات و اخبار بی پایه و اساس می شد. ریاست جدید برنامه پیام رسان واتساپ، کریس دنیلز، که پیش از این نیز به عنوان یکی از مسئولان عالی رتبه فیسبوک فعالیت می کرد، این اطمینان را به همگان داده است که قصد دارد امنیت و انتشار خبرهای تأیید شده توسط منابع موثق را، پیش از هر امر دیگری، در دستور کار خود قرار دهد. پیش از این و در ابتدای متن عنوان شد که در انتخابات سال 2016 آمریکا، اخبار و اطلاعات بی پایه و اساس بسیاری توسط سودجویان و بعضاً اشخاصی که در نهایت به عنوان عاملان روسی شناسایی شدند، در فیسبوک منتشر شد و کریس دنیلز، یکی از کسانی بود که نقش عمده ای در برطرف کردن این گونه مسائل و شناسایی افراد خاطی داشت. اما کنترل این برنامه پیام رسان، به واسطه ماهیتی که دارد، کاری است بس دشوار و باید دید که دنیلز آیا باز هم قادر به کنترل این گونه اخبار و اطلاعات ضد و نقیض خواهد بود یا خیر.

همانگونه که پیش از این نیز عنوان شد، رمز گذاری واتساپ به گونه ای است که این امکان را به افراد شاغل در مؤسسه های آن نمی دهد که قادر به خواندن پیام های کاربران باشند و این مسئله تنها در صورتی امکان پذیر است که کاربری، خود گزارشی مبنی بر مشکل دار بودن پیامی به آن ها ارسال کند. نکته دیگری که در خصوص واتساپ وجود دارد این است که بر خلاف روندی که در فیسبوک مشاهده می کنیم، افراد مختلف برای این که در واتساپ نام خود را ثبت کرده و استفاده از آن را آغاز کنند، تنها ملزم به این هستند که یک شماره موبایل از خود در اختیار مسئولان قرار دهند و دیگر به آدرس ایمیل و حتی اسم حقیقی آن ها نیازی نخواهد بود. این مسئله باعث شده است تا مهندسان شاغل در مؤسسه های مربوط به واتساپ، قادر به شناسایی دوستان کاربران و یا حتی فعالیت هایی که در گذشته در فضای مجازی داشته اند، نباشند و این امر، نظارت آن ها بر فعالیت های کاربران را بسیار محدود می کند و  امکان شناسایی و پیشگیری از رفتار های سودجویانه به مراتب کاهش پیدا می کند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط واتساپ، میانگین تعداد افرادی که در گروه های گفتگو شرکت می کنند شش نفر است (به عبارت دیگر گروه ها به صورت میانگین شش نفره هستند) و این در حالی است که امکان شرکت کردن 256 نفر در یک گروه مجزا وجود دارد. علاوه بر این، گفتگو هایی که در این گونه گروه ها صورت می گیرد، کمتر در معرض نظارت روزنامه نگاران و کسانی قرار می گیرد که وظیفه شان، بررسی صحت خبر ها و منابع رسمی اطلاعاتی است؛ معمولاً همین افراد هستند که خبر های ضد و نقیض و سود جویانه را شناسایی کرده و آن ها را از سکه می اندازند. در کشور های کلمبیا، مکزیک و برزیل، اخیراً مؤسسه هایی ایجاد شده اند که هدف اصلی و وظیفه شان بررسی اطلاعات و خبرهای موجود در واتساپ است و کاربران واتساپ در این کشور ها قادر هستند که پیامی را که دریافت کرده اند برای این مؤسسه ها ارسال کرده و از موثق بودن خبر کسب اطمینان کنند. افراد شاغل در این مؤسسه ها پس از دریافت پیام های مردمی، آن ها را به دقت بررسی کرده  و در صورتی که خبر صحت نداشته باشد، خبر تأیید شده و اصلی را برای شخص ارسال می کنند؛ به این امید که او این خبر تأیید شده را با افراد گروه خود به اشتراک بگذارد و نه خبر قبلی و بی اساس را. ترجمه  itrans.ir

این مقاله ادامه دارد...

نظرات

در ادامه بخوانید...

بهترین کشور برای مهاجرت - 7 کشور

در

تصمیم به مهاجرت دارید، میخواهید شانس دوباره ای را امتحان کنید، با انتخاب درست شانس موفقیت خود را بیشتر کنید، فرایند مهاجرت معمولا سخت و غیرقابل پیش بینی است. همیشه گزینه دومی نیز در نظر داشته باشید. ما در این مقاله 7 کشور عالی برای زندگی را معرفی می کنیم. امنیت، رفاه و کیفیت زندگی ملاک انتخاب این کشور ها بوده است.

7. استرالیا

استرالیا با 24 میلیون جمعیت کشور بسیار ثروتمندی است. خدمات رفاهی در استرالیا گسترده و با کیفیت است. سازمان های بین المللی زیادی در استرالیا فعالیت دارند.

یکی از مقاصد اصلی مهاجران ایرانی است.

6.اسپانیا

اسپانیا کشور زیبا و تاریخی است. بیشتر مهاجران در اسپانیا از کشورهای رومانی، آرژانتین، اکوادور، آلمان، فرانسه و مراکش هستند. 

5. فنلاند

فنلاند امن ترین کشور دنیاست. اگر امکانات کانادا یا نروژ برای شما کم است حتما فنلاند را بررسی کنید.

4. نروژ

نروژ کشوری صلح طلب و بسیار پاکیزه است، تحصیل رایگان در دانشگاه نیز فراهم است. قوانین مهاجرت به نروژ کمی سخت است ولی کشور به این زیبایی ارزش امتحان کردن را دارد.

3. امارات متحده عربی - دوبی

مهمترین نکته در مورد دوبی عدم پرداخت مالیات است! آمار جرم و جنایت خیلی پایین است، اقتصاد پویا دارد. آمار فساد در امارات متحده عربی بسیار پایین است و مکان مناسبی برای زندگی می باشد.

نزدیکی به ایران نیز یکی از مزیت های دوبی می باشد.

2. کانادا

کانادا بهشت مهاجران است، مردم کانادا به وجود مهاجر از کشور های مختلف عادت دارند، کانادا کشور ثروتمندی است، آمار جرم و جنایت بسیار پایین دارد و کیفیت زندگی در کانادا بسیار بالاست.

کانادا نیز مهاجران ایرانی زیادی را پذیرفته است.

1. سوئد

سوئد در کنار کانادا و سوئیس بهترین کشور برای مهاجران است، درحال حاضر 10% کل جامعه سوئد مهاجر هستند و تعداد زیادی ایرانی مقیم سوئد است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

مهاجرت به کانادا سال 2019

در

 

اطلاعات عمومی در باره کانادا

یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت کشور کانادا است. در این ایالت شمالی یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در جهان، حقوق خوب، فرصت های شغلی زیاد برای توسعه کسب و کار است. در نهایت، کانادا به سادگی یک کشور زیبا با طبیعت شگفت انگیز است. بنابراین، تعجب آور نیست که این دولت یکی از اولویت های مهاجرت بوده است.
 
علاوه بر این، کانادا اخیرا طرح مهاجرت خود را برای سال های 2019-2020 گسترش داده است. این کشور آماده ارائه یک اجازه اقامت به نزدیک به یک میلیون نفر است. شاید شما خوش شانس باشید
 
وزارت شهروندی و مهاجرت کشور افرا برگ به طور مستمر برای افراد خارجی افزایش یافته است.
 
اگر در سال 2015 کانادا آماده قبول 260،000 نفر مهاجر باشد، در سال 2016، 300،000، در سال 2017 310،000، در سال 2018 320،000، سپس در سال 2019 و 2020، آنها قصد دارند اجازه اقامت به 330،800 و 341،000 مهاجر صادر کنند. دولت قصد دارد تا در سال 2020 مهاجران 1 درصد کل جمعیت کشور را تشکیل دهند.
در عین حال، اکثر مردم با سوالات زیادی در مورد رفتن به کشور دیگری روبرو هستند:
 
چقدر هزینه دارد؟
از کجا شروع کنم؟
چه برنامه هایی ارائه می شود؟ کدام بهتر است انتخاب کنید؟
از کجا پیدا شغل؟ چه حرفه ای در تقاضا هستند؟
چه زبانهایی را باید بدانید؟
و بسیاری دیگر. کارکنان ما چندین بار به این سوالات پاسخ می دهند. در این مقاله سعی خواهیم کرد اطلاعات مربوط به برنامه مهاجرت کانادا در سال 2019 را ساده کنیم.
درباره مهاجرت به کانادا بیشتر بخوانید.
در هنگام پذیرش مهاجر، دولت عمدتا به معیارهای زیر توجه می کند:
- سن
- تحصیلات (آموزش و پرورش)
- شرایط و تجربه کار
با این حال، برنامه های ویژه ای وجود دارد که هر مهاجر را بر اساس ویژگی های موقعیتی آنها انتخاب می کنند که عبارت است از:

اقتصادی

طبق برنامه های این بخش بیش از 50 درصد از خارجی ها را می گیرند. مهمترین آنها عبارتند از فدرال، کبک و استانی. این فرصت خوبی برای کارگران ماهر و نمایندگان کسب و کار است.

برنامه حمایت از خانواده

پیشنهادات برای ترکیب خانواده ها، بستگان نزدیک.

برنامه بشردوستانه

برنامه بشردوستانه کوچکترین رده است.
هزینه هر فرد به طور جداگانه محاسبه می شود، بسته به تعداد اعضای آن، سن آنها و سایر عوامل. همچنین، برای اولین بار، باید حداقل معاش معینی داشته باشد. علاوه بر این باید در نظر داشت که در برنامه های مختلف یک هزینه سفارت وجود دارد که میزان آن متفاوت است.
کانادا از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر دنیا استقبال می کند. در همان زمان فعالانه با مهاجران غیر قانونی مبارزه می کند. برای این کشور سودمند است که حرفه ای ها رسما کار می کنند و مالیات می پردازند. محبوب ترین فارغ التحصیلان دانشگاه ها  عبارتند از:
 
- کارکنان IT
- کارکنان پزشکی
- مهندسین
- کارکنان پژوهشی
- معلمان
- مدیران  از جمله مدیریت ارشد، و غیره
همچنین، برخی از برنامه های مهاجرت با امکان صدور مجوز اقامت می توانند توسط کارگران کم مهارت پذیرش شوند. به عنوان مثال، جمع کننده های برداشت، تمیز کننده ها، پیشخدمت ها، رانندگان و غیره. در یک گروه خاص مراقبت وجود دارند.
 
همچنین ممکن است پس از تحصیل در یکی از مؤسسات معتبر، برای اقامت دائم به کانادا بپردازید. ما توصیه می کنیم که یک برنامه مهاجرتی را به طور پیش فرض انتخاب کنید تا بعدا راحت تر شود. همچنین ممکن است تجربه کار حرفه ای در تخصص خاص را در اسرع وقت به دست آورید. پس از یک سال کار در کانادا، شانس گرفتن اجازه اقامت وجود دارد. علاوه بر این، این برنامه برای کارآموزی و داوطلب کار می کند.
 
برای درخواست مهاجرت یا تحصیل شما نیاز به گذراندن آزمون زبان خارجی IELTS دارید (اما شما ابتدا باید درک کنید که چه سطحی و تأیید امتحان لازم است). به شما یادآوری می کنیم که در کانادا دو زبان رسمی - انگلیسی و فرانسوی وجود دارد. همراه با آماده سازی برای امتحانات لازم است که ارزیابی دیپلم انجام شود. پس از آن یک متخصص شرکت تمام اسناد لازم را که در پرونده مهاجرت شما وجود دارد جمع آوری می کند.
 
از کارشناسان بیشتر بدانید
اغلب افرادی که همه معیارها را برآورده می کنند مجوز اقامت را دریافت نمی کنند. دلایل این ممکن است : عدم توانایی در مصاحبه، اسناد نادرست تکمیل شده، برنامه نامناسب و غیره. برای انجام حرکت واقعی ، باید از خدمات حرفه ای استفاده کنید.

 

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

کانادا یکی از معدود کشورهای جهان است که برنامه ای دارد که به طور مکرر مهاجرت دائمی را ترویج می دهد. کانادا مهاجران و پناهندگان بیشتری را نسبت به جمعیت آن در مقایسه با هر کشوری در جهان دریافت می کند. در نتیجه، در حال حاضر، هر ششمین ساکن کانادا در خارج از کشور متولد می شود. به طور مستقیم یا غیرمستقیم، سیاست مهاجرت کانادا در مورد هر ساکن به کار می رود. به طور کلی، کانادایی ها خود بر این باورند که چنین سیاستی کانادا را تبدیل به یک کشور پر رونق و مترقی می کند و غنی سازی آن را با فرهنگ های مختلف انجام می دهد.
 
کسانی که قصد مهاجرت به کانادا دارند حداقل به طور کلی نیاز دارند تا سیاست این کشور را در این زمینه بدانند. قانون 1976 سه هدف اصلی سیاست مهاجرت را ایجاد می کند:
 
اجتماعی - با ارتقاء ادغام کانادایی ها با اعضای خانواده های آنها در خارج از کشور همراه است.
بشردوستانه - عمل کانادا به تعهدات بین المللی نسبت به پناهندگان و اجرای سنت های انسانی آن
اقتصادی - با هدف توسعه یک اقتصاد قوی و قابل اعتماد در تمام مناطق کشور است.
این قانون همچنین تعدادی از اقدامات حفاظتی را در رابطه با بهداشت و ایمنی کانادایی ها، ممنوعیت مجازات های احتمالی، جاسوسان، تروریست ها و مردان خرابکار را در ورود به کانادا مشخص می کند.
 
فرآیند کاغذ سازی معمولا حداقل شش ماه طول می کشد، در یک پرونده بسیار دشوار - تا یک سال. به طور طبیعی، شما باید برای خدمات ثبت نام خود و یا به حامی مالی (اگر ثبت نام با توجه به کلاس خانواده صورت می گیرد) پرداخت کنید.
 
به منظور صرفه جویی در وقت و پول، شما باید از لیست کسانی که در لیست سیاه قرار دارند مطلع شوید، بدیهی است که آنها ویزای ورودی مورد نظر را به طور واضح دریافت نخواهند کرد.
 
به هر حال، به هر جهت، به یک عامل ذهنی، به ویژه در مورد کارمند کنسولگری، که ممکن است چیزی غیر قابل تحسین باشد، بستگی دارد. دیدگاه ذهنی کارمند کاملا مبتنی بر امتناع است. در اینجا لیستی از "مظنونین" وجود دارد (کامل نشده است). کسانی که:
 
با توجه به مأمور مهاجرت، آنها "مهاجران" واقعی نیستند
همانطور که یک کارمند بهداشتی توصیه میکند، ممکن است برای سلامتی (جامعه کانادایی) زیان آور باشند و بیشتر برای مداوا به کانادا مهاجرت کنند.
اثبات ناتوانی در ارائه کمک به خود و کسانی که به آنها وابستگی دارند یا نمیخواهند این کار را انجام دهند.
محکوم به اعمال جنایتکارانه است، یا دلیلی وجود دارد که فرض شود، آنها درگیر جنایات بوده اند.
کانادا یک سیستم نسبتا قابل اعتماد برای شناسایی افرادی از این نوع حتی پس از ورود اتفاقی خود، و همچنین یک سیستم برای اخراج آنها ایجاد کرده است.
 
اگر در این لیست نیستید، سفارت کانادا را در نزدیکی خود پیدا کنید و با اداره ویزای خود تماس بگیرید. شما همچنین می توانید این کار را در اینترنت انجام دهید.

 

درخواست مجوز اقامت در کانادا

"مهاجران مستقل"، بازرگانان و سرمایه گذاران، و همچنین کسانی که قادر به ارائه خودشان هستند، همان فرم را پر می کنند. متقاضیان مهاجرت در کلاس کسب و کار تنها در مواردی که فرم های اضافی را پر می کنند، متفاوت هستند. برنامه 6 - کلاس های اقتصادی - کسب و کار .
 
فرایند مهاجرت خانوادگی با ارسال یک برنامه حمایت مالی به نام خود به یکی از بستگان نزدیک در کانادا( این شخص حامی شما خواهد شد)  در کانادا آغاز می شود .
 
شهروندان کانادایی که در خارج از کشور زندگی می کنند نمی توانند در اداره های ویزای کانادا در خارج از کشور درخواست کمک کنند. در حال حاضر تمام کمک های مالی باید از طریق مرکز مهاجرت Mississauga، مطابق دستورالعمل های مندرج در صفحات وب سایت وزارت مهاجرت و مهاجرت کانادا، ارسال شود.
 
اگر شما نمیتوانید فرم های درخواست حمایت مالی و دستورالعمل های ارائه شده در وب سایت وزارت مهاجرت و مهاجرت کانادا را دانلود کنید، می توانید با سفارت نزدیکترین کشور خود تماس بگیرید تا بتوانید آنها را به صورت چاپی دریافت کنید.
 
توصیه می شود که حداکثر اسنادی را تایید کنید که در ارتباط شما با حامی (برای کلاس خانواده) باشد. به یاد داشته باشید که شواهد کمتری نسبت به رابطه حامی شما، درخواست شما را مرور می کنند و بیشتر احتمال دارد که برای مصاحبه دعوت شوید.
 
مهاجران هر كلاس كه اسناد را از طريق سفارت كانادا در هر کشوری تهيه مي كنند، بايد فرم اطلاعات خانواده را پر كنند.

 

چه اسنادی ممکن است مورد نیاز باشد؟

در روند بررسی پرونده شما ممکن است درخواست اسناد زیر را انجام دهید (قبل از اینکه از اداره درخواست ویزا شود، آنها را ارسال نکنید):
 
گذرنامه یا اسناد مسافرتی برای شما، همسر (ها) و فرزندان وابسته
گواهی تولد شما، همسر و فرزندان شما
ازدواج و گواهی طلاق
گواهی مرگ، در صورت لزوم
مدارک در مورد فرزندان تصویب شده
اسناد آموزش برای همه کودکان بالای 19 سال
اسناد مربوط به روابط خانوادگی با اقوامتان در کانادا
دیپلم، گواهی مدرسه یا اسناد مشابه
اسناد تضمین شغلی و / یا قرارداد کار
مدارک مورد نیاز برای مجوز یا گواهینامه برای حرفه انتخاب شده خود را در کانادا، در صورت لزوم
اثبات توانایی مالی برای حمایت از خود و خانواده تان قبل از شروع به کار در کانادا
گواهی پلیس از کشورهایی که بیش از 6 ماه از سن 18 سالگی زندگی کرده اید.
همه متقاضیانی که برای سفارت کانادا  و اعضای خانواده آنها 18 سال و بالاتر، بدون در نظر گرفتن اینکه آیا به کانادا می روند یا نه، باید مدارک را از پلیس ارائه دهند. سرویس ویزا گواهی صادر شده بیش از یک سال پیش را قبول نمی کند. در این صورت از شما خواسته خواهد شد که گواهینامه جدیدی را از پلیس ارائه دهید اگر اعتبار گواهی های ارائه شده از قبل به پایان رسیده است.
 
شما باید گواهینامه های پلیس را از همه کشورها که در آن شما یا اعضای خانواده تان بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها به کانادا سفر می کنند یا نه، 6 ماه یا بیشتر از 18 سالگی، ارائه دهند.
 
اگر شما بیش از 6 ماه بیش از سن 18 سالگی در کانادا زندگی کرده باشید، باید این را در درخواست خود ذکر کنید. طرف کانادا همه چک های لازم را به تنهایی انجام خواهد داد.
 
اگر بیش از 6 ماه بیش از سن 18 سالگی در ایالات متحده زندگی کرده باشید، شما باید یک گواهی نامه از سوی اف بی آی و گواهی نامه های پلیس دولتی (از هر ایالت که در آن 6 ماه یا بیشتر زندگی می کنید) فراهم کنید.
 

 

درخواست اعلان

شما می توانید درخواست ویزای مهاجرتی را در هر درخواست ویزای کانادا درخواست دهید. این تنها در خارج از کانادا انجام می شود.
 
توجه: شما باید در نظر داشته باشید که اگر شما برای درخواست ویزا در خارج از کشور خود اقامت درخواست کرده باشید، همسر و فرزندان وابسته به سن 18 سالگی می توانند برای مصاحبه در این دفتر ویزا دعوت شوند.
 
متقاضی یا متقاضیان باید اطمینان حاصل شود که همه اسناد در کاغذ سفید خوب با مهر و موم قابل خواندن و روشن است. برنامه ها یا فرم های درخواست باید چاپ شوند. این اشکال همچنین می تواند به طور مستقیم در بخش ویزا ی سفارت و یا از اینترنت دریافت شود. تعداد نسخه ها باید به تعداد متقاضیان مربوط باشد. کپی اسناد ارسال شده را برای هر عضو خانواده و پیش نویس نگه دارید. این برای آماده سازی بیشتر برای مصاحبه در یک سازمان مهاجرت لازم است.
 
فرم ها را طبق دستورالعمل ها پر کنید در فرم ها نباید نمودار خالی باشد. مدارک نامعتبر پذیرفته نمی شوند.
 
توجه! اگر اطلاعات نادرست ارائه شود، متقاضی حق مهاجرت و ورود به کانادا را برای مدت دو سال از دست می دهد.
 
ضمیمه یک گواهی از پلیس.
 
هزینه های درخواستی لازم را محاسبه کنید. هزینه درخواست تحت هیچ شرایطی قابل پرداخت نیست. پرداخت برای هر شخصی که قصد ورود به کانادا را دارد، پرداخت می شود. این موضوع در مورد همه فرزندان همراه است، صرف نظر از اینکه آیا گذرنامه خودشان را دارند یا نامشان در گذرنامه والدینشان نوشته شده است. مقدار پرداخت به دلار کانادا تنظیم شده است. معادل به دلار آمریکا یا ریال توسط سفارت تعیین می شود و تغییر می کند.
 
پرداخت می تواند انجام شود:
پول به دلار آمریکا یا دلار کانادا
تایید شده توسط چک
به ترتیب پستی با مبلغ مشخص شده به دلار کانادا که از طرف دولت کانادا (دریافت کننده عمومی کانادا) قابل پرداخت به خیر عمومی است.
برای افرادی که اسناد خود را با سفارت کانادا ثبت کرده اند، پرداخت هزینه های درخواست باید مستقیما در بخش ویزای سفارت کانادا انجام شود. علاوه بر این، پرداخت توسط کارت اعتباری را قبول نمی کنند.
 
اگر اسناد را به صورت سفارشی به سفارت ارسال کنید، اطمینان حاصل کنید که آنها در شکل مناسب و ایمنی کامل هستند.
 
پس از ارسال اسناد و یا ارسال آنها به صورت شخصی (به سفارت کانادا در هر کشوری)، شما می توانید اطلاعات مربوط به وضعیت خود را در وب سایت سفارت کانادا را دریافت کنید.
 
ما شرایط بررسی درخواست های طبقه اقتصادی را ارائه می دهیم:
 
یک نامه تأیید دریافت درخواست برای مهاجرت - 5 روز کاری از تاریخ دریافت درخواست
تصمیم گیری در مورد انتخاب یا دعوت برای مصاحبه - 3 ماه از تاریخ صدور نامه تأییدیه دریافت درخواست برای مهاجرت
بعد از اتخاذ یک تصمیم مثبت در انتخاب، بیشتر توجه کنید - 6 تا 12 ماه
اگر درخواست شما بازگردانده شود لطفا نکات زیر را ذکر کنید:
 
پرداخت درست برای درخواست
پرسشنامه های اضافی به درستی تکمیل شده است
پاسخ ها باید به تمام سوالات داده شود - جاهای خالی نداشته باشد
فهرستی از تمام اعضای خانواده و یا وابستگان شما، صرف نظر از این که آیا آنها شما را به کانادا همراهی می کنند یا خیر
شما باید مشخص کنید که متقاضی اصلی کیست؟
فرم باید توسط شما امضا شود، و تاریخ تکمیل مشخص شده است
نتایج آزمون تسلط زبان و یا اظهارات مهارت زبان باید ضمیمه شود
تعداد صحیح عکس ها و عکس های افراد همراه شما، نشان دهنده نام و تاریخ تولدآنها است.

 

مصاحبه در سفارت کانادا

کودکان زیر 18 سال برای مصاحبه دعوت نمی شوند. افرادی که به سن 18 سالگی رسیده اند که در درخواست شما وارد شده اند و همسرتان باید برای مصاحبه همراه شما باشد.
 
لازم به یادآوری است که مصاحبه در سفارت کانادا در واقع یک مصاحبه شغلی است. مأمور مهاجرتی که با آن برخورد می کنید، کاملا از تمام تفاوت های ظاهری حرفه شما آگاه است و شما باید با استفاده از تجربه کاری گذشته خود، به عنوان مثال، با ارائه شواهد واقعی مبنی بر اینکه شما حرفه ای هستید که از کانادا از وجود شما سود می برد، باید او را متقاعد کنید که در جامعه  کانادا به سرعت کار  پیدا می کنید.
در آماده سازی برای مصاحبه، شما باید به وضوح درک کنید که کارفرما های کانادایی چه نیازمندی های دارند؟  در مورد شرایط حرفه ای، کاری و شخصی متقاضی مورد سوال قرار می گیرید. پاسخ شما باید معیارها و مفاهیم ریشه در محیط کسب و کار کانادا را داشته باشد. دانش شما در حوزه حرفه ای، آگاهی از واقعیت های کانادا و غیره

 

آزمون زبان

مطابق با قوانین جدید، متقاضی باید نتایج یک آزمون زبان را که توسط سازمان تأیید شده توسط مقامات مهاجرت و یا تایید کتبی دیگر از سطح دانش زبان ارائه شده است، ارائه دهد. در حال حاضر، شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) توصیه می کند که متقاضیان نتایج آزمون IELTS را که توسط شورای بریتانیا در بسیاری از کشورها در سرتاسر جهان انجام شده است، ارائه کنند.
آزمون بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) یک پروژه مشترک از دانشگاه کمبریج (سندیکای محلی کالج کمبریج)، شورای بریتانیا و برنامه توسعه بین المللی آژانس آموزشی استرالیا است. جلسات امتحان IELTS در اواخر دهه 1970 برگزار شد و در سال 1995 امتحان به طور قابل ملاحظه ای تجدید و بهبود یافت. از سال 1999، گزینه های امتحان استاندارد و کامپیوتری ارائه شده است.
 
آیلتس امتحانی است که مهارت های عملی چهار مهارت اساسی زبان انگلیسی را ارزیابی می کند:
 
گوش دادن (درک گوش دادن) - 30 دقیقه
خواندن - 60 دقیقه
یک نامه (دو آهنگ از حدود 400 کلمه) - 60 دقیقه
مصاحبه (مهارت های گفتاری) - 10-15 دقیقه.
امتحان برای تست توانایی استفاده از زبان در متن طراحی شده است، بنابراین هیچ بخشی یا کارهای دستوری در سطح یک عبارت وجود ندارد. دو نوع از امتحان IELTS توسعه یافته است: عمومی (عمومی آموزش) - برای کسانی که قصد مهاجرت و یا کار در خارج از کشور، و دانشگاهی (آموزش علمی) - برای کسانی که در تحصیلات دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی.
 
برای هر بخش از امتحان، یک نمره از 1 (حداقل دانش زبان) تا 9 (مهارت حرفه ای در زبان) تعیین می شود، و نمره متوسط ​​نمایش داده می شود، که سطح زبان را به طور کلی تعیین می کند.در حال حاضر IELTS در 224 مرکز مجاز در بیش از صد کشور جهان برگزار می شود.

 

اولین گام مهاجرت به کانادا

1. کار
وظیفه اصلی در کانادا کاری است که مردم به دنبال آن هستند، در انتظار آن هستند، تمام زندگی خود را تغییر دهند. کار در سیستم بازار، یک تجارت کاملا بی ثبات است. جستجو برای کار در غرب یک علم کامل است.
 
این علم شامل توانایی صلاحیت، با دانستن ویژگی های بخش برای ایجاد رزومه کاری، توانایی متقاعد کردن کارفرما در زمان مصاحبه) و جستجوی محل کار است. اگر چه تمام این اقدامات در یک جهت انجام می شود، این ها هنوز بخش های مختلفی هستند و سازمان ها به طور قانونی در یکی از آنها خدمات خود را ارائه می دهند و اگر در یک سازمان همه سه سرویس وجود داشته باشند، مجبور خواهید بود برای هر یک از آنها به صورت جداگانه پرداخت کنید.
 
برای مبتدیان، ساده ترین راه برای پیدا کردن کار در اسرع وقت امکان پذیر است. برای برخی از حرفه های بسیار ساده مانند فروشنده، آرایشگر، گل و گیاه، طراحی و غیره. هیچ حرفه ی "بدی" در کانادا وجود ندارد. اگر هر یک از آنها به شما فرصتی برای پیدا کردن یک شغل بدهند، این آغاز "استفاده از" یا سازگاری است.
 
هنرهای تجسمی آزاد نیست برای دوره ای که معمولا 3-6 ماه است، شما باید از جیب پرداخت کنید. بعد از فارغ التحصیلی مدرک توصیه ای را خواهید داشت و این مهم ترین چیز است. مؤسسه برای اشتغال شما مسئول است ( در شرایط قرارداد برای آموزش - بررسی برای پذیرش). در طول تحصیلات  قادر خواهید بود تا رزومه خود را به صورت صحیح خلاصه کنید، بدانید که چگونه و کجا باید آن را ارسال کنید تا نتیجه دلخواه را با خسارات کمتری کسب کنید و کار کنید.
 
در اینجا، مفید خواهد بود که توصیه های مربوط به فعالیت های داوطلبانه شما در درخواست شغل بسیار اهمیت دارد. بنابراین، به دنبال چنین فرصتی - برای آزاد کردن کار در جوامع، کلیساها باشید. این تضمین توانایی شما برای کار در هر شرایطی است. در نامه ای که در رابطه با تجربه کار داوطلبانه  خود از جوامع خیریه و کلیساهامی گیرید را به کارنامه خود اضافه کنید.

2. سیستم تأمین اجتماعی

ماهیت این سیستم به این صورت است که دولت یک استاندارد معینی از زندگی را برای هر فرد تضمین می کند، چه فرد شهروند کانادایی باشد و دائما در این کشور اقامت داشته باشد یا یک پناهنده. جمع آوری مالیات بر درآمد از کل جمعیت جمع آوری می شود، دولت  برای هر کسی که به دلایلی قادر به کار نیست و یا نمی تواند کار پیدا کند، کمک مالی (WELFARE) می کند. به این ترتیب، کانادا از ظهور طبقه ای از افراد زیر خط فقر در سرزمین خود جلوگیری می کند.
 
انواع اصلی کمک های اجتماعی عبارتند از:
 
کمک هزینه کودک از ژانویه 1993 برقرار شده است. این به خانواده هایی با درآمد کم و متوسط ​​که کودکان زیر 18 سال دارند، پرداخت می شود. مقدار مزایا بستگی به کل درآمد سالانه خانواده  دارد. حداکثر مبلغ حمایت از کودکان 489 دلار کانادا است.
 
مزایای بیکاری به کسانی که کمتر از 15 ساعت در هفته کار می کنند و یا کمتر از 113 دلار کانادا در هفته دریافت می کنند، پرداخت می شود. مقدار مزایا و مدت دریافت آن بستگی به دلایل مختلف دارد: بر حقوق و دستمزد که دریافت می کنید، در طول مدت کار شما و در میزان رشد بیکاری.
حداکثر مزایای بیکاری 339 دلار کانادا در هفته است. اگر شغلی ندارید، اما به طور مداوم به دنبال آن هستید، پس می توانید مزایا را برای 50 هفته دریافت کنید. مزایای بیکاری مستلزم مالیات بر درآمد است. کارآفرینان و بازنشستگان (سن بازنشستگی در کانادا در سن 65 سالگی شروع می شود) مزایای بیکاری را دریافت نمی کنند.مزایای بیکاری به کارکنانی که ترک کار از طرف خودشان بوده و  یا به دلیل نقض انضباط کاری، اخراج شده اند، اعمال نمی شود.
 
کمک هزینه موقت معلولیت به افرادی که در محل کار مجروح شده اند یا از بیماری های شغلی رنج می برند، پرداخت می شود. مزایا در طول دوره درمان پرداخت می شود. پس از آن، چنین افرادی حق دارند که حقوق بازنشستگی یا یک بار پرداخت کلی داشته باشند. در صورت مرگ سرپرست خانواده، وابستگان برای انجام مراسم تشییع جنازه،حقوق بازنشستگی ماهانه و یک بار پرداخت را دریافت می کنند.
این مزایا به مهاجران از روزی که شروع به کار رسمی می کنند، تعلق می گیرد، زیرا کارفرمایان پول را برای این برنامه محاسبه می کنند.
افراد سالمند می توانند مزایای مختلفی را برای حمایت از رفاه ساکنان سنی کانادا دریافت کنند.
به طور طبیعی، پول محدود است، اما برای آموزش در دوره های ساده به اندازه کافی .اما از طرف دیگر - شما واقعا فرصتی برای زنده ماندن در مسابقه برای بقا دارید.
 
3. مالیات
در سال اول، حتی اگر شغلی نداشته باشید، همه شما در حال تکمیل اعلامیه «درآمد» هستید. دولت برای شما حدود 500 دلار برای این واقعیت که در طی سالی که طی کردید و شامل مالیات های دولتی بود، به شما بدهد.
 
برنامه های کامپیوتری برای تکمیل بازده مالیاتی هر ساله تغییر می کند کامپیوتر همه چیز را به طور مستقل محاسبه می کند فقط باید به سوالات پاسخ دهید.
 

 

وضعیت اقامت

وضعیت اقامت دائم کانادا (وضعیت اقامت دائم) به ساکنان اجازه می دهد که تابعیت کانادا را داشته باشند، نه تنها برای زندگی در این کشور، بلکه همچنین از بیشتر حقوق استفاده کنند و همچنین بیشتر وظایف ذاتی شهروندان کشور را انجام دهند.
 
به عنوان یک اقامت دائم کانادا، شما نیاز به شرایط خاص زندگی دارید تا موقعیت خود را حفظ کنید. برای انجام این الزامات، شما باید، حداقل برای دو سال از 5 سالگی در کانادا  باشید. اقامت شما در خارج از کانادا می تواند به عنوان شرایط زندگی برای اقامت در خارج از کانادا به دلایل زیر محاسبه شود:
 
شما یا همسر / همسر شما که شهروند کانادایی است، همراهی می کنید
 
والدین خود را که شهروند کانادا هستند، همراهی می کنید.
 
شما تمام وقت در یک شرکت کانادایی، در یک موسسه دولتی فدرال یا ایالت والیتی کانادا کار می کنید
 
شما یا همسر/ همسر قانونی خود که اقامت دائم کانادا دارد و در خارج از کانادا در ارتباط با یک شغل تمام وقت در یک شرکت کانادایی، اداره دولتی فدرال یا ایالت والیتی در کانادا  را همراهی می کنید
 
شما فرزندی هستید با یکی از والدین که اقامت دائم کانادا را دارد و تمام وقت در یک شرکت کانادایی در یک موسسه دولتی فدرال یا ایالت کانادا کار می کند.
 
شما به عنوان اقامت دائم کانادا و خارج از آن، برای بازگشت، شما باید"سند تسهیل ورود به کانادا"را درخواست کنید، در صئرتی که ندارید:
 
یک کارت اقامت دائم معتبر
ویزای مهاجرتی (فرم IMM1000)
هنگام بررسی پرونده شما برای سند "تسهیل ورود به کانادا"، تصمیم گیری در مورد وضعیت شما به منظور تعیین اینکه آیا شما برای اقامت واجد شرایط هستید، تصمیم می گیرند.

 

جستجو برای مسکن

اولین چیزی که یک مهاجر قبل از شروع جستجوی شغلی با آن مواجه است مسکن است. از اولین دقیقه ی بودن در یک کشور خارجی، شما با این امر مهم مواجه هستید.
هتل های ویژه ای برای تازه واردان وجود دارد. آنها می توانند7 تا 10 روز به صورت رایگان زندگی کنند. برای کسانی که می خواهند در هفته اول 500-600 دلار صرفه جویی کنند، این خوب است تا زمانی که متوجه شوید کجا بروید.
اطلاعات مربوط به این مسکن را می توان از شهرداری شهر بدست آورد. اگر چنین هتل ای را پیدا نکنید، باید به خاطر داشته باشید که در هر هتل دیگر یک سفارش برای یک روز (یا روز به روز) حدود 1.5 برابر گران تر است.
در هتل ها (معمولا) صبحانه در پرداخت گنجانده شده است.
دو نوع اجاره مسکن وجود دارد: اجاره و اجاره. تفاوت این است که در اولین مورد، شما می توانید قرارداد را در هر زمان (اطلاع به صاحبخانه یا مدیر خود را برای ماه) خاتمه دهید و اقساط خود را برای آسیب (سپرده اولیه که معمولا نصف ماه پرداخت برای مسکن) برابر است. در مورد دوم، اگر قرارداد قطعی شود، شما یک پیش پرداخت را دریافت نخواهید کرد.
دامنه پیشنهادات برای تحویل مسکن و تغییر در پرداخت بسیار زیاد است. در بیشتر موارد، خانه های خوب نیاز به توصیه ای از افرادی که شما را می شناسند، دارد. این فرد ممکن است دکتر شما یا هر توصیه ای از کسی که شما را میشناسد، باشد.
خانه هایی که نیاز به  توصیه افراد ندارند، معمولا خانه هایی با کیفیت پایین هستند، اما اگر چیزی برای انتخاب وجود ندارد، با اجاره این خانه ها شروع کنید. ماهیت توصیه ها این است که اعتبار خود را برای پرداخت اجاره تایید کنید. فقط این برای مالک مهم است. بانكی كه در آن شما پول خود ذخیره کرده اید ، مهم ترین ضمانت كننده است.
 
نام دو نوع دیگر اجاره آپارتمان - مسکن تعاونی و مسکن عمومی (مسکن) است. این مسکن در قیمت های بسیار پایین، ولی با کیفیت مناسب است.
 
مسکن تعاونی، مسکن راحتی است. پرداخت اجاره (به طور معمول) بسته به درآمد شما است. هر تعاونی دارای قوانین خاص خود است، اما به طور کلی، هزینه مسکن نباید 30-35٪ از درآمد شما را شامل شود.در صورتی که  بدون درآمد باشید، مستأجر 30 درصد از مبلغ را پرداخت می کند.
مهاجران از دولت کانادا خواهش می کنند مسکن های زیادی را به مسکن تعاونی واگذار کند زیراگاهی اوقات مردم (در لیست انتظار) برای سالها منتظر هستند. اما برای کسانی که درآمد زیادی ندارند، مناسب است. در چنین خانه هایی، مردم با درآمد اندک زندگی می کنند.افرادی که حداقل یک سال در کانادا زندگی می کنند، مزایای خاصی برای دریافت چنین مسکن هایی دارند، بازنشستگان، فقرا، اقلیت های ملی، و غیره.
 
برای اطلاعات شما: هنگام اجاره یک آپارتمان، مطمئن شوید که از مدیر ساختمان بخواهید که چه چیزی را در قرارداد باید بپردازید. برخی از خدمات گاهی اوقات در هزینه ماهانه گنجانده شده اند: گرمایش، آب، کابل تلویزیون، پارکینگ. گاهی اوقات مسکن به ظاهر ارزان و خوب تنها شامل خدمات اصلی می شود - منطقه واقعی، و هر چیز دیگری باید به صورت جداگانه پرداخت شود. گاهی اوقات تقریبا همه چیز به پرداخت می رسد. در اینجا شما باید همه چیز را به دقت محاسبه کنید.

 

مدیریت مالی

معمولا در غرب، هر خانواده رکوردی دقیق از تمام هزینه ها و درآمد را در طول زندگی خود نگه می دارد. هزینه ها و درآمد ها تا هر سنت، شیلینگ و غیره حساب می شود. شما ممکن است مجبور باشید برای اولین بار در کانادا این مدیریت مالی را انجام دهید.
 
چندین مسئله وجود دارد که باید آنها را حل کند تا مشکلات واقعی خود را حل کنند. برخی از آنها در بالا شرح داده شده است: کار، مسکن، زبان. به احتمال زیاد، شما نیز با مشکل سرمایه گذاری پول یا صرفه جویی در درآمد خود، یادگیری (فرزندان خود یا فرزندانتان) و همچنین مشکل سلامتی مواجه خواهید شد.
 
چگونه می توانید بودجه خود را برنامه ریزی کنید، چه هنگام در هنگام تهیه پیش نویس آن را در نظر بگیرید، و چه کسی را برای مشاوره درخواست دهید، می توانید در وب سایت "Budget and conservation of income" از سرور رسمی کانادا بخوانید.
 

 

آزمون شهروندی کانادا

هر سال حدود 150،000 مهاجر کانادا به شهروندان تبدیل می شوند. کانادایی ها به شهروندی و سبک زندگی خود افتخار می کنند که در مراسم ویژه ای شهروندی را دریافت می کنند، بزرگسالان و کودکان بیش از 14 ساله سوگند می خورند.
 
تقاضانامه برای شهروندی می تواند توسط افراد بالای 18 سال و وضعیت رسمی یک اقامت دائم اعطا شود. یک پیش نیاز در کانادا برای حداقل سه سال از 4 سال در حال درخواست برای شهروندی است. اگر در طول این چهار سال در کانادا بدون اقامت دائم زندگی کرده باشید، پس از آنکه این وضعیت را دریافت کردید، شمارش معکوس به بالا آغاز خواهد شد. برای مثال، برای کسانی که وارد ویزای دانشجویی کانادا می شوند، این امر اعمال می شود.
 
شما باید انگلیسی یا فرانسوی - زبان رسمی کانادا را بدانید.
شما باید حقوق و تعهدات کانادایی ها را بدانید، تاریخ، جغرافیا و ساختار سیاسی کشور را درک کنید. همه اینها در کتاب "نگاهی به کانادا" مطرح شده است، که برای همه کسانی که برای وضعیت شهروندی درخواست می دهند، صادر می شود. پس از خواندن این بروشور، شما باید تمام سوالاتی را که در طول بررسی پرونده شما در طول تست خواسته شده است، پاسخ دهید. روند بررسی درخواست شما چند ماه طول می کشد
 
"نگاهی به کانادا" را پس از اتمام فرم های درخواست و پرداخت مربوطه دریافت خواهید کرد. از حالا به بعد شما باید برای آزمایش آماده شوید. تست های کاربردی که از الزامات فوق ذکر شده و از 18 تا 59 سالگی در آزمون شرکت می کنند.
 
کودکان نیازی به زندگی در کانادا برای مدت سه سال ندارند. والدین یک کودک زیر 18 ساله می توانند به محض اینکه فرزند برای اقامت دائم داوطلب می شود، به عنوان یک شهروند ثبت نام کند. در این زمان، والدین باید وضعیت شهروندی خود را داشته باشند یا برای آن درخواست کنند. کودکان تحت آزمایش کتبی نیستند
 
شما نمیتوانید به یک شهروند کانادایی تبدیل شوید اگر شما:
 
برای چهار سال گذشته محکوم به اعدام شده اید یا زندانی شده اید.
شما در طی سه سال گذشته مورد تحقیق قرار گرفته اید یا درباره تبعید به شما گفته شده است و اکنون نمی توانید در کانادا بمانید.
شما متهم به جنایات جنگی یا جنایات علیه بشریت هستید.
در پنج سال گذشته از شهروندی کانادا محروم شده اید.
همه متقاضیان برای وضعیت شهروندی در کانادا باید فرم مخصوص خود را برای خود و برای هر یک از کودکان تکمیل کنند. در هنگام ارسال درخواست، باید تمام ستون های این فرم ها را به دقت پر کنید، به ویژه در مورد احتمال دخالت در گذشته ی مجرمان، زیرا قبل از اینکه شهروندی به دست آید، تمام اطلاعات توسط پلیس بررسی می شود. قانونی بودن ورود به کانادا نیز تأیید خواهد شد. بنابراین، اگر شک و تردید دارید، بهتر است از طریق تماس با مرکز تماس شهروندی و مهاجرت کانادا تماس بگیرید. در اینجا می توانید تاریخ مهلت شهروندی را روشن کنید، اگر وارد کانادا برای ویزا شده اید (مثلا دانشجو یا کار).
 
هنگام ارسال آزمون لازم است که اصل را ارسال کنید. مدارک مورد نیاز:
دو سند شناسایی هویت شما - یک گواهینامه رانندگی و یک کارت بانکی یا پزشکی.
دو عکس از عکس خاصی که در سال گذشته گرفته شده است. در پشت عکس، عکاس اسم و آدرس خود را، و همچنین تاریخ عکسبرداری رامهر خواهد کرد، و شما امضا میکنید که در عکس هستید. کودکان بالای 14 سال نیز عکس های خود را امضا می کنند.
پرداخت برای خدمات ارائه شده را بررسی کنید.
اطلاعیه ای درباره تاریخ و زمان آزمون ارسال خواهد شد. در حین آزمایش، دانش خود را از زبان انگلیسی یا فرانسوی، و همچنین درک خود را از اطلاعات ارائه شده در کتاب "نگاهی به کانادا"نشان دهید.
اگر از شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی برخوردار شوید، به شما در مورد زمان و مکانی که می توانید در مراسم شهادت رسمی شرکت کنید، که در آن شما با یک گواهی شهروندی ارائه خواهد شد، یک کارت کوچک که شما را به عنوان یک شهروند کانادا معرفی می کند. شما می توانید به عنوان یک شهروند کانادایی برای پاسپورت کانادا درخواست بدهید.
 
هر شهروند کانادایی واجد شرایط گذرنامه است گذرنامه کانادا اجازه می دهد تا بدون ویزا  به بیشتر کشورهای جهان سفر کنید. فرم های درخواست را می توان از آژانس های مسافرتی، ادارات پست و دفاتر پاسپورت بدست آورد. درخواست گذرنامه و عکس باید توسط شخص تایید کننده هویت متقاضی تأیید شود. چنین فردی میتواند، مثلا یک دکتر خانوادگی، یک وکیل و غیره باشد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

درمان ایدز، آخرین تحقیقات

در

آزمایش آخرین واکسن ایدز نتیجه قابل قبولی در پی داشت و تعداد زیادی از ویروس ها را نابود کرده است، مرکز تحقیقاتی ایدز در ایتالیا در روز چهارشنبه هفته گذشته جزئیاتی درباره واکسن Tat تات منتشر کرده است. این مرکز برای 8 سال درحال بررسی این واکسن بوده است.

در این آزمایش 92 داوطلب در فاز 2 تحقیقات شرکت داشتند، این افراد از 8 سال قبل بعد از تزریق واکسن تحت نظر بودند. باربارا انسولی رئیس مرکز تحقیقات درباره ایدز در پی انتشار نتایج این تحقیق اعلام کرد،

این نتایج چشم انداز خوبی برای درمان ایدز به وجود آورده است. نتایج مشخص کرده که واکسن تات امن و مفید است و تعداد ویروس ها را به صورت چشمگیری کاهش داده است.

تا امروز هیچ درمانی نتوانسته بود تا این اندازه پیشرفت کند.

واکسن های قبلی حداکثر می توانستند در 30% موارد جلوی انتقال ویروس را بگیرند و در مسیر درمان تاثیری نداشتند.

انسولی گفت فاز بعدی برنامه ریزی شده است و به زودی اجرا خواهد شد.

هزینه این پروژه تقریبا 26 میلیون یورو معادل 29.3 میلیون دلار آمریکا است که توسط وزارت بهداشت ایتالیا و وزارت امور خارجه تامین شده است. این پروژه 350 بیمار تحت درمان قرار گرفتند که در ایتالیا و آفریقای جنوبی بودند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

کسب و کار در کانادا

در
طبق گزارش بانک جهانی، ده عدد از ثروتمندترین کشورهای جهان به ترتیب زیر رتبه بندی شده است:
1-استرالیا
2-کانادا
3-لوکزامبورگ
4-سوئیس
5-ژاپن
6-سوئد
7-ایسلند
8-قطر
9-امارات متحده عربی
10-دانمارک
ایالات متحده به عنوان دوازدهمین کشور در لیست شناخته شده است و بریتانیا (انگلیس) دارای رتبه بیست و دوم است.
 
آخرین گزارش سه ماهه بانک سلطنتی کانادا (MacLean's) می گوید: "نرخ پایین بهره بانکی ، نرخ پایین تورم و بهبود قابل ملاحظه ای در امور مالی دولتی، بهترین فرصت برای توسعه را بعد از جنگ جهانی دوم ارائه می دهد. "
 
امروز کانادا دارای کمترین مالیات بر درآمد در جهان و بالاترین میزان ایجاد شغل است.
 
طبق گفته گارت ترنر، تحلیلگر مالی و مفسران بی بی سی کانادا، اقتصاد کانادا با سرعت چشمگیری رو به رشد است و شغل های بیشتری را به وجود می آورد اما بدون تورم قابل توجه.
 
بر خلاف تصور غلط، انجام کسب و کار در کانادا ارزان تر و راحت تر از ایالات متحده است. یک مطالعه KPMG نشان داد که هزینه های عملیاتی هر کسب و کار کانادایی به طور متوسط ​​6.7٪ پایین تر از هزینه های یک کسب و کار مشابه در شرایط قابل مقایسه در ایالات متحده آمریکا است.
 
بسیاری از عوامل مطلوب وجود دارد که شرایط پیچیده کسب و کار در کانادا را روشن می کند و از جمله:
 
قیمت پایین زمین
هزینه کمتر برای کارهای ساختمانی
هزینه برق در کانادا امروز پایین ترین در جهان است
مطلوب ترین شرایط برای جذب سرمایه گذاری
در دسترس بودن سرمایه ریسک (سرمایه ریسک) - امروزه سرمایه ریسک در کانادا بیش از 2 برابر بیشتر در سرانه نسبت به ایالات متحده است
تعداد زیادی از برنامه های حمایتی دولتی - فدرال و والیتی برای حمایت و توسعه کارآفرینی، کسب و کار کوچک و متوسط.
اگر شما یک تاجر هستید، شما می توانید فرصت کسب و کار خود را در کانادا تنظیم کنید - از همان ابتدا شروع کنید یا یک کسب و کار موجود ایجاد کنید. برای سال های زیادی، کارآفرینان ایده ها را به محصولات و خدمات تبدیل کرده اند.
از یک طرف، آنها نیازهای خریداران کالاها و خدمات را برآورده می کنند، از سوی دیگر، آنها حرفه خود را می سازند. مقامات کانادایی آماده ارائه کمک به کارآفرینان  برای ارزیابی پتانسیل کسب و کار آنها با پاسخ دادن به سوالاتی از اصطلاح "تست کارآفرینی ملی" هستند. این تست در اینترنت موجود است. با توجه به نتایج آزمون، شما می توانید تعدادی از توصیه ها و ارزیابی کلی پتانسیل تجاری خود را در کانادا دریافت کنید.
 

ویژگی های قلمروی

کانادا از استان ها و قلمرو ها تشکیل شده است. استانها به نوبه خود به مناطق و شهرستانها تقسیم می شوند. برای شناختن قوانین ثبت نام یک کسب و کار و قوانین برای اخذ مجوز برای یک فعالیت خاص، با نرخ مالیات در هر مورد، باید تعیین کنید که در کدام بخش از کانادا کسب و کار شما مستقر خواهد شد. اطلاعات عمومی، جنبه های قانونی، مدیریت دفتر، خرید یک کسب و کار موجود و سایر جنبه ها می توانند به طور قابل توجهی بسته به منطقه مورد نظر برای شروع یک کسب و کار متفاوت باشند.
 

جنبه های قانونی هنگام ایجاد یک کسب و کار

مهم نیست که کدام استان را شما انتخاب می کنید، تعدادی از توصیه های کلی وجود دارد که با عمل کردن به آن ها می توانید با موفقیت به کسب و کار خود ادامه دهید. هر کدام از زمینه های تولید کالاها یا خدماتی که شما نمایندگی می کنید، احتمالا در حال حاضر متخصصانی دارند که می توانند به شما در مورد سازمان مناسب پرونده مشاوره بدهند. متخصصان که باید اول از همه آنها را مورد توجه قرار دهید - کسانی که می توانند در یک مکان خاص در یک استان خاص از شما حمایت قانونی کنند.
در صورتی که شما در یک استان زندگی می کنید، کمک های حقوقی اضافی نخواهند داشت و امور را انجام خواهند داد. در جستجوی متخصص حقوقی می توانید با شرکای تجاری خود، دوستان که در گذشته با شرکت های حقوقی مشغول به کار بودند، تماس بگیرید. به یاد داشته باشید یک وکیل می تواند مشاور مالی اصلی شما باشد. کمک های ممکن در سوالات زیر مورد نیاز است:
کدام ساختار بیشتر به نیازهای کسب و کار شما پاسخ می دهد؟ چه گزینه های اجاره ای در این منطقه وجود دارد؟ و کدامیک از آنها برای شما مناسب است؟ در چه زمینه ای می توانید یک کسب و کار موجود را خریداری کنید؟ چه نوع قراردادهایی را می توانید وارد کنید؟ و چه اقدامات امنیتی شما باید برای محافظت از کسب و کار و امور مالی خود انجام دهید؟

کسب و کار کوچک در کانادا

شرایط برای باز کردن یک کسب و کار بزرگ در کانادا :
تجربه کافی برای انجام یک کسب و کار سودآور / داشتن یک کسب و کار.
مقدار کافی پول برای سازماندهی / خرید یک کسب و کار در کانادا.
وضعیت این کسب و کار به مدت دو سال مشروط است، و تنها اگر شرط شماره دو محقق شود، این وضعیت دائمی می شود. دقیقا مشخص نیست که متقاضیان چه مقدار سرمایه برای راه اندازی کسب و کار بزرگ لازم است، اما می توان آن را در حدود 100-150 هزار دلار آمریکا تخمین زد - این حد پایین تر است.
 
به منظور سازماندهی یک کسب و کار کوچک، پول کمتری نیاز است. علاوه بر این، برای سازمان دهندگان کسب و کار کوچک در کانادا، درمان حداکثر مورد توجه قرار گرفته است - سیاست مالی و مالیاتی دولت، یک سیستم اعتباری توسعه یافته و یک سیستم ترجیحی برای مالیات آنها در نظر گرفته است. این که چه نوع کسب و کار کوچک متقاضی برای وام انجام می دهد و تا چه اندازه این نوع نیازهای فوری جامعه کانادا را برآورده می کند، به حساب می آید.
 
علاقه یک دسته از مهاجران به نام "خود اشتغالی" است. این شامل افرادی می شود که بر خلاف تجار، برای دیگران شغل ایجاد نمی کنند، بلکه خود و احتمالا اعضای خانواده را با کار خود تامین می کنند و طبق قانون مهاجرت کانادا این فعالیت باید "نقش مهمی در اقتصاد و فرهنگ زندگی کانادایی داشته باشد این به یک کسب و کار کوچک خانوادگی یا عمل خصوصی مهندسان، پزشکان، هنرمندان، هنرمندان، ورزشکاران، مربیان درجه یک و غیره اشاره دارد.
با این حال اعتقاد بر این است که بازار کار کانادا با پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران و وکلا رو به رو است و کسانی که مایل به دریافت وام برای این نوع فعالیت ها هستند، ثابت نخواهند کرد که نیازهای فوری جامعه را برآورده کنند.

آمار رسمی

کسب و کار کوچک بخش جدایی ناپذیر از اقتصاد کانادا است و نقش مهمی در آن ایفا می کند. در حال حاضر، کانادا دارای 2.4 میلیون کسب و کار کوچک است که حدود پنجاه درصد تولید بخش خصوصی را انجام می دهند که سه چهارم از کسب و کارهای کوچک تا پنج کارمند دارند. در عین حال، این دسته از کسب و کارهای کوچک است که سه چهارم تمام کارهای ایجاد شده در کانادا را تشکیل می دهند.
 
اکثر شرکت های کوچک کانادایی مشغول به کار کشاورزی (13٪)، خدمات حرفه ای (11٪)، و تجارت عمده فروشی و خرده فروشی (11٪) هستند.
 
از کل شرکت های کوچک کانادایی، 54.7 درصد متعلق به مردان است، 14.9 درصد متعلق به زنان است 8٪ - متعلق به کارآفرینان جوان (18-34 سال) است. در حالی که جوانان 14 درصد کل نیروی کار را تشکیل می دهند، این محدودیت نیست. جوانان بیشتر در صنایع جدید با تکنولوژی پیشرفته مشغول می شوند.
 
برای اطلاعات شما: قبل از شروع کسب و کار، تمام احتمالات را محاسبه کنید. در صورت عدم رضایت، ایده های شما بسیار زیاد است. بنابراین، در استان انتاریو، حدود 100،000 کسب و کار کوچک سالانه ثبت می شود، اما نیمی از آنها هنوز توانسته اند موفق باشند و ادامه دهند.
 

ایجاد یک کسب و کار کوچک در کانادا

یک روش خاص برای شروع کسب و کار کوچک در کانادا وجود دارد که شامل مراحل زیر است:
 

ایده

ارزیابی با دقت ایده ای که مبنای کسب و کار شما را تشکیل می دهد، مطالعه موردی که در آن می خواهید پول سرمایه گذاری کنید و با کارشناسان مشورت کنید. تحقیق بازار: مشتریان یا مشتریان شما، آیا به خدمات شما نیاز دارند؟ و چه تعداد از آنها می توانند برای خدمات شما پرداخت کنند؟ ارزیابی توانایی رقبای خود را. یک طرح تجاری بسازید
 

مالکیت

ترجیح داده می شود تعیین نوع مالکیت برای کسب و کار کوچک شما مشخص شود : یکی از صاحبان (Sole Proprietorship)، چند صاحب با مسئولیت مشترک (مشارکت عمومی) یا چند مالک با مسئولیت جداگانه (شرکت) - هر کدام از انواع مالکیت دارای مزایا و معایب خاص خود است. برای انتخاب یک فرم مالکیت، در مرکز کمک به کسب و کار کوچک مشاوره بگیرید.
 

شروع سرمایه گذاری

مبلغ اولیه پولی را که برای شروع کسب و کار نیاز دارید محاسبه کنید. هزینه های خود را برای خرید مواد و تجهیزات، اجاره محل، هزینه های خود را محاسبه کنید. هزینه ثبت نام کسب و کار و تبلیغات را از دست ندهید. یک لیست کامل از هزینه ها را تهیه کنید. مبلغ مورد نیاز می تواند از 5 تا 30 هزار دلار باشد.
 

نام

از نام کسب و کار خود محافظت کنید. فکر کنید که نامی که می خواهید بهکسب و کار خود بدهید: آیا آن را تحت نام خانوادگی تان ثبت کنید یا نام کوچک خود را ؟ اگر در اولین مرحله متوقف شوید، لازم نیست که نام تجاری را ثبت کنید، با گزینه دوم ضروری است، و هزینه ثبت نام 60 تا 80 دلار است که لازم است ، بررسی کنید که قبلا با این نام کسب و کاری ثبت نشده باشد.

ثبت نام

در په صورت باید کسب و کار خود را ثبت کنید؟اگر فروش محصولات یا خدمات شما بیش از 30 هزار دلار در سال باشد، باید کسب و کار خود را ثبت نام کنید.
 

مجوز

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کارتان نیازمند گواهینامه ها، و مجوز هایی هستید که توسط قوانین کانادا برای انواع مختلف کسب و کار ایجاد شده است. اگر چنین اسنادی لازم است، با مسئولین مربوطه تماس بگیرید.
 

بیمه

در نظر گرفتن بیمه شرکت ، حفاظت از محصولات یا خدمات با ثبت اختراع، ثبت نام یک علامت تجاری و اخذ حق نسخه برداری برای بیمه کردن در نظر گرفته شود.

قرارداد

اگر شما یک فرم جمعی از مالکیت را انتخاب کرده اید، یک توافقنامه میان همکاران بنویسید.
 

تامین مالی شرکت های کانادایی

در هنگام شروع کسب و کار، هر فرد باید سرمایه اولیه داشته باشد، اما در کانادا فرصت های زیادی برای دریافت پول با اعتبار وجود دارد. به طور طبیعی، توصیه می شود حدالامکان از منابع داخلی و فرصت های مالی از سوی بستگان و دوستان استفاده کنید.در غیر این صورت شایع ترین منبع تامین مالی برای کسب و کارهای کوچک، بانک ها هستند، برای مثال، بانک مونترال، بانک سلطنتی کانادا، Scotibank. این بانک ها وام های کوتاه مدت و بلند مدت را صادر می کنند.
 
علاوه بر این، کسب و کارهای کوچک مالی:
شرکت های بیمه
شرکت های اعتماد
اتحادیه های اعتباری
شرکت های اعتباری تجاری و پذیرش،
شرکت های وام سرمایه گذاری ریسک
شرکت های فاکتورینگ
شرکت های لیزینگ

برنامه های دولتی

برای سازماندهی کسب و کار جدید در کانادا، تعدادی از برنامه های حمایت دولتی در سطح استان و فدرال وجود دارد.
 
یکی از این برنامه ها، صندوق سرمایه گذاری کوچک (CSBF) کانادا است. یک وام ده ساله که مطابق با آن اختصاص می یابد 250 هزار دلار در هر سال 2-3٪ تجاوز نمی کند. در سایر موارد، تقریبا جبران خسارات وام، دولت فدرال کسب و کارهای کوچک را برای کسب وام آسان تر می کند. این برنامه برای شرکتهایی که درآمد سالانه آن کمتر از 5 میلیون دلار در طول مالی سال که در آن شرکت درخواست وام می کند، قابل اجرا است. در این صورت، فرم سازمانی شرکت ممکن است متفاوت باشد، مالکیت فردی، مشارکت یا شرکت؛ آنها می توانند در تمام استان ها و مناطق کانادا کار کنند. شرکت های کشاورزی، خیریه و مذهبی از برنامه تامین مالی کسب و کار کوچک منع شده اند.
 
به ویژه برای کارآفرینان جوان (18-29 ساله) صندوق ویژه ای وجود دارد. اطلاعات در مورد این برنامه توسط بانک توسعۀ کسب و کار کانادا  ارائه شده است. علاوه بر این، مهاجران می توانند از یک منبع ویژه به نام "برنامه سرمایه گذاران مهاجر کانادا" استفاده کنند. برای استفاده از این منبع، شما باید در مرکز خدمات کسب و کار واقع در استان خود اطلاعات را کسب کنید.
 
برای اطلاعات شما: برای دریافت کمک مالی، شما باید یک طرح کسب و کار برای یک کسب و کار جدید را داشته باشید و در کسب و کار فعلی شما باید حسابهای خود را در نظم کامل نگه دارید و به شدت به نظم مالی اهمیت بدهید.
 

خرید یک کسب و کار موجود در کانادا

در کانادا، کسب و کار اغلب دست به دست می شود و در روزنامه ها تبلیغات زیادی برای فروش کسب و کار وجود دارد.پمپ بنزین و رستوران ها، مغازه ها و کافه ها، حمل و نقل و سایر انواع تجارت ها برای فروش هستند. برای یک فرد که تصمیم گرفته است تا کسب و کار خود را شروع کند، به راحتی کسب و کار آماده و کارآمد او را وسوسه می کند. اگر تصمیم به خرید کسب و کار موجود یا کسب و کار کوچک دارید، سؤالاتی را مطرح کنید که باید به آنها پاسخ داده شود:
 
چرا صاحب فعلی این کسب و کار را می فروشد؟
در زمان فروش، کسب و کار در اوج  و شکوفایی است و یا، برعکس،در حال رکود است.
آیا تمام اسناد مالی را برای پنج سال گذشته بررسی کرده اید؟ 
آیا پول و یا بدهی وجود ندارد و کسب و کار تحت تحقیق یا دستگیری نیست؟
مشتریان (مشتریان) این کسب و کار به طور منظم چه کسانی هستند، چه تعداد از آنها در حال حاضر به این کسب و کار وفادار مانده اند و آیا کسب و کار فصلی است؟
آیا این کسب و کار بستگی به ارتباط شخصی صاحب فعلی دارد و آیا این لینک ها با فروش کسب و کار از بین می روند؟
سازمان های رقیب چه کسانی هستند؟ کجا هستند؟ و چه ارتباطی با آنها دارند؟ خدمات و قیمت های آنها چیست؟
چه کسانی عرضه کننده اصلی مواد خام برای این کسب و کار هستند و تا چه اندازه کسب و کار به آنها بستگی دارد؟
شرایط تجهیزات، ابزار، محل کار چیست؟ آنها نیاز به تعمیر فوری دارند؟
چه تعداد کارگر در کسب و کار دخالت دارند، حقوق و مزایای آنها چقدر است؟ اعضای اتحادیه هستند؟ چه مدت آنها کار می کنند، آیا لازم است که ترکیب آنها تغییر کند و تا چه حد کسب و کار بستگی به این یا آن کارمند دارد؟
این لیست به شما این امکان را می دهد تا بسیاری از مشکلات را کشف کنید، اما شما باید آن را با سوالات مربوط به ویژگی های کسب و کار مورد علاقه خود اضافه کنید. علاوه بر مرکز خدمات کسب و کار که قبلا در بالا ارائه شده است، موجود در هر استانی که در آن شما می توانید در مورد مسائل مالی مورد علاقه برای شما مشاوره دریافت کنید، می توانید با مشاوران خصوصی تماس بگیرید و همچنین به کسب و کارهای مورد علاقه خود توجه کنید.

ثبت نام کسب و کار در کانادا

"فهرست کسب و کار" شما همان چیزی است که در آژانس درآمد کانادا یا CRA با آن برخورد می کنید. هر نوع کسب و کار نیاز به حسابداری در CRA ندارد. همه مواردی که نیاز به ثبت نام دارند در سایت رسمی CRA بررسی می شود؛ همچنین در اینجا فرمهایی که باید برای ثبت نام پر شوند.
 

فرایند ثبت نام :

در اینترنت در حالت آنلاین وارد می شوید . در اینجا شما همچنین می توانید با مقامات حسابرسی استان یا منطقه ثبت نام کنید. با این حال، اگر فرم ثبت نام شما بیش از حد پیچیده باشد، می توانید از طریق ثبت نام پیوند On-line نیز از اطلاعات اضافی استفاده کنید

از طریق پست

شما می توانید فرم "RC1، درخواست شماره کسب و کار (BN)" را پر کنید و آن را به آدرس خدمات مالیاتی یکی از استان ها یا مناطق کانادا ارسال کنید
با تلفن 
شما می توانید با شماره تلفن 1-800-959-5525 تماس بگیرید. با این حال، قبل از برقراری تماس، جزئیات "فرم RC1، درخواست شماره کسب و کار (BN)" را برای پاسخ دادن به سوالات موجود در آن بررسی کنید.

مراجعه شخصی

شما می توانید "فرم RC1، درخواست شماره کسب و کار (BN)" را پر کنید و مستقیما آن را به خدمات مالی منطقه یا استان که در آن تصمیم گرفتید فعالیت های کارآفرینی را باز کنید را بره و تحویل دهید.
اشکال در سایت در فرمت های مختلف موجود است، از جمله مواردی مانند بریل برای افرادی که دچار اختلال بینایی یا عدم بینایی هستند.
/ کسب و کار در کانادا / جنبه های قانونی کسب و کار

جنبه های قانونی انجام کسب و کار در کانادا

همانطور که در بالا ذکر شد تفاوت های بسیار زیادی در سازماندهی و انجام کسب و کار در استانها و مناطق مختلف کانادا وجود دارد. برای شناخت جنبه های اصلی قانونی، می توانید با کمک وکالت محلی خود برای دریافت کمک و یا دریافت اطلاعات از منابع رسمی با استفاده از لینک به سرور رسمی کانادا اقدام کنید . "دستیار کسب و کار"  یکی از وب سایت های رسمی کانادایی در کانادا است که شامل بررسی های تجاری در مورد همه مسائل مهم است که ممکن است برای کارآفرینانی که می خواهند کسب و کار خود را در کانادا شروع کنند پیش بیاید. برای هر یک از استانها یا سرزمین ها یک بررسی جداگانه وجود دارد که شامل موارد زیر است:

مراحل اول

شروع کسب و کار
تحقیق بازار
برنامه ریزی کسب و کار
ساختار کسب و کار 
ثبت نام

مالیات

مالیات کارکنان (تخفیف حقوق و دستمزد)
مالیات بر درآمد شرکت

اطلاعات

دسته های صنعتی
محصولات (رویدادها)
راهنماهای شرکت

مقررات

برخی مقررات تجاری فدرال برای کسب و کار

نوآوری

مالکیت معنوی
تحقیق
توسعه محصول

تامین مالی

کمک های بخش خصوصی
اعتبارات 
پشتیبانی دولت (کمک دولت)

HR برای کارفرمایان

استخدام
آموزش
حوزه های صنعت (پروفایل های صنعت)
قوانین کار
سوابق استخدام

صادرات

آماده سازی برای صادرات از کانادا
تجارت خارج از کشور
تامین مالی

واردات

آماده سازی واردات به کانادا 
تامین کنندگان شناسایی (شناسایی تامین کنندگان)
محدودیت ها (مقررات)

سیستم مالیاتی کانادایی

GST (مالیات بر کالاها و خدمات) - مالیات فدرال در فروش کالاها و خدمات 7 درصد است.
 
استان های نوا اسکوشیا، برنسویک و نیوفاندلند مالیات خود را با فدرال یکی می کنند. این  مالیات فروش / HST نیز در هنگام فروش کالاها و خدمات  است و 8 درصد از آن به بودجه محلی پرداخت می شود.
 
در نهایت، مصرف کننده GST یا HST می پردازد و کارآفرینان مسئول جمع آوری و انتقال مالیات به دولت هستند.
 
برای اطلاعات شما: بعضی از کالاها و خدمات تنها به صورت رسمی مالیات می گیرند، یعنی به میزان صفر: شیر، نان و سبزیجات؛ مزارع دام محصولات پزشکی مرتبط با مراقبت های پزشکی رایگان یا ترجیحی.
 
بخشی از کالاها و خدمات به طور کلی مالیات ندارد GST / HST: فروش ساختمان های مسکونی که قبلا متعلق به فروشنده است؛ اجاره مسکن برای مدت یک ماه یا بیشتر، و همچنین پرداخت یک آپارتمان مسکونی؛ اکثر خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه شده توسط پزشکان مجاز یا دندانپزشکان به دلایل پزشکی؛ خدمات مراقبت از کودکان زیر 14 سال به صورت ساعتی، کمتر از یک روز؛ عوارض جاده ها، پل ها و استفاده از کشتی ها؛ خدمات حقوقی
 
اکثر خدمات آموزشی نیز مالی نیستند - دوره هایی در مدارس که گواهینامه یا دیپلم را صادر می کنند ، به آنها اجازه می دهد در فعالیت های تجاری یا حرفه ای شرکت کنند.
 
مالیات ها توسط شرکت های بیمه، نمایندگان و کارگزاران تهیه و صدور بیمه نامه ها صورت نمی گیرد؛ اکثر کالاها و خدمات ارائه شده توسط موسسات خیریه؛ برخی از کالاها و خدمات ارائه شده توسط سازمان های غیر انتفاعی، دولت ها و دیگر سازمان های بخش عمومی مانند خدمات حمل و نقل شهری، تامین آب.

مزایا

دولت کانادا برای افرادی که کسب و کار را در کانادا آغاز می کنند، مزایای فراوانی قائل می شود. تأمین مزایا و یا یارانه ها از طریق دریافت مبلغ اضافی از طلبکاران دولتی یا خصوصی و یا بازگشت یک بخشی از هزینه ها، از جمله مبالغی که به عنوان مالیات پرداخت می شود. قوانین برای اعطای چنین مزایا، و همچنین شرایطی که باید آنها را دریافت کرد، نیز برای استانها و قلمروهای مختلف کانادا متفاوت است. اطلاعات در مورد مزایا در هر مورد را می توان در وب سایت رسمی خدمات مزایده دولت کانادا برای کارآفرینان بدست آورد.

روابط تجاری با کانادا

طرف کانادایی چندین فرصت برای همکاری تجاری با کانادا را مشخص می کند:
سرمایه گذاری های تجاری کانادا
نمایندگی در کانادا
صادرات
واردات
مشارکت در زمینه علم و تکنولوژی بالا
سفر به کانادا برای اهداف تجاری
تمام این ویژگی ها در کانال رسمی کانادایی در بخش بین المللی کانادا شرح داده شده است. توجه بیشتری نیز به امکان تست دانش خود از کانادا به منظور جلوگیری از اشتباهات و احتمالات احتمالی صورت می گیرد.
مقامات کانادایی سرمایه گذاری در صنعت و خدمات را تشویق می کنند. در اینجا برخی از زمینه هایی که سرمایه گذاری ها خوشایند است:
 
صنعت حمل و نقل هوایی
صنعت کشاورزی
بیوتکنولوژی
شیمی
فن آوری های اینترنتی و ارتباطات
تجهیزات پزشکی
نفت و گاز
فارماکولوژی
در کانادا هیچ قانونی یا تعریف قانونی در زمینه سرمایه گذاری های مشترک وجود ندارد. مشارکت مشترک توافق هایی است که در آن دو یا چند شرکت تشکیل یک سازمان سوم برای اجرای پروژه های خاص را تشکیل می دهند.
سرمایه گذاران خارجی اغلب ترجیح می دهند سرمایه گذاری مشترک را با شرکای کانادایی به عنوان شرکت تابعه شرکت ایجاد کنند، زیرا سرمایه گذاری مشترک با ارائه دسترسی مستقیم به تجربه و دانش، ظرفیت تولید، منابع مالی، مشتریان و کارکنان کانادایی، مزایای خاصی را فراهم می آورد. سرمایه گذاری مشترک می تواند با سازماندهی یک کسب و کار جدید یا به دست آوردن علاقه جزئی در یک شرکت در حال حاضر کانادا ایجاد شود.
ساختار سودآور بر اساس روابط تجاری مورد نظر، نیاز به مسئولیت محدود شرکای سرمایه گذاری مشترک و مزایای مالیاتی احتمالی تعیین می شود.
 
برای اطلاعات:به گفته یکی از مشاوران مالی کانادایی، میهل آربتوف، "مالکیت و مدیریت یک کسب و کار در کانادا (مانند هر کشور دیگری) بدون اطلاع از قوانین محلی، مالیات، ویژگی های بازار و ارتباطات، غیر ممکن است. سرمایه گذاری در محصولات مالی توسعه یافته برای قرن ها یا دهه ها سرمایه گذار را از این نیاز آزاد می کند و این مسئولیت را به متخصصین مالی منتقل می کند. در کسب و کار، سرمایه کار، سرمایه و مهارت های کارآفرینی خود را سرمایه گذاری می کنید؛ در سرمایه گذاری تنها پول و شما به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی دهید.
حتی نیازی به جستجو برای جایی که دوباره پول را بفرستید وجود دارد - همه چیز برای شما پیش آمده است. شما می توانید پول خود را در کانادا سرمایه گذاری کنید و از آن درآمد کسب کنید تا زمانی که تصمیم بگیرید که خانه ای را خریداری کنید، سپس یک خانه خریداری کنید و بقیه را سرمایه گذاری کنید تا تصمیم بگیرید چه کاری باید انجام دهید. سپس چقدر برای کسب و کار نیاز دارید و بقیه باید برای شما کار کنند. این کار تنوع ریسک نامگذاری شده است.

دستیار مجازی

تمام جنبه های ایجاد و اجرای یک کسب و کار در سایت راه اندازی کسب و کار ارائه شده است. در اینجا منوی اصلی برای همه موضوعات تحت پوشش سرور رسمی کانادا و تمام سایت های آن، و مربوط به سازمان و انجام کسب و کار است. علاوه بر فهرست اصلی مسائل مورد بحث در بالا، تمام استان ها و قلمروهای کانادا همچنین لینک های مربوط به اطلاعات را ارائه می دهند.
 
درباره کپی رایت، اختراع و علامت های تجاری
درباره انجام کسب و کار در اینترنت 
مدیریت کسب و کار شما
درباره ترویج کسب و کار شما (تبلیغ کسب و کار شما)
در اولین گام در کارآفرینی غیرمعمول (شروع یک کسب و کار خاص)
درباره شهرداریها
پیوند "شهرداری ها" شامل اطلاعات نه تنها در تمام استان ها، بلکه در تمام شهرستانها و همچنین شهرهای بزرگ که در آن شهرداری وجود دارد. لینک ها به وب سایت های شهرداری ها وجود دارد. همچنین اطلاعاتی در مورد جمعیت این منطقه را فراهم می کند.
علاوه بر ثبت نام یک کسب و کار، درخواست آنلاین برای کسب یک شاخص کارآفرینی (شماره کسب و کار)، خدمات دیگری نیز وجود دارد که توسط دستیار شروع کسب و کار ارائه شده است.
 
برای سهولت استفاده از این خدمات، پیوندهایی به صفحات خاص سایت، بلافاصله پس از توضیح هر یک از خدمات آنلاین، داده می شود.
 

1. مرکز فایلهای کانادایی کانادا

به شما امکان می دهد تا اسناد مختلف، از جمله گزارش سالانه لازم برای انجام کسب و کار خود را پر کنید و ارسال کنید. 
مرکز ثبت آنلاین شرکت کانادا
صادرات / واردات

2. اعلام صادرات اتوماتیک

یک برنامه برای ثبت نام از صادرکنندگان و نمایندگان، که به وسیله الکترونیک می تواند محصولات را توصیف کند تا آنها را به دولت فدرال کانادایی اعلام کند
 

3. فرمهای درخواست شده اغلب برای واردکنندگان و صادرکنندگان

در اینجا یک لیست از فرم های معمول استفاده شده در رابطه با تجارت خارجی است. 
فرم های اغلب درخواست شده برای واردکنندگان و صادرکنندگان
 

4. دریافت مجوز واردات / صادرات

شامل تعدادی از اشکال است که می تواند چاپ، و همچنین دسترسی به یک لیست از کالاها تایید شده برای واردات / صادرات 
چگونگی اجازه برای به دست آوردن واردات / صادرات 
 
تامین مالی

5. جستجو برای بودجه

در اینجا شما می توانید یک پایگاه داده از منابع مالی را مشاهده کنید که ممکن است نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند. 
جستجو برای تامین مالی
بازار منابع انسانی کانادایی
 

6. فرم های فدرال برای کارفرمایان

لیست کاملی از اشکال مورد نیاز برای جستجوی متخصصان و استخدام آنها 
فرم های فدرال دولت منابع انسانی
 
مالیات

7. فرم های مالیاتی

شایع ترین استفاده از فرم های مالیاتی 
اغلب درخواست فرم های مالیاتی
 

8. درخواست ایمیل

این سرویس توسط اداره مالیات و وظایف کانادا ارائه می شود و به شما امکان می دهد تا در مورد معاملات مالی خاصی که گزارش از آن ارائه می شود، مشاوره بگیرید، اما در عین حال خود گزارش برای کارآفرین باعث اشتباه می شود. 
درخواست های آنلاین برای کسب و کار

نظرات

در ادامه بخوانید...