معنی خطرناک ترین تاتو 16 تاتو

معنی و مفهوم تاتو ها و  خال‌کوبی ها بسیار بیشتر از طراحی های جسورانه هستند. برای بعضی از گروه ها یک چنین عکسی دارای معنی خاصی است که ایده ی مالک و حتی سبک زندگی  خود را با معنی تتو ها  نشان می دهد و بسیاری از افراد بدون توجه به معنی تتو ها و مفهوم معنی تتو ، آن را روی بدن تاتو می کنند.sayarak.com می خواهد معنی و مفهوم تتو های خطرناکی را در جهان به شما نشان دهد، این  تتو های ممنوعه   و تاتو جاهای ممنوع می تواند صدمات جدی برای صاحبان آنها باشد.
 
معلوم می شود که در بعضی از کشورها یک عکس بی عیب و نقص می تواند یک حکم زندان یا حتی در قبال از دست دادن  زندگی یک نفر باشد. در این پست به معنی اشکال تاتو، خال‌کوبی معنی دار ، معنی تتو ها،معنی نمادهای تاتو و اشکال تتو مثل تتو تاج،معنی خال کوبی اشک، معنی تاتو مثلث کارما ، معنی تاتو گل رز،معنی تاتو سه مثلث، معنی تاتو بودا، معنی تاتو شبدر سه برگ و ....می پردازیم. 

      

معنی تاتو اشک

معنی تاتو اشک زیر چشم

معنی تاتو اشک زیر چشم

عکس تاتو اشک زیر چشم

معنی خال‌کوبی اشک

معنی تاتو اشک زیر چشم  و  معنی تتو اشک

تاتو اشک در زیر چشم راست اغلب به این معنی است که فردی قصد انجام قتل یا تلاش برای انجام آن را دارد. بسیاری از این خال‌کوبی در زیر چشم را به عنوان نشانه ای از همبستگی انجام می دهند.

معنی تاتو بودا

تاتو از هر خدایی برای بودایی ها، توهین به مقدسات است، بنابراین گردشگران با چنین تاتو در کشورهایی با دین بودایی اغلب سر از  ایستگاه های پلیس  در می آورند.
 

معنی تاتو یاکوزا Yakuza

تاتو یاکوزا      طرح تاتو یاکوزا       تاتو ماهی ژاپنی
در ژاپن، خال‌کوبی یاکوزا  تتو یاکوزا تنها به اعضای گروه مافیای قدرتمند و تشنه به خون کشور ژاپن با همین نام در نظر گرفته می شود. یاکوزا یکی از مشهورترین سندیکاهای جنایی در جهان است. این مافیای ژاپنی مبتنی بر ارزش های خانواده پدرسالار است و به سنت ها احترام می گذارد. تاتو یاکوزا نیز در این گروه جنایتکار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معنی تاتو شبدر سه برگ

تاتو شبدر چهار برگ اغلب برای موفقيت انجام می شود، اما اگر شما یک برگ کوچکتر داشته باشید، این به معنی متعلق بودن به یک باند جنایتکار ایرلندی است .
 

 

معنی تاتو سیم خاردار

تاتو سیم خاردار  و  معنی تاتو سیم خاردار
خال‌کوبی با سیم خاردار در جهان از جرایم سازمان یافته به این معنی است که فرد در  زندان است . هر گره در این تصویر نشانه یک سال زندان است. بنابراین، اگر چنین خال‌کوبی توسط یک شهروند معمولی انجام شود، زندانیان سابق ممکن است این را به عنوان بی احترامی در نظر بگیرند، که می تواند به طور قابل توجهی زندگی فرد را پیچیده کند.

 

معنی تاتو شکارچی با یک فریاد

 در جهان جنایتکاران، فردی که چنین تصویری را تاتو می کند، اعلام می کند که مستعد انجام خشونت است و آماده اعمال جنایات بی رحمانه است. اگر حامل حقیقی چنین خال‌کوبی با کسی از دنیای جنایت مواجه شود، شکارچی با یک فتنه میتواند مناقشه ی جدی ایجاد کند.
 

 

معنی تتو ؛ حلقه های انگشتی

حلقه های انگشتی سریعترین و واضحترین راه برای بیان این موضوع است که حامل آنها در زندان بوده است. حلقه ACH تاتو نماد قدرت  و تجربه فعالیت های جنایی است
. بنابراین، اگر یک زندانی ضعیف چنین خال‌کوبی را ببیند، فقط به خاطر زیبایی ساخته شده، به عنوان توهین به مقامات جنایی در نظر گرفته می شود.

 

معنی تاتو صلیب در قفسه سینه

تاتو صلیب
تاتو کردن یک صلیب بزرگ در سینه در روسیه بسیار ناخوشایند است و نشانه خطرناک ترین مقامات جنایی کشور است . به خاطر زیبایی، این یک خال‌کوبی بسیار خطرناک است، زیرا اگر به طور تصادفی چشم یک جنایتکار معتبر را جلب کند، به عنوان تخلف شناخته می شود و صاحب تاتو مجازات خواهد شد.
 

 

معنی تاتو تار عنکبوت

تاتو تار عنکبوت
یک حلقه در تار عنکبوت به معنی یک سال از یک دوره دشوار زندگی است. زندانیان سابق نسبت به کسانی که چنین خال کوبی های جدی را برای زیبایی انجام می دهند بسیار واکنش نشان می دهند.
 

تاج پنج نقطه ای

 
در ایالات متحده، خال‌کوبی طلایی پنج نقطه نماد متعلق به گروه باندهای پادشاهان لاتین است که تاثیرگذارترین باند اسپانیایی در ایالات متحده است. نیازی به گفتن نیست که اگر شهروند قانونی با چنین خال‌کوبی در چشم یک نماینده باند قرار گیرد، نمی توان از بازداشت های اجتناب کرد.

 

معنی تاتو سه نقطه

 

یک خال‌کوبی سه گانه ای معادل در سراسر جهان معنی مشابهی دارد - Mi Vida Loca. او هیچ چیز خاصی در مورد صاحب تاتو را نمی گوید، به جز اینکه او به نوعی در جهان جنایتکاران دخیل است. حاملان این خال‌کوبی ها  اغلب توسط باندهای جنایتکار استخدام می شوند و اگر صاحب خال‌کوبی هیچ ارتباطی با جرم نداشته باشد و برای زیبایی تاتو کرده باشد با سوء تفاهم جدی روبرو خواهدشد.

 

خال کوبی سه نقطه به شکل مثلث یک خال کوبی معمول زندان است که نشان دهنده "mi vida loca" یا "زندگی سرسام آور من" است. این خال کوبی به طور معمول روی دست ها یا اطراف چشم ها دیده می شود.

معنی تاتو سه نقطه

همچنین می تواند دارای برخی از اهمیت های مذهبی باشد ، مانند نمایندگی تثلیث مقدس مسیحیت. خال کوبی سه نقطه ای اغلب با استفاده از روش چوب و چسب ایجاد می شود که به ابزارهای ابتدایی نیاز دارد.برای افراد مذهبی، چنین خال‌کوبی تثلیث مقدس یا ایمان، امید، عشق را نشان می دهد.

 

tatu-tochki10.jpg

تتو سه نقطه

با این حال، معنی تاتو سه نقطه لزوما به این معنی نیست که مردم با سبک زندگی گانگستری مرتبط هستند، حتی اگر به شکل مثلثی چیده شوند. اغلب این نمادها با طراحی مینیمالیستی خود دختران و پسران را به خود جذب می کنند که به آنها امکان می دهد نماد لحظات مهم، رویدادها، افراد و غیره باشند.

tatu-tochki12.jpg

 

از لحاظ ادبی، سه کاراکتر ردیف شده نشان دهنده یک عنصر دستوری که برای نشان دادن ناقص بودن یک فکر یا عبارت استفاده می شود. بنابراین، سه نقطه روی مچ دست، انگشتان یا سایر قسمت های بدن نمادی از ادامه یا شروعی جدید است که به چیزی بیشتر منجر می شود.

tatu-tochka.jpg

تتو چهار نقطه

معنی تاتو چهار نقطه

اعتقاد بر این است که این یک خال‌کوبی زندان است که نمایانگر دیوارهای یک سلول است. معمولاً روی دست بین انگشت شست و اشاره ظاهر می شود.

تاتو چهار نقطه، که اغلب روی دست یا انگشت حلقه هم اعمال می‌شود، به این معنی است که فرد در یک منطقه  خدمت کرده است . این نتیجه گیری از این واقعیت حاصل می شود که 4 نقطه نماد برج هایی را تشکیل می دهند که در امتداد محیط منطقه قرار دارند. در بیشتر موارد صاحب چنین خال‌کوبی با دنیای جنایتکار در ارتباط است. 

معنی تاتو پنج نقطه

این نقاط با خال کوبی قبلی تفاوت زیادی دارند - پنج نقطه نشان دهنده زمان گذرانده شده در زندان است. چهار نقطه در خارج که به quincunx نیز معروف است ، چهار دیواره را نشان می دهد که پنجمین نقطه داخلی نمایانگر زندانی است.

این خال کوبی را می توان در سطح بین المللی ، در میان زندانیان آمریکایی و اروپایی مشاهده کرد. این نقاط به طور معمول در دست یک زندانی ، بین انگشت شست و اشاره یافت می شود.پنج نقطه در قسمت های دیگر بدن می تواند معانی مختلفی داشته باشد ، مانند ارتباط با باند People Nation.

tatu-tochki06-768x627.jpg

تتو پنج نقطه

تتو پنج نقطه نشان دهنده زمان سپری شده در زندان است. چهار علامت در بیرون نمایانگر دیوارها و نقطه داخل مربع  نشان دهنده زندانی در سلول انفرادی است. از اصطلاحات مخصوص زندان، چنین خال‌کوبی به عنوان "تنها در چهار دیوار" ترجمه می شود. 5 نقطه در واقع یک خال‌کوبی بین المللی زندان است. در میان زندانیان آمریکایی، اروپایی و روسی رایج است.

معنی تاتو ستارگان

تاتو ستاره، معنی تاتو ستاره
ستاره ها یک خال‌کوبی آشنا برای افرادی هستند که در زندان به سر می برند. مقدار آن بسته به محل نقاشی متفاوت است. به عنوان مثال، ستارگان روی زانو به این معنی است که یک شخص از کسی اطاعت نمی کند و ستارگان بر روی شانه ها به معنی مقام بالای اوست. نگاه جنایتکاران به افرادی که این علائم مهم را فقط به خاطر زیبایی انجام می دهند بسیار منفی است.
 

 

معنی تاتو کارت بازی

در دنیای جرایم سازمان یافته هر کارت بازی معنی خاصی دارد . بنابراین، خال‌کوبی در قالب چندین کارت می تواند جزئیاتی در مورد جرائم صاحب آن، تجربه در زندان و قدرت اقتدار او را عنوان کند.اگر تاتو معنی دار کارت ها با تجربه زندگی صاحب تاتو یکی نباشد، این به عنوان دروغ و تحقیر شناخته می شود.
 

 

معنی تاتو شاخه رز با خنجر

این خال‌کوبی به نظر عاشقانه می رسد اما یک گل رز با خنجر به معنی آن است که یک زندانی مدت زیادی در زندان بوده است. چنین افرادی به عنوان مجرمان با تجربه درک می شوند و اگر صاحب خال‌کوبی چنیننباشد، این امر زمینه تعارض را بوجود خواهد آورد.
 

 

معنی تاتو دلقک

در برزیل، در ازای چنین الگویی روی بدن، می توانید جان خود را از دست بدهید، زیرا به عنوان یک توهین بی رحمانه به مقامات اجرای قانون در نظر گرفته شده است.
 

 

معنی تاتو خال‌کوبی در موضوعات نظامی و سیاسی

حاملان خال‌کوبی ها در مورد موضوعات حقیقی سیاسی و مذهبی باید آماده باشند تا اعتقادات خود را در هر زمان برآورده سازند. در بسیاری از کشورها، چنین نقاشی هایی در بدندارای جریمه و حتی مجازات های قانونی است، به خصوص اگر تصاویر به عقاید دیگران توهین و یا آسیب برسانند.
 

معنی تتو ها بر روی بدن

یک فرد همیشه در تلاش برای زیبایی بوده است ، بنابراین ، یک خال کوبی زیبا هرگز توسط نسل های مختلف جنس و سنی نادیده گرفته نشده است. و در درجه اول به عنوان یک تزئین اصلی بدن درک می شد.

خال کوبی بر روی بدن ، اول از همه ، یکی از راه های بیان خود ، راهی برای تأکید بر فردیت و اصالت شما است. اما علاوه بر یک وسیله تزئین ، در دوران باستان ، از خال کوبی نیز برای به تصویر کشیدن نمادین تصاویر پنهان و معانی مقدس استفاده می شد. بارزترین نمونه آن خال کوبی معروف سلتیک است که علاوه بر زیبایی ، از اهمیت و معنی عمیقی نیز برخوردار است. مردم به صورت نمادین تصاویر احترام یا نمادهای مذهبی خود را بر روی پوست خود ترسیم می کردند. منبع نشانه های خال کوبی افسانه های آنها بود.

انتخاب خال‌کوبی همیشه یک روند دشوار است. شما باید بفهمید که چه ویژگی ، نماد یا عملکردی را می خواهید در خال کوبی خود مجسم کنید. برای حل این مشکل ، فهرست معانی ما برای خال‌کوبی های مختلف در این مقاله و سایت  sayarak.com وجود دارد.

 

معنی شکل تاتو  معنی شکل خال‌کوبی

تاتو به شکل پروانه، خال‌کوبی به شکل پروانه

تاتو پروانه. تتوی پروانه به معنی تغییرات است

تاتو به شکل گل رز، Tattoo-of-the-heart-shaped-rose-plant-with-the-flowers-clipart.jpeg

عکس تاتو ک معنی عشق داشته باشد

یکی از ساده ترین و در عین حال خال‌کوبی جذاب، طراحی یک گل رز است. به خودی خود، گل یک نماد زیبایی است، که بوسیله یک جوانه ظریف و یک عطر فریبنده در ترکیب با خارها ایجاد می شود.
گل رز بر روی خال‌کوبی می تواند در کنار قلب نمایان شود که به معنی عشق ابدی است. اگر گل توسط الماس احاطه شده است، پس مالک به یک زندگی اشرافی متعهد است.
 

تاتو به شکل قلب ، خال‌کوبی به شکل قلب

یک قلب قرمز شیک بدان معنی است که یک فرد در زندگی دارای عشق و محبت است.
اگر قلب با خونریزی به تصویر کشیده شود، این نشان دهنده یک عشق گمشده است. همچنین نشانه ای از احساسات از دست رفته یک قلب شکسته است.
 

تاتو به شکل صلیب، خال‌کوبی به شکل صلیب

صلیب یکی از محبوب ترین انواع خال‌کوبی است. تعیین نماد ممکن است بسته به دین و فرهنگ متفاوت باشد.
 
به عنوان مثال، صلیب سلتیک، که در ترکیب با دایره نشان داده شده، به معنی ماهیت چرخه ای از جهان است.
 
معنی مذهبی تاتو  صلیب یادآور ظلم و ستم است.
 
تصویر صلیب قبر بر روی بازو یا شانه نشان می دهد که فرد شخص دوست داشتنی اش را از دست داده است.
 

تاتو به شکل کلید، خال‌کوبی به شکل کلید

اغلب رمز و راز و یا معما را تصدیق می کند. به عنوان مثال، اگر ما به زندانی و زندان نگاه کنیم، کلید یک نماد اعمال جرم است، که به دیگران نمی توان گفت.
 
برای دوستداران، خال‌کوبی به شکل یک کلید به معنی وفاداری و ارزش عشق است. به طور معمول، الگوی به عنوان یک عنصر تاتو از جفت استفاده می شود. (به عنوان مثال یک قفل و کلید. برای دیدن کل تصویر، فرد باید دستان خود را جفت کند).
 

تاتو به شکل جمجمه، خال‌کوبی به شکل جمجمه

معنی کل خال‌کوبی خطر و مرگ است. صاحبان عکس متوجه می شوند که زندگی یک پدیده گذرا است.
 
چنین خال‌کوبی اغلب توسط قماربازان تاتو می شود که زندگی آنها دائما به خطر می افتد.
 
علاوه بر این، این تاتو به عنوان نمادی از آمرزش و فداکاری تفسیر شده است. و اغلب جمجمه نماد نه تنها مرگ، بلکه جاودانگی است.
 
اگر یک خال‌کوبی مار را در کنار جمجمه نشان دهد، این نشانه ای از عقل است.
 

تاتو به شکل ساعت، خال‌کوبی به شکل ساعت

ساعت نماد زمان، حرکت و ابدیت است. اغلب یک خال‌کوبی به عنوان نشانه ای از حافظه یک رویداد مهم ساخته شده است.
 
اکثر مردم با استفاده از این تاتو متقاعد شده اند که باید در حال و امروز زندگی کنند.
 
ساعت بدون عقربه نماد زندگی خالی بدون لحظات و خاطرات دلپذیر است. چنین خال‌کوبی ها به عنوان نشانه ای از پوزش برای زمان از دست رفته ساخته شده است.
 

معنی تاتو لوتوس ، نیلوفر آبی

معنی تاتو لوتوس ، نیلوفر آبی معنی بحث برانگیز دیگری دارد ، در برخی از فرهنگ ها معنی تاتو نیلوفر آبی نمادی از وحدت خیر و شر محسوب می شود. این گل را می توان اثبات این واقعیت دانست که برای دستیابی به هماهنگی لازم است که خوب و بد ، که در جوهر هر شخص اتفاق می افتد ، متعادل شود.
برای عکس های متنوع تاتو لوتوس ، نیلوفر آبی و معنی رنگ های مختلف تاتو لوتوس ، نیلوفر آبی روی این مقاله (معنی تاتو لوتوس ، نیلوفر آبی)کلیک کنید

تتو معنی دار  تاتو به شکل ستاره، خال‌کوبی به شکل ستاره

ستاره نماد آسمان است.  تاتو ستاره شانس و باز هم شانس را نشان می دهد. اعتقاد بر این است که ستارگان الهام بخش هستند.
 
خال‌کوبی ستاره دریایی در میان ملوانان محبوب است. اغلب نقاشی به عنوان دفاع در برابر فاجعه اعمال می شود.
 
ستاره شش وجهی دارای معنی دینی است. بدان معنی است که خدا خالق جهان است.
 
ستاره پنج وجهی نماد هماهنگی  است. هفت وجهی - موفق و عالی است. اگر این رقم دارای هشت گوشه باشد، ستاره نشان دهنده فراوانی است. تاتو ستاره 9 وجهی ستاره به معنی ثبات و سلامت است.
 

تاتو مثلث ، خال‌کوبی مثلث

d61041elhqp41.jpg
 خال‌کوبی معنی دار   تاتو مثلث پنروز
 
معنی تاتو مثلث ، خال‌کوبی مثلث ، تاتو مثلث سه گانه
 اگرچه مثلث ها اشکال هندسی ساده به نظر می رسند ، اما در  تتو مثلث  ، مثلث معنی عمیقی دارد. سه وجه معادل این علامت حاکی از وحدت هر سه قسمت است که نماد آن هستند. با تکمیل طرح نقاشی با گل ، حیوانات یا سایر نمادها ، می توانید معنی خاص خال کوبی مثلث را نشان دهید.
 
برای زنان ، خال کوبی مثلث به معنی نماد سه چرخه زندگی است ، از جمله دخترانگی ، مادری و پیری. تاتو مثلث در مورد مردان ، معنی سه گانه آنها تا حدودی متفاوت است: خرد ، قدرت ، زیبایی . اینها معانی اساسی  هستند. نقشی که به همان اندازه مهم است توسط بخشی از بدن که نقاشی در آن قرار می گیرد ، بازی می کند ، این معنی  داده شده را تأکید می کند.

مثلث برای برخی به معنی نمادی از ازدواج است که محکم و مبتنی بر وحدت جسم ، روان و روح است. این تصویر برای تازه عروس و داماد هایی که تازه به یکدیگر قول داده اند که در غم و شادی کنار هم باشند ، مربوط خواهد بود. مثلث برای یک خانواده نیز بسیار خوب است ، این به معنی سالهای ساده و پیچیده ای است که زن و شوهر با هم گذرانده اند.

معنی دیگر خال کوبی مثلث با یک معنی سه گانه خاص همراه است: تولد-زندگی-مرگ . مثلث به طور ایده آل ماهیت چرخه ی زندگی انسان را منعکس می کند ، این خصوصاً برای فیلسوفان ، افرادی را که دوست دارند فکر کنند ، جذب می کند.

 

به طور کلی ، هر فرهنگ معنی خاص خود را دارد ، که آن را در شکل مثلث قرار می دهد. اما علی رغم این واقعیت که همه ارزش ها با یکدیگر متفاوت هستند ، اما این واقعیت که آنها بر اساس سه گانه ساخته شده اند ، آنها را متحد می کند. در مورد شکل مثلث اعمال شده ، معروف ترین متساوی الاضلاع است. می توان آن را به روش های مختلف ترسیم کرد ، به عنوان مثال ، از بالا به پایین ، یا می توانید سه مثلث را به هم متصل کنید و سپس معنی خال کوبی مثلث معنی کامل بودن سلامتی را به شما می دهد . اگر دو مثلث متقاطع بکشید ، آنها نماد آتش و آب و پیروزی معنوی بر همه بدن هستند.

 

معنی تاتو مثلث درون دایره 

معنی تاتو مثلث درون مربع 

مثلث درون دایره مفهوم جالب تری هم دارد - تثلیث در یک ، و با این تثلیث تقریباً هر چیزی را می توانید بفهمید ، همه چیز به دین و خود شخص بستگی دارد. مثلث در داخل یک مربع به معنی دو معنی متضاد است: معنوی و مادی ، آسمانی و زمینی . و یک مثلث از یک رنگ خاص ، کاملاً نقاشی شده ، معنی خاصی خواهد گرفت که هر شخص برای خودش انتخاب می کند.

 

تاتو به شکل جوکر، خال‌کوبی به شکل جوکر

ارزش خال‌کوبی به شکل جوکر - میل به هیجان و خطر. اغلب تصویر جوکر - نمادی از ترس و ریاکاری است. تاتو به این معنی است که هر کس ماسک خود را می پوشد.
 
خال‌کوبی، جایی که جوکر در ظاهر زن به تصویر کشیده شده، به این معنی است که زندگی تغییرناپذیر و خائن است.
 

تاتو به شکل بال ها، خال‌کوبی به شکل بال ها

تاتو به شکا بال آزادی، نور، و قدرت را نشان می دهند.
 
اگر خال‌کوبی در پشت بدن اعمال شود، این بدان معنی است که فرد بیهوده تحقیر می شود.
 
خال‌کوبی به شکل بال ها نشان می دهد که مالک آن به دنبال یک فرشته است. بال های فرشته نماد بی گناهی و معنویت بالا هستند. دختران یک خال‌کوبی را به عنوان تصویر زیبایی و بی گناهی الهی انتخاب می کنند.
 

تاتو به شکل لنگر، خال‌کوبی به شکل لنگر

تاتو به شکل لنگر به معنی قابلیت اطمینان و حفاظت است. اغلب تاتو لنگر توسط ملوانان و سربازان انجام می شوند.
 
لنگر همچنین از ماجراجویی و استقامت صحبت می کند.
 
لنگر در ترکیب با دلفین دو معنی  دارد: از یک طرف - یک پستاندار است که با سرعت و بازی همراه است، و از سوی دیگر - لنگر - نمادی از تداوم و یا ترمز.
 

تاتو به شکل نعل اسب، خال‌کوبی به شکل نعل اسب

تاتو به شکل نعل اسب توسط افرادی انتخاب می شود که خواهان موفقیت،  و ثروت دلشان هستند.
 
اغلب، نعل اسب بصورتی به تصویر کشیده می شود تا شبیه یک کاسه باشد. که خال‌کوبی به معنی فراوانی و شادی است.

تاتو به شکل مارمولک، خال‌کوبی به شکل مارمولک

معمولا تاتو به شکل مارمولک به عنوان یک نماد عاشقانه و جنسیت انتخاب شده است. علاوه بر این، پستاندار به معنی چابکی و فضیلت است.
 
همچنین یک خال‌کوبی به شکل مارمولک نشانه ای از شادی، عقل و شانس است.
 

تاتو به شکل تک شاخ، خال‌کوبی به شکل تک شاخ

تاتو به شکل تک شاخ، تصویری از موجودات افسانه ای به معنی خلوص، بی گناهی و جادویی است. علاوه بر این، تاتو به شکل تک شاخ، نماد قدرت و شجاعت است.
هر استاد تاتو کاری یک اسب داستانی را به شیوه خود هدایت می کند. اغلب به حیوانات بال را اضافه می کنند.
 

تاتو به شکل بی نهایت، خال‌کوبی به شکل بی نهایت

خال‌کوبی به شکل بی نهایت، که یک علامت ریاضی را نشان می دهد، یک معنی جادویی دارد. نمادی به معنی کمال، ابدیت بودن و عدم امکان شناختن جهان است.
چنین خال‌کوبی توسط افرادی با اعتماد به نفس ساخته شده است که برای رشد مداوم، توسعه درونی و پیشرفت تلاش می کنند.
 

تاتو به شکل نقطه ویرگول، خال‌کوبی به نقطه ویرگول

معنی تتو ؛

خال کوبی نقطه ویرگول چیست؟

معنی ؛ در تاتو  یا نقطه ویرگول یا ؛ را به نشانه مبارزه با افسردگی و خودکشی خال‌کوبی مى كنند. خال کوبی نقطه ویرگول اولین بار در سال 2013 به دنیا معرفی شد. این نماد توسط آمی اسکات، نویسنده کتاب "خال‌کوبی نقطه ویرگول: پروژه ادامه زندگی" اختراع شد که بدن خود را با این نماد  ؛ در تاتو تزئین کرد. از آن زمان، این نماد در دنیای خال‌کوبی محبوب شد.

خال‌کوبی نقطه ویرگول یکی از غیر معمول ترین و سرگرم کننده ترین نمادها در دنیای خال‌کوبی است. این نماد بسته به ترجیحات شخصی و تاریخچه هر فردی که آن را تتو می کند، می تواند معانی و تعابیر زیادی به خود بگیرد. 

معنی تتو ؛

امید: بسیاری از مردم تتو نقطه ویرگول را برای ابراز اعتقاد خود به آینده ای بهتر و امید به زمان های بهتر انتخاب می کنند.
بقا: دیگران این نماد را انتخاب می کنند تا نشان دهند که بر سختی ها و چالش های زندگی غلبه کرده اند و هنوز اینجا هستند.
آسیب رساندن به خود: خال کوبی نقطه ویرگول همچنین می تواند به عنوان نمادی از آسیب رساندن به خود یا سایر مشکلات عاطفی دیگر باشد و اکنون آماده ادامه زندگی است.
قدرت: برخی افراد این نماد را برای نشان دادن قدرت و پشتکار خود در رسیدن به اهداف و رویاهای خود انتخاب می کنند.

کدام قسمت از بدن برای خال‌کوبی نقطه ویرگول بهتر است؟

انتخاب مکان برای خال کوبی نقطه ویرگول به ترجیحات شخصی هر فرد بستگی دارد. این نماد را می توان روی مچ دست، گردن، شانه یا هر قسمت دیگری از بدن ساخت.

 

معنی تتو 🕉

معنی تتو 🕉

 

به طور کلی پذیرفته شده است که 🕉 ( اوم  ) منشأ هندو دارد، اما بهتر است اشاره کنیم که از ودانتا، فلسفه بنیادی هندوئیسم آمده است. با این حال، این نماد در بسیاری از ادیان شرقی مانند هندوئیسم، بودیسم، جینیسم و ​​مذهب سیک وجود دارد. این یک آهنگ، مانترا و نماد مقدس است.

معنی تتو 🕉
Om یک نماد مبهم است. اگرچه اغلب OM نوشته می شود، اما این صدا از سه هجا تشکیل شده است: AOM که هر کدام معنی خاص خود را دارد. آنها به ترتیب بیانگر کلمه، روح و نفس زندگی (پرانا) هستند. به طور کلی، آنها شخصیت یک روح زنده را نشان می دهند.

محل تتو 🕉 و معنی تتو 🕉

مراقب باشید، زیرا همه قسمت های بدن شما برای تتو 🕉 مناسب نیست، به خصوص اگر به معنی مذهبی آنها اهمیت دهید! مهم است که از تتو 🕉 زیر کمر (پاها) خودداری کنید. در برخی فرهنگ ها مانند هندوئیسم، چنین نماد مقدسی بر روی پا می تواند توهین تلقی شود.

منشأ هندو دارد، اما بهتر است اشاره کنیم که از ودانتا، فلسفه بنیادی هندوئیسم آمده است. با این حال، این نماد در بسیاری از ادیان شرقی مانند هندوئیسم، بودیسم، جینیسم و ​​مذهب سیک وجود دارد. این یک آهنگ، مانترا و نماد مقدس است.

معنی تتو 🕉
Om یک نماد مبهم است. اگرچه اغلب OM نوشته می شود، اما این صدا از سه هجا تشکیل شده است: AOM که هر کدام معنی خاص خود را دارد. آنها به ترتیب بیانگر کلمه، روح و نفس زندگی (پرانا) هستند. به طور کلی، آنها شخصیت یک روح زنده را نشان می دهند.

 

معنی تاتو 4:20

معنی تاتو 4:20

عدد 420 به معنی ساعت 4:20 یا تاریخ 4/20 یعنی 20 آوریل است.


4:20 (تلفظ چهار و بیست) اصطلاحی است که در خرده فرهنگ مواد مخدر آمریکای شمالی برای توصیف زمان محبوب برای کشیدن ماری جوانا استفاده می شود.

در این روز، نمایندگان این فرهنگ معمولا گرد هم می آیند تا زمانی را بگذرانند، با هم حشیش بکشند، یا درباره سیاست ایالتی که در آن زندگی می کنند در مورد ماری جوانا بحث کنند. فعالان در این روز معمولاً تبلیغات فعالی در مورد قانونی شدن ماری جوانا انجام می دهند.
به طور گسترده تر، "تاتو 420" در زبان عامیانه برای اشاره به استفاده از ماری جوانا استفاده می شود، و همچنین راهی برای شناسایی عضویت در این ضد فرهنگ است.
منشأ تاتو 4:20 
اگرچه نظریه های مختلفی در مورد منشأ این اصطلاح وجود دارد، اما در سال 1971 زمانی که گروهی از نوجوانان در دبیرستان سان رافائل (سن رافائل، کالیفرنیا) بعد از مدرسه جمع شدند تا در نزدیکی مجسمه لوئی پاستور حشیش بکشند، رایج شد
تعداد زیادی از سیگاری های حشیش در آمریکای شمالی همچنان در ساعت 4:20 بعد از ظهر گرد هم می آیند تا با هم حشیش بکشند. با افزایش استفاده از حشیش. اصطلاح 420، همچنین به تاریخ 20 آوریل ("4/20" در قالب تاریخ مختصر ایالات متحده) گسترش یافته است.
جشن 20 آوریل در سانتا کروز، کالیفرنیا (2007) این روز به یک تعطیلات ضد فرهنگی تبدیل شده است، زیرا مرسوم است که در برخی مناطق، چنین تعطیلاتی مصادف با هفته زمین است.

 

تتو گاد

67a245f8-5fed-468b-b386-d1aaef550f1d.jpg

طرح تتو گاد


توجه کنی اول یک G هست ک منظورش گاد (خدا) هست .بعد علامت بزرگتر که تو ریاضی استفاده میکنیم . منظورش از اون ۷۸ هم پستی بلندی زندگی است.

معنی تاتو صلیب بالدار مانند دیوید بکهام

دیوید بکهام

 

یکی از مشهورترین خال کوبی های دنیای فوتبال. علاوه بر نام دو پسرش ، یک چهره بالدار نیز در پشت دیوید بکهام به تصویر کشیده شده است ، گویی که بر روی صلیب قرار گرفته است.
به گفته دیوید بکهام : بسیاری در این تاتو صحنه ای از مصلوب شدن را مشاهده می کنند ، در حالی که خود بکهام اصرار دارد که این یک فرشته نگهبان است که تماشا می کند. خال کوبی صلیب بالدار توسط لوئیس مالوی ، هنرمند مشهور انگلیسی ، انجام شده. و آن چه که بسیار جالب تر است - این طرح بسیار محبوب شد ، بسیاری از مردم دقیقاً همان تاتو را روی پشت خود کردند.

معنی تاتو روح

تاتو روح

تاتو روح   تاتو بچه گانه

 

مردم همیشه جذب عرفان و هر آنچه که با آن ارتباط دارد ، بوده اند. و چه چیزی می تواند اسرارآمیزتر و دنیوی تر از یک  تتو روح  باشد ، و چه چیزی می تواند باعث ایجاد تتو روح در فرد شود - بیایید آن را کشف کنیم.
تاتو روح می تواند توسط یک عاشق خطر انتخاب شود - کسی که از "بازی مخفیانه" با نیروهای تاریک بیزار نیست.
عملاً معنی مخالف آن - سکوت ، خجالتی بودن حامل ، افکار او مبنی بر اینکه خود او مانند یک شبح و روح برای دیگران نامرئی است.
معنی تاتو روح و تفسیر دیگر ارتباط خود با یک روح انتقام جوی بی قرار است ، که به نام تکمیل تمام امور برنامه ریزی شده اش در هیچ چیزی متوقف نمی شود.
همچنین ، خال‌کوبی روح  می تواند نوعی حرز در برابر ارواح واقعی باشد ، نمایشی از تعلق به "طبقه" آنها.
همچنین بستگی به نحوه طرح تتو روح  دارد:
اگر این یک طرح تاتو روح کلاسیک با چهره ای است که غم و اندوه را بیان می کند ، می توان آن را به عنوان نمادی از یأس ، اشتیاق ، تأملاتی در زودگذر بودن و بیهودگی وجود تفسیر کرد.
یک  طرح تاتو روح  بصورت موجود شیرین و خندان از دنیای دیگر (از جمله یک کارتون) به معنی نوعی طنز سیاه ، بازیگوشی و شجاعت است که برای "معاشقه" با مرگ کافی است.و ارواح از فیلم ها و داستانهای تخیلی اغلب فقط آرزوی طرفداران است تا تصویری از قهرمان مورد علاقه خود را بر بدن تاتو کنند.

 

معنی تاتو تاج  معنی خال‌کوبی تاج


znachenie-tatu-korona.2.jpgخالکوبی تاج
خال‌کوبی تاج
معنی کلی خال‌کوبی به شکل تاج - تمایل به قدرت، رهبری و موقعیت بالایی در جامعه است.اگر تاج در بالاتر از قلب نمايش داده شود، اين نشان دهنده موفقيت است.همانطور که برای جهان زیرزمینی، تاج معنی خاصی دارد. اگر یک زندانی یک  تاتو تاج  داشته باشد، در آنصورت او دارای مقام عالی است. این است که در بی احترامی به قانون و نظم استفاده می شود.
 
خال‌کوبی تاج تصویری نسبتاً نادر است و این نوع خال کوبی را معمولاً افرادی انتخاب می کنند که مشتاق گفتن قدرت به دنیا هستند. ... این ترکیب چنین معنیی دارد : دستان واقعی هستند ، دوستی وفادارانه ، قلب عشق پاک است و تاج نشان دهنده ثبات است.
 

تاج پادشاهی
معنی خال کوبی تاج: روی گردن  ، روی مچ دست ، روی بازو ، پشت . برای درک معنی خال کوبی تاج ، لازم است تاریخچه منشا خود نماد را در نظر بگیرید.

حتی در گذشته های دور ، مدل های تاج نقش مهمی داشتند ، آنها نماینده عالی ترین مقام را در میان دیگران متمایز می کردند. چنین سربندی باید منحصر به فرد باشد ، به عنوان مثال ، از فلزات گرانبها ساخته شود یا با تعداد زیادی سنگ قیمتی منبت کاری شود. در قرون وسطی بود که تاج به صفتی تبدیل شد که نشان دهنده یک فرد با خون سلطنتی بود.

 

خالکوبی تاج

 

بنابراین ، معنی کلی برای خال‌کوبی تاج  وجود قدرت است ، اما در دنیای مدرن بیشتر تمایل به بیشتر است . چنین نمادی به شکل خال کوبی بر روی بدن انسان ، از دستیابی واقعی به اهداف عالی توسط این شخص ، از برتری وی یا جاه طلبی ها و تمایل به تصدی موقعیت رهبری صحبت می کند.

تصویر یک تاج طلایی از استعدادهای صاحب چنین خال کوبی صحبت می کند. همچنین ، نماد یک نماد مذهبی ، به عنوان مثال ، یک صلیب ، همراه با یک تاج ، نشان دهنده درک خداوند به عنوان خالق همه چیز ، سرور جهان و خدمات بی قید و شرط به او است.

تصویر تعداد زیادی سنگ قیمتی روی تاج نشان دهنده تمایل صاحب آن برای موفقیت است و می تواند براساس انگیزه های شخصی یا براساس تاریخ تولد ، نام یا فال انتخاب شود.

 

786353-2.jpg

محبوب ترین طرح های خال‌کوبی تاج

خال‌کوبی معنی دار  تاج بر روی  کف دو دست دختران  و قلب ، که نشان دهنده وجود یک عشق خالص و فداکارانه یا دوستی قوی و به همان اندازه فداکارانه است . یک نماد مشابه اغلب به طرحی برای خال کوبی های زوج تبدیل می شود.

 

خال کوبی تاج با سه دندان برجسته (به عنوان مثال ، نوک تیز یا در غیر این صورت با چیزی تزئین شده است) از سه گانه بودن صحبت می کند . این معنی می تواند از "تثلیث خدا" تا "ایمان ، امید ، عشق" باشد یا معنیی مانند "ایمان بیاورید ، بترسید ، نپرسید" را به خود اختصاص دهد. غالباً روی گردن و پشت پر می شود.

 

بسته به جنسیت صاحب تتو ، معنی خال‌کوبی تاج می تواند متفاوت باشد. چنین خال کوبی نمادی از برتری برای دختران است و به عنوان ویژگی شخص سلطنتی با شکوه تر انجام می شود. معنی نماد تاج در این مورد نباید نه به عنوان "میل به قدرت" ، بلکه به عنوان "عشق به آزادی و اراده / عصیان" یک دختر درک شود. همچنین ، چنین تصویری از خواسته ها و انتظارات زیاد دختر از "پادشاه" یا "شاهزاده" خود صحبت می کند. اگر نماد تاج همراه با نوشته ای باشد که یک نام مردانه تشکیل می دهد ، این به معنی ارادت و ثابت ماندن دختر در روابط عاشقانه است.

 

خالکوبی تاج

 

برخلاف دختران ، برای مردان ، خال کوبی تاج بیشتر نشانگر اقتدار و رهبری / اقتدار وی در یک منطقه خاص است.
معنی خال کوبی تاج در قسمت های بدن . محل خال کوبی روی بدن نیز در تعیین معنی آن نقش زیادی دارد.

وجود "تاج" روی گردن را می توان امتیاز افراد "خون آبی" دانست. استفاده از نماد تا حد ممکن و نزدیک سر بیانگر برتری وضعیت است. فردی با چنین خال کوبی از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و عادت دارد که به افراد اطراف خوداز بالا نگاه کند.

 

786353-1.jpg

 

معنی خال کوبی با تاج روی بازو نماد "قدرت در دستان من" است و معمولاً نوعی یادآوری است که "شما خودتان قدرت تصمیم گیری دارید".

انتخاب بازو یا مچ برای این نماد بدین معنی است که شخصی که خال کوبی کرده است همه چیز را "تحت کنترل" دارد.

اما تاج پشت آن که در هر قسمت از آن قرار دارد ، نماد قدرت واقعی صاحب آن است.

 

علامت نشان داده شده بر روی انگشت نشانگر شخصی است که به راحتی تصمیم می گیرد و قادر است آزادانه همه چیز را در اختیار داشته باشد و نگه دارد. وجود خال کوبی تاج روی پا فقط می تواند به معنی جاه طلبی های فرد و آغاز مسیر رسیدن به قدرت باشد.

قرار دادن تاج بر روی سینه (بالای قلب) نماد خوش شانسی است.

تاتو های مفهومی 

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی کوچک - مجموعه ای از عکس های آستین تات

آستین تات عکاس آمریکایی مستقر در سیاتل است. آستین یک هنرمند مفهومی است که از بازی با معانی کلمات و تصاویر لذت می برد. مجموعه تاتو های مفهومی کوچک او شاتوی معمولی انسان نیست. او به جای تمرکز بر تاتو های بزرگ و شلوغ ، یا عکسهای شگفت انگیز بدن با خال‌کوبی های فوق العاده زیبا ، همانطور که معمولاً اتفاق می افتد ، تصاویری از یک شی کوچک روی مچ دست خود تاتو و آن را با محیط مناسب مقایسه کرده است.

طرح تاتو های مفهومی 

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو های مفهومی

تاتو ستاره بویکا

ستاره بویکا

تتو بویکا

همه عاشق فیلم "شکست‌ناپذیر ۳: رستگاری، بویکا: شکست‌ناپذیر " شدند. طبق آخرین نظرسنجی ها ، این فیلم به لطف بازیگر اسکات ادکینز ، که در نقش یوری بویکا بازی کرد ، شهرت زیادی به دست آورد. یوری بویکا در فیلم به عنوان "سلطان نبردهای زندان" شناخته می شود. تمام وقایع فیلم در روسیه اتفاق می افتد ، علیرغم اینکه آمریکایی ها در فیلم بازی می کنند. قهرمان فیلم فردی بسیار خاطره انگیز است. بسیاری از مردم بلافاصله او را با خال‌کوبی های متعدد روی بدن به یاد می آورند. خال‌کوبی یوری مورد توجه طرفدارانش قرار می گیرد. هر خال کوبی کشیده شده معنی خاص خود را دارد. آنها را می توان به انواع خاصی تقسیم کرد. به عنوان مثال ، خال‌کوبی زندان ، خال‌کوبی مار ، تم مذهبی و خال‌کوبی سینه.
خال‌کوبی زندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا موضوع فیلم بر اساس زندگی در زندان است. تتو بویکا  که روی استخوان ترقوه قرار دارند بلافاصله چشم را به خود جلب می کنند. تتو ستاره هشت پر می گوید قهرمان داستان تسلیم مقامات و روسای زندان نمی شود. در برخی از سوابق ، تاتو بویکا به معنی استقامت در برابر شکنجه است. علاوه بر ستاره ها ، تاتو سیم خاردار روی ساعد قهرمان وجود دارد. تاتو سیم خاردار همچنین عنصری از زندگی در زندان است و نشان دهنده تجلی منفی نسبت به مقامات و نگهبانان است. 

 

تتو بویکا

تتو بویکا        تتو انسو       

علاوه بر خال‌کوبی های آشکار زندان ، یک خال‌کوبی مار بزرگ در پشت قهرمان دیده می شود. در زندان ، مار می تواند به معنی رتبه بالایی باشد که توسط قهرمان بازی حفظ می شود. علاوه بر این ، مار دارای معانی زیر است:
1. مار می تواند وسوسه را تجسم کند. علاوه بر این ، یک خال کوبی می تواند قدرت زن را نشان دهد.
2. معنی حکمت. بسیاری معتقدند که مار موجودی حیله گر است.
3. بازگرداندن بدن و روح. مارها می توانند با پوست اندازی خود زنده شوند. بنابراین ، مار نشان دهنده تولد دوباره است.
4. علاوه بر این ، مار با جادو و رمز و راز ترکیب شده است. مارها را می توان با یک موجود عرفانی مرتبط دانست. به همین دلیل ، مار توسط افراد خارق العاده ای که راز خاص خود را در زندگی دارند ، تاتو می شود.
همه می دانند که زندانیان به دین و اعتقادات خود توجه بیشتری می کنند. به همین دلیل ، شخصیت اصلی چنین خال‌کوبی های مذهبی دارد. روی گردن ، یوری یک خال‌کوبی صلیبی دارد ، که به معنی دلبستگی او به مسیحیت است. همچنین ، صلیب یک طلسم در برابر نیروهای ناخالص و چشم بد است. علاوه بر این ، مریم مقدس روی بدن بازیگر نقاشی شده است. مریم مقدس یعنی شستن همه گناهان قبل از مرگ. در برخی موارد ، افراد وقتی منتظر مادر یا همسر بودند این خال‌کوبی را انجام دادند. به طور کلی ، خال کوبی مریم مقدس به معنی نزدیکی به یک زن است.

 تتو انسو

مرموز ترین عنصر را می توان یک خال کوبی غیر معمول، اما ساده بر روی سینه یک مبارز در نظر گرفت. این یک نوع دایره است، با یک نقطه در داخل و دم های کوچک. این یک شخصیت ژاپنی است که به آن "انسو" می گویند.

ماهیت این نماد این است که هر چیزی شروع و پایانی دارد، تمام زندگی طبق نوعی چرخه پیش می رود. همچنین، کسانی که از این نوع خال‌کوبی استفاده می کنند، به دیدگاه فلسفی زندگی پایبند هستند. آنها همچنین معتقدند که نحوه زندگی شما فقط به اعمال شما بستگی دارد.

علاوه بر نقاشی های فوق ، قهرمان همچنین خال‌کوبی هایی روی سینه خود دارد. غیر معمول ترین خال کوبی روی سینه سمت چپ قهرمان نقاشی شده است. خال کوبی شکل یک دایره با یک نقطه در داخل دارد. ژاپنی ها چنین دایره ای را "Enso" می نامند. معنی  تتو انسو این است که هر آغاز پایان خود را دارد. و این که همه زندگی در یک چرخه دایره ای جریان دارد. همچنین طرفداران چنین خال‌کوبی دارای دید فلسفی هستند. همچنین ، یک نقاشی می تواند اقدامات و اعمالی را نشان دهد که در زندگی قهرمان منعکس شده است. استفاده از چنین خال کوبی برای خال کوبی اصلی می تواند در مورد شخصیت پیچیده قهرمان بگوید. به عنوان مثال ، قهرمان ماهیت انفجاری خود را در حین شرکت در مبارزات بدون قوانین نشان می دهد. اگرچه چنین تصویری می تواند از مخفی بودن و پیچیدگی شخصیت یوری حکایت کند.

 

موزه خال‌کوبی در آمستردام

موزه خال‌کوبی به سالن هایی در سراسر قاره ها تقسیم می شود - بدین ترتیب هنر اعمال جوهر روی پوست ، تاتو در سراسر جهان نمایان می شود. علاوه بر این ، موضوع خرده فروشی های خال‌کوبی نیز در آنجا فاش می شود - ملوانان ، زندانیان ، نظامیان یا کارگران جنسی چه نوع خال‌کوبی داشتند؟ علاوه بر آثار تاریخی (از جمله پوست واقعی انسان با خال‌کوبی) ، در این موزه می توانید آثاری از استادان مدرن (عکس ، البته یا روی چرم مصنوعی) پیدا کنید.

آنچه باید قبل از یک جلسه تاتو بدانید تا بعداً پشیمان نشوید

طبق  آمار ، تقریباً هر از هر 2 نفر یکنفر در جهان حداقل یک خال‌کوبی دارد و تقریباً از هر پنج نفر یک نفر از آن ها از تاتو پشیمان هستند . دلایل اصلی این امر ، ناگهانی بودن تصمیم ، ندانستن معنی و برخی از تفاوت های ظریف در انتخاب نقشه خال‌کوبی ، کاربرد آن و بهبودی بعدی است.
 
در  ayarak.com ، ما از یک رفتار مسئولانه در مورد بدن خود دفاع می کنیم ، بنابراین جزئیات موذیانه هنر خال‌کوبی را کشف کردیم. در انتهای مقاله یک جایزه کوچک وجود دارد: بعضی اوقات خال کوبی ها نیز آرایش دائمی می کنند ، و متأسفانه ممکن است مشتری هایشان بدانند که در واقع آنها به هیچ وجه خال‌کوبی ندارند بلکه خال‌کوبی واقعی است.

مهم است که به دنبال یک متخصص تاتو کار باشید

اگر قبلاً در مورد طرح تصمیم گرفته اید و در جستجوی استاد کار تاتو هستید ، به سبک هایی که در آن کار می کند توجه کنید. استاد تاتو کار می تواند یک تک خال در نقاشی گرافیک باشد اما یک شخص کاملاً ناشی در هنگام کار با آبرنگ باشد. مهم است که به دنبال یک متخصص باشید که دقیقاً به همان سبکی که مورد نیاز شماست کار کند.

اگر خال های زیادی دارید ، بهتر است از خال‌کوبی خودداری کنید

اگر خال های زیادی دارید ، بهتر است از خال‌کوبی خودداری کنید . همه استادها قبول نخواهند کرد نقشه را مستقیماً بر روی خال استفاده کنند ، اگرچه این کار از لحاظ فنی امکان پذیر است. دلایل مختلفی وجود دارد. خال در غیر این صورت رنگدانه را جذب می کند و همیشه نمی توان پیش بینی کرد که چگونه یک رنگ خاص روی آن قرار خواهد گرفت. خونریزی شدید مستثنی نیست - خونریزی کار استاد تاتو کار را پیچیده می کند ، و بهبود بسیار طولانی است.
 
و از همه مهمتر ، یک خال‌کوبی متعاقباً می تواند پزشکان را از تشخیص یک شکل بدخیم در خال جلوگیری کند (معمولاً شروع آن با تغییر در رنگ مول صورت قضاوت را عوض می کند). در بعضی از کشورها ، ممنوعیت خال کوبی کردن به طور صریح توسط قانون مقرر شده است.یک راه عالی برای تست استاد تاتو کار این است که از او سؤال کنید که آیا امکان تهیه خال‌کوبی در روی خال وجود دارد؟
اگر او گفت بله روی خال را خاکوبی می کند ، می توانید آن جا را ترک کنید.

باید ها و نباید ها برای خال‌کوبی

در دوران قاعدگی می توانید با استثنائات نادری یک خال‌کوبی را انجام دهید. اگر خال‌کوبی متراکم دارید بهتر است جلسه را به تعویق بیندازید ، زیرا پوست بیشتر خانم ها در این دوره به خصوص حساس می شود - فقط صدمه می بیند. اگر قرار است خال‌کوبی کوچک باشد ، به تعویق انداختن آن لازم نیست.
 
قبل از جلسه شما نمی توانید الکل بنوشید ، حتی برای غلبه بر ترس از سوزن تاتو کار. در غیر این صورت ، ممکن است در طول عمل دچار خونریزی شدید شوید. این کار باعث می شود استاد از نظر کیفی کار را انجام دهد ، زیرا او به سادگی نقشه را نمی بیند. شما نباید داروهایی بنوشید که خون را رقیق می کند (به عنوان مثال آسپیرین). این منجر به همان اثر خواهد شد. اگر از درد می ترسید ، بهتر است از کرم های ضد درد یا اسپری ها استفاده کنید.
 
در حین بهبود الکل مصرف نشود ، زیرا بر انعقاد خون تأثیر دارد. به عبارت دیگر ، خال‌کوبی طولانی و سخت بهبود می یابد ، که مملو از افت کیفیت است.
اگر شما خال‌کوبی نکرده اید، و اولین بار است با طرح  کوچک شروع کنید. ابتدا ممکن است به جوهر حساسیت داشته باشید. استادان تتو کار از نقاشی های مختلف استفاده می کنند ، که شامل اجزای مختلفی است. ثانیا ، معقول است که آستانه درد خود را آزمایش کنید. خوب ، و سوم ، رنگ به روش های مختلفی روی انواع مختلف پوست دیده می شود: بهتر است آن را با یک الگوی کوچک ایمن روی بدن تست کنید و ببینید که چگونه جوهر و رنگ ها روی بدن شما دیده می شود.
 
بعد از جلسه ، هر استاد برای بهبودی دستورالعمل هایی به مشتری ها می دهد. شما نمی توانید آن را نادیده بگیرید  ، حتی اگر قبلاً با متخصص دیگری خال‌کوبی کرده باشید و او به شما روشهای دیگری توصیه کرده است. واقعیت این است که استادان تاتو کار متفاوت کار می کنند و حتی سوزنهای مختلفی دارند - آنچه که در بهبودی خال‌کوبی قبلی کمک کرده است می تواند یک چیز جدید را خراب کند. علاوه بر این ، مراقبت به تکنیک ترسیم بستگی دارد: به عنوان مثال ، نقاشی متراکم به روش ترمیم دیگر از خال‌کوبی کانتور نیاز دارد.
گاهی اوقات جوش های کوچک بر رویطرح خال‌کوبی که قبلاً خوب شده، ظاهر می شوند . خال‌کوبی هرچه تازه تر باشد ، آسیب بیشتری می تواند وارد کند. در مرحله اول ، البته ، آکنه را نمی تواند بترکانید - این می تواند به از بین رفتن رنگدانه منجر شود. ثانیا ، اگر خیلی با دقت فشار دهید ، احتمالاً پوست بهبود می یابد. بهترین راه حل مشکل ، لمس نکردن جوش ها است و اگر مدت زیادی جوش ها بهبود پیدا نکردن ، به متخصص پوست مراجعه کنید.
می توانید روی ترک های پوست خال‌کوبی انجام دهید . اما هرچند ترك ها تیره تر باشند ، احتمال آن وجود دارد كه الگوهای رنگی روی پوست بد به نظر برسند. در هر صورت ، رنگدانه روی ترک ها تیره تر خواهد بود پس در قسمت ترک ها رنگ را کمی روشن تر انتخاب کنید.
از آنجایی که کک و مک ها در تابستان بزرگتر و تیره تر هستند ، بهتر است در این زمان از سال تاتو را انجام دهید. اگر در زمستان این کار را انجام می دهید ، پس از گذشت چند ماه ممکن است متوجه شوید که از تاتو کاملا روی کک و مک ها را نپوشانده است.

پنهان کردن جای زخم با تاتو

اغلب برای پنهان کردن جای زخم ، خال‌کوبی انجام می شود. با این حال ، این مملو از تعدادی از مشکلات است . اولا ، هر زخم را نمی توان خال‌کوبی کرد. به عنوان مثال ، مخفی کردن بخیه سزارین دشوارتر از پوشاندن یک خراش قدیمی از پنجه های یک گربه محبوب است. ثانیا ، اغلب حتی پس از بهبودی خال‌کوبی ، جای زخم قابل رویت خواهد بود - شما باید برای این امر آماده باشید. ثالثاً ، بهتر است به الگوهای گل ، گیاه شناسی ارجحیت دهید ، اما استادان توصیه نمی کنند که با استفاده از خطوط مستقیم ، گرافیک درست کنید . به دلیل اینکه پوست زخم سخت تر و متخلخل تر است ، به مرور زمان اشکال هندسی تار می شود و ممکن است مقداری رنگدانه از بین برود. در چاپ های گل این امر کمتر مورد توجه قرار می گیرد.
و دوباره در مورد زخم ها: در طول جلسه ، پوست در این مکان به نظر می رسد دارای برآمدگی است و ترسناک به نظر می رسد. این طبیعی است ، در عرض چند ساعت همه چیز می گذرد. اگر از خال‌کوبی زخم می ترسید ، می توانید آن را به روشی اصلی و ایمن حل کنید ، و آن را به یک عنصر طراحی کلی تبدیل کنید.

تاتو با رنگ سفید

کمتر کسی می داند که در نهایت خال‌کوبی های سفید محبوب، رنگ پوست(کرم) یا زرد و احتمالاً رنگ خاکستری به خود می گیرند. هنگام ساختن چنین خال‌کوبی هایی ، منطقی است که از قبل برنامه ریزی کنید که مجبور نشوید الگو را با برخی از رنگ های روشن یا فقط سیاه قطع کنید.

چگونه از تاتو مراقبت کنیم

با گذشت زمان ، هر تاتو یی محو می شود . برای حفظ روشنایی تصویر برای مدت طولانی ، باید آن را از آفتاب دور نگه دارید و هرچه سریعتر آن را مرطوب کنید. هر الگویی به مرور زمان محو می شود - این طبیعی است. یک قانون ساده در اینجا کار می کند : خطوط هرچه نازک تر و نزدیک تر باشند ، احتمالاً با گذشت زمان به یک نقطه بزرگ تبدیل می شود.
اگر یک جوش روی پوست ظاهر شده است ، حتی یک جوش کوچک یا یک زخم کوچک ، بهتر است جلسه را به بعد منتقل کنید. در غیر این صورت ، ممکن است یک لکه سفید بعد از خال‌کوبی در این مکان ظاهر شود.

چگونه تاتو با تاتو فرق می کند 

بعد از گذشت حدود 3-5 سال ، خال‌کوبی بدون اینکه هیچ علامتی روی پوست بگذارد ناپدید می شود .جوهر برای تاتو دائمی به عمق 1 میلی متر تزریق می شود ، و رنگدانه برای خال‌کوبی از 1 تا 2 میلی متر است.
اگر با یک هنرمند تاتو کار، خال‌کوبی می کنید ، بپرسید که از چه نوع رنگی استفاده می کند. روی بسته بندی باید نوشته شود که این یک رنگدانه برای تاتو دائم  است. در غیر این صورت ، شما از گرفتن یک خال‌کوبی که در زندگی برای شما باقی بماند ، محروم می شوید.خال‌کوبی ها معمولاً بدون گواهینامه کار می کنند ، اگرچه در برخی موارد در دسترس است. شخصی که تاتو دائمی را انجام می دهد ، باید دارای مدرک باشد.

خال‌کوبی معنی دار ایرانی

world-piece-fb.jpg

مو گنجی ، هنرمند خال کوبی آلمانی-ایرانی با کارهای به ظاهر ساده خود که در یک خط پیوسته اجرا شده اند ، شگفت زده می شوید. لاکونیک ، ظریف ، تک رنگ - این یک هنر واقعی در دنیای خال کوبی است.
 
مو گنجیمو گنجی
mo ganji tattoo
Persian-Tattoos-61-e1603101372842-768x702.jpg
خال‌کوبی معنی دار ایرانی
این خال‌کوبی معنی دار ایرانی  به صورت خط ساخته شده است اما متن به نوعی شکل گرفته است که بسیار زیبا به نظر می رسد.
 
Persian-Tattoos-57-768x768.jpg
خال‌کوبی معنی دار ایرانی
من این طرح خال‌کوبی معنی دار ایرانی را که در یک باکس محصور شده است ، بسیار دوست دارم. این طرح شگفت انگیز خال کوبی ایرانی به نظر زیبا  است.
 
Persian-Tattoos-55-e1603101485696-768x677.jpg
خال‌کوبی معنی دار ایرانی
بسیار جذاب است که یک طرح تند و نمادی را انتخاب کنید که برای مردم کشوری که از آن الهام می گیرید بسیار عمیق باشد. شما می توانید نماد ملی یا سنتی آنها را برای بازسازی طرح خال‌کوبی معنی دار ایرانی خود انتخاب کنید. نوآوری همیشه قابل توجه است و زیبا به نظر می رسد.
 
2222222222222222222222222222222.jpg
خال‌کوبی معنی دار ایرانی
 
اگر دوست دارید یک طرح ساده و خال‌کوبی معنی دار ایرانی بسازید ، این طرح خال‌کوبی معنی دار ایرانی گزینه خوبی است. این طرح زیبا از تتو  ایرانی ساخته شده بر روی مچ دست بسیار زیبا به نظر می رسد.
 
Persian-Tattoos-54-e1603101527696.jpg
خال‌کوبی معنی دار ایرانی
این طرح خال‌کوبی معنی دار ایرانی به نظر می رسد مانند یک دستبند است که توسط فرد پوشنده استفاده شده است. این یک طراحی زیبا و همچنین بسیار ساده است اما متن بسیار تزئینی است.
 
Persian-Tattoos-53-e1603101566906-768x664.jpg
خال‌کوبی معنی دار ایرانی
می توانید نوعی تتو بزنید یا طرحی را انتخاب کنید که متناسب با سبک شما باشد. این طرح خال‌کوبی معنی دار ایرانی بسیار زیبا است زیرا احساس می شود قطعاً احساساتی خواهد بود و با شما صحبت می کند. بسیار شگفت آور به نظر می رسد و خطوط و پیچیدگی ها نیز قابل تقدیر است. می توانید یک طرح خال‌کوبی معنی دار ایرانی مشابه برای خود بسازید.

تاتو نقشه ایران

تاتو نقشه ایران  در  تاتو های معنی دار 
156621693.jpg
 
6  طرح تاتو نقشه ایران    تتو نقشه ایران
اگر یک خال‌کوبی معنی دار مثل  تتو نقشه ایران دارید ، تصویر آن را با ما در میان بگذارید. و اگر نه ، به ما بگویید که کدام خال‌کوبی را دوست دارید و یا چرا هنوز جرات تاتو کردن را نداشته اید؟اگر جرات تاتو بزرگ و پیچیده را ندارید و به تتو مینیمال با معنی و تاتو معنی دار  علاقه دارید  تاتو مینیمالیسم را انتخاب کنید و اگر به خال‌کوبی معنی دار ایرانی و طرح های بیشتر علاقه دارید این مقاله را خال‌کوبی معنی دار ایرانی بخوانید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • habib hoseinvand :

    سلام من تاتو صلیب بالدارو خیلی دوس دارم بزنم مثل پشت گردن نیمار یا دیوید بکام ولی هرچی سرچ کردم هنوز متوجه نشدم ک معنی اونها چیه بخاطر همین فعلا نتونستم انجامش بدم

    1399/6/10 16:50
  • طاهره مصطفوی :

    معنی تتو ها ......... تاتو های معنی دار مردانه ........... تاتو صلیب بالدار مانند دیوید بکهام به گفته ی خودش : بسیاری دراین تاتو صحنه ای از مصلوب شدن را مشاهده می کنند ، در حالی که خود بکهام اصرار دارد که این یک فرشته نگهبان است که تماشا می کند. خال کوبی صلیب بالدار توسط لوئیس مالوی ، هنرمند مشهور انگلیسی ، انجام شده. و آن چه که بسیار جالب تر است - این طرح بسیار محبوب شد ، بسیاری از مردم دقیقاً همان تاتو را روی پشت خود تتو کردند.داخل مقاله یک عکس ازتاتو صلیب بالدار گذاشته شد.

    1399/6/10 20:12
  • Mohammad Reza Moghimi :

    سلام تتوی شیر با تاج مفهوم بدی نداره ؟

    1400/1/8 23:33
    • طاهره مصطفوی :

      سلام خال کوبی شیر با تاج چنین خال کوبی برنامه ای برای موقعیت سلطنتی است. تاج - نمادی از قدرت واقعی ، همراه با حیوان سلطنتی ، معنای آن را افزایش می دهد. چنین خال کوبی همیشه نمادی از رهبری و قدرت است. صرف نظر از اینکه چنین خال کوبی در کجا قرار دارد (به صاحب آن بستگی دارد) ، شیر با تاج همیشه نمادی از قدرت ، واقعی یا مورد نظر است. خال کوبی شیر با پوزخند همانطور که ممکن است تصور شود شیر با پوزخند به معنای پرخاشگری نیست. برعکس ، شیر با پوزخند ، نماد یک حالت آرام یک فرد تا لحظه عصبانیت است. سپس کل جوهر حیوان می تواند آزاد شود.پوزخند شیر همچنین به معنای جنگ برای عدالت ، حمایت از ضعیفان و عدم تسلیم در برابر سرنوشت و مردم است.کسی که چنین خال کوبی می کند می داند که همه یک طرف تاریک دارند ، اما فقط آن را در شرایط شدید نشان می دهد. خال کوبی شیر روی بازو ، شانه اغلب ، خال کوبی شیر بر روی شانه یا بازو اعمال می شود. این نمادین است ، زیرا دستها همیشه با قدرت همراه بوده اند و این کیفیت اصلی پادشاه جانوران است.خال کوبی شیر روی شانه ارگانیک و شیک به نظر می رسد. این همیشه قدرت و اعتماد صاحب خود ، ویژگی های رهبری ، اقتدار و محافظه کاری او را نشان می دهد. شیر روی بازو از میل به داشتن همه خصوصیات شیر ​​است. معمولاً چنین خال کوبی توسط کسانی که فاقد شهامت و خصوصیات رهبری هستند ، بر روی دست اعمال می شود. خال کوبی شیر هر کجا واقع شود ، همیشه نمایانگر قدرت شخصی ، آزادی روح و ایمان به خود است. خال کوبی شیر در نمادگرایی زندان ، شیر به معنای قدرت بی قید و شرط است. اقتدار ، رهبری و احترام معنای چنین خال کوبی در دنیای زندان است. اگر طرح شیر با کتاب همراه باشد ، این نمادی از این واقعیت است که یک شخص با خرد متمایز می شود و قدرت را تجسم می بخشد.

      1400/1/11 17:01
  • بهنام :

    معنی خالکوبی اشک و معنی تتو اشک یکی از مشهورترین خالکوبی معنی دار در خالکوبی های زندان ، معنای قطره از نظر جغرافیایی متفاوت است. در بعضی از نقاط ، خال کوبی می تواند به معنای مجازات طولانی مدت زندان باشد ، در حالی که در برخی دیگر به معنای قتل فرد صاحب آن است. اگر قطره فقط یک طرح کلی باشد ، می تواند نمادی از یک قتل باشد. این همچنین می تواند به این معنی باشد که یکی از دوستان زندانی کشته شده و آنها به دنبال انتقام گیری هستند. قطره اخیراً توسط رپرها و افراد مشهور تاتو شده است ، اما هنوز هم جز تاتوهای اساسی در زندان ها است. کسانی که در پشت میله های جدید با خالکوبی اشک تازه وارد هستند ، سریعا دشمنان زیادی پیدا خواهند کرد.

    1400/3/13 10:24
  • بهنام :

    تتو تاج تتو تاج 5 دندانه نماد پادشاهان لاتین است که یکی از بزرگترین باندهای اسپانیایی تبار در ایالات متحده است . تاج غالباً با حروف ALKN همراه است که مخفف Almighty Latin Kings Nation است. این پنج امتیاز به دلیل وابستگی پادشاهان لاتین به باند People Nation است که با شماره 5 نشان داده می شود ،است. پادشاهان لاتین حضوری عظیم در زندان و خارج از زندان دارند و ریشه آنها به دهه 1940 برمی گردد. سایر جزئیات تاج ، مانند رنگهای جواهرات موجود در نقاط ، می تواند در معنی تتو ها معنای پنهان دیگری داشته باشد.

    1400/3/13 10:30
    • شیوا :

      در قرون وسطی ، فقط پادشاهان حق تاتو تاج را داشتند. در انگلیس ، طرفداران قدرت شاه شروع به انجام خالکوبی کردند که یک تاج را به تصویر می کشد.

      1400/3/13 10:42
    • طاهره مصطفوی :

      تاتو تاج با سه دندانه نوک تیز نمادی از این واقعیت است که امید ، ایمان و عشق برای یک شخص قابل توجه است.

      1400/3/13 10:50
  • شیوا :

    معنی تتو تاج تاتو تاج تصویری نسبتاً نادر است و این نوع خالکوبی تاج را معمولاً افرادی انتخاب می کنند که مشتاق گفتن قدرت به دنیا هستند. جنسیت صاحب خالکوبی تاج در این مورد مهم نیست: طرح های خال کوبی تاج را هم مردان قدرتمند و هم زنان بلند پرواز که برای داشتن قدرت تلاش می کنند انتخاب می کنند.

    1400/3/13 10:39
  • شیوا :

    یک خالکوبی تاج سبک و کارتونی در اندازه کوچک به معنای "نماد قدرت" نیست ، بلکه نشان می دهد که صاحب آن احساس یک شاهزاده خانم را دارد و منتظر یک شاهزاده واقعی بر روی اسب سفید است.

    1400/3/13 10:40
  • ناشناس :

    خالکوبی معنی دار تاج روی قلب ؟ اگر تاج روی قلب به تصویر کشیده شده باشد معنی تتو تاج چیست؟

    1400/3/13 10:46
    • طاهره مصطفوی :

      معنی تتو تاج روی قلب اگر تاج روی قلب به تصویر کشیده شده باشد ، پس نماد خوش شانسی است. در طرح های خالکوبی ساخته شده به سبک سلتیک ، یک زینت وجود دارد: یک قلب و یک تاج ، محصور در بازوها. این ترکیب چنین معنی دارد: دستان واقعی ، دوستی صادقانه ، قلب نشان دهنده عشق خالص ، و تاج نشان دهنده ثبات است.

      1400/3/13 10:49
  • ناشناس :

    معنی تتو تاج با سنگ های قیمتی چیست؟

    1400/3/13 11:02
    • طاهره مصطفوی :

      خالکوبی معنی دار تتو تاج با سنگ های قیمتی طرحی از تتو تاج با سنگ های قیمتی نماد جستجوی معنای زندگی است (صلیب با سنگ های قیمتی دقیقاً به همان معنی است). در عین حال ، هیچ معنی خاص در سنگهای قیمتی وجود ندارد که خالکوبی تاج را تزئین کند.

      1400/3/13 11:03
  • شیوا :

    معنی تتو تاج روی بازو بصورت کلی چه معنایی داره؟

    1400/3/13 11:08
    • شیوا :

      معنی تتو ها غالباً ، یک تتو تاج روی بازو قرار می گیرد - در این حالت این نشان دهنده قدرت است که فرد در دستان خود دارد.خالکوبی که یک تاج را نشان می دهد برای خال کوبی نمایندگان جهان جنایتکار معمول است. و در این مورد ، به مقام بالای یک شخص در نردبان سلسله مراتبی جهان جنایت گواهی می دهد. اغلب ، تتو تاج با کتیبه ای به خط لاتین ترکیب می شود که معنای خاصی برای صاحب آن دارد. در بیشتر موارد ، کتیبه در زیر تصویر تاج ساخته می شود ، اما ، البته ، هیچ قانون سختی در این زمینه وجود ندارد. در برخی از ادیان و فرهنگ ها ، معنای خال کوبی تاج به شرح زیر است - این نمادی از الوهیت است. تاج نورانی نماد اصل الهی است. فرهنگ آمریکای لاتین این ترکیب را ارائه می دهد: تصویر تاج ، و در زیر آن نام یکی از عزیزان قرار دارد. در شرق ، یک لاک پشت با تاج روی سر خود نمادی از طول عمر و قدرت است. برای فرهنگ شرقی ، تصویر تتو به شکل تاج بسیار نادر است.

      1400/3/13 11:09
  • شیوا :

    لطفا درباره معنی تاتو مثلث این خالکوبی معنی دارکمی بیشتر توضیح دهید

    1400/3/13 11:22
    • وحید م :

      معنی تاتو مثلث پیروان آیین بودا شعله ای خالص و روشن از مثلث می بینند ، مسیحیان - تثلیث مقدس ، مصری ها - سه گانه. مثلث باستانی ترین نماد موجود است. اعتقاد بر این است که سه خط بهم پیوسته یکی از اولین نقاشی های معنی دار شخص اول است. امروز ، یک خالکوبی با تصویر یک مثلث معانی بسیاری دارد.معنی تتو ها بر روی بدن یک خانم جوان ، چنین الگویی نشان دهنده سه دوره زندگی است: نوجوانی ، بلوغ و پیری . معنی تتو ها ، مثلث برای یک مرد معنای دیگری دارد ، که همچنین سه مولفه را ترکیب می کند: قدرت جسمی و روحی ، خرد و زیبایی. غالباً ، تازه عروس ها تصویری با تاتو مثلث انتخاب می کنند. در این حالت ، از نظر افلاطون ، این نمادی از یک خانواده قوی است. به نظر می رسد جوانان پیوندها را با یک موضوع نمادین دیگر مهر می کنند. شخصی متمایل به استدلال فلسفی ، اغلب در مثلث نمادی از وحدت ذهن ، بدن و روح جاویدان ، یا چرخه ماهیت زندگی زمینی می بیند . اگر تاتو مثلث را از این منظر در نظر بگیریم ، پس برای همه کسانی که خود را شخصیتی هماهنگ و رشد یافته و جاافتاده می دانند بسیار مناسب است. اشکال مختلف مثلث زیادی وجود دارد. گوشه های پایه را می توان کم یا زیاد کرد. در بعضی از تصاویر ، به نظر می رسد که قسمت بالای آن کشیده است ، در برخی دیگر کمی صاف است. با این حال ، با توجه به اینکه توضیح معنی تاتو مثلث در این مورد مسئله ساز است ، این تغییرات به ندرت به تصویر کشیده می شوند. اما مثلث متقارن بسیار محبوب است. گاهی اوقات او را بالا به پایین نشان می دهند. این یک گزینه برای زنان است ، زیرا دارای بار معنایی جنسی است - طبق اعتقاد سرخپوستان مایا ، قسمت فوقانی شبیه "مثلث" در قسمت تحتانی شکم ، جایی که اندام تناسلی زنان است ، می باشد. یک مثلث درون یک مربع دو تقابل (مادی و معنوی ، زمینی و آسمانی) است که ، با این وجود ، به طور هماهنگ با یکدیگر ترکیب می شوند. در فرهنگ مدرن و خال کوبی به شکل سه مثلث متصل وجود دارد. این به معنای سلامتی و روحیه قوی است. گاهی اوقات مثلث به صورت رنگی به تصویر کشیده می شود و به عنوان "نماد شخصی" یک شخص در نظر گرفته می شود. تتو مثلث را کجا قرار دهید تاتو مثلث ، به عنوان یک قاعده ، فضای زیادی را در بدن اشغال نمی کند. دختران ترجیح می دهند خال کوبی را روی بازوها یا پشت بین تیغه های شانه تاتو کنند ، که به نظر زنانه و مرموز است. مردان این الگوی تاتو مثلث را روی دستان خود ، یا بازوها قرار می دهند.

      1400/3/13 11:24
      • Doraslasy 757 :

        کاربر گرامی "وحید "توضیح جامع و کاملی بود فقط معنی تاتو انواع مثلث و معانی آنها را کم داشت. هر شخصی که دوره هندسه مدرسه را به اتمام رسانده باشد ، مطمئناً می داند كه مثلث ها از انواع مختلفی برخوردار هستند (متساوی الاضلاع ، متساوی الساقین و مثلث قائم الزاویه). برای تاتو، مردم اغلب از مثلث متساوی الساقین استفاده می کنند. با مراجعه به اساطیر یونان ، یک مثلث متساوی الساقین که راس آن به سمت بالا کشیده شده است ، به معنای اصل مذکر یا همانطور که در نظر گرفته می شود در این حالت مثلث با باروری ، زنانگی و خرد همراه است. غیرمعمول نیست مواردی که شکل هندسی دیگری در داخل یک مثلث به تصویر کشیده شده است ، یا برعکس ، یک مثلث در داخل چیزی قرار دارد. یک مثلث متساوی الاضلاع با یک چشم در داخل به معنای "چشم همه بین" است ، اضلاع شکل نمایانگر نماد فکر ، آزادی و برابری است.تاتو مثلث متساوی الاضلاع به مضامین مذهبی کشیده می شود.یک دایره با یک مثلث در عمق ، عالی ترین ذهن الهی را نشان می دهد.

        1400/3/13 11:55
  • سعید :

    معنی تاتو بال در پشت برای یک شخص به معنای تعالی در سراسر جهان است ، با مشکلات و پوچ بودن آن ، یا یک تمایل غیرقابل فشار حداقل از نظر ظاهری شبیه پیام آوران فرشتگان بالدار است . تاتو بال فرشته ، به عنوان یک قاعده ، بزرگ و گسترده هستند ، آنها به معنای بی گناهی و سادگی کودکانه ، قدرت معنوی بالا و خلوص هستند. برای دختران ، چنین تاتو بال فرشته می تواند به نمادی از زیبایی الهی ، مصونیت ناپذیری و خلوص تصویر زن تبدیل شود. و برای یک مرد - راهی برای برجسته شدن در میان جمعیت و نشانه ای از مهربانی معنوی.

    1400/3/13 12:39
  • Reno 288 :

    خالکوبی معنی دار ایرانی: شما می توانید یک طرح ساده خالکوبی معنی دار ایرانی بسازید که معانی زیادی داشته باشد . بعضی از افراد طرح های ساده و غیر از طرح های رنگارنگ یا سایر طرح هایی را که بسیاری از عناصر را دارند و ممکن است عجیب به نظر برسند ، دوست ندارند. علاوه بر این ، روند تاتو همه چیز در مورد مینیمالیسم و ​​کمی کوچک نگه داشتن آن است. اگر به دنبال ریزه کاری هستید ، این طرح خال کوبی ایرانی به بهترین شکل در انگشت ظاهر می شود. خال کوبی های کوچک قرار گرفتن روی انگشتان بسیار شیک است و همچنین بسیار شیک به نظر می رسند. رنگ ها قطعاً الگوها را افزایش می دهند اما شما همچنین می توانید به یک خالکوبی معنی دار ایرانی با جوهر سیاه با یک اثر سایه یا فقط طرح کلی بروید. این خالکوبی بهتر است روی دست یا فضای کوچکی مانند گردن ، گوش ها ، کف دست و غیره تاتو شود این خال کوبی خط فارسی وقتی در اندازه های کوچک رنگ شود ، شگفت انگیز به نظر می رسد. این خال کوبی تقریباً در هر رنگ پوست خوب به نظر می رسد. با این حال ، اگر تصمیم دارید برخی از رنگ ها را به آن اضافه کنید ، مطمئن شوید که رنگ هایی را انتخاب می کنید که مناسب ترین رنگ با پوست شما باشد.جمله "این نیز بگذرد" "گفتار نیک کردار نیک و پندار نیک" "عشق" و کلمه "هیچ" از معروف ترین طرح ساده خالکوبی معنی دار ایرانی است.

    1400/3/14 15:42
  • ManuelNow 853 :

    در حال حاضر ، بسیاری از مردم خال کوبی می کنند تا بدن خود را با الگویی خارق العاده تزئین کنند. و فقط بخش خاصی از افراد با دقت کافی انتخاب تاتو را انجام می دهند. و معلمان تاتو می گویند این دقیقاً همان کاری است که باید انجام شود. به هر حال ، برخی از خال کوبی ها می توانند سرنوشت ساز باشند. علاوه بر این ، توصیه می شود تاریخ نماد را از زوایای مختلف مطالعه کنید تا به وضعیت ناخوشایندی نرسید. بنابراین ، در خال کوبی دلقک ، هیچ کس چیز وحشتناکی را نمی بیند. با این حال ، اگر فردی با چنین خال کوبی به استرالیا برود ، در این صورت ممکن است مشکلاتی داشته باشد. واقعیت این است که در این کشور چنین طرحی برای اجساد کسانی که در مرگ یک افسر پلیس نقش داشته اند اعمال می شود.

    1400/4/16 21:10
  • ManuelNow 853 :

    تاتو سیم خاردار ............. از سیم خاردارها معمولاً در طرح های تاتو نیز استفاده می شود. با این حال ، تاتو سیم خاردار در زبان عامیانه زندان به معنی زندان است. علاوه بر این ، گره های بیشتری روی آن وجود دارد ، حامل آن بیشتر در زندان بوده است. و معنای چنین خال کوبی در سراسر جهان حدس زده می شود. بنابراین ، هنگام استفاده از این عنصر مراقب باشید.

    1400/4/16 21:14
  • ManuelNow 853 :

    اگر از طرفداران خالکوبی معنی دار با پوزخند حیوان هستید ، لازم به یادآوری است که در دنیای جنایت چنین خال کوبی به معنای شجاعت و شهامت نیست ، بلکه یک فرد آماده است تا بدون کوچکترین پشیمانی هر کسی را بکشد.

    1400/4/16 21:16
  • ManuelNow 853 :

    تاتو اژدها همانطور که در شرق می گویند ، بسیاری آن را نماد خوش شانسی می دانند. برای اروپایی ها ، اژدها نمادی از پرخاشگری ، عصبانیت و نیروهای موذی است. اژدهایی با پنج پا اصلاً نماد یک زندگی کوتاه است.

    1400/4/16 21:22
  • ManuelNow 853 :

    تاتو نفرتیتی اگر کسی در مورد این موضوع روشن نیست ، لازم به ذکر است که نفرتیتی ملکه مصر است. با وجود زیبایی ، تاتو نفرتیتی بسیار نامطلوب است. ملاحظه می شود که ملکه مشکلات سلامتی ، عقب نشینی و مشکلات مالی به همراه دارد. به طور کلی ، خال کوبی و لوازم جانبی با تصویر نفرتیتی باید کنار گذاشته شود.

    1400/4/16 21:25
  • ManuelNow 853 :

    خالکوبی معنی دار کفشدوزک صلح ، خورشید و عشق همان چیزی است که کفشدوزک نماد آن است. با این حال ، با قضاوت در مورد افسانه در مورد همسر بی وفا زئوس ، که به شکل حشره وجود داشته است ، یک تتو مینیمال با معنی کفشدوزک می تواند خیانت و عدم اطمینان را به زندگی شما وارد کند.

    1400/4/16 21:28
  • ManuelNow 853 :

    تاتو گل رز گل رز یک گزینه خال کوبی نسبتاً رایج است. اما ارزش توجه به رنگ خالکوبی را دارد. گل رز آبی یا سیاه نمادی از غم و اندوه است ، بنابراین به دنبال قرمز سنتی بروید.

    1400/4/16 21:30
  • ManuelNow 853 :

    تاتو پرتره سلبریتی مرده به طور کلی ، تتو که شخص متوفی را به تصویر می کشد ایده بدی است و به وضوح مشکلات را به خود جلب می کند. مطالعات در ایالات متحده نشان داده است که افرادی که چنین خالکوبی دارند بسیار نادر پس از پذیرش در مراقبت های ویژه زنده می مانند. فقط 19 نفر در هر 100 نفر وجود دارد. بیشتر آنها ستایشگران بزرگ مایکل جکسون (M. Jackson ) مرلین مونرو ( M. Monroe )بودند که آنها پرتره های سلبریتی مرده را بر روی بدن خود تتو می کردند.

    1400/4/16 21:36
  • ManuelNow 853 :

    تاتو پرتره سلبریتی مرده به طور کلی ، تتو که شخص متوفی را به تصویر می کشد ایده بدی است و به وضوح مشکلات را به خود جلب می کند. مطالعات در ایالات متحده نشان داده است که افرادی که چنین خالکوبی دارند بسیار نادر پس از پذیرش در مراقبت های ویژه زنده می مانند. فقط 19 نفر در هر 100 نفر وجود دارد. بیشتر آنها ستایشگران بزرگ مایکل جکسون (M. Jackson ) مرلین مونرو ( M. Monroe )بودند که آنها پرتره های سلبریتی مرده را بر روی بدن خود تتو می کردند.

    1400/4/17 8:20
  • ManuelNow 853 :

    تاتو چرخ روزگار ثروت شانس است! به نظر می رسد چه مشکلاتی می تواند به همراه داشته باشد؟ با این حال ، معنی تاتو چرخ روزگار کاملاً فلسفی است. تتو چرخ بخت می تواند در جهات مختلف حرکت کند ، بنابراین هر لحظه ممکن است مشکلی پیش بیاید که بر خلاف خواسته شما است.

    1400/4/17 8:22
  • ManuelNow 853 :

    تاتو جغد ما به این واقعیت عادت کرده ایم که جغد نمادی از دانش و خرد است. یک نقطه ضعف نیز در آن وجود دارد. علاوه بر خواص مثبت ، با زندگی پس از مرگ و جادوی سیاه ارتباط دارد. این مطمئناً هیچ چیز خوبی برای صاحب الگوی منحصر به فرد نخواهد داشت.

    1400/4/17 8:23
  • ManuelNow 853 :

    تاتو زنبور پیش از این ، زنبورها به همراه زنبورهای عسل خدایی می شدند. مدتهاست که آنها حشرات سخت کوش و کوشا محسوب می شوند. امروز ، زنبورها خودخواهی و همچنین پرخاشگری را تجسم می بخشد. آیا چنین خال کوبی ای را برای خود می خواهید؟

    1400/4/17 8:24
  • ManuelNow 853 :

    تاتو آینه آینه توانایی انعکاس شگفت انگیزترین چیزها را دارد. این انرژی های مختلف را برای سالها حفظ می کند. به نظر می رسد که معمول ترین چیز است ، اما یک آینه می تواند خوب و بد را در زندگی شما جذب کند.

    1400/4/17 8:25
  • ManuelNow 853 :

    تاتو عدد 13 این عدد را بدشانس می دانند. با این حال ، همه آن را جدی نمی گیرند. در زندگی ، وقتی عدد 13 به شخص آسیب برساند ، می توانید داستان های زیادی پیدا کنید. درست است یا نه ، گفتن آن غیرممکن است ، اما تعداد کمی هستند که جرات می کنند در تمام زندگی عدد 13 را تاتو کنند.

    1400/4/17 8:27
  • ManuelNow 853 :

    تاتو هیروگلیف بعضی ها که به دنبال یک تتو مینیمال با معنی هستند ، هیروگلیف را روی بدن خود تتو می کنند بعضی ها ، بدون اینکه معنی آنها را بدانند ، تتو می کنند . این بسیار مهم است ، زیرا معنی می تواند کاملاً متفاوت باشد. هر خال کوبی بازتاب واقعیتی است. شما باید مراقب باشید ، در غیر این صورت فرصتی برای جذب مشکلات بزرگ در زندگی شما بوجود می آید.

    1400/4/17 8:31
  • Lyza 729 :

    مفهوم طرح های تاتو وجود تتو تاج بر روی گردن را می توان امتیاز افراد "خون آبی" دانست. استفاده از نماد تا حد ممکن و نزدیک به سر ، از برتری وضعیت حکایت دارد. فردی با چنین خال کوبی از عزت نفس بالایی برخوردار است.

    1400/4/31 19:24
  • Lyza 729 :

    مفهوم طرح های تتو تاج روی بازو نماد "قدرت در دستان من" است و معمولاً نوعی یادآوری است که "شما خودتان قدرت تصمیم گیری دارید". انتخاب بازو یا مچ برای یک نماد مشخص به این معنی است که شخصی تتو کرده است همه چیز را "تحت کنترل" دارد.

    1400/4/31 19:26
  • Lyza 729 :

    مفهوم طرح های تتو تتو تاج در پشت ، واقع در هر قسمت از آن ، نماد قدرت واقعی صاحب آن است. تتو تاج نشان داده شده بر روی انگشت ، شخصی را نشان می دهد که به راحتی تصمیم می گیرد و قادر است آزادانه همه چیز را در اختیار داشته باشد و نگه دارد. وجود یک تتو تاج روی پا فقط می تواند به معنای جاه طلبی های یک فرد و آغاز او در مسیر رسیدن به قدرت باشد. موقعیت تتو تاج روی سینه (بالای قلب) نماد خوش شانسی است.

    1400/4/31 19:28
  • Lyza 729 :

    مفهوم طرح های تاتو ، معنی تاتو مثلث فوق العاده متنوع است. آنها می توانند جنبه های مختلف زندگی و ایمان را نشان دهند. برخی از محبوب ترین مقادیر عبارتند از گذشته، حال و آینده ذهن ، بدن و روح* ایجاد ، حفظ و تخریب* مادر ، پدر و فرزند*

    1400/4/31 19:33
  • Lyza 729 :

    مفهوم طرح های تتو معنی تاتو مثلث وارونه با گل رز نمادی از زیبایی زنانه است. گل صد تومانی درون شکل نشان دهنده ثروت ، افتخار ، عاشقانه و شکوفایی است. برخی افراد آن را به عنوان نمادی از خوش شانسی و یک ازدواج سعادتمندانه تتو می کنند.

    1400/4/31 19:37
  • Lyza 729 :

    مفهوم طرح های تتو معنی تاتو دو مثلث به هم پیوسته می توانند نماد بشریت باشند. فراتر از آن ، شکل اغلب نشان دهنده خلاقیت ، سادگی و هماهنگی است. مثلث ها از قدیمی ترین نمادهای جهان هستند و می توانند معانی مختلفی در رابطه با سه گانه بودن و یکسان سازی داشته باشند.

    1400/4/31 19:39
  • Lyza 729 :

    مفهوم طرح های تتو معنی تاتو در تاتو مثلث ، نه تنها محتوای طراحی مهم است ، بلکه جهت شکل هندسی نیز مهم است. اگر نوک مثلث به سمت بالا باشد ، این می تواند به این معنی باشد: خورشید فعالیت حرکت به سمت بالا شجاعت یا مرد پدر یک مثلث معکوس نشان می دهد: ماه زنانه یا دخترانه مادر انفعال حرکت رو به پایین

    1400/4/31 19:42
  • ManuelNow 853 :

    معنی تتو ها ............در علم اعداد ، عدد سه یک نماد عرفانی قدرتمند است. یکی قدرت ، دو کشف است و سه حکمت حاصل از هم آمیختگی دو مورد قدرت و کشف . عدد 3 در مثلث می تواند این معنی را برجسته کند. یکی دیگر از گزینه های رایج در معنی تاتو مثلث ، مثلث پنروز است که رقمی است که نمی تواند در واقعیت مجسم شود. مثلث پنروز به شکل سه بلوک به هم متصل شده است که از زاویه راست به یکدیگر متصل شده اند. این نماد رمز و راز و اصالت صاحب آن است ، و همچنین نشان دهنده نبوغ و هوشمندی است.

    1400/5/1 10:53
  • سمیرا 212 :

    روح چیزی است که شخص را مشخص می کند. در بسیاری از ادیان ، فرهنگ ها و نظریه های فلسفی ، بدن فقط یک شکل است و آگاهی ، احساسات و عواطف چیزی را تعیین می کنند که وزن و نامرئی دارد ، یعنی روح انسان. این کلمه را می توان به طرق مختلف تفسیر کرد و هرکسی خودش تصمیم می گیرد که آیا او را در چنین پدیده ای باور کند یا نه. با این حال ، امروزه ملاقات با شخصی که با وجود روح استدلال می کند دشوار است. اما اینکه چگونه از نظر بصری به نظر می رسد ، در حال حاضر یک امر تخیلی است. هر کس کلمه "روح" را با چیزی مخصوص خود مرتبط می کند. بنابراین ، اگر ایده ای در مورد خال کوبی با معنای روح به ذهن شما خطور می کند ، می توانید تصویری را انتخاب کنید که شخصاً تداعی های لازم را در شما برانگیزد.

    1400/6/18 15:10
  • سمیرا 212 :

    چندین نماد به طور کلی پذیرفته شده وجود دارد که به معنای روح تفسیر می شوند. اول از همه ، روح اغلب در قالب یک روح ، یک شبح نمایش داده می شود. بنابراین در یک خال کوبی ، می توان آن را به عنوان یک شبح به شکل که شما آن را برای خود تصور می کنید ، به تصویر کشید. این می تواند فقط یک شبح به رنگ خاکستری باشد ، یا هر رنگ دیگری که شخصاً روح خود را با آن مرتبط می کنید. چنین نقاشی در نوعی رنگ پاستل بسیار اصلی به نظر می رسد ، که عاشقانه و فضای دلپذیری را به تصویر می بخشد.

    1400/6/18 15:11
  • سمیرا 212 :

    بالها و همه موجودات زنده که می توانند پرواز کنند اغلب با روح همراه هستند. البته ، اغلب - پرندگان. پرنده در خالکوبی نمادی از روح است ، به عنوان چیزی سبک ، بی وزن ، خالص و بلند. همچنین می توانید بالها را به طور جداگانه بر روی پوست بمالید که معنای یکسانی خواهد داشت. محبوب ترین خالکوبی بال بزرگ در پشت است.

    1400/6/18 15:11
  • سمیرا 212 :

    در درک اکثر مردم ، روح چیزی پاک و مهربان است ، مانند یک کودک. بنابراین ، تصویر یک کودک بی گناه همچنین نمادی از روح است و به تصویر سایه مثبت تری می بخشد. به نوبه خود ، شبح فردی که در خالکوبی مدیتیشن می کند جدی تر به نظر می رسد. به هر حال ، مدیتیشن یک فرایند ارتقاء در سطح معنوی است و به نوبه خود ، نماد روح و حرکت آن به سمت توسعه است.

    1400/6/18 15:12
  • سمیرا 212 :

    نماد دیگر مرتبط با روح ، پروانه است. از این گذشته ، تصور موجودی هوادارتر و بدون وزن دشوار است. خال کوبی با پروانه ، به معنای روح ، بهتر است روی قفسه سینه قرار گیرد ، سپس نه تنها بسیار نمادین ، ​​بلکه بسیار موثر نیز خواهد بود.

    1400/6/18 15:13
  • Sk :

    معنی تتو وال و معنی تتو فیل چیه؟

    1401/1/27 13:16
    • طاهره مصطفوی :

      معنی تتو نهنگ بر روی بدن در همه زمان ها در مردمان مختلف زمین تعابیر متفاوتی داشت. آنها همچنین دارای ویژگی های مشترک هستند. نهنگ برای مردم، به ویژه برای ملوانان، از زمان های قدیم یک هیولای وحشتناک بوده است، زیرا نهنگ ها می توانند کشتی ها را غرق کنند. مردم تمام قدرت لجام گسیخته طبیعت را با نهنگ ها بیان کردند. نهنگ نشان دهنده قدرت ، هم جسمی و هم احتمالاً روحی است.از زمان های قدیم، مردم نهنگ را به عنوان خدای دریا احترام می گذاشتند، به او احترام می گذاشتند و هنگام ملاقات با موجود اعماق دریا وحشت می کردند.

      1401/1/27 15:10
      • طاهره مصطفوی :

        معنی بعدی تتو نهنگ که بر روی بدن قرار گرفته است چندان خوشحال کننده نیست، زیرا نهنگ می تواند نماد خودکشی باشد.یکی از اسرار طبیعت غیرقابل توضیح سالیانه از نظر علم، خودکشی دسته جمعی سالانه نهنگ ها در سواحل قاره های مختلف است.برخی از زنان در تتو نهنگ نمادی عاشقانه می یابند.همچنین زوج های عاشق گاهی نهنگ ها را به نشانه عشق بی پایان تتو می کنند.در نیوزیلند، مردم چنین خالکوبی را برای سوگند عشق و وفاداری ابدی ارج می نهند.

        1401/1/27 15:11
        • طاهره مصطفوی :

          طبق روایات کتاب مقدس، یونس پیامبر، پسر آمفاریا، توسط نهنگی بلعیده شد و سه روز بعد توسط او دوباره برگشت.به همین دلیل تاتو (خالکوبی) با تصویر نهنگ نیز به معنای تولد دوباره و زندگی ابدی است از این رو در بسیاری از ملل معنی تتو وال به معنای سوگند ابدی است.مردان تصویر یک نهنگ را روی بدن خود تتو می کنند زیرا نهنگ قدرت را نشان می دهد ، به این معنی - قدرت ، استواری ، قدرت باورنکردنی که فقط در او وجود دارد. همه ساکنان دریا از نهنگ ها می ترسند.این یک واقعیت شگفت انگیز است، زیرا خود نهنگ ها از پلانکتون های کوچک تغذیه می کنند. معلوم می شود که نهنگ برای مردان نمادی از قدرت و استقامت و استواری است.

          1401/1/27 15:11
          • طاهره مصطفوی :

            در دنیای مدرن، به ویژه در اروپا، بنا به دلایلی، برخی عقاید نادرست در مورد فیل معنی تتو فیل .......به عنوان یک حیوان دست و پا چلفتی، سنگین و ضعیف شکل گرفته است. حتی تا حدودی می توان تصویر یک فیل را با معنای خالکوبی لاک پشت برابر دانست. اما اگر در این موضوع عمیق شوید، به فیل ها، از طرف مردمی که در کنار آنها زندگی می کنند نگاه کنید، کاملاً برعکس آن مشخص می شود. همانطور که افسانه معروف هندو می گوید، فیل ها نیز زمانی مانند پرندگان پرواز می کردند، اما سپس توسط یک گوشه نشین پیر مورد نفرین قرار گرفتند و به همین دلیل آنها هدیه شگفت انگیز خود، پرواز را از دست دادند. بنابراین، عجیب نیست که خالکوبی با تصاویر یک فیل بسیار کمتر از کشورهای آسیای مرکزی و البته در میان مردمان قاره آفریقا یافت می شود. فیل نماد صلح و دوستی، نماد طول عمر و خرد، فداکاری و قدرت درونی است. در بسیاری از کشورهای آفریقایی، فیل قوی ترین، بنابراین مورد احترام ترین حیوان در نظر گرفته می شود، و همچنین در هند و چین، فیل نماد قدرت برتر است. دین بودایی خواص ثبات و دانش معنوی را به فیل نسبت می دهد.

            1401/1/27 15:21
            • طاهره مصطفوی :

              معنی تتو فیل .....به طور کلی، فیل یک نماد مهربان، مثبت، اما در عین حال بسیار جدی است، بنابراین قبل از انجام چنین خالکوبی بهتر است در مورد آن فکر کنید، زیرا اغلب اسطوره ها و افسانه ها فیل را با خدایان مرتبط می کنند و آن را یک حیوان مقدس می نامند.

              1401/1/27 15:24
              • طاهره مصطفوی :

                معنی تتو فیل .....اروپاییان در قرون وسطی فیل را نماد عفت و عشق نیز می دانستند، زیرا برای مدت طولانی فکر می کردند که فیل ها در دوران بارداری ماده که حدود یک سال و نیم طول می کشد از تماس جنسی خودداری می کنند. در امپراتوری روم، فیل را نشانه پیروزی و خرد می‌دانستند؛ بعدها، پس از فروپاشی امپراتوری، فیل به نماد پیروزی بر شر در مسیحیت تبدیل شد؛ در این زمینه، اغلب در حال زیر پا گذاشتن مار به تصویر کشیده شد.

                1401/1/27 15:26
                • طاهره مصطفوی :

                  معنی تتو فیل........خال کوبی یک فیل سفید را باید به عنوان نادرترین به طور جداگانه مشخص کرد، زیرا این فیل به ویژه در نیمی از آسیا مورد احترام است: کامبوج، برمه، تایلند و سایر کشورهای بودایی. در آنجا نماد شادی و معنویت است و طول عمر و باروری را به ارمغان می آورد.

                  1401/1/27 15:26
                  • طاهره مصطفوی :

                    معنی تتو فیل.......اما فیل همچنان مورد احترام ترین در هند است، جایی که فیل ها نه تنها برای پادشاهان و اشراف، بلکه برای خدایان نیز نجیب هستند. بنابراین خدای رعد و برق و باران ایندرا همیشه بر روی فیل تصویر می شود، خدای گانشا نیز ، سر فیل دارد و حامی ادبیات خرد و شادی زمینی است، خدای گانشا با سر فیل همچنین تصویری از رام کردن احساسات به حساب می آید، زیرا بدن را رهبری می کند.

                    1401/1/27 15:29
                    • طاهره مصطفوی :

                      معنی تتو فیل......فیل نمادی از قدرت و بصیرت است، به خوبی برای افراد با اراده و اعتماد به نفس مناسب است، همچنین می تواند در به دست آوردن ویژگی های لازم برای یک حاکم یا رئیس کمک کند: احتیاط، هوش، وقار و فروتنی. فیل توسط فرهنگ هایی مانند مصری و یونانی فراموش نشده است. در هر صورت، معنای خال کوبی فیل غیر معمول و جالب است، این خال کوبی حکمت هزاره ها را ترکیب می کند، بنابراین بسیار قوی و شایسته است.

                      1401/1/27 15:31
  • Billymer 175 :

    معنی تتو اشک ..... تتو گاد ............ معنی تاتو اشک .... معنی تاتو سه نقطه ......... معنی تاتو 1994 ......معنی تاتو اشک زیر چشم ........ معنی تتو سه نقطه......... تاتو گاد ایز دد ......... معنی تتو۳۱۳ .......... معنی تتو ها .......... کاکولد .......... تتو پرنده کوکو معنی تاتو 1996 ........ تتو اشک ........ ...... معنی تاتو 4:20 تتو های ممنوعه ....... ....... معنی خالکوبی 1994 ......تاتو های ممنوعه ........ .... معنی تتو 1994 تاتو اشک ........ .... معنی تاتو 1998 چیست .... معنی تاتو دو خط موازی روی دست ........ معنی تتو های لیل پیپ معنی تتو؛ و معنی انواع تتو همه در مقاله بالا

    1401/10/28 23:24
    • JamesEluro 464 :

      معنی تاتو دو خط موازی روی دست .......... معنی تاتو دو خط موازی بسته به اینکه توسط شخصی که آن را روی بدن خود تتو می کند تفسیر می شود ومی تواند معانی مختلفی داشته باشد. معنی تاتو دو خط موازی روی دست می تواند به عنوان نماد تعادل و هماهنگی در زندگی باشد.تاتو دو خط موازی روی بدن می توانند اهمیت حفظ تعادل بین جنبه های مختلف زندگی مان را یادآور شوند - کار و استراحت، مراقبت از خود و دیگران، رشد جسمی و روحی.چنین تاتو می تواند یادآور پایداری باشد که برای رسیدن به شادی واقعی باید بتوانیم هماهنگی را در زندگی خود و دنیای اطراف خود پیدا کنیم. علاوه بر این، یک تاتو دو خط موازی می تواند معانی دیگری مرتبط با مفهوم دوگانگی و متضاد داشته باشد. این می تواند نمادی از حضور خیر و شر در جهان، در زندگی هر یک از ما باشد. این تتو می تواند به عنوان یادآوری اهمیت پذیرش هر دو جنبه روشن و تاریک شخصیت ما باشد و اینکه تنها شناخت و پذیرش کامل خود به ما امکان می دهد خود واقعی خود باشیم.

      1402/9/2 19:55
  • JamesEluro 464 :

    معنی تتو۳۱۳ ...................... تعداد پیامبران مرسل، تعداد یاران پیامبر(ص) در جنگ بدر، تعداد یاران خاص امام زمان(عج) و ... همگی 313 نفر می‌باشند. در میان مسلمانان شیعه عدد 313 بیانگر ظهور امام زمان (عج) است، این آخرین امام شیعیان است که از دیدگان پنهان شده و ظهور می کند و 313 رزمنده خداترس خواهد داشت که در جنگ با کفار غیر مؤمن می جنگند .

    1402/6/11 20:47
  • Barbie 728 :

    تاتو یاکوزا : مافیای ژاپنی یاکوزا یک دنیای کامل از نمادها است که می توان آن را به خرده فرهنگ های واقعی ژاپن نسبت داد. تتو یاکوزا در مردان از شجاعت آنها صحبت می کرد و هر کسی را که آنها را می دید را در ترس نگه می داشت - مردم عادی که به مافیا تعلق نداشتند حق نداشتند آنها را روی بدن خود تتو کنند .

    1402/6/15 10:08
  • Barbie 728 :

    خالکوبی یاکوزا، معنی و میراث فرهنگی ژاپن همانطور که می دانید در شرق هیچ چیز بیهوده اتفاق نمی افتد: فرهنگ این منطقه از نظر نمادگرایی غنی است و ژاپن نیز از این قاعده مستثنی نیست. از قدیم الایام به هر نماد و تصویری معنای خاصی داده شده است و به مرور زمان به فرهنگ خالکوبی منتقل شده است. تاتو یاکوزا متفاوت بود. برخی از آنها Konjou" 根性 (ترجمه شده از ژاپنی به عنوان "قدرت روح" و "gaman" 我慢 (ترجمه شده به عنوان "صبر") نامیده می شد. این اتفاق از نظر تاریخی رخ داده است، زیرا استاد irezumi و کارفرمایش باید استقامت و صبر سرباز را آزمایش می کردند. بنابراین، الگوهای رنگی مختلفی بر روی بدن فرد تازه وارد تتو می شد که مطابق با نوع فعالیت او بود - از این روند، به مرور زمان، یک آیین واقعی ایجاد شد. نقاشی های ایرزومی هر از گاهی در تاریخ انجام می شود. تتو یاکوزا روی بدن اعضای گروه یاکوزا در طول زندگی ، اگرچه این اعضا بسیار خالکوبی می کردند اما ، برای زنان و همسرانشان نیز خالکوبی می شد - هم برای زیبایی و هم به عنوان یک علامت خاص که نشان می داد این زن به خانواده مافیایی تعلق دارد.

    1402/6/15 10:28
  • عرشیا ملکب :

    سلام من تاتو داس و چکش و ستاره دارم روی دستم و میخوام مهاجرت کنم میخواستم بدونم تو روسیه و ژاپن با این تاتو به چه صورت برخورد میشه؟

    1402/7/20 15:44
    • ناشناس :

      سلام .روسیه این نماد رو از پرچم شون در 25 دسامبر 1991، با سه رنگ روسیه جایگزین کرد. نمادهای کمونیستی "داس و چکش" در تعدادی از کشورهای بلوک شوروی سابق ممنوع است : لیتوانی، لتونی، لهستان، مجارستان، جمهوری چک، گرجستان و اوکراین. با این حال، در عمل ممنوعیت همیشه اجرا نمی شود. در لهستان، استفاده و نمایش نمادها مستلزم مسئولیت کیفری است. در مورد ژاپن اطلاع ندارم.

      1402/7/28 21:31

بیشتر بخوانید