تقویت میل جنسی با علف بز شاخدار یا معجون اپیمدیوم

علف بز شاخدار
اپیمدیوم معروف به ویاگرا سبز ، epimedyumlu macun چیست

علف بز شاخدار ، اپیمدیوم معروف به ویاگرا سبز شناخته می شود در فرهنگ اروپا نام علف بز شاخدار را دارد. نام علمی "epimedium" نامیده می شود. طب سنتی به دلیل توانایی تأثیر مثبت بر سلامت زنان و مردان ، عاشق گل پامچال بهاری شد. یک گیاه دارویی زیبا و در عین حال میل جنسی  را به شدت تحریک می کند ، ناباروری را در مردان و زنان تسکین می دهد ، علائم یائسگی را تسکین می دهد. در ایران علف اپیمدیوم به نام های گرده‌لیوه، چَلَرَک، گیاه بی‌ثمر یا علف هرز و گیاه عقیم خوانده می شود.

 

علف بز شاخدار منجر به ترشح آدرنالین در جریان خون ، تولید تستوسترون را تحریک می کند. که منجر به تحریک جنسی و نعوظ طولانی مدت می شود. برای چنین خواصی علف بز شاخدار "ویاگرا سبز" نامیده می شود. چینی ها اصطلاحی  پروزاک (ضد افسردگی) و تا حدودی بی ادبانه برای علف بز "علف هوس" آورده اند.


علف بز شاخدار بی خطر تر از آنالوگ سنتز شده   ویاگرا است ، اما همچنین موارد منع مصرف برای علف بز وجود دارد.

 

محتوا:

علف بز شاخدار

 

 

خواص علف بز شاخدار

خواص گل شاخ بزی

علف بز شاخدار ، علف بز شهوتی ، اپیمدیوم معروف به ویاگرا سبز به ویژه برای توانایی حفظ عملکرد جنسی سالم و کامل در مردان و زنان بسیار ارزشمند است. مردان طب شرقی مدتهاست که از ویژگی های تقویت کننده و تحریک کننده گیاه قدردانی می کنند. عصاره علف بز شاخدار به جوان سازی کلی بدن کمک می کند ، میل جنسی را در مردان و زنان افزایش می دهد. این خصوصیات مقایسه گیاه با ویاگرا را توضیح می دهد.

علف بز شاخدار قادر است سیستم عصبی مرکزی را تقویت کند ، بدن را از اثرات مضر عوامل فیزیکی ، شیمیایی ، بیولوژیکی محافظت کرده و غلظت هورمون های استرس - کورتیزول را کاهش می دهد.

 

یک محصول دارویی حاوی علف بز شاخدار اثر زیر را دارد:

1- فعالیت کلیه را نرمال می کند ، ادرار را بازیابی می کند.

2- تنظیم مایعات در بدن را بازیابی می کند.

3- رگهای خونی را گسترش می دهد ، فشار خون را کاهش می دهد.

4- ادرار را بازیابی می کند.

5- ضربان قلب را عادی می کند.

6- جریان خون کبدی را بهبود می بخشد.

7- توابع تولید مثل را فعال می کند.

8- تولید تستوسترون را در مردان تحریک می کند.

9- از انزال سریع جلوگیری می کند.

10- تولید استروژن در زنان در دوران یائسگی را افزایش می دهد.

11- میل جنسی را افزایش می دهد.

12- سیستم های بدن را جوان می کند.

13- خستگی مزمن را برطرف می کند.

14- استرس روحی-روانی را برطرف می کند.

15-با حفظ رطوبت در پوست ، از ایجاد چین و چروک و پیری آن جلوگیری می کند.

16- علائم سرگیجه را برطرف می کند.

17-دارای اثر ضد آسم ، ضد سرفه ، خلط آور است.

18- بدن را تقویت و تون می کند.

fairy-flower-2638554_1920.jpg

 

 

 

علف بز شاخدار چگونه بر قدرت جنسی تأثیر می گذارد

علف بز شهوتی ، اپیمدیوم معروف به ویاگرا سبز چگونه کار می کند
ایکاریین یک عنصر فعال در علف بز شاخدار ، علف بزشاخی است که قادر است جریان خون را در عروق آلت تناسلی مرد افزایش داده و در نتیجه نعوظ را تحریک کند. ایکاریین همچنین سنتز تستوسترون را افزایش می دهد ، محتوای اسپرم را تحت تأثیر قرار می دهد ، تعداد آنها را افزایش می دهد ، و علاوه بر این ، در دوران یائسگی سطح استروژن در بدن زنان را افزایش می دهد.

 

اگر جزئیات بیشتری در مورد تأثیر  ، علف بز شاخدار ، اپیمدیوم معروف به ویاگرا سبز  بر قدرت جنسی مرد داشته باشیم ، علف بز شاخدار:

گیاه شاخ بزی برای اسپرم

تأثیر بر قدرت جنسی مرد

میل جنسی را افزایش می دهد.

فعالیت جنسی را افزایش می دهد.

مدت زمان نعوظ را افزایش می دهد.

از انزال زودرس جلوگیری می کند.(تقویت کمر مرد) 

خستگی را برطرف می کند.

اختلالات قدرت منشا روانشناختی را از بین می برد.

سنتز هورمون هایی را که بر تولید تستوسترون آزاد تأثیر می گذارد فعال می کند.

گردش خون را در عروق آلت تناسلی مرد بهبود می بخشد ، و نعوظ پایدار را تضمین می کند.

بر کیفیت اسپرم تأثیر می گذارد - افزایش غلظت اسپرم فعال ، احتمال بارداری را افزایش می دهد.

از پیشرفت بیماری های دستگاه ادراری تناسلی ، غده پروستات جلوگیری می کند ، عملکردهای محافظتی بدن را افزایش می دهد.

با فعال سازی نواحی فرسایشی لگن کوچک ، روند پیش بازی و رابطه جنسی را واضح تر می کند.

به مرد اجازه می دهد احساسات خوشایند را در زمان ارگاسم احساس کند.

بر استقامت کلی تأثیر می گذارد ، که افزایش مدت رابطه را امکان پذیر می کند.

بدن را تقویت می کند ، فاصله بین رابطه جنسی را کوتاه می کند.

 

علف بز شاخدار فقط وقتی برگهای تازه  آن را بخورند چنین اثر مهمی دارد. جوشانده ها و تنتور برگ های خشک اثر ملایمی دارند و چندان بارز نیستند.

از جمله ، علف بز شاخدار دارای اثر حفاظت از اختلالات شناختی است ، بنابراین مقدار دوز تازه آن باید کاملاً رعایت شود و هنگام استفاده از آن مراقب باشید!

 

علف بز شاخدار کجا رشد می کند

علف بز شاخدار گیاهی نسبتاً رایج در جنوب شرقی آسیا ، اروپای شرقی - چین ، ژاپن ، کره شمالی ، ترکیه ، کرواسی است. در قلمرو روسیه ، در Primorye یافت می شود. نام "گوریانکا" از مکانهایی است که این گل پیدا شده است - جنگل های کوهستانی ، تپه ها.

رایج ترین انواع علف بز شاخدار 

علف بز شاخدار قرمز نتیجه پیوند بین علف های بز شاخدار و کوهستانی آلپ است. ارتفاع گیاه - 35-40 سانتی متر ، به سمت بالا رشد می کند. برگها - حاشیه قرمز دارند. جوانه ها کوچک هستند ، تا 1.5 سانتی متر ، می توانند صورتی و زرد رنگ باشند.

علف بز شاخدار کلشی - به ارتفاع 30 سانتی متر برگها سبز ، با یک سطح براق هستند. گلها زرد هستند. دوره گلدهی 10 تا 15 روز ، در اواخر ماه مه - اوایل ماه ژوئن است.

علف بز شاخدار ، اپیمدیوم معروف به ویاگرا سبز زمستان را تحمل می کند ، هر ساله شکوفا می شود. پس از دوره گلدهی ، با برگهای زیبایی که شبیه قلب است ، جذب می شود. به گیاهان همیشه سبز اشاره دارد. در شرایط عرض های جغرافیایی ما ، برگهای بعد از زمستان ظاهر کندی دارند ، بنابراین دشوار است که علف بز شاخدار را در اوایل بهار زیبا جلوه دهیم. برگهای جدیدی به تدریج رشد می کند که در زمان گلدهی کاملاً گلهای گلدان را می بندند.

 

برخی از باغداران ترجیح می دهند برگهای سال گذشته را با پوشاندن گیاه برای زمستان حفظ کنند. در اینجا مهم است که درک کنیم برگهای قدیمی مانع رشد برگ های جدید می شوند ، بنابراین قسمت دیگری از شاخه های قدیمی را قطع می کنند.

 

بهتر است گیاه علف بز شاخدار در خاکهای مرطوب و بدون آب راکد کاشته شود. اگر آب زیرزمینی از این نزدیکی عبور کند ، باید از زهکشی مراقبت کنید. خاک باید خنثی ، به اندازه کافی مغذی و سست باشد. بهتر است یک مکان مناسب در سایه جزئی انتخاب کنید. آفتاب باعث سوزش و محو شدن برگها در علف بز شاخدار می شود و سایه شرایط کامل برای گلدهی را فراهم نمی کند. گیاهان جوان برای زمستان مالچ می شوند ، از یخ زدگی محافظت می کنند. آبیاری علف بز شاخی فقط در گرمای شدید هوا و خشکسالی طولانی مدت لازم است. ریزوم گیاه کاملاً ظریف است و می تواند از کود رنج ببرد ، بنابراین تغذیه باید با دقت زیادی انجام شود. استفاده از اجزای آلی پوسیده به عنوان کود خوب است.

انواع علف بز شاخدار

جنس Epimedium از 50 گونه تشکیل شده است ، از نظر رنگ گلها - سفید ، صورتی ، بنفش ، قرمز ، زرد ، چند رنگ متفاوت است.

ارتفاع گیاه از 15 تا 50 سانتی متر متغیر است. ساقه ها ، به همین ترتیب ، در علف بز شاخدار وجود ندارند ، نقش آنها توسط ریزوم های خزنده بازی می شود. جوانه ها بر روی آنها تشکیل می شود ، برگ ها و دمگل ها رشد می کنند.

 

تولید مثل از طریق رشد ریزوم اتفاق می افتد. در علف بز شاخدار ، این روند خود به خود اتفاق می افتد ، و نه آرام. اگر مکان مناسب باشد ، گیاه برای چندین سال نیازی به کاشت مجدد ندارد. شل شدن علف بز شاخدار می تواند به ریزوم آسیب برساند ، بنابراین مالچ بهترین کار است. هوموس برای این کار مناسب است. ریزوم گیاه عمیق نمی شود.

 

 

نحوه مصرف معجون اپیمدیوم  علف بز شاخدار

برگ های علف بز شاخدار - 30 گرم

آب جوش - 250 میلی لیتر

نحوه مصرف معجون اپیمدیوم ، آب جوش را روی مواد اولیه بریزید ، بگذارید حدود یک ساعت یا کمی بیشتر بماند. صاف کنید ، به چند قسمت تقسیم کنید. در عرض 24 ساعت مصرف کنید.

نحوه مصرف معجون اپیمدیوم 1

ریزوم علف بز شاخدار - 10 گرم

ریشه مارچوبه - 10 گرم

همه چیز را به حالت پودر خرد کنید ، مخلوط کنید. در طول روز بین وعده های غذایی مقداری مصرف کنید.

نحوه مصرف معجون اپیمدیوم 2

برگ علف بز شاخدار - 8 گرم

ریشه شیرین بیان - 1 گرم

ریشه زنجبیل - 2 گرم

همه مواد را در آسیاب قهوه خرد کنید. کل حجم پودر حاصل را به دو مرحله تقسیم کنید. به صورت خالص در طول روز مصرف کنید.

 

موارد منع مصرف علف بز شاخدار

علف بز شاخدار ، اپیمدیوم معروف به ویاگرا سبز  شامل اجزای بیولوژیکی فعال است که در موارد زیر منع مصرف دارد:

دوران کودکی.

عدم تحمل فردی.

احتمال بروز واکنش های آلرژیک.

اختلال در عملکرد غده تیروئید .

قبل از شروع مصرف  به صورت دستور العمل های محلی یا داروهای تمام شده ، باید با پزشک خود مشورت کنید تا از بروز اثرات نامطلوب جلوگیری کنید. در صورت تجویز درمان دارویی برای ناتوانی جنسی ، انجام این کار به ویژه مهم است .

افزایش دوز درمانی می تواند عوارض جانبی را به صورت موارد زیر ایجاد کند:

حالت تهوع ، استفراغ .

اختلالات گوارشی.

دهان خشک.

در صورت بروز چنین علائمی ، باید علف بز شاخدار را تا رفع کامل عوارض جانبی متوقف کرد. در صورت بروز مجدد پدیده های منفی ، لازم است برای کمک پزشکی با پزشک مشورت کنید.

 

معجون اپیمدیوم

 

علف بز شاخدار را از کجا بخریم

خرید علف شاخ بزی   خرید علف اپیمدیوم و معجون اپیمدیوم

شما می توانید ریشه هورنی گوت وید (Horny Goat Weed ) یا معجون اپیمدیوم ، معجون کامیابی (تقویت کمر مرد) آن را به صورت کپسول اپیمدیوم و قرص epimedium در مکمل های غذایی از داروخانه و یا فروشگاه های آنلاین معروف خریداری کنید.برای نحوه مصرف معجون اپیمدیوم به بروشور مکمل مراجعه کنید. 3 دستور برای نحوه مصرف معجون اپیمدیوم در بالا آمده است. 

آیا اپیمدیوم برای درمان اختلال نعوظ جواب می‌دهد؟

مقاله فقط توسط متخصص برای مقاصد اطلاعاتی تهیه شده است. ما از شما می خواهیم خود درمانی نکنید. وقتی اولین علائم ظاهر شد ، با یک پزشک مشورت کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Yamary 83 :

    عصاره اپیمدیوم ، علف بز شاخدار چیست؟ EPIMEDIUM EXTRACT - اپیمدیوم معروف به ویاگرا سبز مجموعه ای از عصاره های گیاهی برای سلامت مردان. گیاه شاخ بز فعال کننده تستوسترون و قدرت جنسی در مردان، گیاه شاخ بزی برای اسپرم ، تقویت قدرت مردانه و حفظ نشاط: اثر تجمعی پس از اولین کپسول. مصرف 1-2 کپسول در روز

    1401/2/19 13:03
  • Yamary 83 :

    خواص گیاه شاخ بزی ..............در صورت کار بیش از حد مزمن بدن مردان، کمبود خواب، استرس، افزایش استرس، بی حالی، خواب آلودگی. گیاه بز شاخدار حاوی موادی است که باعث افزایش فعالیت و استقامت، سرعت بخشیدن به متابولیسم می شود. این یک اثر تحریک کننده بر روی سیستم عصبی دارد، عملکرد فیزیکی را بهبود می بخشد، کار کل ارگانیسم را به طور کلی عادی می کند............ ترشح تستوسترون را برای انرژی و پویایی افزایش می دهد................. اثر تجمعی پس از اولین کپسول؛............ شما سریعتر بهبود می یابند، صبح سرحال بیدار می شوید و استراحت می کنید................... تمرینات شدیدتر می شوند، انرژی برای رویکردهای بیشتر کافی است.......... ترکیبات گیاهی طبیعی به آرامی و با اثر تجمعی عمل می کنند..............

    1401/2/19 13:07
  • Yamary 83 :

    نحوه مصرف معجون اپیمدیوم : مردان بزرگسال: 1 کپسول 2 بار در روز.دو بار در روز، صبح و بعد از ظهر، در طول وعده های غذایی............ - برای ورزشکاران با وزن بیش از 90 کیلوگرم، 30-60 دقیقه قبل از تمرین، 2 وعده (1.5 گرم) در هر نوبت................... برای زنان یائسه برای سلامت استخوان، یک وعده 750 میلی گرم. یک بار در روز همراه با غذا................... علف بز به افزایش تولید تستوسترون، استقامت و کاهش خستگی بدن شما کمک می کند. Epimedium grandiflorum یا Goryanka grandiflora (Epimedium grandiflorum) معجون اپیمدیوم حاوی ایکاریین است، ماده ای از گروه گلیکوزیدهای فلاونول که می تواند به گیرنده های آندروژن متصل شود و اثرات تستوسترون را تقلید کند.......... ترکیب علف اپیمدیوم شامل مواد فعال است:...... آلکالوئیدها - مسئول حذف هیجان عصبی هستند........... ساپونین ها - سطح کلسترول خون را عادی می کند........ استروئیدها - افزایش فعالیت بدنی و رشد عضلات؛......... گلیکوزیدها - فعالیت قلبی را تحریک می کنند............ روغن های ضروری در علف بز شاخدار حالت روانی و عاطفی را عادی می کند......... موارد منع مصرف علف اپیمدیوم : افراد زیر 18 سال، عدم تحمل فردی به اجزاء، فشار خون بالا، افزایش تحریک پذیری عصبی، بی خوابی، آریتمی قلبی، آترواسکلروز شدید......... در دوران بارداری و شیردهی؛ با سابقه بیماری تیروئید؛ سرطان حساس به هورمون؛ بیماری های قلبی؛ استفاده همزمان از مهارکننده های آروماتاز ​​مانند آناستروزول، اگزمستان و لتروزول..... در افزایش حساسیت به اجزای گیاه.... با احتیاط: استفاده همزمان با دوره دارویی با هدف مبارزه با ناتوانی جنسی..... زنانی که قبلا سطح تستوسترون بالایی دارند..... افرادی که از فشار خون پایین، اختلالات ایمنی، نارسایی قلبی رنج می برند، باید استفاده از محصول را برای مدت طولانی متوقف کنند. فرم انتشار علف بز شاخی : 32 کپسول در تاول های پی وی سی، 8 عدد............ مدت استفاده معجون افزایش تستوسترون : 3-4 هفته.

    1401/2/19 13:14
  • Yamary 83 :

    خرید علف شاخ بزی اپیمدیوم از فروشگاه آنلاین تغذیه ورزشی

    1401/2/19 13:18
  • Yamary 83 :

    معجون اپیمدیوم مردان: نعوظ، کیفیت رابطه جنسی به طور کلی و اسپرم به طور خاص را بهبود می بخشد....... این امکان را فراهم می کند که مدت زمان رابطه جنسی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد......... سیستم تناسلی ادراری را تقویت می کند و عملکرد غده پروستات را بهبود می بخشد.

    1401/2/19 13:55
  • Yamary 83 :

    معجون اپیمدیوم برای زنان، به شرح زیر عمل می کند: حساسیت افزایش می یابد، خشکی واژن از بین می رود، رابطه جنسی شفاف تر می شود...... پس زمینه هورمونی مرتب می شود، شانس بارداری افزایش می یابد.......... سلامت زنان در حال بهبود است، فرآیندهای التهابی در حال مبارزه هستند.

    1401/2/19 13:59
  • Yamary 83 :

    اپیمدیوم معجون ، نه تنها برای میل جنسی و برای بهبود سلامت جنسی استفاده می شود. این برای ورزشکاران، به ویژه وزنه برداران و بدنسازان مناسب است، زیرا به شما امکان می دهد توده عضلانی را سریعتر بسازید، استقامت را افزایش می دهد، انرژی می دهد، تمرین را پربارتر می کند و به شما کمک می کند تا نتایج خود را بهبود بخشید.

    1401/2/19 14:00
  • Yamary 83 :

    علف بز شاخدار همچنین به کارکنان اداری توصیه می شود، زیرا باعث می شود پس از استرس عصبی و کار بیش از حد سریعتر بهبود پیدا کنند، تأثیر مفیدی بر کیفیت خواب دارند و فعالیت مغز را تحریک می کنند. Epimedium Extrakt Macun همچنین می تواند توسط افرادی استفاده شود که می خواهند مشکلات فشار را از بین ببرند، سموم را از بدن خارج کنند، از کار قلب و عروق خونی حمایت کنند، حافظه و توانایی تمرکز را بهبود بخشند.

    1401/2/19 14:00

بیشتر بخوانید