روش های مورد استفاده در مطب ها چقدر امن هستند

روش های مورد استفاده در مطب دکتر چقدر امن هستند؟ 5 نکته برای ایمن ماندن
امسال، ایمنی (ناامن بودن) روش های زیبایی، بعد از مرگ مادر Kayane West، خانم Donda West، بخاطر عمل زیبایی، بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. بنابراین آیا روش های مورد استفاده در مطب دکتر امن هستند؟ در اینجا پنج نکته ی موردنیاز برای شما، قبل از زیر تیغ رفتن، آورده شده است.  (سیارک


 هرساله، هزاران روش مختلف در مطب پزشکان، انجام می شود. اکثریت قریب به اتفاق به آرامی پیش می رود و بدون عارضه است. با این حال، تمام روش ها، از جمله زیبایی، پزشکی، و یا حتی بوتاکس، کمی خطر دارند. یک مطالعه در جراحی پوست، که این ماه منتشر شد، یافته های حاصل از هفت سال جمع آوری داده را در فلوریدا بطور خلاصه آورده است. در فلوریدا تمام حوادث مرگ، آسیب جدی، و یا انتقال به بیمارستان از یک مطب دکتر باید به یک سازمان مرکزی گزارش شود. (چرا همه ایالت ها اینرا ندارند؟ آنها نیز باید این کار را بکنند).
نویسندگان مطالعه دریافتند که در طول 7 سال از جمع آوری داده، 31 نفر کشته شدند، و 143 نفر نیز دچار عوارض مرتبط به روش، شدند. (سیارک)  
از آن31 نفر، 18 مورد مربوط به عمل زیبایی بود. اکثر مرگ ها و عوارض که نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند، مربوط به لیپوساکشن (برداشتن بافت اضافی چرب)، ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی پلاستیک شکم (مخفی کردن شکم یا tummy tuck))، یا مجموعه ای از روش ها هنگامیکه چندین روش از قبیل لیپوساکشن، ابدومینوپلاستی، یا عمل جراحی سینه باهم انجام می شوند می باشد.
بخاطر مرگ Donda West، یک قانون جدید در کالیفرنیا وضع شد، که در آن همه بیمارانی که تحت عمل زیبایی قرار می گیرند، باید قبل از عمل جراحی به لحاظ پزشکی توسط پزشک دارای مجوز، مانند دکتر مراقبت های اولیه ، کاملا روشن شده باشند. اگرچه نیت خوبی پشت آن هست، اما احتمال کمی وجود دارد که چنین قوانینی کار زیادی در محافظت از بیماران بکند. در فلوریدا، به عنوان مثال، 78 درصد از مرگ و میر در بیماران ASA Class I بودند، که بدین معنی است که آنها افراد سالمی بوده اند که قبل از عمل هیچ مشکل پزشکی ای نداشته اند. بنابراین تایید و تصدیق یک دکتر قبل از عمل جراحی، احتمالا تفاوتی ایجاد نمی کند.(سیارک)  
جراحی های صورت گرفته در مطب عموما بی خطر هستند، اما بسیاری از این روش ها، به خصوص آنهایی که نیاز به بیهوشی عمومی دارند، در معرض خطر واقعی اند و باید به دقت در نظر گرفته شوند. در اینجا پنج نکته آورده شده است که به شما برای ایمن ماندن هنگام هر عمل جراحی و یا روش زیبایی صورت گرفته در مطب پزشک، کمک می کند:
از اینکه پزشک شما گواهی هیئت مدیره دارد، و نیز مجوز رسمی برای عمل جراحی در مطبش را داشته باشد، مطمئن شوید (در بیشتر مکان ها اختیاری است، اما ایده ی خوبی است، بخصوص اگر عمل شما مهم باشد).
از پزشک خود بپرسید چندبار این روش را انجام داده است، و چه عوارضی برای این اشخاص داشته است.
تمام داروهایی که مصرف کرده اید، شامل داروهای بدون تجویز و مکمل های غذایی، را به پزشک بگویید.
قبل از اینکه شما تحت هر عملی قرار گیرید، مطمئن شوید که بطور کامل آنچه که انجام خواهد شد و خطراتش را درک کرده اید. بیهوشی و تشکیل لخته خون دو خطر جدی تر عمل جراحی هستند، و شما باید قبل از موافقت با عمل، آنها را کاملا درک کنید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Starly 491 :

    digga det ! var skikkelig deg. Og SELV OM jeg ville lest bloggen din når man må trykke på ingennglee, så er det MYE bedre sånn her. Vi er late :D

    1395/12/27 8:44

بیشتر بخوانید