10 مورد که امروزه در تبلیغات باید بدانید

(سیارک)  : در این پست هر چیزی که در مورد دنیای تبلیغات امروزی باید بدانید وجود دارد.


1. مدیر عامل بعدی گروه پابلیسیز، ماریس لوی نام دارد. آرتور سادون که در حال حاضر رهبری آژانسهای ابتکاری را بر عهده دارد، تا 1 ژوئن مدیر عامل گروه را بر عهده دارد.
2. ورایزون در حال بررسی ادغام با یک چارتر است. این حرکت باعث میشود که شرکت مخابراتی (تلکام) در رقابت مستقیم با AT&T قرار بگیرد و با روند cord-cutting مبارزه کند.
3. فیسبوک در سایتهای خبری شروع به انتشار فیلمهای طولانی تر کرده است. این شبیه یک مناقصه است که در خدمت تبلیغات میانه برای کاربران است.
4. اسنپ چت گزارش کرده است که به دنبال 200 میلیون دلار است تا صرف تعهداتی از آژانس ها کند. در اینجا مشخص میشود که واسطه ها چگونه کار میکنند و منظور آنها از IPO چیست.
5. توییتر به دنبال رهایی از ویژگیهای لحظاتش است. توییتهای سرپرستی اکنون در انتهای تب Eplore جدید هستند و این میتواند به این معنا باشد که ویژگیهای توییتهای سرپرستی دیگر از رده خارج شده است.
6. گوگل در مورد اینکه چگونه با ابزارکهای صوتی کنترل شده تبلیغات میکند توضیحی نداده است. در درآمد Q4 گوگل، مدیر عامل ساندار پیچای گفت که رابطهای صوتی کنترل شده تنها یکی از راههایی هستند که مردم با کامپیوترها ارتباط برقرار میکنند.
7. مدیران یاهو احتمالا به دنبال اخراج شدن هستند. کارکنان شرکت دارای مفاد "محرک دوبل" در قراردادهای خود هستند که باعث میشود پرداختهای مجزای بزرگی داشته باشند و بخشهای بزرگی از سهام سرمایه گذاری نشده ی آنها به آنان برسد، البته در صورتی که اخراج شوند.
8. KFC از طلسم سندروز کولونل جدید دیگری رونمایی کرد. بازیگری به نام بیلی زان، که به خاطر ایفای نقشش در فیلم تایتانیک معروف شد، از جوجه‌ی طلایی گرجستانی جدید در تبلیغات رونمایی کرد.
9. یک تبلیغ جدید برای نینتندو سوییچ کنسول سعی دارد شما را متقاعد کند تا از آن در توالت استفاده کنید. تبلیغ نینتندو آلمانی به منظور به نمایش گذاشتن ویژگی قابل حمل آن است.
10. درآمد تبلیغات ویدئویی و جستجوی موبایلی گوگل در سه ماهه‌ی آخر افزایش یافته است، اما شرکت مادر، آلفابت، اهداف سود خود را از دست داد. 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید