ضریب هوشی و IQ افراد مشهور

در

شاید برای اکثر ما جالب باشه که بدانیم شخصیت های مشهور و دانشمندانی که گاها در کتب درسی و غیردرسی(ویا از طرق دیگر) با آنها آشنا شده ایم دارای چه مقدار از توانایی هوشی(Intelligence Quotient) یا به اختصار IQ هستند.


در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم , افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از ۱۳۰ هستند افرادی تیزهوش و آنهایی که دارای IQ بالا تر از ۱۵۰ هستند را نابغه می نامند.
آلبرت اینشتین: IQ=160
بتهون: IQ=165
فرانکلین: IQ=160
بیل گیتس: IQ=160
پاسکال: IQ=195
بابی فیشر: IQ=187
داروین: IQ=165
چارلز دیکنز: IQ=180
آیزنهاور: IQ=122
هگل: IQ=165
گالیله: IQ=185
گری کاسپارف: IQ=190
هانس کریستین اندرسون: IQ=145
جیمز وات: IQ=165
کندی: IQ=119
گوته: IQ=210
کپلر: IQ=175
لئوناردو داوینچی: IQ=220
ناپلئون: IQ=145
اسحاق نیوتون: IQ=190
ولتر: IQ=190

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...

به 10 سوال جواب دهید و IQ خـود را مشخـص کنیـد

در

(سیارک) تستی که در این پست می بینید، در عین حال که ساده بنظر می آید ، اما تعیین کننده ترین تست برای سنجش آی كیو می باشد. برای جواب هر سوال فقط 5 ثانیه زمان دارید. ارزيابی تست و سطح هوش بر اساس تعداد جوابهای نادرست در انتهای پست آورده شده و میزان آی كیو شما را مشخص می کند.



1. بعضی از ماهها 30 روزه اندو بعضی 31 روزه چند ماه 29 روز داریم؟

2.  دكتر به شما 3 قرص  داده و کفته است که هر نیم ساعت 1 قرص بخورید  چقدر طول میكشد تا تمام قرصها را بخورید؟

3. ساعت 8 شب به رختخواب رفته اید و ساعت را كوك كرده اید كه 9 صبح زنگ شما را بیدار کند  وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار می شوید  چند ساعت خوابیده اید؟

4. عدد 30 را به نیم تقسیم نمایید و عدد 10 را به حاصل آن اضافه نمایید حاصل چه عددی می شود؟

5. مزرعه داری 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز 9 تا مرده اند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده ؟

6. تنها یك كبریت در دست دارید و وارد یك اتاق سرد و تاریك می شوید كه در آن یك بخاری نفتی ، یك چراغ نفتی و یك شمعوجود دارد اول كدامیك  از این وسایل را روشن می کنید؟

7. فردی خانه ای درست کرده كه هر چهار دیوار آن به سمت جنوب  دارای پنجره می باشد خرسی بزرگ به سمت این خانه می آید این خرس چه رنگیمی باشد؟

8. اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب باقی می ماند؟

9. حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به كشتی برده بود؟

10. اگر  با اتوبوسی  با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران رانندگی کنید و در نیشابور 5 مسافر را پیاده نمایید و 7 مسافر جدید را سوار کرده و در دامغان 8 مسافر پیاده و 4 نفر را سوار نمایید و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چه می باشد؟

ارزيابی تست و سطح هوش بر اساس تعداد جوابهای نادرست :
7 جواب نادرست و بیشتر : دانش آموز دبستان
6 جواب نادرست : دانش آموز دبیرستان
5 جواب نادرست : دانشجو
2 تا 4 جواب نادرست : استاد دانشگاه
1 جواب نادرست : آی کیو فوق العاده

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را از تعداد جواب صحیح خود مطلع کنید.  (سیارک)  

نظرات

۱۳۹۸/۱۲/۲۱۱-همه ی ماه ها ۲۹ روزه اند ۲- یک ساعت چون قرص اول رو همون موقع می خوری و قرص دوم رو نیم ساعت بعد و قرص سوم نیم ساعت بعدش که میشه یک ساعت ۳-یک ساعت چون ساعت کوکیه و نمیدونه چه زمانی شبه و چه زمانی روزه ۴-اینو مطمعن نیستم که یه جورایی دو جواب داره جواب اولم ۱۱ چون وقتی میگه به نیم تقسیمش کن یعنی به ۳۰ که میشه ۱ بعد به علاوه ۱۰ میشه ۱۱ جواب دومم ۲۵ چون ۳۰ تقسیم بر ۲ میشه ۱۵ به علاوه ۱۰ میشه ۲۵ ۵-خب خودش داره میگه به جز ۹ تا دیگه ۶-اول کبریت ۷-سفید🤔شاید چون توی قطب شمال بوده!۸-فک کنم همون ۳ تا دیگه ۹- از هر حیوونی دو تا یکی نر یکی ماده ۱۰-اسم خودم چون گفته بود فرض کنید راننده اتوبوسید

۱۳۹۹/۲/۲خوب بود فقط سوال 8رونمیدونم چرا این شد من اول راهنمایی هستم و 6غلط داشتم واسم نوشت دبیرستان

در ادامه بخوانید...

پاسخ تست IQ

در

پاسخ : به 10 سوال جواب دهید و IQ خـود را مشخـص کنیـد.


1. تمام ماهها حداقل 29 روز را دارا می باشند.

2. یك ساعت شما اولین قرص را می خورید و نیم ساعت بعد دومی و در اولین یک ساعت قرص سوم را می خورید.

3. فقط یك ساعت. ساعت كوكی شب و روز را تشخیص نمی دهد پس به اولین ساعت 9 كه رسید زنگ به صدا در می آید كه ساعت 9 شب می باشد.

4. حاصل 70 است 10+30/0.5

5.  9 گوسفند باقی می ماند.

6. اول باید كبریت را روشن کند.

7. سفید چون خانه ای كه هر چهار دیوارش رو به سمت جنوب پنجره دارد در نوك قطب جنوب است.

8. همان 2 سیب.

9. هیچ (حضرت نوح کشتی داشت نه حضرت موسی)

10. خوب خود شما هستیددیگه  رو دست خوردید ؟(نام خودتان)

ارزيابی تست و سطح هوش بر اساس تعداد جوابهای نادرست :
7 جواب نادرست و بیشتر : دانش آموز دبستان
6 جواب نادرست : دانش آموز دبیرستان
5 جواب نادرست : دانشجو
2 تا 4 جواب نادرست : استاد دانشگاه
1 جواب نادرست : آی کیو فوق العاده

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را از تعداد جواب صحیح خود مطلع کنید.  (سیارک)  

نظرات

در ادامه بخوانید...

عواملی که ضریب هوشی را کاهش می دهند

در

برای تقویت هوش انجام بازی‌های فکری، محاسبات ذهنی، خوردن مواد غذایی سالم، استشمام بوی گل ها، حل جدول و مواردی از این دست می‌تواند مفید باشد، اما در عوض برخی کار‌ها هوش عادی شما را نیز تخریب می‌کند که می‌توانید اثرات منفی آن را بر زندگی خود ببینید به همین دلیل باید از انجام کار‌های مضربرای نورون‌های مغزی ارزشمند خود خودداری کنید.

استرس بیش از حد کابوس سلول های مغزی

استرس باعث آسیب دیدن به قلب و اعصاب، ریزش موی سر، ایجاد آکنه و خرابی دندان‌ها می‌شود، اما به جز این موارد باعث کاهش سطح هوش نیز می‌شود.

براساس تحقیقات دانشمندان دانشگاه ویگزنر در ایالت اوهایوی آمریکا استرس بیش از حد می‌تواند باعث مرگ سلول‌های مغزی و حتی بروز آلزایمر زودرس در افراد شود. کارشناسان علت را در تغییرات هورمونی بدن در اثر بروز استرس می‌دانند که باعث آسیب دائمی به سلول‌های مغزی می‌شود.

چاقی عاملی مخفی، اما موثر در کم هوشی

براساس تحقیقات چاقی نیز می‌تواند باعث کاهش عملکرد شناختی افراد، کاهش سطح IQ، ابتلا به زوال عقل و ناتوانی در حل مسائل پیچیده و محاسباتی به ویژه در علم ریاضیات شود.

کارشناسان اعتقاد دارند نوجوانانی که دچار چاقی و اضافه وزن هستند، معمولاً در زمینه درسی ضعیف تراز همسالان خود هستند که می‌تواند به دلیل مشکل چاقی آنها و عملکرد هورمون‌ها بر مغز و بدن باشد.

عشق و علاقه بیش از حد به خوردنی‌های شیرین

برخلاف آنچه اکثر مردم تصور می‌کنند خوردن بیش از حد مواد شیرین شامل انواع شیرینی، شکلات، آبنبات و خوراکی‌هایی ازا ین دست باعث تقویت قدرت ذهنی و افزایش سطح هوش نمی‌شود، بلکه باعث کاهش آن نیز را در پی دارد.

براساس تحقیقات افراد دیابتی بیشتر از سایرین در معرض خطر دمانس مغزی و ابتلا به بیماری آلزایمر قرار دارند.

کارشناسان علت را در بروز التهاب در بدن در اثر مصرف بیش از حد مواد شیرین می‌دانند که می‌تواند به سلول‌های مغزی آسیب شدید برساند.

انجام همزمان چند کار 

اگر در محل کار، خانه یا دانشگاه در آن واحد چندین کار را به طور همزمان انجام می‌دهید و به اصطلاح multi-tasker هستید، با وجود انجام دادن سریع کار‌ها و پیش افتادن در آنها، اما داشتن این قابلیت یک خبر بد برای سلامت ذهن شما و به ویژه سطح هوش است.

براساس تحقیقات انجام چند کاربه طور همزمان می‌تواند سبب آسیب دیدن به مغز و کاهش سطح IQ شود، به همین دلیل کارشناسان به افراد توصیه می‌کنند یک کار را در یک بازه زمانی معین انجام دهند و سپس به سراغ کار دیگر بروند تا تمرکز آنها کاهش پیدا نکند.

استعمال سیگار مساوی با خاموشی ذهن

اگر خود سیگار می‌کشید یا در معرض دود سیگار اطرافیان قرار دارید امکان آسیب دیدن مغزتان وجود دارد. کارشناسان اعتقاد دارند سیگار کشیدن یا استشمام دود سیگار می‌تواند سبب ورود مواد سمی از جمله مونواکسید کربن به بدن شود.

در اثر بالارفتن حجم مواد سمی در بدن عملکرد عروق خونی آسیب دیده و تعداد زیادی از نورون‌های مغزی از بین می‌روند که به این ترتیب در عرض مدت زمان کوتاهی فرد دچار کاهش سطح هوش می‌شود و در نهایت رفتن بیش از حد به مسافرت‌های هوایی طولانی مدت نیز می‌تواند سبب کاهش سطح هوش در افراد شود.

براساس تحقیقات دانشمندان رفتن به مسافرت‌های بین قاره‌ای با هواپیما سبب برهم خوردن ساعت بیولوژیک بدن و پدیده جت لگ می‌شود که در نهایت اثرات مخربی بر سطح هورمون‌های بدن، عملکرد سلول‌های مغزی و مرگ آن‌ها می‌گذارد.
کارشناسان برای تقویت سطح هوش و جلوگیری از تخریب این هدیه ارزشمند خدادادی به افراد توصیه اکید می‌کنند توجه کافی بر تنظیم ساعت خواب خود و نیز مصرف خوراکی‌های سالم داشته باشند.

با دقت درموارد فوق می‌توانید از سطح بالای هوش خود حتی در دوران سالمندی نیز بهره‌مند باشید و دچار ابتلا به بیماری‌هایی از جمله آلزایمر نشوید. منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند

در
عقیده ای وجود دارد که زنان موجوداتی ظریف، آسیب پذیر و ضریب هوشی پایین تر از مردان دارد. چقدر اشتباه است که، هنوز کسانی وجود دارند که پایبند به این کلیشه هستند و هنوز هم به چنین مزخرفاتی اعتقاد دارند. بر کسی پوشیده نیست که مدتهاست، نیمی از بشریت، یعنی زنان در بسیاری از زمینه ها از نظر هوش و دانش از مردان هم فراتر رفته ، خواه از نظر علم ، آموزش ، کار یا زندگی. همانطور که معلوم شده ، زنانی در جهان وجود دارند که ضریب هوشی آنها بسیار بالاتر از IQ باهوش ترین افراد است که تاکنون وجود داشته اند. این زنان واقعاً بسیار باهوش هستند و به روش خود سهم بسزایی در پیشرفت جهان و کشورهایشان داشته اند و نام آنها قرن هاست که در تاریخ  بعنوان  باهوش ترین دختر جهان  و باهوش ترین افراد جهان  چاپ شده است.
 

1. ادیت استرن (ضریب هوشی 200)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
یکی از باهوش ترین زنان جهان
باهوش ترین زن جهان
ادیت استرن یکی از باهوش ترین زنان جهان است که مقام اول را در این لیست کسب می کند. او در کودکی با استعداد و درخشان بود و حتی قبل از یک سالگی ، او می دانست که چگونه محاسبات را انجام دهد و جملات کاملی را بیان کند. او مانند سایر کودکان نابغه قبل از هجده سالگی دیپلم های زیادی دریافت کرد. بیش از صد و بیست و هشت اختراع ثبت شده در آمریکا به نام خود دارد. علاوه بر این ، ادیت جوایز مختلف زیادی از جمله در رشته مهندسی را دریافت کرده است. و جای تعجب نیست که ضریب هوشی وی در حدود دویست می باشد و در برخی از تست های ضریب هوشی وی حتی بیشتر از این هم نمره کسب کرد.
 

2. هیپاتی (IQ 190+)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند

باهوش ترین زن دنیا

همانطور که معلوم شد ، مدتها قبل از قرن بیست و یکم ، زنانی بودند که سهم گزافی در پیشرفت علم داشتند و به جهان اختراعات شگفت انگیز می بخشند. هیپاتیا یکی از آنهاست (متولد 351-370) پدرش تئون اسکندریه ریاضیدان محبوب بود . Hypatia یک فیلسوف ، ریاضیدان و ستاره شناس یونانی است که به دلیل دانش و دستاوردهای خود نه تنها در مصر بلکه در امپراتوری روم شرقی نیز مشهور است. این زن شگفت انگیز پس از مطالعه در علوم مختلف ، ستاره شناسی و یک دماسنج و بسیاری از ابزارهای مفید دیگر را اختراع کرد. علاوه بر همه اینها ، او تعداد زیادی رساله و اظهار نظر علمی نوشت و سطح ضریب هوشی وی با شاخصی بیش از 190 می باشد ، وی را به عضویت افتخاری در لیست تحصیل کرده ترین زنان کره زمین تبدیل می کند.
 

3. مرلین ووس ساوانت (ضریب هوشی 190)

باهوش ترین زن دنیا کیست؟

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
مرلین ووس ساوانت به عنوان یک روزنامه نگار و نویسنده،  ستون خود را در مجله ای با عنوان "از من سؤال کن" هدایت می کند ، جایی که همه می توانند از او سؤال کنند و همچنین معما یا تست هوش را برای او ارسال کنند. به هر حال ، نام او به دلیل سطح ضریب هوشی بالا در کتاب رکورد جهانی گینس ثبت شده است و باعث شد وی در رده بندی باهوش ترین زنان جهان صاحب مقام سوم شود.
باهوش ترین دختر جهان جهان کیست
مرلین ووس ساوانت در کتاب رکوردهای گینس به عنوان باهوش ترین زن جهان ثبت شده است . نتایج آزمایش ضریب هوشی شگفت انگیز است. او برای اولین بار در 10 سالگی این آزمون را گذراند ، نتیجه 228 امتیاز است. او در بزرگسالی امتیاز کمتر کسب کرد.
 

4. ماری کوری (ضریب هوشی 185)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
مادام کوری افسانه ای
 
ماری کوری نیز از این قاعده مستثنی نبود. او که شیمیدان و فیزیکدان فرانسوی لهستانی بود و بیشتر به خاطر کار خود در زمینه اشعه و هر آنچه که با آن مرتبط است شناخته شده بود ، از هوش بالایی برخوردار بود ، یعنی 185 امتیاز. این دقیقاً به همین دلیل است که وی موفق به دریافت دو جایزه نوبل در زمینه فیزیک و به ویژه شیمی نیز شد. مادام کوری معروف ترین زن در زمینه علم است که تا به امروز تحسین شده است. برای لیست تمام اکتشافات و پیشنهادات گرانقدر او ، صدها هزار صفحه لازم است. از این گذشته ، او نقش بزرگی در شکل دادن به دنیای مدرن داشت و این همیشه به یادگار خواهد ماند.
 

5. Germain Steel (ضریب هوشی 180-185)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
مادام د استئل 
جرمن استیل در دنیای مادام دی استئل بهتر شناخته شده است. این زن بومی پایتخت فرانسه است ، جایی که در سال 1766 متولد شد. شایان ذکر است که وی مشهورترین مفسران اجتماعی فرانسوی ، فعال سیاسی و عمومی فرانسه و همچنین نویسنده ای است که آثار بسیار خارق العاده و بسیار زیبایی را به جهانیان ارائه داده است. ما همچنین متذکر می شویم که وی به عنوان حریف اصلی فرمانده فرانسوی ناپلئون که در آن زمان حکم صادر شده مبنی بر ممنوعیت ورود وی به این کشور را به دلیل برخی جزوه ها و ترکیب ها صادر کرده است ، بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. پس از هرمیتیز در آلمان ، این زن جزئی از گروه گوته شد. تست های مختلف سطح ضریب هوشی وی را محاسبه کرد ، و نمره آن بین 180 تا 185 بود. و علی رغم این که او در رتبه پنجم این لیست قرار دارد ، با این وجود استئل باهوش ترین زن زمان خود محسوب می شود.
 

6. گریس هاپر (ضریب هوشی 175)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
گریس هاپر معروف.
گریس هاپر دانشمند رایانه ای پر طرفدار و پر جنب و جوش از ایالات متحده بود که اولین ابزارهای مربوط به کامپایلر را کشف کرد. وقتی سی و چهار سال داشت ، سعی کرد وارد ناوگان شود اما فایده ای نداشت. بعداً ، این زن تصمیم گرفت به حوزه محاسبات بپیوندد و او همچنان در این زمینه بی نظیر است. به لطف رتبه دریایی و موفقیت بسیار خوبی که داشت ، وی موفق به کسب عنوان "Grace Amazing" شد ، همچنین در بسیاری از دانشگاه های جهان چهل مدرک افتخاری دریافت کرد ، و ضریب هوشی وی 175 امتیاز بود.
 

7. روت لارنس (ضریب هوشی 175)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
روت لارنس فارغ التحصیل جوان آکسفورد است. 
باهوش ترین دختر دنیا
در مکان هفتم روت لارنس درخشان - ریاضیدان از میستی آلبیون بود. او تمام زندگی خود را در زمینه های پیچیده ای فعالیت کرد. کودکی که در سال 1971 به دنیا آمد و از گهواره در سراسر جهان به عنوان درخشان ترین کودک خوانده می شد ، مشهور شد ، زیرا روت دارای ضریب هوشی بیش از 175 امتیاز بود که باعث شد او به یکی از باهوش ترین زنان جهان تبدیل شود. با کمال تعجب ، در سن تنها ده سالگی ، وی به راحتی امتحان ورودی را به بهترین دانشگاه انگلستان - به آکسفورد ، جایی که شروع به دریافت آموزش کرد ، نمود. و پس از فارغ التحصیلی از آن ،  روت لارنس   عنوان جوانترین دانشجو را دریافت کرد که مدرک دیپلم آکسفورد را دریافت کرده است.
 

8. جودیت پولگار (ضریب هوشی 170)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
شطرنج باز مبتکر. 
جودیت پولگار ، متولد 23 ژوئیه سال 1976 ، بهترین بازیکن شطرنج زن است. هنگامی که تنها پانزده سال داشت ، به عنوان یک شطرنج باز موفق به کسب عنوان برجسته ای شد و در سن بسیار جوانی وارد لیست صد بازیکن برتر FIDE شد و تقریباً همه رکوردها را شکست. جودیت دستاوردها و عناوین دیگری نیز دارد. او با داشتن ضریب هوشی 170 ، افتخار بازی با شطرنج بازان بسیار مشهور از جمله ویسواناتان آناندا و گری کاسپاروف را داشت.
 

9. فابیولا مان (ضریب هوشی 162)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
فابیولا مان دختر جوانی است که کمی بیش از بیست سال دارد و در مانسا 162 امتیاز بالایی کسب کرده است که در حدود دو امتیاز بالاتر از دانشمند محبوب آلبرت انیشتین و فیزیکدان مشهور استفان هاوکینگ است. مان عاشق بازی شطرنج است ، اما در عین حال همیشه می خواست در رشته پزشکی تحصیل کند و همچنین در این زمینه کار کند. و علی رغم اینکه دختر از مدرسه دخترانه در لندن فارغ التحصیل شده است ، او صاحب کمربند کاراته بنفش است ، عاشق موسیقی است و با گیتار می نوازد.
 

10. اولیویا منینگ (ضریب هوشی 162)

10 باهوش ترین زن دنیا که از نظر ضریب هوشی از مردان فراتر رفته اند
سن دوازده سالگی ، که در آن همه کودکان هنوز هم با خوشحالی در خیابان بازی می کنند و به ندرت در خانه ظاهر می شوند ، با اکراه انجام تکالیف از مدرسه و کارهای مختلف را انجام می دهند ، مانع از آن نیست که دختری به نام اولیویا منینگ با موفقیت از آزمون Mens برای سطح ضریب هوشی عبور کند. و وقتی که درمورد نتیجه آن در سال 2012 ، که بیش از 160 بود ، همه دنیا شگفت زده شدند. امتیاز 160 مهم و ویژه است ، زیرا آلبرت انیشتین و استفان هاوکینگ دارای ضریب هوشی 160 بودند. اما اولیویای شگفت انگیز در چنین سنین جوانی توانست با توجه به ضریب هوشی ، از این افسانه های محبوب پیشی بگیرد ، و قاطعانه دهمین خط را در لیست باهوش ترین زنان و مردم جهان به اشغال خود درآورد. 
 

باهوش ترین دختر ایران

تارا شریفی
دختر ۱۱ ساله ایرانی، رکورد ضریب هوشی انیشتین را شکست! 
 
تارا شریفی (دانش‌آموز ایرانی مقیم انگلیس) توانست نمره ۱۶۲ را در تست هوش منسا کسب کند؛ این بدان معنی است که ضریب هوشی وی از معیارها درباره  ضریب هوشی افراد نابغه که ۱۴۰ است، نیز فراتر رفته است.
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

ممکن است بسیار باهوش تر از آن چیزی باشید که فکر می کنید

در

واقعیت اثبات شده علمی : افرادی که بعضی وقت ها دوست دارند کلمه ای قاطع را در گفتار خود وارد کنند ، باهوش تر از دیگران هستند. همین مورد در مورد عاشقان گربه نیز صدق می کند: صاحبان حیوانات خزدار سطح قابل توجهی از رشد ذهنی را نشان داده اند . اما26

 

sayarak.com نتایج تحقیقات اخیر را مورد بررسی قرار داد و فهمید که افراد تیزهوش چه تفاوتی دارند. عادات خود را با علائم موجود در لیست ما مقایسه کنید - ممکن است شما بسیار باهوش تر از آن چیزی باشید که فکر می کنید.

 

خیلی سریع قدم می زنید  

بین سطح هوش و سرعت پیاده روی ارتباط مستقیمی وجود دارد: گام های سریع بر توانایی های شناختی یک شخص تأثیر می گذارد. معلوم شد افرادی که به سرعت قدم می زنند ، در ضریب هوشی، ​​16 امتیاز بالاتر از افرادی دارند که ترجیح می دهند آهسته حرکت کنند.

 

برای دوستداران پیاده روی های پر سرعت ، یک خبر خوب دیگر وجود دارد: کسانی که از کودکی به سرعت قدم می زنند ، کندتر پیر می شوند. این مسئله هم در علائم بیرونی پیر شدن و هم درونی صدق می کند.

 

دوش های بسیار گرم را دوست ندارید

هیچ کس حمام های گرم و آرامش بخش را رد نمی کند، اما در اینجا عشق به آب سرد برای ذهن مفیدتر بود. اگر برای شستشو از آب سرد استفاده می کنید ، دوش آب سرد معمولی حافظه و عملکرد مغز را به طور کلی بهبود می بخشد ، باعث تشویق و تأمین انرژی اضافی در طول روز می شود. همین امر در مورد "پیاده روی در سرما" نیز صدق می کند: عاشقانی که به درون سرما می روند می توانند ذهن سالم و تیز داشته باشند.

 

اختلال دوقطبی دارید

این بیماری تنها 2.5 درصد از جمعیت جهان را درگیر می کند. اگرچه اختلال دو قطبی بر عملکرد مغز تأثیر منفی می گذارد ، اما افراد مبتلا به این بیماری ضریب هوشی بالاتری را نشان می دهند . به عنوان مثال ، وینسنت ون گوگ و ارنست همینگوی دارای اختلال دوقطبی بودند ، اما این بیماری مانع از تبدیل شدن آنها به هنرمندان عالی نشد. اختلال دو قطبی در کودکانی که موسیقی ، نقاشی یا زبانهای خارجی را مطالعه می کنند تأثیر ویژه ای دارد: کودکان مبتلا به این بیماری نتایج بهتری در این دروس نشان می دهند.

 

نسبت به احساسات دیگران حساس هستید

ذهن نه تنها با ضریب هوشی بالا (IQ) مشخص می شود بلکه هوش هیجانی (EQ) از اهمیت بالایی برخوردار است . این EQ توسعه یافته است که باعث می شود فرد بتواند استرس را تجربه کند ، دیگران را بهتر درک کند و روحیه افراد را حتی بدون کلمات احساس کند. درست است ، که تقریباً از نظر جسمی احساسات غریبه ها را حس می کنید و حتی می توانید با عصبانیت شخص دیگری به طرز دردناکی واکنش نشان دهید اما به نوبه خود ، کسانی که مایل به برقراری ارتباط با افراد جدید هستند و از تجربه دیگران یاد می گیرند ، در طول زندگی بسیار مفیدتر خواهند آموخت.

 

کارهای روزمره را برای کارهای مهم ترک نمی کنید

افراد باهوش انجام کارهای روزمره را برای کارهای مهم ترک نمی کنند - غالباً آنها نمی خواهند مهمترین کارهایی را که الان باید انجام شود انجام دهند. نکته این است که تعلل یکی از ابزارهای قدرتمند برای افراد با هوش بالا است. در طی حواس پرتی از فعالیت های اصلی ، اولاً ، مغز ، در مرحله اول به حل وظایف اصلی در پس زمینه ادامه می دهد و ثانیا ، ایده های جدیدی را برای اجرا جستجو می کند.

بنابراین چنین غفلت از فعالیتهای مهم نه برای استراحت بلکه یادگرفتن چیزهای جدیدی است که به خلاقیت کمک می کند.

 

صدای جویدن شما را آزار می دهد

یک مطالعه جدید نشان داد که برخی از افراد می توانند صداهای ناخوشایند را فیلتر کرده و بسیار دردناک به آنها واکنش نشان دهند. لیست صداهای آزار دهنده از قبیل خوردن ، جویدن ، صدای بلند تنفس یا حتی صدای قلم روی کاغذ. نگرش عجیب غریب به صداهای خاصی mizofoniey نامیده می شود، و در حال حاضر یک اختلال روانی است که تاثیر نامطلوبی بر ادراک از دیگران می گذارد، اما در همان زمان نشان می دهد افرادی که از هوش هیجانی بالایی برخوردارند ، تمایل به ناتوانی در فیلتر کردن اطلاعات حسی نامربوط مثل این صدا های ناخوشایند دارند

 

دوست ندارید پیام بنویسید

معلوم شد که استفاده از پیام های متنی و ایمیل می تواند ضریب هوشی را حداقل 10 امتیاز کاهش دهد: به عنوان مثال ، تأثیر منفی پیام های اس ام اس حتی از اثر برخی داروها قوی تر است. کسانی که نمی توانند بدون مکاتبات زندگی کنند ، تمرکز در یک کار خاص را دشوار می کنند ، زیرا مغز آنها به جای هر کار دیگری ، آمادگی مداوم برای پاسخ دادن به یک پیام را دارد.

بعلاوه سوءاستفاده از پیام کوتاه پیامد ناخوشایند دیگری را نیز به دنبال دارد : سواد رو به زوال است و واژگان رو به زوال است ، زیرا هر گجت دارای ویژگی جایگزینی خودکار است که خطاها را برای کاربر تصحیح می کند.

 

با خودتان صحبت می کنید

ممکن است فکر کنید که سخن گفتن با خود باعث می شود شما دیوانه به نظر برسید ، اما در واقعیت ، این ممکن است نشانه مهارت بالاتر تفکر ، حافظه و ادراک باشد. در یک تحقیق از دانشگاه ویسکانسین و دانشگاه پنسیلوانیا ، محققان از شرکت کنندگان خواستند تا اشیاء را به خاطر بیاورند و پیدا کنند. آنهایی بهتر بودند که لیستی از موارد را با صدای بلند برای خود گفته بودند. "، زبان فقط یک سیستم ارتباطی نیست، زبان را می توانید در ادراک، تفکر و تقویت کننده حافظه مهم بدانید . با آواز خواندن نام اشیاء آشنا ، "شما در حال فعال کردن خصوصیات بینایی در مغز هستید تا به شما در یافتن آنها در حافظه کمک کند."

 

نمی توانید بدون شکلات زندگی کنید

شکلات های ساخته شده از دانه های کاکائو ی واقعی نه تنها شما را خوشحال می کنند بلکه برای سیستم قلبی عروقی مفید هستند. معلوم شد که شکلات طبیعی تأثیر مثبتی در سرعت پردازش اطلاعات دارد ، حافظه را بهبود می بخشد و به افزایش توجه کمک می کند.

 

خوردن شکلات های با کیفیت بالا، خطر زوال عقل را در پیری کاهش می دهد. ما سوء استفاده از شیرینی ها را ترغیب نمی کنیم ، زیرا وزن اضافی فقط بر توانایی های ذهنی تأثیر منفی می گذارد . اما استفاده متوسط ​​و منظم از شکلات طبیعی به هوشمندتر شدن و کارآمدتر شدن شما کمک خواهد کرد.

 

از خود انتقاد می کنید

ما تمایل داریم فکر کنیم که افراد باهوش اعتماد به نفس دارند ، چرا وقتی اینقدر باهوش هستند، این گونه عمل نمی کنند؟ اما تحقیقات نشان می دهد که شاید اینگونه نباشد. در یک مطالعه برجسته 1999 از دانشگاه کرنل، دانشمندان دریافتند که افراد بی کفایت می توانند بی کفایتی خود را، به رسمیت نشناسند. این امر به عنوان اثر Dunning-Kruger معروف شده است. دیوید داونینگ ، نویسنده مطالعه نوشت: که افراد بسیار ماهر تمایل به دست کم گرفتن توانایی های خود دارند. افراد هوشمند می توانند وقتی چیزی را نمی دانند تشخیص دهند ، در واقع ، آنها فقط می دانند که دانش بیشتری در آنجا وجود دارد.

 

میز شلوغ دارید

شما فکر می کنید کسی که باهوش است، مرتب و منظم است و همه چیز را در فضای کاری خود مرتب می کند - اما این طور نیست. در آزمایشی از دانشگاه مینه سوتا ، افراد در یک محیط آشفته با ایده های خلاقانه تری نسبت به کسانی که در یک فضای مرتب بودند عمل می کردند.  

تنهایی را دوست دارید

محققان انگلیس و سنگاپور از 15000 نفر بین 18 تا 28 سال خواستند نظرسنجی و آزمایش ضریب هوشی را انجام دهند. آنها دریافتند که افراد بسیار باهوش اگر بیشتر با دوستان خود معاشرت کنند ، از زندگی خود راضی نیستند. نویسندگان این تئوری را مطرح كردند كه این قطع ارتباط به دلیل اصطكاك تکاملی بین مغز و محیط اجتماعی ماست. نویسندگان این مطالعه به ایندیپندنت گفتند: "اجداد ما به عنوان شکارچیان در گروههای کوچک حدود 150 نفر زندگی می کردند.". "در چنین تنظیماتی ، تماس مکرر با دوستان مادام العمر و متحدین احتمالاً برای بقا و تولید مثل برای هر دو جنس ضروری بود.

کارول گراهام ، محقق موسسه بروکینگز که با این مطالعه ارتباطی ندارد ، همچنین فکر می کند که یافته ها حاکی است که ، "افرادی که هوش بیشتری دارند و توانایی استفاده از آن را دارند ... احتمالاً زمان زیادی را برای معاشرت سپری نمی کنند ، زیرا آنها روی چیز های دیگر متمرکز می شوند." 

 

فکر کردن درباره چیزهای پیچیده شما را غافلگیر می کند 

و نه تنها در مورد معنی زندگی: هرگونه تفکر در مورد چیزهای جهانی و غیرقابل درک ، به عنوان مثال ، در مورد اندازه جهان ، نشانگر هوش بالا است. افراد باهوش به سادگی نمی توانند در افکار خود متوقف شوند و به سؤالات بسیار مهمی نیاز دارند.

برخلاف افراد با ضریب هوشی متوسط ​​، افراد هوشمند به هر دلیلی از جمله سرنوشت خود یا سرنوشت سیاره خود بسیار بیشتر نگران می شوند ، در حالی که دیگران به مسائل دنیوی تر و مشکلات روزمره علاقه مند هستند.

 

آیا با عادات و خصوصیات خود مطابقتی پیدا کردید؟ به ما بگویید که آیا تاکنون یک آزمون ضریب هوشی را گذرانده اید و چه نتیجه ای گرفته اید؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

ضریب هوشی انیشتین چند بود

در

ضریب هوشی انیشتین

ضریب هوشی انیشتین

 

ضریب هوشی انیشتین

یک  لیست طولانی از عناوین خبری در مورد کودکان در کشورهای مختلف وجود دارد که بنا به گزارش ها ، ضریب هوشی بالاتری نسبت به  آلبرت انیشتین دارند! فیزیکدان نظری که ایده های او باعث تغییر مفهوم بشریت از واقعیت شد و منجر به اختراعات بی شماری شد ، از تلویزیون گرفته تا لیزر.

 

 

iq انیشتین   ضریب هوشی انیشتین

 

باید ذکر کرد که  آزمایش مناسبی برای اندازه گیری ضریب هوشی انیشتین وجود نداشت.

 

ضریب هوشی انیشتین چند است

مشکل اینجاست که هیچ کس نمی تواند با اطمینان بگوید ضریب هوشی انیشتین یا همان آی کیو انیشتین چند بود. هیچ نشانی از آزمایش ضریب هوش انیشتین یا  تست هوش انیشتین در دست نیست. در واقع ، آزمایش IQ در اوایل دهه 1900 ، هنگامی که انیشتین برای اولین بار به عنوان یک شخصیت علمی ظاهر شد ، هنوز در مراحل اولیه خود بود. از آن زمان ، آزمایشات به طور قابل توجهی تکامل یافته اند. حداکثر نمره ضریب هوشی که توسط WAIS-IV ، یک تست متداول امروز ، تعیین شده است ،  160 است . نمره 135 یا بالاتر ، فرد را در99 درصد جمعیت قرار می دهد. مقالات خبری اغلب  ضریب هوشی انیشتن  را 160 قرار می دهند ، اگرچه مشخص نیست برآورد  هوش انیشتین  مبتنی بر چیست؟

دین کیت سیمونتون ، استاد برجسته روانشناسی در دانشگاه کالیفرنیا ، می گوید: "اگر IQ  انیشتین را بدست آورید ، نتایج زیادی می گیرید ، اما چیزی که من آن را معتبر بدانم" وجود ندارد. "البته انیشتین بزرگترین فیزیکدان نظری قرن بیستم بود ، بنابراین  ضریب هوشی انشتین   عالی بوده است."

 

اما سیمونتون می افزاید: "اگر پیشرفت فكری اولیه انیشتین را مورد بررسی قرار دهید ،   بهره هوشی انیشتین ، ای کیو انشتین  بسیار چشمگیرتر به نظر می رسد."

 

جاناتان وای ، استادیار سیاست آموزش و روانشناسی آموزش و پرورش در دانشگاه آرکانزاس که در مورد مطالعه دانش روانشناسی امروز می نویسد ، استدلال می کند که ممکن است ضريب هوشي انيشتين   با توجه به توانایی هایی که در کار خود نشان داده است ، نمره بالایی کسب کند. جاناتان وای به آزمایش فکری معروف انیشتین نوجوان(16 سال)، آزمایش فکری تعقیب نور اشاره  می کند . این ، همراه با یافته های دانشمندان  در دهه 1990 که بخشی از مغز انیشتین که تجسم سه بعدی را پردازش می کند به طور قابل توجهی بزرگتر از حد معمول است ، "بیان می کند که انیشتین بسیار با استعداد بود."

 

هوش انیشتین چند بود

جاناتان وای : "ممکن است انیشتین را حداقل با استیو جابز ، بنیان گذار فقید اپل ، در یک تراز قرار دهد . جاناتان وای تخمین زده است که جابز ضریب هوشی بالایی برابر با 160 داشته باشد."

_82399975_fig01_brain_624.jpg

عکس واقعی مغز انیشتین

 

جاناتان وای همچنین می گوید انتخاب انیشتین از تخصص علمی ، به خودی خود نیز نشان می دهد که  تست آی کیو انیشتین  می توانست از امتیاز بالایی برخوردار باشد. وی می گوید: "افرادی که دکترای خود را در زمینه هایی مانند فیزیک به دست می آورند ، ضریب هوشی بسیار بالایی دارند ... ترکیبی از توانایی استدلال ریاضی ، کلامی و مکانی." وی گفت: "این در یک نمونه تصادفی طبقه ای از جمعیت و همچنین در یک نمونه از افراد با استعداد که به عمد انتخاب شده اند در یک درصد از توانایی ها یا ضریب هوشی نشان داده شده است . آنچه نشان می دهد این است که اگر کسی فیزیکدان باشد ، احتمالاً در ضریب هوشی نسبت به جمعیت عمومی بسیار بالاتر از حد متوسط ​​است. "

ضریب هوشی انیشتین چند است   ایکیو انیشتن

ایده تلاش برای برآورد ضریب هوشی افراد مشهور مرده ، چیز جدیدی نیست. در سال 1926 ، محقق كاترین M. كاكس  تخمین های ضریب هوشی 301 نابغه را  جمع آوری کرد. 

 

ضریب هوشی ایلان ماسک چقدر است؟

ضریب هوشی ایلان ماسک چقدر است، آیا او واقعا باهوش ترین مرد جهان است؟
ایلان ماسک در مقایسه با آلبرت انیشتین چقدر باهوش است؟ ضریب هوشی ایلان حدود 155 تخمین زده می شود ، در حالی که ضریب هوشی آلبرت انیشتین 160 است. ماسک بدون شک یک فرد فوق العاده باهوش  است.

 

ضریب هوشی ادیسون چقدر بود

همچنین انتظار می رود همه آنها ضریب هوشی بسیار بالایی داشته باشند. اغلب تصور می شود که انیشتین دارای ضریب هوشی حدود 160 بوده و ادیسون اغلب دارای امتیاز 145 در نظر گرفته می شود.

 

ضریب هوشی نیوتن

آیزاک نیوتن: IQ 190-200

ضریب هوشی ۲۰۰
اگرچه او بیشتر به خاطر اصول جهانی جاذبه شهرت دارد، اما متفکر قرن هفدهم یک ریاضیدان، ستاره شناس و نویسنده نیز بود. تخمین زده می شود که نمره IQ او بسته به معیارهای مورد استفاده بین 190 تا 200 در نظر گرفته می شود.

 

 

ضریب هوشی تعدادی از نوابغ  به گفته کاکس (1926) همراه با اصلاحات فلین

 

آرنولد 190 168   نیوتن 190 168
باخ 165 143   شلینگ 190 168
بیکن 180 158   ولتر 190 168
بولیوار 155 133   بایرون 180 158
کالوین 175 153   میکل آنژ 180 158
دیکنز 180 158   دوما، آ. 170 148
دیدرو 165 143   فارادی 170 148
اراسموس 180 158   لوتر 170 148
گالیله 185 163   تورگو 170 148
گوته 210 188   بتهوون 165 143
هوگو 180 158   جنر 165 143
جفرسون 160 138   مونتسکیو 165 143
جنر 165 143   موتزارت 165 143
جانسون، بی. 175 153   پریستلی 165 143
کانت 175 153   رالی 165 143
کپلر 175 153   رابرتسون 165 143
مونتسکیو 165 143   لامارتین 160 138

نظرات

۱۴۰۰/۱۲/۳انیشتین از چه چیزی مرد و برای مغزش چه اتفاقی افتاد علت مرگ انیشتین آلبرت انیشتین دانشمند، فیزیکدان با استعدادی بود که در آلمان زندگی می کرد و با اختراعات خود به شهرت رسید. به عنوان مثال، حرکت براونی و نظریه نسبیت، و همچنین خیلی چیزهای دیگر. او برای دستاوردهای خود در فیزیک موفق به دریافت جایزه نوبل شد. انیشتین یک نابغه به حساب می آمد و بسیار محبوب بود. مشخص است که در اواسط آوریل 1955، دانشمند در بیمارستان بستری شد. عجیب است، اما اینشتین عملاً از کمک پزشکی امتناع کرد و گفت که نزدیک شدن به مرگ را احساس می کند و می خواهد در آرامش بمیرد. او می دانست که زمان او فرا رسیده است. علت مرگ انیشتین پارگی آنوریسم بود.و در همان روز درگذشت. انیشتین هیچ شانسی برای زنده ماندن در چنین وضعیتی نداشت.

۱۴۰۰/۱۲/۳جالب است که دانشمند با اطلاع از مرگ خود وصیت نامه ای به جای گذاشته است. در آنجا اشاره شد که بدن او، از جمله مغز درخشان، سوزانده و خاکستر پراکنده شود و این رویه نباید رسمی باشد، بلکه باید مخفیانه از جامعه انجام شود. ظاهراً انیشتین تصور می کرد که افراد زیادی هستند که بخواهند بقایای او را مطالعه کنند، به خصوص مغز. با این حال، یک اتفاق غیرقابل پیش بینی رخ داد. مشخص شد که مغز انیشتین متوفی توسط آسیب شناس توماس هاروی که جسد را کالبد شکافی کرد به سرقت رفته است . او می خواست در این اندام تحقیق کند و اسرار نبوغ انیشتین را برای مردم فاش کند.

۱۴۰۰/۱۲/۳هاروی مغز انیشتین را به 250 قطعه تقسیم کرد و در یک شیشه در زیرزمین نگهداری کرد. علیرغم اراده خود دانشمند، پسرش هانس آلبرت مخالف این نبود که مغز پدر باهوش به دقت مورد بررسی قرار گیرد. هاروی اندام را به 250 قسمت تقسیم کرد و آنها را در چندین شیشه پر از مایع مخصوصی به نام سلوئیدین نگهداری کرد. همه اینها در زیرزمین خانه او در میان سایر حفاظت ها قرار داشت. هر چقدر هم که وحشتناک به نظر برسد، هاروی مغز یک نابغه را به دلایلی به قطعات زیادی تقسیم کرد. او می خواست برای هرکسی که می خواهد در مطالعه شرکت کند قطعاتی بفرستد.

۱۴۰۰/۱۲/۳راز مغز انیشتین..... احتمالا هاروی فقط می خواست مانند دیگران رازهای نبوغ دانشمند را فاش کند. و در سال 1985 او و سایر محققان نتایج کار انجام شده را ارائه کردند. برای خیلی ها تبدیل به یک حس واقعی شد. در مطالب منتشر شده آمده است که مغز انیشتین مانند بسیاری از افراد دیگر است. او هرگز نتوانست شواهدی از نبوغ دانشمند مشهور را پیدا کند. واکنش مفاخر جهان دیری نپایید.

۱۴۰۰/۱۲/۳آنها اظهار داشتند که محاسبه درجه هوش تنها با بررسی آناتومی مغز غیرممکن است. شاید در آینده، با بررسی مجدد مغز یک دانشمند، بتوان فهمید که عقل به طور کلی در کجا می تواند در یک فرد باشد. برخی از دانشمندان این مطالعات را زیر سوال برده اند. واقعیت این است که مغز انیشتین حدود 30 سال در یک شیشه مایع نگهدارنده قرار داشت. در چنین شرایطی و برای مدت طولانی، بسیاری از سلول های اندام به سادگی می توانند بمیرند. حتی پس از مدتی، دانشمندان نتوانسته اند نشانه هایی از نبوغ و هوش را در مغز انیشتین بیابند.

۱۴۰۰/۱۲/۳توماس هاروی قبل از مرگش قطعاتی از مغز این نابغه ، انیشتین را به موزه وصیت توماس هاروی آسیب شناس سابق، قبل از مرگش در سال 2007، قطعاتی از مغز این فیزیکدان را به موزه ملی پزشکی و سلامت وصیت کرد. پس از آن، دوباره تلاش هایی برای کشف مغز این نابغه ، انیشتین انجام شد، اما تاکنون هیچ کس نتوانسته چیزی منحصر به فرد پیدا کند. چیزی که نشان از هوش ویژه او دارد. شاید عقل نیز مانند روح انسان چیزی بی وزن و با چشم انسان نامرئی باشد.

۱۴۰۱/۲/۳ضریب هوشی انیشتین ....... IQ آلبرت انیشتین و استیون هاوکینگ 160 امتیاز است. افرادی که ضریب هوشی 130 دارند تیزهوش محسوب می شوند.

۱۴۰۱/۲/۳ضریب هوشی یک فرد عادی چقدر است؟ تست های هوش به گونه ای طراحی شده اند که نتایج با توزیع نرمال با میانگین بهره هوشی 100 و به گونه ای توزیع شود که 50 درصد افراد دارای ضریب هوشی بین 90 تا 110 و 25 درصد هر کدام زیر 90 و بالاتر از 110 هستند . فارغ التحصیلان دانشگاه آمریکایی 105 هستند، دانشجویان ممتاز - 130-140

۱۴۰۱/۲/۳ضریب هوشی نوابغ چقدر است؟ پس از توضیح اینکه نوابغ دارای ضریب هوشی 135 یا بالاتر هستند، لیستی از ستارگان رشته های مختلف و امتیاز آنها را مشاهده خواهید کرد: مت دیمون - 135، جودی فاستر - 138، ناتالی پورتمن - 140، شکیرا - 140، مدونا - 140، نیکول کیدمن. - 142، استیو مارتین - 143، آرنولد شوارتزنگر - 144، دیوید دوکوونی - 147

۱۴۰۱/۲/۳بالاترین ضریب هوشی متعلق به کیست؟ مرلین و ساوانت Marilyn vos Savant نویسنده، نمایشنامه نویس و روزنامه نگار آمریکایی در سال 1946 به دنیا آمد. او اصرار دارد که اولین تست هوش خود را در ده سالگی با نمره 228 گذرانده است. از سال 1986 تا 1989، او در کتاب رکوردهای گینس به عنوان فردی با بالاترین IQ در جهان( 186) ثبت شده است.

۱۴۰۱/۲/۳سیستم رتبه بندی IQ وجود دارد. در اینجا رایج ترین آنها است: 140 یا بیشتر - نابغه یا نزدیک به نابغه.......... 130-139 -بااستعداد.......... 120-129 - هوش بسیار بالا......... 110-119 - هوش برتر....... 90-109 - هوش متوسط ​​(عادی)......... 80-89 - کاهش هوش........ 70-79 - هوش بسیار کم.....

۱۴۰۱/۲/۳IQ گری کاسپاروف سوپر محقق فوق الذکر شطرنج باز برجسته روسی را در فهرست 30 باهوش ترین انسان روی زمین در رتبه هفدهم مقیاس استانفورد-بینه قرار داد.ضریب هوشی گری کاسپاروف را 190 ارزیابی می کند.

۱۴۰۱/۲/۳کریستوفر هیراتا IQ - 225 ............... متولد 1982. از همان گهواره، اشتیاق او فیزیک بود و در دوران کودکی اشتیاق به فضا به آن اضافه شد. در سن 14 سالگی وارد موسسه فناوری کالیفرنیا شد و در رشته فیزیک تحصیل کرد. در سن 16 سالگی با ناسا همکاری کرد و تحقیقاتی در مورد استعمار مریخ انجام داد و مدرک دکترا گرفت. از دانشگاه پرینستون در رشته اخترفیزیک فارغ التحصیل شد. او یکی از نمایندگان برجسته به اصطلاح کیهان شناسی دقیق است که تحقیقات کامپیوتری و نظری را با نجوم رصدی ترکیب می کند.

۱۴۰۱/۲/۳IQ ایلان ماسک چقدر است؟ ضریب هوشی ایلان ماسک در حدود 155 امتیاز برآورد شده است.

۱۴۰۱/۲/۳ضریب هوشی سندرم داون چه نوع هوشی دارد؟ ضریب هوشی افراد مبتلا به سندرم داون بین 20 تا 75 است در حالی که هنجار بیش از 70 است. بسیاری از افراد مبتلا به سندرم داون توانایی های هنری دارند..

۱۴۰۱/۲/۳ IQ تسلا چقدر دارد؟ اگرچه تست های هوش در طول زندگی نیکولا تسلا انجام نشد ، برخی از کارشناسان سطح هوش مخترع را حدود 200 امتیاز تخمین می زنند.

۱۴۰۱/۲/۳چگونه آی کیو خود را محاسبه کنیم؟ چگونه IQ خود را محاسبه کنیم؟ IQ به لطف دانشمند ویلیام استرن ظاهر شد. این ابرذهن حکم کرد که تمام فرمول‌های موجود قبلی که هوش توسط آن‌ها اندازه‌گیری می‌شد، بی‌اثر بودند. استرن معادله خود را پیشنهاد کرد : سن ذهنی را می گیریم، آن را بر سن تقسیم می کنیم و نتیجه را در 100 ضرب می کنیم - IQ آماده است!

۱۴۰۱/۲/۳ضریب هوشی 110 به چه معناست؟ اگر فکر می کنید که میانگین iq حدود 110 است، در اشتباه هستید. این شاخص به هوش بالاتر از حد متوسط ​​اشاره دارد. افرادی که نمرات آزمون بین 111 تا 120 دارند معمولاً سخت کوش هستند و در طول زندگی به دنبال دانش هستند. حدود 12 درصد از این افراد در بین جمعیت وجود دارد.

۱۴۰۱/۲/۳لئوناردو داوینچی چقدر بهره هوشی داشت؟ بسیار عجیب است که نام لئوناردو داوینچی اغلب در جداول IQ افراد مشهور با امتیاز 180 دیده می شود، علیرغم این واقعیت که تست IQ فقط در سال 1912 ساخته شد. مشخص نیست این نتایج چقدر صحت دارد.

۱۴۰۱/۲/۳ضریب هوشی نیوتن چقدر بود؟ ایزاک نیوتن ضریب هوشی نیوتن 190 است

۱۴۰۱/۲/۳IQ به زبان ساده چیست؟ IQ (تلفظ "آی کیو") ضریب هوشی یک فرد نسبت به مقدار متوسط ​​است. علامت اختصاری IQ مخفف Intelligence Quotient است، یعنی «ضریب هوش». هر چه ضریب هوشی بالاتر باشد ، فرد باهوش تر است.

۱۴۰۱/۲/۳ضریب هوشی گربه ها چقدر است؟ امتیاز IQ گربه 75 - 81 - گربه شما بسیار باهوش است. امتیاز 69 - 74 توانایی های ذهنی گربه شما بالاتر از حد متوسط ​​است.

۱۴۰۱/۲/۳ضریب هوشی سگ ها چقدر است؟ میانگین ضریب هوشی یک سگ حدود 100 است. بر اساس نتایج آزمایش ضریب هوشی یک سگ ، مشخص شد که سگ ها ، حتی متوسط، ضریب هوشی مشابهی با یک انسان دو ساله دارند.

۱۴۰۱/۲/۳ضریب هوشی یک اورانگوتان چقدر است؟ به گفته فرانسین پترسون، متخصصی که با کوکو کار می کند، گوریل دارای ضریب هوشی 95 است که نزدیک به میانگین ضریب هوشی انسان 100 است.

۱۴۰۱/۲/۳باهوش ترین نژاد سگ دنیا کدام است؟ مرز کولی لیست باهوش ترین سگ ها شامل Border Collie، German Shepherd، Poodle، Australian Shepherd و Golden Retriever است.

۱۴۰۱/۲/۳هوش میمون ها چیست؟ در آزمایشی که توسط بنیاد تحقیقات میمون بزرگ (ایالات متحده آمریکا) انجام شد، میمون معروف کانزی توانست یاد بگیرد که حدود 3000 کلمه انگلیسی را با گوش بفهمد و به طور فعال بیش از 500 کلمه را با استفاده از صفحه کلید با واژگان (علائم هندسی) استفاده کند.

۱۴۰۱/۲/۳کدام نژاد سگ وفادارترین است؟ وفادارترین نژادهای سگ و داستان در مورد آنها لابرادور رتریور. ... روتوایلر. ... دوبرمن ... کولی ... لئونبرگر ... Cane Corso. ... سگ گله شتلند (شلتی). ... استافوردشایر تریر آمریکایی. برای کسانی که می خواهند خانه آنها همیشه تحت حفاظت قابل اعتماد باشد مناسب است

۱۴۰۱/۲/۳کدام سگ شماره 1 است؟ باهوش ترین سگ - Border Collie در وهله اول نژاد Border Collie بود که در انگلستان پرورش داده شد. این سگ ها با غریزه و ولع فوق العاده ای برای خدمت به انسان متمایز می شوند. آنها در بسیاری از رتبه بندی ها باهوش ترین سگ ها در نظر گرفته می شوند.

۱۴۰۱/۲/۳یک گوریل چقدر بهره هوشی دارد؟ دانش آموز پشمالو ثابت کرد که ذهن حیوانات به خوبی توسط مردم دست کم گرفته شده است. در نتیجه، ضریب هوشی گوریل به 95 رسید. این بسیار زیاد است، زیرا نتیجه یک فرد عادی بین اعداد 90-110 است و نبوغ با 140 شروع می شود.

۱۴۰۱/۲/۳گوریل کوکو چند ساله است؟ کالیفرنیا گوریل معروف کوکو در سن 46 سالگی درگذشت که به گفته بسیاری بیش از هزار نشانه از زبان آمریکایی کر و لال ها را می دانست.

در ادامه بخوانید...