نکات ایمنی در هتل ارزان قیمت

نکات ایمنی در هتل های ارزان قیمت
معمولا هتل ارزان قیمت، مناسب برای صرف یک شب می باشد. مشخصا هرکسی نمی تواند اتاقی را در یک هتل 5 ستاره رزرو کند، و چنین هزینه ای و پرداخت پول هنگفت برای یک شب در بودجه مسافرت خانواده در نظر گرفته نمی شود.اما این واقعیت وجود دارد که چنین هتل های ارزان قیمتی بجز یک نگهبان در ورودی عملا هیچ گارد محافظتی ندارند. بنابراین، مشکلی وجود دارد که چگونه خود را از دزدان محافظت کنید، به خصوص اگر با وسایل ارزشمندی مثل لپ تاپ، دوربین، تلفن همراه گران قیمت و غیره بخواهید یک شب را در یک هتل ارزان قیمت بگذرانید.
 
به عنوان مثال، قفل ها در چنین هتل هایی قابل اعتماد نیستند، و اغلب کلید ها را دزدها و حتی کارکنان بی پروا دارند. گوش بزنگ بودن و مراقبت در تمام شب برای واکنش در زمان ورود یک غریبه به اتاق هم یک گزینه مناسب نیست. و پس از یک روز شلوغ، جاده ای پر ترافیک، تور گردشگری یا جلسه کسب و کار، خواب به دلیل خستگی بسیار قوی است.پس چگونه ایمنی خود را در این هتل ارزان قیمت حفظ کنیم؟برای نکات ایمنی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نکات ایمنی در هتل ارزان قیمت

کسی که باهوش است چنین روشی را اختراع کرده، در دستگیره درب باید شیشه ای  یا یک لیوان را مانند تصویر قرار دهید تا در صورت کوچکترین حرکت دستگیره در - لیوان یا شیشه با سر و صدا سقوط کند و دزد را بترساند و همزمان صدای شکستن شما را بیدار کند.
 
و در عین حال - شماره برای تماس درزمان خطر، و سیو کردن آن روی تلفن، به طوری که فقط با فشار دکمه تماس برقرار شود. 
همیشه یک چراغ قوه کوچک اما قدرتمند همراه داشته باشید و آن را زیر بالش بگذارید. اگر کسی وارد اتاق شد، بلافاصله نور را به صورتش بتابانید. معمولا این برای فراری دادن دزد کافی است، او شما را نمی بیند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید