این 13 گنج هنوز پیدا نشده شانس خود را امتحان کنید

چه از طریق فیلم هایی با نیکلاس کیج در ماجراهایی مانند 'Benjamin Gates' و چه از طریق لارا کرافت در "Tomb Raider" در بازی های ویدئویی یا از طریق رمان معروف رابرت لوئی استیونسون به نام جزیره گنج، پیدا کردن گنج همیشه دنیا را مجذوب و علاقه مند کرده است. چه کسی نمی خواهد در یک ماجراجویی بزرگ به دنبال یک گنج گمشده شرکت کند و سرانجام آن را پیدا کند و ثروتمند شود؟ آیا می دانید که هنوز هم ثروت های بزرگی در دنیای واقعی بصورت پنهان وجود داشته باشد؟ برای شکار گنج در سراسر جهان آماده هستید؟ 
 

1 - کشتی های غرق  شده اسپانیایی

گنج تخمینی: 2 میلیارد دلار.
واقع در شرق فلوریدا ، متشکل از ایالت های سنت لوسیا ، مارتین و پالم بیچ ، به شکلی مناسب به نام Coast Treasure وجود دارد و به دلایل خوبی ، می توانید گنج های زیادی را در سواحل آن پیدا کنید. در سال 1715 ، 1000 دریانورد اسپانیایی سوار ناوگان 12 کشتی شدند. در آن زمان امری عادی بود که کشتی های ناوگان هند سفرهایی را بین اسپانیا و جهان جدید انجام دهند که از کوبا عبور می کردند. متأسفانه ، آنها در طوفان گرفتار شدند و 11 کشتی غرق شدند. بسیاری از مردان هلاک شدند.  طلا ، نقره ، زمرد و مروارید ، طبق افسانه ها همه غرق شدند.
 
به لطف حرکت دریا در هنگام طوفان ها و سایر وقایع آب و هوایی ، برخی از گنجینه ها در مسیرهای مختلفی حرکت می کنند و به سطح زمین نزدیکتر یا دورتر می شوند. خانواده ای از شکارچیان گنج که در سال 2013 یافت شده اند ، بسیار نزدیک به سواحل ، طلا با ارزش تقریبی 300000 دلار پیدا کردند. اما گنج واقعی باقی مانده است ، چهار مورد از 11 کشتی هرگز پیدا نشده اند. یکی از قایق ها یک کشتی سبک و سریع به نام سان میگل بود. شایعه است که با ارزش تخمینی اکنون، 2 میلیارد دلار در کشتی ها وجود داشته است. با این حال مکان آن یک اسرار باقی مانده است ، مکان می تواند هم اکنون بیشتر در نزدیک شمال ، نزدیک به سواحل کارولینای جنوبی یا شمال واقع شده باشد.
 

2 - گنجینه نسخ خطی بحر المیت

گنج تخمینی: 1 میلیارد دلار.
 
شاید شما قبلاً از Scrolls of the Sea Dead شنیده باشید ، که بیش از 2000 سال پنهان بوده و گنجینه هایی است که در تاریخ باستان وجود داشته است. اما آیا می دانید که این نسخه های خطی شامل یک نقشه گنج است؟ باستان شناسانی که در جستجوی غارهای قمر در نزدیکی بحر المیت یا دریای مرده بودند ، جایی که اولین پروانه یافت شد ، کشف بی نظیری را انجام دادند: یک طومار مسی به دو بخش تقسیم شده است. آنها لیستی از مناطق اطراف اسرائیل و اردن را که در آن طلا و نقره مخفی شده ، به روز کرده اند.
 
این لیست شامل 64 مکان با سرنخ هایی از قبیل: "شماره 12: در حیاط ، نه ذرع در گوشه جنوبی: گلدان های طلا و نقره برای گل دهی ، حوضچه ، فنجان ، کاسه های قربانی ، گلدان نسخه ها؛ در ششصد و نه "مورد 32: در غار  متعلق به خانه هاكوز ، شش ذراع حفر كنيد ، شش ميله طلا وجود دارد." ارزش طلا و نقره ذکر شده بالغ بر 1 میلیارد دلار خواهد بود. اما تا به امروز ، هنوز چیزی پیدا نشده است!
 

3 - گنج BlackBard

گنج تخمینی: 12.5 میلیون دلار.
 
در سال 1718 ، کشتی متعلق به دزدان دریایی بدنام Blackbeard ، در  کارولینای شمالی محاصره شد و سعی در ورود به خلیج Ocracoke کرد. این ویرانگر تا زمان کشف آن در سال 1996 پنهان ماند. امروز ، آزمایشگاه حفاظت از انتقام ملکه آن غواصی های منظمی را انجام می دهد . شهادت زمان و دزدی دریایی از این قایق سرچشمه می گیرد. اما یک چیز وجود دارد که هرگز پیدا نشده است: گنج BlackBard.
 
مورخان می گویند که بلک بورد (نام واقعی وی ادوارد تاچ بود) عمدا باعث شد کشتی وی نتواند از اسارت بگریزد. زیرا وی می توانست گنج خود را در این دهکده مخفی کند. بلک بورد وقت زیادی را در اوکراکوک Ocracoke می گذراند ، این نقطه عطف و نقطه شروع او برای سفرهای او بود. ساكنانی كه می گويند شبح بلک بورد روستا را ویران می كند ، همچنان متقاعد شدند كه گنج او در این منطقه پنهان است. هنگامی که او اسیر و کشته شد، دزدان دریایی  12.5 میلیون دلار غارت کرده بودند، که هنوز بصورت غیرقابل ردیابی ثبت شده است.
 

4 - گنجینه فارست فن که در Rockies دفن شده است

گنج تخمینی: بین 1 تا 3 میلیون دلار.
 
در سال 1988 ، پس از تحمل سرطان ، فارست فن ، یک فروشنده و گردآورنده مشهور سکه تصمیم گرفت که اگر بیمار شود ، با غنایم خود در بیابان بمیرد. او دیگر بیمار نشد. در سال 2010 ، در سن 80 سالگی ، او یک صندوق پر از سکه های طلا و سایر اشیاء گرانبها را از مجموعه شخصی خود گرفت و آن را در کوه های صخره ای شمال سانتافه پنهان کرد.این شکار بزرگی برای شکارچیان گنج بود. در زندگینامه خود شعری در 24 مصرع منتشر می کند که سرنخ هایی درباره مکان گنج ارائه می دهد. در اینجا گزیده ای وجود دارد: " همانطور که من به تنهایی به آنجا رفته ام ، و با گنجینه های خود جسورانه ، می توانم راز خود را در آنجا مخفی نگه دارم ، و اشاره ای به ثروتمندان جدید و قدیمی داشته باشم. از آن جا شروع کنید که در آن آبهای گرم متوقف شده و از دره باریک پایین بیایید ، نه چندان دور ، اما خیلی راه برای راه رفتن هست تا زیر خانه قهوه ای. "
 
تا به امروز هزاران نفر به دنبال این گنج بودند ، اما هنوز کسی آن را پیدا نکرده است. برخی حتی در این جستجوی عجیب جان خود را از دست داده اند. فارست فن تأکید می کند که غنیمت همیشه جایی می ماند که او آن را دفن کرده است. او اطلاعات جدیدی را در مورد این مکان در ماه مه داد ، اما می گوید اگرچه یافتن آن دشوار است ، اما غیرممکن نیست. برای دنبال کردن ...
 

5 - جغد طلایی

گنج تخمینی: 150،000 یورو.
فارست فن تنها مرد زمان ما نیست که شکار گنج را اختراع کرده است. در سال 1993 ، ماکس والنتین (نام مستعار فرانسوی Régis Hauser) تصمیم می گیرد صندوقچه ای حاوی یک جغد طلایی را به همراه یاقوت های نقره ای و الماس دفن کند. او کتابی با یازده معما را در اقدامی تحت عنوان "در ردپای جغد طلایی" منتشر می کند. او معتقد است که بازی حداکثر 2 سال قبل از پیدا کردن راه حل ادامه خواهد داشت.
 
تا به امروز ، هیچ کس نتوانسته معما را برای یافتن محل صندوقچه حل کند. ماکس والنتین درگذشت و او تنها کسی بود که محل دقیق گنج را می دانست. هنوز هم حل نشده ، این شکار گنج طولانی ترین شکار در تاریخ است. 11 پازل در حال حاضر در اینترنت موجود است ، معما های واقعی هستند که فقط منتظر رمزگشایی هستند.
 

6 - گنج نفرین شده مونتزوما

گنج تخمینی: 3 تا 4 میلیارد دلار
 
افسانه گنج مونتزوما به زمان فاتحان برمی گردد ، دقیقاً در سال 1519 ، زمانی که هرنان کورتس با امپراتور آزتک مونتزومای دوم دیدار کرد. کورتس به عنوان یک میزبان ، طلا از آزتک ها دریافت کرد. وی دریافت که مقادیر قابل توجهی از این فلز گرانبها وجود دارد. آن زمان مشهور اسپانیایی conquistador پس از تحمیل سلطه اسپانیا و مذهب مسیحیان تصمیم گرفت گنجینه های این مردم را تصاحب کند. آزتک ها تلافی کردند و سعی کردند مهاجم را بیرونکنند. نبردهای بزرگی درگرفت و گنج ها توسط آزتکها مخفی شد.
 
با وجود قدرت اسپانیایی و برتری آنها ، گنجینه ها پنهان و غیرقابل ردیابی بودند. شکنجه ها و قتل عام ها برای دانستن محل این ثروت عظیم کافی نبود. دیوانه وار ترین شایعات منتشر شد و اما هنوز هم بدون موفقیت. رمز و راز این گنج در کل باقی مانده است ...
 

7 - گنجینه Doc Noss

گنج تخمینی: 30 میلیارد دلار .
 
چه داستانی باورنکردنی از داک ناس ، یک جوینده طلا ، که غنیمت بزرگی پیدا می کند و آن را گم می کند ... چنین سرنوشتی برای دکتر ناس رقم خورده بود. در سال 1937 ، او در تونلی در نیومكزیك در زمان کاوش، 200 شمش طلا و جواهرات طلا را کشف کرد.(گنجی مخفی شده) دکتر ناس به امید یافتن طلای بیشتر ، تصمیم گرفت از دینامیت برای گسترش گذرگاه استفاده کند. افسوس که نتیجه متفاوتی گرفت: غار فرو ریخت و طلا را با خود به قعر زمین برد. حفار طلا فقط در تلاش است تا طلای از دست رفته خود را بازیابی کند ، اما تلاش بی فایده است.
 
این معدن که در ویکتوریا پیک کشف شد ، در سال 1950 به دلیل عملیات نظامی توسط ارتش بسته شد. شایعه است که ارتش این گنجینه باورنکردنی را به دست آورده است ، اما هیچ کس نمی تواند با اطمیناناین را بگوید. آیا هنوز طلا وجود دارد؟
 
8 - گنجینه های طلای ژان لافیس
گنج تخمینی: ناشناخته است.
 
ژان لافیس ، دزدان دریایی فرانسوی در اوایل قرن نوزدهم افسانه ای واقعی است زیرا زندگی وی همچنان یک رمز و راز است. ژان لافیس و برادرش پیر درطول زندگی خود موفق به  جمع آوری ثروت بزرگی شدند. آنها در لوئیزیانا مستقر شده و منشا بسیاری از مناطق مسکونی از جمله بندر گالوستون بودند. 
ژان لافیس در قالب یک جاسوس ، قاچاقچی ، دزدان دریایی ، کاپیتان و حتی فرماندار ،  هزاران زندگی کرده و ثروت جمع کرده است.زندگی و مرگ او  به شیوه ی بسیاری از مرگ ها و سالهای بسیار متفاوت نسبت داده می شود. تنها قسمتی که سرانجام همه موافق هستند این است که گنج او پنهان مانده و تا به امروز ، هنوز هم پیدا نشده است. شکارچیان گنج فعلی توجه ویژه ای به منطقه جزایر لوئیزیانا و تگزاس دارند.
 

9 - گنج قلعه آلامو

گنج تخمینی: ناشناخته است.
 
سان آنتونیو در تاریخ ایالات متحده به دلیل نبرد بین مکزیکی ها و تگزین ها که منجر به محاصره فورت آلامو شد ، مشهور است. این نبرد کشته های بسیاری بر جا نهاد ، از جمله همه سرنشینان این قلعه که نزدیک به 200 نفر بودند. از جمله آنها می توانیم دیوی کراکت و جیمز بووی را حساب کنیم. این محاصره 13 روز به طول انجامید و شاهد پیروزی مکزیکی ها بر تگزاس ها بود. اندکی پس از این رویداد و پس از سایر نبردها ، مکزیک قطعاً تگزاس را از دست داد.
شایعه است که دیوی کراکت گنجی با خود داشت تا بتواند ارتش را تأمین کند تا به اهداف خود برسد. در هنگامی که جنگ اتفاق می افتد گنج باید در قلعه پنهان و دفن شود ، اما کجا؟ هیچ بازمانده ای نتوانست محل گنج را پیدا کند یا حتی وجود آن را تأیید کند. رمز و راز ادامه دارد ...
 

10 - گنج امپراتور تو دوک

گنج تخمینی: ناشناخته
 
ما قاره را برای این شکار گنج جدید که ما را به سمت ویتنام هدایت می کند تغییر می دهیم. کشوری سرشار از معابد ، این مکان ها اغلب با افسانه احاطه شده اند. امپراتور تو دوک در طول زندگی تصمیم گرفت که در زمان مرگ با تمام ثروت خود دفن شود. بنابراین او تصمیم گرفت تا مقبرهای برای خود بسازد تا بتواند متعلقات گرانبهای خود را در آن جا دفن کند. اما طبق افسانه ، او مکان را مخفی نگه داشته است. و گرچه امروزه بازدید از مقبره امپراتور تو دوک امکان پذیر است ، اما شایعات حاکی از آن است که مقبره واقعی وی که شامل همه متعلقات گرانبهای وی می باشد در جای دیگری خواهد بود.
 
البته برای احداث این ساختمان و همچنین برای انتقال تمام ثروت لازم بود نیروی انسانی فراخوانده شود. امپراتور به همه چیز فکر می کرد: او دستور می داد تا همه خدمتگزاران خود را بعد از خاکسپاری او دفن کند تا این راز دست نخورده باقی بماند.
 

11 - معدن طلای گمشده هلندی

گنج تخمینی: ناشناخته است.
 
شکار گنج "معدن طلای هلندی گمشده" هنوز در زمان ما وجود دارد. اما ، آیا این یک افسانه بود یا یک داستان واقعی؟ همانطور که ممکن است ، توضیح برای تعداد زیادی از شکارچیان گنج رمز و راز باقی مانده است. از سال 1896 ، تحقیقات در منطقه Superstition Mountains در آریزونا انجام شده است ، اما این منطقه به عنوان محل معدن طلا تایید نشده است. همه این کار از زمانی آغاز شد که یک فرد خاص به نام جاکوب والتز با اصلیت آلمانی ، معدن سنگ معدن طلا را کشف کرد.
او آن را از هرکسی که می شناخت پنهان کرد و مکان دقیق معدن را با خود به گور برد. بیش از 125 سال بعد مردم به امید یافتن این معدن و ثروتمند شدن به پارک دولتی گمشده هلندی ، اطراف ققنوس می روند. این معدن مطمئناً مشهورترین معدن گمشده در ایالات متحده است.
 

12 - گنج سرهنگ جان سینگلتون 

گنج تخمین زده شده: 10 میلیارد دلار
 
در طی یورش به اردوگاه اتحادیه در طول جنگ داخلی آمریکا ، سرهنگ جان سینگلتون  و مردانش با نام مستعار ارواح خاکستری موسبی ، که برای ارتش کار می کرد ، دستان خود را بر روی طلای طلا ، نقره و اشیاء با ارزش قرار داده اند. پیدا کردن آنها مطمئناً بازنشستگی مسالمت آمیز در پایان جنگ را برای همه تضمین می کند. طبق گفته افسانه ، سرهنگ مسبی در ویرجینای مرکزی مستقر بود ، جایی که او و مردانش گنج را دفن کردند.
 
متأسفانه ، وقتی ارواح خاکستری برای بازیابی سهم خود بازگشتند ، توسط سربازان ارتش اسیر و به دار آویخته شدند. جان Singleton Mosby یکی از این زندانیان نبود. در پایان جنگ ، کار خود را به عنوان وکیل از سر گرفت ، اما هرگز سعی نکرد غنیمت خود را از زیر زمین خارج کند. تا به امروز همچنان در لیست گنجینه های گمشده مانده است.
 

13 - چاه گنج île aux chênes

گنج تخمین زده شده: 2 میلیون پوند
 
در سال 1795 ، یک نوجوان کانادایی در جزیره اوک ، نوا اسکوشیا تصمیم می گیرد با کمک برخی از دوستان هم سن  خودش، در آنجا حفاری کند. در ابتدای اکتشاف ، بر روی تکه ای از سنگ ها قرار می گیرند ، سپس یکباره زیر سنگ خالی و  آزاد می شود ، در عمق 3 متری یک سکوی چوبی کشف می کنند. آنها به جستجوی خود ادامه می دهند و در 6 متر و سپس در 9 متر ، هنوز سكوی های چوبی قرار دارند. آنها فکر می کنند که این نصب ها کار بشر است و فکر می کنند که پیدا کردن آنها می تواند مخفیگاه یک گنج باشد. متأسفانه سوراخ گنج با سیلاب پر می شود و جوانان جستجو را متوقف می کنند.
 
بعداً ، افراد دیگری برای یافتن ، مانند جوانان، پایین رفتن از سکوهای چوبی در هر سه متر را از سر گرفتند. آنها در 27 متری، سنگ حکاکی شده اما متاسفانه غیرقابل توصیف را پیدا می کنند.آنها به دلیل کمبود وسایل و همچنین آب گرفتگی ، تلاش خود را به نوبه خود کنار گذاشتند.
در سال 1866 ، پیام روی سنگ رمزگشایی شد که می گوید: "40 فوت پایین تر 2 میلیون پوند دفن می شود". در حال حاضر ، جزیره Ile aux Chenes یک مالک  خصوصی دارد و هیچ کس نمی تواند بدون مجوز وارد این ملک شود. صاحب فعلی همیشه در جستجوی گنج سعی دارد جزیره خود را حفر کند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید