شستن صورت خود را متوقف کنید

چگونه با مرطوب کننده های صورت، پول خود را ذخیره کرد: شستن صورت خود را متوقف کنید.
چه چیزی در نهایت در محصولات طبیعیِ مراقبت از پوست طبیعی است؟ مرطوب کننده هایی از پوست شما. خود را هر روز با یک مرطوب کننده صورت منحصر بفرد، بهتر از هر چیزی که شما را در Neiman Marcus پیدا می کنید، درمان کنید. به پوست تان اجازه دهید چربی طبیعی خود را تولید کند و آنها را نشوئید.    


این مسئله که چگونه زنان صدها هزار دلار روی پاک کننده های پوست و تونرها هزینه می کنند، سپس، برای جایگزین کردن چربی های "سلولی" که آنها تازه از دست داده اند، صدها دلار بیشتر صرف مرطوب کننده های گران و منحصربفرد صورت می کنند، همیشه مرا تحت تاثیر قرار می دهد.


در اینجا یک نکته بزرگ وجود دارد: مرطوب کننده ی پوست بهتری نسبت به چربی طبیعی پوست تان وجود ندارد. پوست شما برای تولید چربی های بسیار تغییریافته ی "منحصر بفرد"، مانند سرامیدها و کلسترول ها، که سطح پوست را صاف نگه داشته و از آن محافظت می کنند، به مشکل بزرگی برمی خورد. چرا آنها را همانجا نگه ندارید؟ بهترین درمان طبیعی برای پوست های خشک و تیره، چربی پوست شما است.


اگر شما پوستی عادی تا خشک دارید:
صورت خود را در شب با یک پاک کننده ملایم مانند Neutrogena Fresh Foaming Cleanser بشویید. مطمئن شوید که همه آثار آرایش، بویژه در امتداد خط مو را پاک کرده باشید، بخوبی بشویید و به آرامی خشک کنید.    
در صبح، تنها با آب بشوئید. از صابون صرف نظر کنید.
اگر شما پوستی چرب دارید:
صورت خود را در شب با یک پاک کننده ملایم مانند Neutrogena Deep Clean Invigorating Daily Cleanser بشویید. به خاطر داشته باشید که مالش زیاد، باعث نمی شود چربی پوست شما کمتر شود. مالش بیش از حد در واقع می تواند پوست شما را خراش دهد و باعث ترشح چربی بیشتر شود. بخوبی بشویید و به آرامی خشک کنید.
اگر پوست شما هنوز، چربی زیادی دارد، می توانید هنگام صبح یک تونر نظیر Neutrogena Deep Clean
Invigorating Dual Action Toner را اضافه کنید که حاوی اسید سالیسیلیک است.
حرف آخر: به چربی های طبیعی پوست تان اجازه دهید تا روی پوست تان باقی بمانند، که می تواند یک درخشندگی طبیعی واقعی را به شما بدهد.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید