زیبا بنظر برسید و پولتان را پس انداز کنید

پولت را پس انداز کن. متخصصین پوست بر سر این موضوع توافق دارند که صرف پول بیشتر برای یک کرم، به این معنا نیست که شما شاهد اثرات بهتری باشید.
با وجود وعده های بسیاری از محصولات ضد پیری، انتظار تغییرات عمده را از کرم های بدون نسخه نداشته باشید بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر شما روی آن سرمایه گذاری کرده اید. (سیارک


متاسفانه این درست است. شرکت هایی نظیر Oil of Olay و Neutrogena محصولات بدون نسخه یِ بسیار عالی ای هستند که بخوبی گران قیمت ها عمل می کنند، من یک متخصص پوست بورلی هیلز ، متخصص پوست  و طراح کرم هستم. آیا گاهی اوقات برندهای گران قیمت، ارزش خریدن دارند؟ معمولا، این طور نیست. در اینجا توصیه هایی آورده شده است که به شما کمک می کند پولی که بسختی بدست آورده اید را پس انداز کنید:
هرگز کرم بدون نسخه ای را ندیده ام که واقعا چین و چروک ها را از بین ببرد. جواب منفی است.حتی یکی
هرکرم صورت بدون نسخه، چه8 و یا 400 دلار پرداخته باشید، پوست شما را مرطوب می کند، بافت پوست تان را بهبود می بخشد و چین و چروک های شما را کمتر قابل توجه می کند. (سیارک
هرگز کرمی را ندیده ام که ترک های پوستی را از بین ببرد. متاسفم این حقیقت دارد. ترک های پوستی، پارگی های فیبرهای الاستیک در لایه های عمیق پوست هستند؛ کرم بسادگی نمی تواند آنرا درست کند. خبر خوب این است که همه ترک های پوستی با زمان بهبود می یابد  رنگ شان کمتر و کمتر قابل توجه می شوند. به همین دلیل است که مردم فکر می کنند محصولاتی که استفاده کرده اند، به آنها کمک کرده است، و با اعتماد بنفس، طیف وسیعی از محصولات شامل کرم کره کاکائویی تا کرم های موجود در فروشگاه های بزرگ را استفاده می کنند.
آنرا امتحان کنید. از Eucerin Body Creme برای ترک های پوستی در سمت راست بدنتان استفاده کنید. کرم گران قیمت پاک کننده ی علائم ترکِ مورد نظرتان را در سمت چپ بدنتان استفاده کنید. این کار را برای یک ماه ادامه دهید. از خودتان (صادقانه) و سه نفر دیگر بپرسید که آیا آنها می توانند تفاوتی ببینید. آنها قادر نیستند ، تفاوتی ببینند.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید