5 گام ساه برای داشتن موی مناسب در روز ازدواج شما

1- آماده سازی ذهنی:

(سیارک): به لحاظ ذهنی خودتان را برای درمان خانگی مو ی سر آماده نمایید. از پیش، ترجیحا شش ماه قبل آغاز کنید. وقتی که تاریخ ازدواج خودتان را تنظیم کردید، زمانتان را هدر ندهید. همیشه به خاطر داشته باشید که درمان خانگی نمی تواند یک شبه معجزه ساز باشد. از مواد طبیعی و گیاهی استفاده می شود تا موی شما را از اثار مخرب مواد شیمیایی محافظت نماید. بر خلاف درمان های خانگی که طولانی مدت می باشند، درمان های مبتنی بر مواد شیمیایی نتایج سریعی نشان می دهند. اما در درازمدت روی موهای شما آثار مخربی دارند! بنابراین برای درمان طولانی مدت خودتان را آماده کنید!

2- کاندیشن عمیق

برای درمان کاندیشن عمیق، یک عدد تخم مرغ را با ماست ساده ترکیب نمایید. هم بزنید تا ترکیب صافی بدست آورید و آن را به موهایتان بمالید. این کار را حداقل یکبار در طول دو هفته انجام دهید تا موهای خود را تقویت نموده و به جذب خوب پروتئین کاندیشن عمیق کمک نمایید. در هفته یک بار موهایتان را با ترکیبی از روغن بادام، روغ نارگیل، و روغن زیتون درمان کنید. توربان تراپی کنید و موهای خودتان را به روشی طبیعی دوباره جوان نمائید!

3-موهای خود را درمان کنید:

اگر از پیش به درمان موهایتان آغاز کرده اید، درمان مشکلات مربوط به موها و مقابله با آنها آسان خواهد بود. برای مثال اگر شوره مو دارید، به طور منظم از ترکیب روغن نارگیل و لیمو استفاده کنید تا این مشکل را رفع نمایید. اگر ریزش مو دارید، از آب پیاز برای جلوگیری از آن استفاده کنید. اما به طور منظم از آنها استفاده کنید تا اطمینان یابید که این مشکلات از موهایتان زدوده شده است.(سیارک)

4- از مواد شیمیایی اجتناب نمایید:

به تمامی محصولات شیمیایی مراقبت از مو و حالت دهنده آن «نه» بگویید. در عوض از مواد طبیعی خانگی «ریتا» یا شامپوهای soap-nut استفاده کنید. می توانید از شیوه شستشوی no-poo نیز استفاده کنید و از ترکیب جوش شیرین و اب بعنوان شامپو استفاده کنید. این کار را با بکارگیری سرکه سیب بعنوان کاندیشنر طبیعی انجام دهید. واکنش موهای شما به این ماده طبیعی زمان بر خواهد بود.  

5- رنگ مو را کنار بگذارید:

رنگ آمیزی و فرکردن موهایتان را فراموش کنید. بجای آن از ترکیب حنا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.  سه بار در هفته موهای خودتان را با شامپو soap nut بشویید. اگر موهای چرب دارید از سرکه سیب برای شستن موهای خود استفاده کنید و در صورتی که موهایتان خشک است آنها را با عسل بشویید. حنا را با مشروب چای و پودر قهوه خیس کنید. به طور منظم از این دستورالعمل استفاده کنید، به این ترتیب موهای خاکستری شما در اسرع وقت از بین خواهد رفت! در ابتدای شروع به این کار، اطمینان حاصل نمایید که به موهای تان دوز متعادلی از درمان های خانگی طبیعی می رسد. نیازی به صرف پول زیاد ندارید. از درمان های خانگی مقرون به صرف استفاده کنید، آب زیاد بنوشید و آجیل، میوه و سبزی را در رژیم غذایی خود زیاد مصرف کنید. اما از همه مهمتر آرامش داشته باشید!

می دانیم که شما زیبا هستید! هیچ آرایش و مراقبت از مویی جذابیتی به اندازه ی جذابیتی که از شادی درونی تان بدست می آید، فراهم نخواهد کرد! نگاه های خیره کننده در روز عروسی تان! و داشتن یک زندگی زناشویی عالی! خوش شانس بودن! حال گام هایی ساده برای داشتن مویی بی نقص برای روز عروسی تان دارید. در صورتی که از این روش هااستفاده می کنید آن را با ما در میان بگذارید. برای چنین روز بزرگی چه برنامه ای دارید؟ دستورالعمل های مراقبت از موی خودتان را برای قبل از عروسی با ما در قسمت نظرات درمیان بگذارید!

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید