ترندهای محبوب سال ۲۰۱۶ در آرایش ، زیبایی و بدنسازی

(سیارک) : سال ۲۰۱۶، سال ماسک صورت بود. ماسکهای محبوب سال ، آووکادو ، موز ، خاک رس و زردچوبه بودند. آووکادو و موز باعث درخشش پوست می شوند، زردچوبه بافت پوست را تقویت می کند ، التهاب را کاهش می دهد و جوش صورت را از بین می برد و خاک رس چربی اضافه پوست را جذب می کند.


زنانی که به دنبال جوانی و شادابی هستند، اکسیر جوانی را در ماسک موسوم به «دی ان ای» جستجو کردند. در این روش ابتدا دی ان ای پوست آزمایش می شود تا ماسک بر اساس نیازهای خاص مشتری طراحی شود.و هر ماه تجدید می شود.
کسانی که شیوه های سریع و بی دردسر را برای شادابی پوست ترجیح دادند نیز  به سالن های مخصوص «نور درمانی» و «سرما درمانی» که رفته رفته به تعدادشان اضافه می شود مراجعه کردند. در روش «نور درمانی» پوست صورت با
استفاده از لیزر به گونه ای تحریک می شود که سلول ها خیال کنند در پوست زخم ایجاد شده و شروع به ترمیم خود کنند.

از میان ورزش ها ، تب کلاسهای پیلاتس بالا گرفت؛ مجموعه ورزشهایی ﮐﻪ با کنترل ذهن بر اﻧﻌﻄﺎف پذیری و ﻗﺪرت در اﻧﺪاﻣﮫﺎی ﺑﺪن تمرکز می کند.انجام حرکات آکروباتیک نیز بخشی از این ورزش است و بدون حجیم کردن عضلات، بدن را می سازد.(سیارک


اما در آرایش، بسیاری از زنان شیک پوش که معمولا آرایش کمرنگ را ترجیح می دادند در پاییز و زمستان سال 2016 ، به سراغ ابروهای پهن ، مژه های بلند و پرپشت ، رژ لب های زرشکی و سایه های براق رفتند.آرایش دائم هم دوباره محبوب شد. زنانی که دوست داشتند همیشه آرایش داشته باشند اما وقت زیادی برای آرایش نداشتند ، آرایش دائم را ترجیح دادند و در سال ۲۰۱۶، عده زیادی به سراغ این شیوه از آرایش رفتند.

مد سال ۲۰۱۶ در مو، چتری بود. دلیل استفاده از چتری در مدل مو، پوشاندن چروکهای احتمالی روی پیشانی و جوان نشان دادن صورت عنوان شده است.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید