۵ نکته که قبل از رنگ موی پاستلی لازم است به آن توجه نمایید

آشنایی با 5 نکته ایی که قبل از رنگ موی پاستلی لازم است به آن توجه نمایید، امروزه رنگ موی پاستلی طرفداران بسیاری دارد و تمایل به این رنگها زیاد است اما نگه داری این رنگها کار آسانی نیست و لازم است قبل از اینکه تصمیم به رنگ کردن موهای خود بگیرید به نکاتی توجهه نمایید.

امروزه رنگ موی پاستلی، رویای خانم ها برای تبدیل شدن به ستاره های دیزنی را به واقعیت تبدیل کرده است. رنگ موی پاستلی زیبایی بی نظیری به موها می بخشند اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید به آرایشگاه بروید و موهای خود را رنگ کنید به این نکات توجه نمایید:

۱ ) رنگ کردن بخش کوچکی از مو

رنگ موی پاستلی می تواند تجربه ایی فوق العاده دلنشین یا تلخ و ناخوشایند باشد, مخصوصا برای خانم هایی که هیچ وقت موهای خود را رنگ نکرده اند. بانوی شهر به شما پیشنهاد می کند، برای اولین بار تنها قسمتی از موهای خود را رنگ کنید. شاید بهتر باشد یک تکه کوچک از موهای پشت گوشتان را رنگ کنید تا اگر خیلی راضی نبودید آن را زیر بقیه موها قایم کنید.

۲ ) شروع با رنگ پایه سفید برای نتیجه بهتر

 این می تواند خبر بدی برای خانم هایی باشد که موهای تیره دارند. برای جذب بهتر رنگ موی پاستلی لازم است ابتدا موهای خود را روشن نمایید. هنگامی که شما موهای خود را سفید می کنید، مولکول های رنگی مو از بین می روند، در این صورت رنگ راحتتر و بهتر روی مو قرار می گیرد. البته این شامل خانم هایی که موهای بلوندی دارند نمی شود.

۳ ) رنگ مو همانی نمی شوند که شما می بینید

این می تواند ناراحت کننده باشد هنگامی که رنگ موی پاستلی روی مو قرار می گیرد با رنگی که داخل ظرف می بینید متفاوت است. شما می توانید از رنگ های با پایه روشنتر استفاده نمایید که وقتی روی مو قرار می گیرند به رنگ دلخواه شما نزدیکتر باشد.

 

۴ ) انتخاب محصولات مناسب موهای رنگ شده

موهای رنگ شده به نسبت موهای طبیعی به مراقبت بیشتری نیاز دارند و لازم است به محصولاتی که برای شستشوی موها استفاده می کنید بیشتر دقت نمایید. شما می توانید از شامپوهای بدون سولفات که باعث تغییر و شکستگی رنگ موی پاستلی نمی شود استفاده نمایید.

۵ ) نگه داری از رنگ موی پاستلی کار آسانی نیست

شستشوی موها باعث تغییر در رنگ آن می شود. اگر شما موهای خود را با شدت و بیشتر از یک یا دو بار در هفته بشویید، لازم است هر دو هفته یک بار به آرایشگاه بروید. می توانید مقداری از رنگ موی پاستلی را در شامپوی خود حل نمایید و موها را با آن بشویید، این کار رنگ موی پاستلی را حفظ کرده و زیبایی و درخشش آن را بهتر نشان می دهد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید