طراحی ناخن ماه تولد 2021

لاک ناخن

طراحی ناخن ماه تولد

علامت زودیاک نه تنها به شما در انتخاب ورزش ، رژیم غذایی مناسب و دکوراسیون کمک می کند . از طالع بینی حتی در زمانی که در سالن نشسته اید و با انتخاب طراحی ناخن  و رنگ برای لاک دست و پنجه نرم می کنید ، می توان استفاده کرد. توصیه ما این است که همه تردیدها را کنار بگذارید و به ستاره ها و علامت زودیاک برای   طراحی ناخن برای تولد   اعتماد کنید.

طراحی ناخن ماه تولد

فروردین برج حمل 

لاک ناخن

طرح ناخن ماه تولد

 

برج حمل فردی خلاق است. در این رابطه ، توصیه می کنیم هنر ناخن را امتحان کنید. با رنگ و نقش بازی کنید ، الگوها و زیور آلات را اضافه کنید. یک مانیکور روشن ، غیر معمول و اصلی برای این علامت زودیاک ایده آل است.

 

اردیبهشت برج ثور

لاک ناخن

طرح ناخن ماه


برج ثور خلاق باید نگاهی دقیق تر به سایه های ظریف ، که قبلاً به رنگ قرمز کلاسیک شده اند ، بیندازد. رنگهای خنثی مخصوصاً برای کسانی مناسب است که مجبورند از یک پوشش سخت پیروی کنند و نمی توانند از رنگهای روشن در ناخن استفاده کنند.

 

خرداد دوپیکر ( برج جوزا )

لاک ناخن

ناخن ماه تولد


دوپیکر را می توان افرادی فعال ، خلاق ، اجتماعی و دوست داشتنی توصیف کرد. بنابراین ، برای چنین شخصیت هایی رنگ روشن ، مانیکور براق مناسب است - به همان اندازه که چشم نواز است. لازم نیست ناخن های خود را به طور کامل با زرق و برق بپوشانید. روند جدیدی در حال محبوب شدن است: ذرات درخشان در روی یک سایه خنثی قرار گرفته و سپس با یک روکش پوشانده شده اند. بنابراین نتیجه "کودکانه" یا مبتذل به نظر نمی رسد.

 

تیر برج سرطان

لاک ناخن

مدل ناخن ماه تولد

 

سرطان ها حساس ، احساسی و آسیب پذیر هستند. و برای این نشانه زودیاک ، ما یک مانیکور چند رنگ مرسوم و مد روز را ارائه می دهیم. به نظر می رسد  طرح ناخن عقرب   بسیار غیر معمول است!

 

مرداد برج مرداد

لاک ناخن

ماه تولد ناخن

مانیکور کلاسیک و قرمز بدون تغییر ، مناسب شیرهای مردادی است. ناخن های خود را به شکل بادام به طول متوسط ​​و روکش قرمز طراحی کنید - مناسب برای شیر های قوی ، کاریزماتیک و هدفمند.

شهریور برج دوشیزه 

لاک ناخن

طراحی ناخن ماه


طرح ناخن شهریوری  "مانیکور مروارید" بهترین گزینه برای شهریوری های ملایم ، عاشقانه و رویایی و یکی از اصلی ترین روندهای پاییز 2019 بود . ما این طرح را در نمایش های Adeam و Fashion East مشاهده کردیم. ناخن های خود را با سایه روشن رنگ آمیزی کنید و مرواریدهای کوچک را در روی ناخن اضافه کنید. بسیار ملایم و ظریف به نظر می رسد.

 

مهر  برج میزان

لاک ناخن

دیزاین ناخن ماه  مهر 
ترازو تعادل ، صداقت ، اندیشه و هماهنگی است. برای نمایندگان این علامت هوا ، مانیکور در سایه های اسطوخودوس مناسب است. همانطور که می دانید ، رنگ بنفش تأثیر آرام بخش و آرامش بخشی بر روان دارد. و اگر به طور ناگهانی در هیچ شرایطی هماهنگی پیدا نکردید ، فقط به مانیکور خود نگاه کنید.

  •  

 آبان  برج عقرب

لاک ناخن

  • عقرب
    مانیکور سیاه در پاییز امسال به اندازه قرمز  مد روز  شده است. توصیه می کنیم عقرب های مرموز و جذاب این یکی را امتحان کنند.

 

 آذر  برج کماندار

لاک ناخن

کماندار
 ما پیشنهاد می کنیم دوستداران کلاسیک از قوس -  با یک پیچ و تاب استفاده کنید. در بالای پایه شفاف ، یک خط مایل افقی با لاک قرمز بکشید ، و سپس روی فضای زیر خط طراحی کنید.

 

ماه دی برج جدی

لاک ناخن

اگر پولیش مروارید درخشان را به خاطر می آورید که مادران و مادربزرگ های ما ناخن های خود را با آن طراحی می کردند ، در فروشگاه ها به دنبال یک مدل مشابه باشید - این یکی دیگر از روندهای فصل است. برای برج های محتاط و با اراده قوی ، این کلاسیک بی انتها یک گزینه عالی است.

ماه بهمن برج دلو

لاک ناخن

 

ما به بهمنی ها پیشنهاد می کنیم مانیکور آبی خاکستری را امتحان کند. شما نمی توانید تصور بهتری برای نمایندگان رویایی و شاعرانه این علامت زودیاک داشته باشید.

 

ماه اسفند برج حوت

لاک ناخن

 

البته در مورد روندهای اصلی ، نمی توان مانیکور جدید فرانسوی را نادیده گرفت. در حال حاضر ، به جای خط سفید معمول ، زنان مد آن را زرد ، سبز و سیاه می کنند. و حتی خط چشم هایی روی پلک ها می کشند تا با لاک ناخن انتخاب شده مطابقت داشته باشد. به عنوان افراد خلاق که هنر را دوست دارند ، قطعاً ماهی ها این روند را دوست خواهند داشت.

 

ناخن طرح ماه

  طرح ناخن ماه

 طرح ماه روی ناخن

  طرح ناخن ماه و ستاره

  طرح ناخن ماه و ستاره

بهترین طراحی ناخن 2021

لاک ناخن

بهترین طراحی ناخن برای سال 2021 چیست؟ این سوالی است که بسیاری از ما درخواست کرده اند. با توجه به شیوع همه گیر کروناویروس و پوشیدن ماسک مداوم ، نشان دادن سبک شخصی خود در این سال دشوار بود. لباسها واقعاً فقط می توانند تا این حد پیش بروند ، بنابراین آرایش چشم و ظاهر جسورانه ناخن را بشناسید.

طراحی ناخن همیشه راهی تازه برای نشان دادن استایل شخصی شما بوده است و روند ناخن های زیبا امسال 2021 کمی پیچیده تر است.

بنابراین امسال باید از چه طراحی ناخنی استفاده کنید؟ به چه گرایش هایی باید نه بگویید و چه طرح هایی در طول سال ادامه خواهد داشت؟ با وجود تعداد زیادی آرایشگاه ناخن ، چگونه می توانید طرح ناخن را حفظ کنید؟ سوالات زیادی وجود دارد و ما پاسخ آن را داریم. در اینجا بهترین طراحی ناخن سال 2021 آورده شده است.

 

ظاهر "ماه کوتیکول" نگاهی تازه به طراحی ناخن برای سال 2021 است

لاک ناخن

در مورد طراحی ناخن ، همه ما مانیکور فرانسوی را انجام داده ایم. این ساده ، آسان و موثر است ، اما به هیچ وجه خسته کننده نیست. با این حال ، در سال 2021 ، ناخن های شما شایسته ارتقا هستند. همانطور که توسط The Zoe Report اشاره شده است ، طراحی "ماه کوتیکول" یک روند بزرگ برای 2021 است و با ظاهر زیبا ، به راحتی می توان دلیل آن را تشخیص داد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قوس یا مطابق با بستر کوتیکول ناخن خود ایجاد کنید یا از آن دور شوید و سپس متناسب با آن فضا را پر کنید. سپس فقط بقیه ناخن خود را با رنگ دلخواه خود رنگ کنید. این یک روش واقعاً آسان برای انجام کاری متفاوت است و با ترکیب رنگهای بی پایان ، می توانید این طرح را در طول سال به صورت چرخشی نگه دارید. 

برچسب های ناخن که به رنگ ناخن ساده اضافه شده اند ، یکی از روندهای اصلی طراحی ناخن برای سال 2021 هستند

لاک ناخن

همه ما سعی کرده ایم طراحی ناخن های جسورانه و پیچیده ای را به تنهایی ایجاد کنیم ، اما به محض اینکه از دست مسلط خود به دست غیر مسلط رفتید ، همه طراحی از بین می رود. لاک ناخن همه جا پخش می شود و وقتی لاک ناخن مشکی در میان باشد ، فاجعه بارتر است. خوشبختانه برای ما ، طراحی ناخن - ایجاد شده توسط برچسب ناخن - روند 2021 است و صادقانه بگویم ، ما آن را دوست داریم زیرا ناخن های اکریلیک می توانند خطرناک باشند .

طراح ناخن هالی فالکونه به Vogue گفت که برچسب های ناخن در طراحی ناخن 2021 سروصدای زیادی ایجاد می کند ، به ویژه با توجه به اینکه بسیاری از ناخن کاران برچسب های خود را منتشر می کنند. چه کسی نمی خواهد برچسب ناخن را از افرادی بخرد که ناخن های زیبایی برای زندگی خود ایجاد می کنند؟
فالکونه همچنین حدس زد که برچسب ها به دلیل محدودیت های قرنطینه کرونا لحظه مهمی را سپری می کنند ، اما اگر از این همه گیری همه چیز خوب بیرون بیاید ، این روند برچسب ناخن است. ما نمی خواهیم جایی برود.

با این طراحی ناخن الهام گرفته از سال 2021 مانیکور فرانسوی خود را به سطح بعدی برسانید

لاک ناخن

در مورد مانیکور فرانسوی چیزی برای گفتن وجود دارد-این طراحی ناخن بی انتها ، حرفه ای و با نگهداری کم محبوبیت خود را حفظ کرده است. اما نوک فرانسوی مربع شکل خود را طی کرده است ، و اگر می خواهید از 2021 به عنوان سال برای تغییر ظاهر طراحی ناخن خود استفاده کنید ، سپس پیچ جدید را در نوک فرانسوی امتحان کنید: ناخن مخملی. بله درست خواندید 
ناخن های مخملی - جایی که نوک ناخن به عنوان نوعی بوم استفاده می شود - رسانه های اجتماعی را درگیر کرده است. برخی از افراد موضوع مخمل را جدی گرفته اند و لاک براق را به نوک ناخن خود اضافه کرده اند که باعث ایجاد بافت و حرکت می شود. برخی دیگر عناصر طراحی را به نوک ناخن های خود اضافه کرده اند.

امسال سالی است که ناخن هایتان کمی جسورانه تر می شوند ، بنابراین حتی اگر می خواهید یک طراحی ناخن حرفه ای و رنگ آمیزی شده اما همچنان سرگرم کننده باشد ، این ظاهر شماست. دیگر به نکته مربع فرانسوی بسنده نکنید - ما از آن گذشته ایم.

با طرح های زیبای هنر ناخن نقطه ای برای سال 2021 آزمایش کنید

لاک ناخن

اگر از طرفداران نقطه پولک هستید ، این طراحی ناخن برای شماست. نقطه های پولکای گذشته با هنر نقطه مینیمالیستی جایگزین شده اند که بسیار شیک تر است. 
 افرادی که اغلب ناخن های کوچک را انتخاب می کنند ، این طرح را برای سال 2021 دوست خواهند داشت ، زیرا نه تنها مرتب و بدون سر و صدا است ، بلکه اغلب می تواند بدون ناخن کار حرفه ای انجام شود. کیت اسمیت هنرمند ناخن یک طرح ناخن نقطه دار فلزی با استفاده از سه رنگ مختلف برای نقاط ایجاد کرد .

بنابراین ، برای اینکه خودتان این ظاهر را به دست آورید ، یک پایه خنثی - مانند سفید انتخاب کنید و سپس با یک برس خوب به ایجاد نقاط بپردازید. بهتر است خودتان یک ابزار نقطه گذاری تهیه کنید و دیگر نیازی به مراجعه مجدد به سالن ناخن نخواهید داشت.

 

طراحی ناخن با جواهر بزرگ روند طراحی ناخن برای سال 2021 است

لاک ناخن

اگر شما فردی هستید که برای آرایشگاه ناخن برای همه طراحی های زیبا ناخن زندگی می کنید ، سالهای 2020 و 2021 ناخوشایند بوده است. اما نگران نباشید ، زیرا با الهام از ناخن به سختی به سالن برمی گردید که غلبه بر آن دشوار است. همانطور که Vogue اشاره کرده است ، جسورانه ترین آنها ، طراحی ناخن هایی هستند که دارای نگین و جزئیات آراسته هستند ، و در حالی که ظاهر کاملا جسورانه است ، به معنای واقعی کلمه زیبا هستند. 

سارا نگوین هنرمند ناخن به Vogue گفت که فکر می کند این روند طراحی تا سال 2021 ادامه خواهد داشت و احتمالاً می تواند با جزئیات تزئینی بیشتر تقویت شود. نگوین گفت: "ما شاهد چنین افزایش عظیمی در مانیکورهای نگین دار و آراسته بودیم ... چاپ روی حیوانات یک بازگشت بزرگ خواهد داشت." "ما لاک پشت ، تمساح ، پلنگ ، گورخر و زرافه را دیده ایم. از حالت بافت سه بعدی گرفته تا براق و مخلوط مات ، امکانات بی پایان است." 

بنابراین با عکس های خود آماده شوید تا به محض اینکه دوباره روی صندلی قرار گرفتید به طراح ناخن نشان دهید و خود را آماده کنید تا چند ساعت منتظر محصول نهایی باشید.

 

 طراحی ناخن  1950 و 1960 در حال بازگشت به سال 2021 

لاک ناخن

دهه های 1950 و 1960 در واقع در حال بازگشت به سال 2021 هستند و روند زیبایی شناسی مدرن در اواسط قرن حتی در طراحی ناخن ظاهر می شود.
جینا ادواردز هنرمند ناخن  گفت که به طور تصادفی ظاهری مدرن در میانه قرن پیدا کرده است. او از رنگ های مختلف بنفش و لاک سفید خالص استفاده می کرد و شروع به بداهه پردازی کرد. او در مورد این ظاهر گفت: "هیچ راهنمایی برای این ظاهر وجود نداشت." "در نهایت برخی از رنگهای امیلی هیت را با هم ترکیب کردم و تصمیم گرفتم روی ناخن توری ایجاد کنم." 

ما خوشحالیم که او ظاهر را آزمایش کرد ، زیرا الهام بخش بسیاری از ظاهرهای اواسط قرن بود. بنابراین نگران نباشید که برخی از رنگ ها را محدود کنید ، جزئیات کمتری به صورت نوار اضافه کنید و رنگ صورتی یا روشن خود را با رنگ بنفش یا سبز سرگرم کننده تغییر دهید.

 

با این طراحی ناخن در 2021 ، گل را به ناخن های خود بازگردانید

لاک ناخن


ما می دانیم که شما به چه فکر می کنید: گل روی ناخن شما ، به طور جدی؟ و بله ، ما جدی می گوییم ، زیرا اینها طراحی ناخن های اوایل دهه 2000 از گل های نقطه ای نیستند که شما در گوشه ناخن خود (با مرکز بدلیجات) می بینید. همه ما از آن زمان به بعد تکامل یافته ایم ، بنابراین قبل از اینکه به روزهای ناخن های سفید خالص با یک گل صورتی روشن توجه کنید ، اجازه دهید توضیح دهیم. ناخن های گلدار ، با استفاده از رنگ های 1970 و با طراحی ناخن های تمام قد ، ظاهر سال 2021 هستند. 

همانطور که توسط Glamour اشاره شد ، هرچه گلها به صورت جداگانه ساده تر باشند ، بهتر است. به این ترتیب ، می توانید گلهای بیشتری به هر ناخن اضافه کنید تا ظاهری منحصر به فرد و شیک داشته باشید. حتی می توانید از رنگ های خنثی بیشتر استفاده کنید یا حتی فقط روی یک  ناخن یک طرح گلدار یا الهام گرفته از رنگ سبز داشته باشید. لازم نیست گلها بدلیجات داشته باشند . فقط به رنگ های ملایم و طرح های پیچیده پایبند باشید تا منحصر به فرد شوید.

ناخن هایی با طرح های جسورانه و گرافیکی در حال طراحی در 2021 هستند

لاک ناخن

آیا از ناخن های خود خسته شده اید؟ ساده هستند . بنابراین ، برای سال 2021 ، طراحی ناخن های جسورانه به شکل پرس را انتخاب کنید. اینها طراحی هایی نیستند که در دوران مدرسه می گرفتید و از مادر خود پنهان می کردید. اینها نزدیکترین چیزی است که می توانید برای ناخن ها بدست آورید و همانطور که Vogue اشاره کرده است ، اکنون می خواهید به این روند بپردازید. 

این طرح ناخن با توجه به محدودیت های همه گیری ویروس کرونا ، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. در نتیجه ، رنگ ها و طرح های روی ناخن های فشرده پیچیده تر و جسورانه تر شده اند-مانند چرخش قرمز و نارنجی روی زمینه زرد. "من انتظار دارم که این روند ادامه پیدا کند. این ایده هیجان انگیز برای مردم است که مجموعه ای از ناخن های قابل استفاده مجدد را انتخاب کنند که با حالات و رنگ های مختلف مطابقت دارد." "من انتظار دارم که هنر ناخن های روزمره بیشتری را ببینم. مردم زمان بیشتری روی دست دارند که به آنها امکان آزمایش می دهد." 

با این طراحی ناخن جسورانه و سرگرم کننده برای سال 2021 ، ظاهر متفاوتی به هر ناخن بدهید

لاک ناخن

طراحی ناخن 2021 همه چیز در مورد ریسک کردن است. پس از یک سال زندگی با شیوه زندگی محدودتر از نظر عمومی و مجبور شدن در لحظات مراقبت از خود مانند آرایش ناخن ها ، وقت آن است که کارهایی را که می خواهیم شروع کنیم. و اگر تا به حال کسی نبوده اید که مطابق آن باشید ، این ظاهر طراحی ناخن برای سال 2021 برای شما مناسب است. همانطور که توسط اشاره ای، مجله اپرا ، یک روند طراحی ناخن به نام "ناخن Indie در" حال آمدن است.

ناخن های مستقل با طراحی متفاوت به هر ناخن ایجاد می شوند - بنابراین آیا می خواهید همه سایه های مختلف رنگ سبز یکپارچه ظاهر شما را تشکیل دهند ، یا واقعاً می خواهید جسور باشید و به هر ناخن تصویری کاملاً متفاوت بدهید . نکته جالب در مورد ناخن های مستقل این است که می توانید طرح را از هر چیزی که می خواهید بسازید. 

طراحی ناخن های جسورانه با فضای منفی برای سال 2021 سخت است

لاک ناخن

طراحی ناخن 2021 همه مربوط به ایجاد چیزی جدید است و اگر فکر می کنید از ناخن نمی توان برای مقاصد سیاسی استفاده کرد ، دوباره فکر کنید.طراح ناخن جینا ادواردز یک طراحی ناخن سیاه و سفید زیبا برای سال 2021 ایجاد کرد ، و ما مطمئناً می خواهیم آن را بازسازی کنیم. این طرح نه تنها از فضای منفی برای انجام بیشتر صحبت ها استفاده می کند ، بلکه تکه های ظریف لاک ناخن سیاه ظاهری تمیز ، جسورانه و تکرار آسان ایجاد می کند. او به Allure گفت: "من از جنبش سیاهان و برابری سیاهان در آمریکا الهام گرفتم ." "برگرفته از جورج فلوید و دیگران قبل از او ، این طرح نشان می دهد که ضربه های سیاه در جهت های مختلف در جستجوی برابری و احترام حرکت می کند." 

ناخن هایی که بسیار زیبا به نظر می رسند نباید صرفاً برای غرور باشد ، و اگر ادواردز با طراحی خود چیزی را ثابت کرده است ، این است که ناخن ها می توانند بسیار فراتر از ظاهر خوب در سال 2021 باشند. استفاده های متفاوت از فضای منفی و لاک سیاه ناخن می تواند زرق و برق ایجاد کند. ظاهر پویا و استفاده از لاک سیاه ناخن لزوماً به معنای تمام عذاب وجدان نیست. بنابراین لاک ناخن مشکی خود را بگیرید و با یک کت پایه ساده ست کنید و خوب پیش می روید.

از طرح ناخن صورتی پررنگ در سال 2021 نترسید

لاک ناخن

خبرهای خوبی برای کسانی از ما که هنوز هم برای الهام بخش زندگی خود به دنبال قانوناً بلوند هستیم: طرح ناخن صورتی برگشته و بهتر از همیشه شده است. همانطور که ، مجله Oprah اشاره کرده است ، ناخن های پررنگ و صورتی با طرح های هندسی در سال 2021 به طور مداوم محبوبیت خود را افزایش داده اند و این ظاهر فقط با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا می کند. "Pinks ست مهم ترین بخش یک طراحان این فصل بود. لاک ناخن صورتی را بردارید ، یک قلم مو با جزئیات تهیه کنید تا طرح های هندسی را روی ناخن پیاده کنید.


بهترین طرح های ناخن 2021 که باید به آن توجه کنید

لاک ناخن


طراحی ناخن می تواند مانند آب و هوا بیاید و برود - به نظر می رسد آنچه مد است همیشه در حال تغییر است و نگه داشتن آن دشوار است. بنابراین در اینجا پیش بینی طراحی ناخن شما در سال 2021 است. همانطور که توسط Refinery29 ذکر شده است ، چند روند طراحی ناخن وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید ، از جمله ظاهر برجسته رنگ مشکی و طرح های گرم مرمری شکلاتی. 

روند اول: طرح های حلقه ای. به جای بازگشت دوباره به نوک کلاسیک فرانسوی (فقط این کار را نکنید) ، یک طرح ناخن را انتخاب کنید که دارای نوارهای بلند و تک لاک بر روی ناخن است. ناخن خود را با رنگ پایه خنثی رنگ کنید ، بهترین طرح های خود را بکشید و از هر یک برای پر کردن نوک ناخن خود استفاده کنید. هنگام کار کردن ، راه راه را پر کنید و اشتباه نکنید. 

روند دوم: ظاهر مرمری شکلاتی . شما واقعاً نمی توانید با این یکی اشتباه کنید. تن گرم برای فصول گرم فصل بهار و تابستان بسیار مناسب خواهد بود ، به علاوه ظاهر مرمر همیشه درجه یک است. اما این طرح را به متخصصان بسپارید.

 

بهترین ترندهای لاک ناخن زمستانی 2021

لاک ناخن


اگر یک جنبه زیبایی وجود دارد که همه ما را متحد می کند ، لاک ناخن است. لاک ناخن یک نوع بیان شخصی است-از رنگهای تیره قرمز گرفته تا طرح های مینیمالیستی که در 20 سالگی مورد استقبال قرار گرفته  ، لاک ناخن و روندهای موجود در صنعت نه تنها ناخن های زیبایی را ایجاد می کند ، بلکه یک ناخن زیبا به عنوان نشانگر زندگی ما نیز عمل می کند. 


لاک و طرح ناخن از یک سرگرمی به یک هنر تبدیل شده است. برخی از طراحی ناخن ها ساعت ها طول می کشد و شامل داغ ترین رنگ های جدید می شود. برخی دیگر جاودانه هستند و برخی جلوه جدیدی به ظاهر کلاسیک می دهند. ناخن ها در فصل زمستان بسیار مورد توجه هستند و شایسته یک لحظه برای خود هستند. بنابراین آماده شوید تا آنچه را که می خواهید به لاک ناخن خود اضافه کنید ، زیرا اینها بهترین ترندهای لاک ناخن زمستانی 2021 هستند.

 

لاک خنثی خود را با رنگهای زیبا و الهام گرفته از سنگ تغییر دهید

switch-up-your-go-to-neutral-polish-with-gorgeous-stone-inspired-colors-1614960792.jpg


وقتی به انتخاب رنگ خنثی فکر می کنیم ، بسیاری از ما لاک صورتی روشن را انتخاب می کنیم. این یک نسخه کلاسیک است ، و همه کاره بودن آن سخت است. اما همیشه انتخاب صورتی روشن به عنوان رنگ خنثی خسته کننده است ، بنابراین در زمستان امسال ، رنگی با الهام از سنگ مانند خاکستری گرم یا اسطوخدوسی زیبا با رنگدانه خاکستری انتخاب کنید. 


روند مد لاک ناخن برای فصل زمستان 2021 از رنگ سنگ الهام گرفته است، و سخت نیست. چرا؟ رنگهای خنثی جدید نه تنها اوضاع را از روزهای خسته لاک صورتی روشن تغییر می دهند ، بلکه رنگهای الهام گرفته از زمین در هر رنگ پوست عالی به نظر می رسند. لاک های ناخن سنگی هنوز برای استفاده روزمره عالی هستند ، برای محیط اداری کاملاً قابل احترام هستند و از همه بهتر ، رنگ های سنگی دنجی و احساسات زمستانی را تداعی می کند. 

 

در فصل زمستان 2021 طراحی ناخن خود را با این ظاهر شیک عوض کنید

لاک ناخن

تصور کنید - سال 2013 است. شما برای جشن به سالن طراحی ناخن می روید. بهترین گزینه؟ ناخن های اکریلیک مربعی با نوک فرانسوی. سپس طراحی ناخن پا را با نکات فرانسوی رنگ آمیزی می کنید ، چرا که نه؟ با اندیشیدن مجدد به روند نوک فرانسوی مربع ، ما را کمی تکان می دهد ، اما ظاهر ناخن همچنان مورد علاقه است. اما زمستان امسال ، به جای تکرار نگاه فرانسوی برای میلیون ها بار ، سراغ یک پیچ جدید بروید - کل ناخن خود را سفید کنید. آره. 


Who What Wear با تأثیرگذاران در مورد آخرین روند ناخن های زمستانی صحبت کرد و خالق لورن کرو این روند را پیشنهاد کرد. او گفت: "من فکر می کنم یک مانیکور سفید یخی کامل برای زمستان نیز مناسب است." ناخن کامل سفید هنوز همان ظاهر صیقلی نوک فرانسوی را دارد ، اما تازه و جدید است. و علاوه بر این ، چه کسی نمی خواهد در زمستان ناخن هایی شبیه برف تازه باریده داشته باشد؟ 

بهترین ترند ناخن زمستانی چیست؟ آبی روشن

لاک ناخن

لاک ناخن و طرح ها می توانند در بین جمعیت برجسته شوند. آنها می توانند به تنهایی به عنوان یک بیانیه عمل کنند ، و درک دلیل آن دشوار نیست. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که خواهان یک رنگ شگفت انگیز هستید ، پس زمستان امسال یک رنگ آبی براق را انتخاب کنید. همانطور که توسط Harper's Bazaar اشاره شد ، آبی های عمیق در این فصل بسیار رواج دارند.

چند رنگ متفاوت نیز برای انتخاب شما وجود دارد. شما می توانید از یک رنگ آبی تقریباً نئونی استفاده کنید ، یک رنگ سرمه ای که شبیه یک شلوار جین عالی است ، یک آبی تیره زیبا و یا سایه ای که کمی درخشش دارد. هر گزینه ای نه تنها برجسته خواهد بود ، بلکه کاملاً در روند نیز خواهید بود. 

 

در زمستان امسال روند متالیک تیره را از دست ندهید

لاک ناخن

 

در زمستان امسال با استفاده از طرح های هنری مینیمالیستی مرسوم ، ناخن های خود را طراحی کنید

لاک ناخن

همه ما سالها پیش به آرایشگاه  برای ناخن رفتیم و درخواست کردیم که یک گل روی ناخن بزرگ شست ما نقاشی کند یا یک بدلیجات که در گوشه هرناخن قرار داده . اما روند طراحی لاک ناخن به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، و اگر می خواهید در این فصل مد باشید ، از طرح های هنری مینیمالیستی با خطوط ظریف ، رنگ های درخشان  استفاده کنید. 


بریتانی بویس ، بنیانگذار طراحی ناخن های LA ، به Who What Wear می گوید که  تأکید بر رنگ طلایی واقعاً می تواند طرح ها را به سطح جدیدی برساند. او می گوید: "هر بار که من حداقل ناخن را با یک وسیله کوچک طلایی انجام می دادم ، در رسانه های اجتماعی بسیار محبوب می شد." "در همه رنگ های پوست ، از روشن ترین تا تیره ترین رنگ ، زیبا به نظر می رسد. این فقط خیره کننده است." 

اگر می خواهید این ظاهر را در خانه بازسازی کنید ، از لاک ناخن Peach Sand Creme برای پایه خود و از لاک Gold Foil Shimmer برای طرح های خود استفاده کنید - هر دو از Orly. ممکن است کمی تمرین لازم باشد ، اما کاملاً در روند مد هستید.

 

در زمستان فقط به یک رنگ پایبند نباشید. در عوض این ظاهر ترکیبی و مطبوع را انتخاب کنید

لاک ناخن

به پالت رنگ مورد علاقه خود فکر کنید - ممکن است فردی سیاه و سفید باشید ، یا شاید رنگهای بیابانی و خاکی مورد علاقه شما باشند. شما می توانید طرفدار گل و پاستیل باشید ، یا شاید رنگ های تیره و گرم روحیه شما باشد. نکته جالب در این روند این است که هر ناخن می تواند دارای رنگ متفاوتی باشد که متعلق به یک پالت جامع است - ناخن های شما بدون اینکه دقیقاً یکسان باشند با هم ترکیب می شوند. این راهی عالی برای تغییر ناخن های خسته کننده است و با این ظاهر کاملاً در روند مد خواهید بود.

اشکال هندسی در روند طراحی ناخن شما برای سال 2021 باشد

طراحی ناخن

وقتی صحبت از طراحی ناخن به میان می آید ، پیدا کردن الهام و مد شدن دشوار است . ما که نوزادان دهه 2000 هستیم می دانیم که نقطه های پولکا زمانی تنها طراحی ناخن بود و خوشبختانه این ظاهر در حال حاضر بسیار مرسوم است. اگر به سختی می توانید بفهمید که طراحی ناخن در زمستان 2021 بر چه اساسی است ، ما به شما می گوییم. اگر با لاک زدن مهارت ندارید ، می توانید برچسب ناخن را برای ایجاد این ظاهر شیک اشکال هندسی انتخاب کنید. 

ناخن های سیاه و سفید هرگز شیک تر از زمستان 2021 نبوده اند

طراحی ناخن

واقعاً چه چیزی در مورد ناخن هایی که چنین رنگ های متضادی دارند جالب توجه است؟ دستیابی به این ظاهر دشوار است ، اما وقتی به شما می گوییم که ارزش تلاش را دارد به ما اعتماد کنید. همانطور که توسط Harper's Bazaar اشاره شد ، طراحی ناخن سیاه و سفید برای زمستان 2021 بسیار مرسوم است ، تا حدی به این دلیل که ظاهر متضاد واقعاً دوباره تعریف می کند که ناخن های سیاه و سفید (اغلب رنگهای جدا شده) وقتی در یک طرح واحد قرار می گیرند ، چه چیزی را انجام می دهند. 


کاملاً مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ این را امتحان کن. به جای دادن نوک کلاسیک فرانسوی ، آن را با یک نوک مشکی به شکل مثلث به سمت پایین تغییر دهید. برس لاک ناخن را بردارید و با فضایی سفید و خاکستری به ناخن های خود ظاهری خطی بدهید. اگر واقعاً احساس می کنید ماجراجو هستید ، می توانید ناخن های خود را سفید کنید ، سپس روی هر ناخن یک حرف متفاوت با رنگ سیاه بزنید. آیا تا به حال خواسته اید که ناخن های شما به جای شما صحبت کنند؟ این شانس شماست. 

قاعده کلی این است که بگذارید لاک شما بین طرح ها خشک شود تا با هم قاطی نشود. کمی صبر داشته باشید و از نتایج آن خود را سورپرایز کنید.

 

این رنگهای شیک غیر منتظره را برای فصل زمستان 2021 انتخاب کنید

طراحی ناخن

وقتی صحبت از ناخن های زمستانی می شود ، بسیاری از ما قرمز تیره را انتخاب می کنیم. اما فصل زمستان 2021 تغییراتی را ایجاد می کند که بسیار مورد نیاز است و به گفته بتینا گلدشتاین ، مانیکورست مشهور ، چند رنگ مختلف وجود دارد که باید مراقب آنها باشید. 


گلدشتاین گفت که به جای "سایه های فوق العاده تیره و نیمه قهوه ای" که زمستان به طور معمول به آن معروف است ، نارنجی چرک و رنگ های سفالی "بر ناخن های زمستانی 2021 غالب می شوند." تن های روشن تر و گرم تر در این فصل نه تنها به این دلیل که رنگ ها زیبا هستند ، بلکه به این دلیل که هرکسی می خواهد این روند را در ظاهر خود ترکیب کند ، بسیار محبوب خواهد بود. 

 

رابطه خود را با لاک ناخن براق در زمستان 2021 دوباره تعریف کنید

طراحی ناخن

به یاد دارید زمانی که از لاک ناخن براق استفاده می کردید که یک بطری پاک کننده لاک ناخن و یک گلوله بزرگ پنبه برای برداشتن آن لازم بود؟ ما نیز همینطور ، و این تجربه بسیاری از ما بود و به طور کامل هر نوع لاک ناخن را با یک جزء درخشان کنار گذاشتیم. اما زمستان 2021 فقط می تواند فصل جدیدی برای تعریف رابطه پر فراز و نشیبی باشد که همه ما با لاک ناخن براق داریم ، زیرا ظاهر آن به طرز چشمگیری باز می گردد. 

لاک های براق ناخن - همراه با لاک معمولی یا حتی مات - جدیدترین روند ناخن زمستانی است. شما می توانید یک لاک شفاف کلاسیک را انتخاب کنید و فقط یک اشاره از لاک براق را در بالای ناخن خود اضافه کنید. یا یک لاک سیاه مشکی را با ظاهری درخشان مخلوط کرده و با هم ترکیب کنید ، و یک ظاهر هندسی بسیار شیک ایجاد کنید. حتی اگر واقعاً جسور هستید ، می توانید یک قطعه براق یا کانفیتی واقعی روی ناخن خود بگذارید. نگران نباشید ، لاک براق مانند سالهای قبل به شما آسیبی نمی رساند.

 

بهترین روندهای ناخن 2021 آینده که باید به آن توجه کنید

طراحی ناخن

وقتی از زمستان به بهار می گذریم ، ذهنیت معمولی این است که هر چیزی که می پوشید-از لباس تا ناخن-باید تا حدودی از گل الهام گرفته شود. این درست نیست و اگر می خواهید ظاهر خود را در فصل بهار آینده با ظاهری الهام گرفته از طبیعت زیبا کنید ، نباید تنها گزینه باشد. روند لاک ناخن که همه باید به آن توجه کنند رنگهای روشن و خاکی آبی است - یک قصیده عالی برای آسمان آبی و بهاری که فصل به ارمغان می آورد. مانیکوریست مشهور ، جینا ادواردز  گفت که "سایه های آبی-خاکستری" ضروری است و با توجه به زیبایی سایه ها ، درک دلیل آن دشوار نیست. 

ناخن های طرح دار نیز در بهار افزایش چشمگیری خواهند داشت ، طراحی ناخن شطرنجی و ناخن های الهام گرفته از چاپ حیوانات در بهار بسیار بزرگ خواهد بود. بنابراین این را در اینجا شنیدید ، به روندهای بهاری بپردازید تا بتوانید صحنه را برای بهار آماده کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید