زیباترین دختران مشهور 2019

زیباترین دختران 2019

 

گاهی اوقات برای یک فرد عادی دشوار است که دور از معیارها و کلیشه ها باشد و ببیند که دقیقاً با چه معیارهایی دختران خاص انتخاب می شوند ، که بعدا در رده بندی بالاترین قرار می گیرند. اما به هر شکلی که هست ممکن است یادآوری کنیم که همه چیز در این جهان نسبی است ، از جمله مفهوم زیبایی. و اگر چنین فکر می کنید ، از یک طرف همه چیز خیلی ساده است ، اما از سوی دیگر - اوه چقدر پیچیده است ...به عکس این زیباترین  دختران مشهور  نگاهی بیندازیم.

 

تایلن بلوندو

تایلن بلوندو زیباترین دختران
عکس تایلن بلوندو
 
مقام اول افتخار در این رده بندی توسط Tilan Blondeau فرانسوی ، که یک بازیگر زن و مدل محبوب است ، اشغال شده است. بسیاری انتظار داشتند در اینجا موارد دلخواه غیرقابل انکاری مانند امیلیا کلارک ، مارگوت رابی ، کیرا نایتلی یا حداقل نیکول کیدمن را ببینند ، اما امسال جامعه جهانی کمی متفاوت تصمیم گرفت. این جذاب ترین بانوی جهان که از فرانسه آمده است ، کیست؟ تایلن بلوندو دختر پاتریک بلوندو بازیکن مشهور فوتبال و ورونیکا لوبری مجری و بازیگر تلویزیون است. این دختر ، خود در سن چهار سالگی ، اولین گام های حرفه ای خود را برداشته و تاکنون به یکی از جذاب ترین و زیباترین دختران در سراسر دنیا تبدیل شده است.
پیج تایلن بلوندو  : thylaneblondeau @
 

 

اکتیابرینا ماکسیموا

زیباترین دختران 2019
زیبای روس، اکتیابرینا ماکسیموا Oktyabrina Maksimova.  \ عکس
 
در آن زمان ، اکتیابرینا ماکسیموا بیست و دو ساله از روسیه به عنوان جذاب تر از، کارا دلووین و مارگوت رابی شناخته می شد. متأسفانه ، در مورد او چیزهای کمی شناخته شده است ، علاوه بر این که او یک مدل جوان با شکوه و امیدوارکننده است که در دانشگاه مدیریت و اقتصاد سن پترزبورگ تحصیل می کند و مردم روسیه به این دلیل به او افتخار  و او را تحسین می کنند.

 

آنتونیا ژاکوبسکو

زیباترین دختران 2019
آنتونیا ژاکوبسکو.  \ عکس
 

شما احتمالاً چیزی در مورد این دختر که ریشه های رومانیایی و آمریکایی دارد نشنیده اید. با این حال ، آنتونیا از سنین پایین برای آواز خواندن و اجرا تلاش می کند ، در ده سالگی شروع به دریافت اولین جوایز آهنگ خود کرد و اکنون یکی از زیباترین چهره های زمان ما است.

 

کامیلا بل

زیباترین دختران 2019
Camilla Belle، کامیلا .  \ عکس
کامیلای آمریکایی وقتی نه سال داشت به عنوان بازیگر ظاهر شد ، در تبلیغات چاپی ظاهر شد. در پنج سالگی ، او در تریلری از NBC ظاهر می شود. از آن لحظه ، او در بسیاری از فیلم های محبوب مانند "Ballad of Jack and Rose" ، "وقتی غریبه می خواند" ، 10،000 سال قبل از میلاد و سایر فیلم های به همان اندازه پر هیجان بازی کرد.

 

سارا گادون

زیباترین دختران 2019
امید سینمای کانادا.  \ عکس
 
این کانادایی جذاب در این رده بندی در رده پنجم قرار گرفت و امید مدرن سینمای کاناداست. برای اولین بار ، سارا در فیلم هایی مانند The Dangerous Method و Cosmopolis توسط  دیوید کراننبرگ شروع به بازی در فیلم ها کرد و از آن زمان او صحنه تلویزیون را ترک نکرده است.

 

تیلور هیل

زیباترین دختران 2019
یک روز در زندگی تیلور هیل.  \ عکس
 
یکی از جذاب ترین مدل های زمان ما و همچنین یکی از محبوب ترین فرشتگان فشن شو ویکتوریا سکرت است ، تیلور نیز در رده بندی زیباترین چهره های امسال قرار دارد. نام او چندین بار در رده های مختلف و رده بندی از زیباترین و موفق ترین ها دیده شده است. به عنوان یک فرشته ، تیلور اولین بازی خود را در اوایل سال 2018 انجام داد و به کشف اصلی برند محبوب بانوان تبدیل شد. از جمله موارد دیگر ، هیل یک کاربر فعال و مدل در اینستاگرام است.

 

هانده ارچل

زیباترین دختران 2019
هانده آرچل با زیبایی خیره کننده خود قادر است دهان هر منتقدی ببندد.  \ عکس
 
این دختر بیش از یک یا دو بار زیباترین بازیگر زن و مدل پاره وقت نامیده شده است. خود هانده آرچل از ترکیه آمده و امید اصلی کشورش است. ارچل با داشتن چهره ای زیبا و جذاب ، به سرعت محبوبیت و کلی هواداران را بدست آورد. در میان چیزهای دیگر ، از سال 2013 ، وی به طور فعال در دنیای تجارت نمایشی شرکت کرده است ، و همچنین خطوط مخصوص لباس های طراحی خود را ایجاد کرده است.

 

نانا لیم جین آ

زیباترین دختران 2019
 نانا.  \ عکس
این دختر شگفت آور زیبا با نژاد کره جنوبی با آخرین نفرات از جذاب ترین چهره های سیاره امسال فاصله زیادی ندارد. توجه داشته باشید که لیم نیز در چهار سال پیاپی عنوان زیباترین زن را در چهار سال گذشته در اختیار داشته است. همچنین ، در یک زمان او را "زیباترین زن روی کره زمین" نامیدند. با تشکر از چهره زیبای او ، او بسیاری از جلد های معروف مجله را آراسته می کند ، چهره مارک های معروف شده است ، و همچنین آواز و رقص را فراموش نمی کند.

 

یائل شلبیا

زیباترین دختران 2019
عکس یائل شلبیا
 
زیبای دیگر یائل شلبیا ، بومی ناهاریا است. در دوران تحصیل ، یاعل شلبیا  اغلب سلفی های ناز را در اینستاگرام خود منتشر می کرد ، به همین دلیل توسط یک عکاس حرفه ای مارینا موسکوویتز مورد توجه قرار گرفت که بعداً   یائل شلیبا   را به یک برند تجاری معرفی کرد. با تشکر از این ،  یایل شلبیا  کار حرفه ای مدلینگ خود را آغاز کرد ، که   یل شلبیا   را به سمت  زندگی دشوار سوق داد.  یئل شلبیا   دختر دانش آموز عمیقاً متدین در مدرسه اولپان ، با تمام وجود سعی می کند زندگی سکولار را با دین در هم آمیزد و استدلال میکند که این امر کاملاً ممکن است. توجه داشته باشید که این دختر،  یائل شلبیا مدل  ، نه تنها در اروپا بلکه در کشور مادری خود به چهره ای محبوب تبدیل شده است. او اغلب با افراد مشهور مانند شلومیت ملکا ، صوفیا مچنر و دیگران که چهره رسانه ها بودند ، در یک خط قرار گرفت.
پیج یائل شلبیا:   yaelshelbia @

 

ژو Ziyuy

زیباترین دختران 2019
تسخیر کننده قلب ها.  \ عکس
 
خواننده کره جنوبی از تایوان که با زیبایی شیرین و عروسکی خود بدون هیچ زحمتی دل مردم را جذب کرد. این دختر عضو گروه k-pop "TZUYU" است و در رتبه بندی، موقعیت بسیار قدرتمندی دارد. ژو در تایوان متولد شد ، از آنجا که بیشتر احتمال دارد به کره جنوبی نقل مکان کند ، جایی که برای اولین بار در سال 2015 در نمایش ظاهر شد ، جایی که مورد توجه قرار گرفت و سریعا کار او شروع شد. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید