جراحی زیبایی " چشم روباه "چگونه است

چشم روباه

Operation Fox Eyes: چگونه می توان نگاه بلا حدید را داشت؟


در اینجا همه آنچه در مورد یکی از محبوب ترین گرایش های جراحی پلاستیک باید بدانید آورده شده است.با گشتن در میان اخبار خبری ، به راحتی با روندهای جدید آشنا می شویم و به طور نامحسوس از آنها تقلید می کنیم. کسی می فهمد که بدون کفش های ورزشی  نمی تواند زندگی کند ، دیگرانی پر از اعتماد به نفس هستند که نباید فوراً یک وسیله کاملاً جدید بخرند و عده ای دیگر نیز با نگاه به چهره بلا حدید به این ایده می رسند که آنها همان چشم روباه را به عنوان یک سوپرمدل می خواهند. ما همراه با جراح پلاستیک  ، در می یابیم که چگونه اولین روند بلفاروپلاستی پدید آمده است و چه عملیاتی برای دستیابی به  "چشم روباه" موثرترین است.

 

بلفاروپلاستی یکی از مرسوم ترین جراحی های زیبایی  است. و همه به این دلیل است که پوست اطراف چشم بسیار نازک است و به سرعت کشیده می شود. این امر منجر به این واقعیت می شود که اولین علائم پیری ، چین و چروک  ها ، آویزان شدن بیش از حد پوست پلک های بالا و پایین ، افتادگی گوشه های پایین چشم ، "کیسه های چربی" و سایر تغییرات نه چندان خوشایند در درجه اول در این منطقه ظاهر می شود.


امروزه بلفاروپلاستی با روش های مختلفی انجام می شود ، اما در چند سال گذشته ، عمل "چشم روباه" محبوبیت خاصی داشته است. و بلا حدید مدل 23 ساله برای این جراحی زیبایی جراحان پلاستیک تشکر می کند. جراحان پلاستیک به معنای واقعی کلمه با بالا بردن گوشه خارجی پلک فوقانی و کشیدن آن کمی به سمت شقیقه ها ، چهره او را به کمال رساندند. به این ترتیب ، آنها به برش بیشتر چشمها به شکل بادامی دست یافتند و نگاه بلا حدید جوان ، نگاهی مبهوت و کمی وحشی شد. جای تعجب نیست که نتیجه بسیار پر سر و صدا بود.

 

چشم روباه


کمترین نقش این واقعیت نبود که  جولیان دی سیلوا ، که عکس های مدل را با فرمول نسبت طلایی مقایسه کرد ، بلا حدید را زیباترین زن جهان خواند ، زیرا چهره او تا حد ممکن به ایده آل نزدیک شد. در نتیجه ، بلا حدید به تبلیغی  جراحی زیبایی چشم روباه تبدیل شد. اکنون دختران در سراسر جهان می خواهند موفقیت بلا حدید را تکرار کنند و چشمان خود را مانند چشم روباه کنند!

این عمل بسیار محبوب شده است: مردم شروع به بیشتر دیدن عکسها ، توجه به خطوط صورت و فرم چشمهایشان می کنند و خود را با ستاره ها مقایسه می کنند. وقتی زاویه جانبی چشم بالا می رود ، در واقع بسیار زیباتر از زمانی است که به سمت پایین هدایت شود. این جزئیات باعث می شود که چهره زنده تر شود.

چگونه می توان "چشم روباه" را بدست آورد؟


برای ایجاد "نگاه مکار روباه" سه راه وجود دارد که متفاوت است.

عمل جراحی زیبایی چشم روباه

عمل زیبایی چشم بادامی

 اثر جراحی به مدت 3-7 سال باقی خواهد ماند. "در روش جراحی ، با تجهیزات خاصی برشی در پوست سر ایجاد می شود ، پس از آن آندوسکوپی انجام می شود و قسمت جانبی ابرو برداشته می شود. روش های تثبیت بسیار متفاوت است ، اما اغلب از اندوتین ها به عنوان تثبیت استفاده می شود - صفحه های کوچک که به شما امکان می دهد پوست را در مناطق مشکل دار صورت سفت کنید. "

 

السا هوسک
السا هوسک

 

عمل زیبایی چشم روباه بوسیله لیفت با نخ 

مدلسازی گوشه های چشم و ابروها بدون جراحی با نخ های مخصوص انجام می شود ، که زیر پوست قرار داده می شوند و روی قسمت بالای  استخوان ثابت می شوند. بعد از عمل بیمار چند روز با بانداژ می شود. واکنش های آلرژیک ، تورم و کبودی از عوارض جانبی رایج برداشتن نخ است ، اما این روش جراحی بزرگی را شامل نمی شود و پس از مدت کوتاهی نتایج قابل توجهی به بار می آورد. این اثر از یک ماه ! تا یک سال ادامه دارد.

عمل زیبایی چشم روباه بوسیله بوتاکس

کشیدن گوشه چشم بدون جراحی

شدت تأثیر این روش به محل قرارگیری عضلات صورت در پیشانی بستگی دارد. با شل کردن برخی از عضلات سطحی ، سم بوتولینوم امکان بالا بردن ابروها را در سطح ابروها ایجاد می کند.  اثر بوتاکس حدود شش ماه طول می کشد. در مورد عواقب و موارد منع مصرف ، باید یادآوری شود که هر روش تزریق خطرات مرتبط با نقض یکپارچگی پوست را به همراه دارد. حتی بوتولینوم درمانی  می تواند منجر به عدم تقارن شود.

 

موارد منع مصرف و توصیه ها

تمام روش های فوق را می توان به طور انحصاری از سن 18 سالگی به بعد استفاده کرد. این محدودیت نه تنها با مسائل حقوقی ، بلکه با فیزیولوژی نیز همراه است. واقعیت این است که در افراد خردسال ساختار استخوان کاملاً تشکیل نشده است ، بنابراین ، مداخله جراحی می تواند عواقب نامطلوبی را بوجود بیاورد.

 

هیلی بیبر
هیلی بیبر (بالدوین)


سایر موارد منع مصرف در هنگام انتخاب هر یک از این روش ها در مشاوره شخصی با یک جراح پلاستیک مشخص می شود. هنگام برنامه ریزی برای جراحی زیبایی بدون نشانه های خاص ، فردیت خود را بخاطر بسپارید و به توصیه های پزشک گوش دهید.

هرگونه مداخله جراحی یا تزریقی می تواند عواقبی داشته باشد. این مهم است که هنگام نمایش عکس بلا حدید با درخواست "من این را می خواهم!" به دکتر توجه کنیم. قبل از اینکه سرانجام در مورد تغییر شکل تصمیم بگیرید ، جوانب مثبت و منفی را بسنجید و تسلیم روند مد نشوید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Loren 739 :

    این مدل از دوران کودکی خود را به اندازه کافی زیبا نمی دانست. این دختر تحت چندین عمل جراحی پلاستیک قرار گرفت و ظاهر ایده آلی به دست آورد که توسط کارشناسان به عنوان نزدیک ترین زن زنده به نسبت طلایی شناخته شد.

    1401/1/11 20:36
  • Loren 739 :

    اما، با وجود چندین عمل جراحی پلاستیک، ترس از رفتن روی سکو وجود داشت، از جمله در لباس زیر. این دختر به دلیل هیکلش بسیار پیچیده بود و خود را به اندازه کافی لاغر نمی دانست. اما این مدل قبلاً قراردادهای زیادی داشت و برنامه بسیار فشرده ای از حضورهای عمومی داشت - او مجبور بود همیشه از خودش جلوتر برود و بر خلاف ترس هایش باشد.

    1401/1/11 20:38
  • Loren 739 :

    لباس‌های صریح در عکس‌برداری، خروج از نمایش‌های لباس زیر زنانه، عکس‌های بیکینی در شبکه‌های اجتماعی - همه اینها همانطور که رسانه‌ها و طرفداران معتقد بودند نمایش شجاعت نبود، بلکه نوعی شورش علیه ترس خود بود، یک مبارزه داخلی.

    1401/1/11 20:38
  • Loren 739 :

    زندگی در رویارویی مداوم درونی یک بار عاطفی بزرگ است و بلا حدید نتوانست با آن کنار بیاید. خستگی جسمانی ناشی از کار سخت و عدم استراحت بر مشکلات روحی و روانی افزوده شد. روان دختر تحمل توجه مداوم، بحث، قرار گرفتن در کانون توجه را نداشت. نتیجه افسردگی است که این مدل اخیراً در شبکه های اجتماعی آشکارا در مورد آن صحبت کرده است.

    1401/1/11 20:39

بیشتر بخوانید